Wij zijn beter, op elk onderdeelquote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
Krijgen geen kansen bla bla
Misschien moet je beter zijn met je Tering gejank
Gaat over niet witquote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel procent van de Nederlanders is zwart? Ik denk niet 8,6%.
Nederland is gewoon een blank land.
Blank zijn is sowieso niet echt gezond, ivm huidkanker van de zonquote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
Tegenwoordig heb je het als blanke, gezonde, hetero man moeilijker dan als je "anders" bent.
Hoe wil je ze dan noemen? Ze noemen ons toch ook blanken en witte?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Abed het volgende:
Kan het hier zonder 'negers' en 'zwartjes' graag?
Specularium is het met mij eens.
Gewoon goed smeren van de zomer.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Blank zijn is sowieso niet echt gezond, ivm huidkanker van de zon
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef Pedroso het volgende:
Verdiend Bony