Whats up, alles ok?quote:
Mij daar niet gezien...quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef sly-nl het volgende:
kantje boord
Kantje boord. Dat was op het nippertje, dat liep maar net goed af. Eigenlijk: dat was op de uiterste rand, want kant en boord hebben beide de betekenis 'uiterste rand'.
[ afbeelding ]
Mooie rots.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef sly-nl het volgende:
kantje boord
Kantje boord. Dat was op het nippertje, dat liep maar net goed af. Eigenlijk: dat was op de uiterste rand, want kant en boord hebben beide de betekenis 'uiterste rand'.
[ afbeelding ]
Geen idee... check zn PoHi zou ik zeggenquote:Op maandag 29 februari 2016 23:49 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Whats up, alles ok?
Kingstown nog spoorloos? Misschien moeten we Joop Jongbloed of zo'n trut inschakelen...
Hoe moet dat / wat is dat?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:01 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... check zn PoHi zou ik zeggen
Klote ouwe.. Sterkte! Bij paardrijden geen last van?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Mijn linkerbeen wil niet helemaal meer wat ik wil maar da's kleine bijkomstigheid op je 56e.
Neuh alleen het rennen ernaast gaat niet zo soepel meer.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:08 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Klote ouwe.. Sterkte! Bij paardrijden geen last van?
Daar heb je toch jonge paardenmeisjes voorquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:09 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Neuh alleen het rennen ernaast gaat niet zo soepel meer.
Die lopen echt niet met een hengst man, dat is levensgevaarlijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Daar heb je toch jonge paardenmeisjes voor
Nein, longeren in die bak is hartstikke leuk, manquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Alleen voor in het hooiquote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:10 schreef chufi het volgende:
[..]
Ook je muts niet?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die lopen echt niet met een hengst man, dat is levensgevaarlijk.
Die heeft talent om te rijden maar ernaast rennen liet ze altijd aan mij over, ik kon niet goed voetballen maar wel hard rennen.quote:
Triest en grappig. Niet eens alleen om het commerciele aspect..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:21 schreef chufi het volgende:
Wel grappig of misschien ook wel heel triest eigenlijk... Die hele Oscar uitzending duurde gisteren iets van 5-6 uur.. Vandaag zonder Amerikaanse reclame pauzes nog geen 2 uur....
Hoezo?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:54 schreef chufi het volgende:
Wel jammer voor Sly dat alle dames er niet waren... Die worden altijd helemaal hyper...
Volgende keer misschien maar weer
Ben muts in homo kroeg tegengekomen, daar lopen de lekkerste.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:02 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee... Daar krijg ik ook geen antwoord op
Ah dus Sly is een homo?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ben muts in homo kroeg tegengekomen, daar lopen de lekkerste.
grmblquote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen uitlaatbare huisdieren heb..
Heb jij dan dieren? Een kom vissen of een parkiet?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Ben ik blij dat ik geen uitlaatbare huisdieren heb..
Nee ik heb ook geen andere beestenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:01 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Heb jij dan dieren? Een kom vissen of een parkiet?
Ik ben ook zeer tevreden met mijn poezen, kattenbak en wat water en vreten, that's it, ik heb verder helemaal geen werk aan die beesten, wel een hoop lol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |