quote:Op maandag 29 februari 2016 23:17 schreef Zipportal het volgende:
Als je je ogen dicht doet, hoor je Dolf Jansen.
Ik heb de laatste tijd moeite met drukken, komt door de alcohol.quote:
Dat doen ze altijd goed bij de VARA.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:18 schreef J0kkebr0k het volgende:
Halbe heeft geen medestanders aan tafel
Welke van de drie?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:19 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
'Wat een verderfelijke man zeg'
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:19 schreef Baszh het volgende:
[ afbeelding ]
'Wat een verderfelijke man zeg'
Met Polen zou het werken.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:19 schreef luxerobots het volgende:
Werklozen importeren tegen de werkloosheid. Sponggod.
Als in: zo kijken ze naar Halbe de hele tijdquote:
Ook de mooiste dames van deze lijst.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Met Polen zou het werken.
[ afbeelding ]
Ik moet poepenquote:Op maandag 29 februari 2016 23:20 schreef Zipportal het volgende:
[ afbeelding ]
Wat gaat er nu door je heen?
Bij Jinek had je dit soort raar gedoe niet. Het leidt gewoon enorm af.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:16 schreef Fylax het volgende:
Krijgen we nu expres donkergetinte mensen te zien?
Goed dat ze werken, maar dan werkt het probleem van de werkloosheid oplossen nog steeds niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zelfs niet op een hakblok vrees ikquote:Op maandag 29 februari 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zijlstra heeft gewoon 100 procent gelijk. Alleen is nog lang niet iedereen bereid om dat gewoon toe te geven.
Dit is wel echt enorm gekleurd ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij Jinek had je dit soort raar gedoe niet. Het leidt gewoon enorm af.
Wat is er met die Somaliërs aan de hand joh?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:20 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Allemaal aan de khatquote:Op maandag 29 februari 2016 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Wat is er met die Somaliërs aan de hand joh?
Nauwelijks opgeleid en veel aan de drugs.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
lol net goed, kun je zien hoe dom ie isquote:Op maandag 29 februari 2016 23:22 schreef SpaceOddity het volgende:
Halbe lult zich vast aan deze linkse tafel.
Met dichtgenaaide kut kun je niet werken.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Zwart gekleurd jaquote:Op maandag 29 februari 2016 23:21 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Dit is wel echt enorm gekleurd ja.
Ow ja, dat is nog een keer verboden toch, zal ook wel niet veel helpen.quote:
VVD is de grootste partij, zitten in het kabinet. Dan moet je problemen oplossen, wat gewoon niet gebeurt.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:21 schreef Elfletterig het volgende:
Zijlstra heeft gewoon 100 procent gelijk. Alleen is nog lang niet iedereen bereid om dat gewoon toe te geven.
Piraterij is zwaar als Volendammers alle vissersbootjes bezitten.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:22 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Er is wel meer verboden.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:23 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Ow ja, dat is nog een keer verboden toch, zal ook wel niet veel helpen.
Mensen met zijn beroep zijn over het algemeen wereldvreemd .quote:Op maandag 29 februari 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Waldemar snapt ook niet veel van de materie, hé.
Iedereen zat toen met zijn hand op zijn dop.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig is dit topic goed bezet. Die Jinek topics waren niet vooruit te branden.
Is altijd zo met een VI gastquote:Op maandag 29 februari 2016 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Gelukkig is dit topic goed bezet. Die Jinek topics waren niet vooruit te branden.
Die gasten krijg je niet zomaar van hun bootje af.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:24 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Piraterij is zwaar als Volendammers alle vissersbootjes bezitten.
Als de mensen maar zien dat hij een goed mens is.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:23 schreef Ajacied422 het volgende:
Die Waldemar snapt ook niet veel van de materie, hé.
Gewoon leven op een uitkering, biertje in de hand en de wereld leiden. Zo doen we dat.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Mensen met zijn beroep zijn over het algemeen wereldvreemd .
Hear hear!quote:Op maandag 29 februari 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
"Wat Merkel doet, getuigt van visie"![]()
Nee, integendeel. Wat Merkel doet, getuigt van een enorme naïviteit. Ze heeft een probleem over Europa afgeroepen waarvan de gevolgen niet zijn te overzien.
Wel veel VBL-mietjes ineensquote:Op maandag 29 februari 2016 23:24 schreef Zipportal het volgende:
Hier scoor je niet meequote:Op maandag 29 februari 2016 23:25 schreef BlackLining het volgende:
Wim Daniëls kan denk ik beter zijn mond dichthouden, voor hij zichzelf nog een keer voor lul zet.
Sowieso ben ik er wel voorstander van als Wim Daniëls zijn mond houdt.
Henk Bresquote:Op maandag 29 februari 2016 23:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Gewoon leven op een uitkering, biertje in de hand en de wereld leiden. Zo doen we dat.
De VVD moet regeren met de PvdA; een partij die onder meer pleit voor het niet-strafbaar stellen van illegaliteit en waarvan de partijleider roept dat Nederland prima 200.000 mensen kan opnemen.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:24 schreef luxerobots het volgende:
[..]
VVD is de grootste partij, zitten in het kabinet. Dan moet je problemen oplossen, wat gewoon niet gebeurt.
"We sluiten de grenzen, ze zoeken het zelf maar uit." Is dat dan visie?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:24 schreef Elfletterig het volgende:
"Wat Merkel doet, getuigt van visie"![]()
Nee, integendeel. Wat Merkel doet, getuigt van een enorme naïviteit. Ze heeft een probleem over Europa afgeroepen waarvan de gevolgen niet zijn te overzien.
Voorlopig heeft de VVD niets gedaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:25 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De VVD moet regeren met de PvdA; een partij die onder meer pleit voor het niet-strafbaar stellen van illegaliteit en waarvan de partijleider roept dat Nederland prima 200.000 mensen kan opnemen.
En je kunt als partij zo veel willen, maar je hebt te maken met een Europees probleem. En met allerlei stupide verdragen, waarbij Nederland steevast het braafste jongetje van de klas wil spelen.
Misschien kunnen ze onze werklozen helpen, gewoon martelen wie niet wil werken.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:26 schreef bombmannl het volgende:
Ik vind dat geen oorlogsmisdadigers, gewoon het beste ervan maken daar. Die baantjes liggen daar niet voor het oprapen in Syrië
Dat is ondernemingsrecht geloof ikquote:Op maandag 29 februari 2016 23:28 schreef Paxcon het volgende:
Volgens mij bedoelt hij 2:2 BW niet, maar goed
Kunnen we mooi hun kennis hier toepassen.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:27 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Misschien kunnen ze onze werklozen helpen, gewoon martelen wie niet wil werken.
Overal ellende met die mensen .quote:Op maandag 29 februari 2016 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
We glijden af inderdaad dankzij de islamisering.
Wequote:Op maandag 29 februari 2016 23:28 schreef Arthur_Spooner het volgende:
We glijden af inderdaad dankzij de islamisering.
Zonder Johan Derksen heeft Wilfred geen mening.quote:
Wellicht toch wel Paxquote:Zij worden geregeerd door hun eigen statuut, voor zover dit niet in strijd is met de wet. Met uitzondering van artikel 5 gelden de volgende artikelen van deze titel niet voor hen; overeenkomstige toepassing daarvan is geoorloofd, voor zover deze is te verenigen met hun statuut en met de aard der onderlinge verhoudingen.
Allemaal gelul voor de buhne.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:29 schreef superniger het volgende:
Alleen maar goede teksten van Halbe.
Echt he.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:30 schreef Ajacied422 het volgende:
Mijn hemel, wat een vergelijking van Spong en Pauw.
Dat sowieso.quote:
Met de PvdA als coalitiepartner kunnen ze niet veel.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:31 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Dat sowieso.
VVD, als grootste partij, doet niets.
lol of die kale wittende rechtsche skinhead daar achterquote:Op maandag 29 februari 2016 23:31 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Zoom nu even in op die moslima
Inderdaadquote:Op maandag 29 februari 2016 23:29 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat is ondernemingsrecht geloof ik
Halbe wordt ingezet om kiezers van de PVV af te snoepen om op z'n tijd het rechtse geluid van de VVD te laten horen. Om er vervolgens niets mee te doen.quote:
Als de VVD iets echt belangrijk vindt, kunnen ze ook iets forceren.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:31 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Met de PvdA als coalitiepartner kunnen ze niet veel.
Daan Roosegaarde zou weglopen.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ze zitten echt met z'n drieën op Zijlstra in te hakken, afgewisseld met shots van een hoofdschuddende moslima en een aantal donkere mensen die bewust close in beeld worden genomen....
Redelijk bizarre televisie.
Oscar 2017 gaat naar de NPO.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:32 schreef Elfletterig het volgende:
Ze zitten echt met z'n drieën op Zijlstra in te hakken, afgewisseld met shots van een hoofdschuddende moslima en een aantal donkere mensen die bewust close in beeld worden genomen....
Redelijk bizarre televisie.
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:32 schreef Abed het volgende:
Vrij land maar wel handen moeten schudden
Lees even verderquote:Op maandag 29 februari 2016 23:32 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Inderdaad
Hij bedoelt art. 6 van de Grondwet
Ik vind dat dus weer makkelijk gelul. Vind je het gek dat hun woorden niet waar worden gemaakt in een kabinet met de PvdA. Bij elke scheet van de PvdA gillen de VVD-adepten en andersom geldt dat ook. Beide partijen moeten hun eigen achterban tevreden blijven houden. In dit vraagstuk is wat mij betreft geen middenweg: het is dit ÓF het is dat. Halfbakken is kudt.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:32 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Halbe wordt ingezet om kiezers van de PVV af te snoepen om op z'n tijd het rechtse geluid van de VVD te laten horen. Om er vervolgens niets mee te doen.
Ik moest ook even grimlachen.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:33 schreef Joezi het volgende:
Een rechtschmens die over gelijkheid spreekt![]()
![]()
![]()
Nee dat kan ik me voorstellen. Ik was natuurlijk in de war met de heer Spong. De dwaasquote:
Interesseren of niet, je hebt er mee te dealen. Dat proberen ze.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Halbe kwam hier goed uit de verf, juist omdat hij als enige het andere standpunt had.
Het probleem van Halbe en de VVD is, dat het ze wezenlijk geen hol interesseert. Denk aan sturmbannführer Dijkhoff die Oranje overspoelde met vluchtelingen.
Juist nietquote:Op maandag 29 februari 2016 23:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Hopelijk minder Spong dit jaar.
#praypraypraypraypraypray
Dijkhoff handelt namens het kabinet. Het kabinet is niet de VVD. Het kabinet is een samenwerking van VVD en PvdA. Zijlstra is fractievoorzitter van de VVD en vertolkt het VVD-geluid, net zoals Frits Bolkestein dat eind jaren 90 deed.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:35 schreef luxerobots het volgende:
Halbe kwam hier goed uit de verf, juist omdat hij als enige het andere standpunt had.
Het probleem van Halbe en de VVD is, dat het ze wezenlijk geen hol interesseert. Denk aan sturmbannführer Dijkhoff die Oranje overspoelde met vluchtelingen.
De VVD heeft deze coalitie toch zelf gesloten?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:34 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Ik vind dat dus weer makkelijk gelul. Vind je het gek dat hun woorden niet waar worden gemaakt in een kabinet met de PvdA. Bij elke scheet van de PvdA gillen de VVD-adepten en andersom geldt dat ook. Beide partijen moeten hun eigen achterban tevreden blijven houden. In dit vraagstuk is wat mij betreft geen middenweg: het is dit ÓF het is dat. Halfbakken is kudt.
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Juist niet
Eindelijk iemand aan tafel met rechtstatelijk besef
Niet omdat het kan?quote:
Jinek is veel objectiever.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
Erger me alweer dood. Pas de eerste uitzending
Er zullen hoop ik ook wel mensen zijn met rechtsstatelijk besef en die niet in de broek schijten voor de opmerking dat er oorlogsmisdadigers in de vluchtelingenstroom zaten. Je had zijn kop moeten zien toen het daarover gingquote:Op maandag 29 februari 2016 23:36 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Juist niet
Eindelijk iemand aan tafel met rechtstatelijk besef
Jinek is een Vulcan, ze haakt in en kapt af op verkeerde momenten.quote:
Je hebt gelijk, maar in 2012 speelden natuurlijk heel andere dingen zich af in de wereldactualiteit.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:37 schreef luxerobots het volgende:
[..]
De VVD heeft deze coalitie toch zelf gesloten?
Halbe zegt a. het beleid is b.
Idem met Rutte.
Als de VVD het echt belangrijk vindt.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:36 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dijkhoff handelt namens het kabinet. Het kabinet is niet de VVD. Het kabinet is een samenwerking van VVD en PvdA. Zijlstra is fractievoorzitter van de VVD en vertolkt het VVD-geluid, net zoals Frits Bolkestein dat eind jaren 90 deed.
Dat is het hele punt in deze. Pluche maakt daadkracht onmogelijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:38 schreef luxerobots het volgende:
Maarja, de heroïnespuit van het pluche is belangrijker.
Die neemt een mediapauze godzijdankquote:Op maandag 29 februari 2016 23:39 schreef Pedroso het volgende:
Zal het weer iedere avond over vluchtelingen gaan ? Ik verheug me al op objectieve gasten als Claudia de Breij en cs,
MAG IK DAN BIJ JOU SCHUILENquote:Op maandag 29 februari 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die neemt een mediapauze godzijdank
Zeker.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:40 schreef Slobeend het volgende:
Goeie uitzending, komt Jinek niet eens bij in de buurt.
Ik verheug me nu al op haar eindejaars-conferencequote:Op maandag 29 februari 2016 23:40 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die neemt een mediapauze godzijdank
Wat is een Jinek?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:40 schreef Slobeend het volgende:
Goeie uitzending, komt Jinek niet eens bij in de buurt.
Herman Finkers was zo geweldig. God straft ons meteen, zullen we maar zeggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op haar eindejaars-conference
Ik heb toch hopelijk wat andere dingen te doen danquote:Op maandag 29 februari 2016 23:41 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ik verheug me nu al op haar eindejaars-conference
De VVD kiest - net als de PvdA - voor stabiliteit in de regering. Beide partijen worden daar ook enigszins toe gedwongen als gevolg van de beroerde scores in de peilingen. De partijen hebben de afgelopen jaren flinke bezuinigingen doorgevoerd. Nu gaat het wat beter en is er sprake van wat voorzichtige lastenverlichting. En dan zou je nu de stekker uit een kabinet trekken?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:38 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als de VVD het echt belangrijk vindt.
Moeten ze een wetsvoorstel indienen, is de PvdA tegen. Dan een breekpunt formuleren.
Maarja, de heroïnespuit van het pluche is belangrijker.
Dit.quote:
Stabiliteit in de regering... Naïef.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De VVD kiest - net als de PvdA - voor stabiliteit in de regering. Beide partijen worden daar ook enigszins toe gedwongen als gevolg van de beroerde scores in de peilingen. De partijen hebben de afgelopen jaren flinke bezuinigingen doorgevoerd. Nu gaat het wat beter en is er sprake van wat voorzichtige lastenverlichting. En dan zou je nu de stekker uit een kabinet trekken?
Je zou zoals in Denemarken een nieuwe asielwetgeving kunnen maken. Dat scheelt een slok op de borrel.quote:En de VVD snapt ook heel goed dat deze asielzoekerskwestie niet alleen in Nederland kan worden opgelost. Als morgen het kabinet klapt staan er overmorgen net zo veel mensen voor de deur dan wanneer het kabinet blijft zitten.
Ze mag vannacht wel z'n bed warm houden.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:45 schreef Bonzi_Buddy het volgende:
Ow ze mag niet aan tafel, wat is die Pauw racistisch!
Statistisch gezien heel goed mogelijk, dat je een jaar hebt met minder of meer zwarte/witte acteurs.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Of er zijn gewoon geen goede zwarte acteurs/actrices op dit moment?
Dan zal ik d'r even voor je voorproeven, zo ben ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze mag vannacht wel z'n bed warm houden.
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:46 schreef bombmannl het volgende:
Zwartjes in de slachtofferrol, verrassend
Wij zijn superieur, deal daar meequote:Op maandag 29 februari 2016 23:46 schreef BlackLining het volgende:
De slachtofferrol
Flikker toch op hiermee man. Moet ik voortaan de grond gaan kussen waar een neger over gelopen heeft, of waar gaat dit godverdomme nog over zeg
Wij zijn beter, op elk onderdeelquote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
Krijgen geen kansen bla bla
Misschien moet je beter zijn met je Tering gejank
Gaat over niet witquote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel procent van de Nederlanders is zwart? Ik denk niet 8,6%.
Nederland is gewoon een blank land.
Blank zijn is sowieso niet echt gezond, ivm huidkanker van de zonquote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
Tegenwoordig heb je het als blanke, gezonde, hetero man moeilijker dan als je "anders" bent.
Hoe wil je ze dan noemen? Ze noemen ons toch ook blanken en witte?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Abed het volgende:
Kan het hier zonder 'negers' en 'zwartjes' graag?
Specularium is het met mij eens.
Gewoon goed smeren van de zomer.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Blank zijn is sowieso niet echt gezond, ivm huidkanker van de zon
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef Pedroso het volgende:
Verdiend Bony te weinig bij Man. City dat ie bij moet klussen ?
Jij wilt alle zwarten uit dit topic?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Abed het volgende:
Kan het hier zonder 'negers' en 'zwartjes' graag?
Specularium is het met mij eens.
Daarom is er ook zo veel zon in Nederland.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Blank zijn is sowieso niet echt gezond, ivm huidkanker van de zon
De zon zal van je winnen, ook in de schaduw verfik jequote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon goed smeren van de zomer.
Ja en privileged hequote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
Tegenwoordig heb je het als blanke, gezonde, hetero man moeilijker dan als je "anders" bent.
Jij kunt er niks aan doen, dat is de leeftijd.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe wil je ze dan noemen? Ze noemen ons toch ook blanken en witte?
11,7% niet-westerse allochtonen, dus het valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel procent van de Nederlanders is zwart? Ik denk niet 8,6%.
Nederland is gewoon een blank land.
Heb wel eens tweedegraads brandwonden gehad ja van de zon.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:49 schreef Joezi het volgende:
[..]
De zon zal van je winnen, ook in de schaduw verfik je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |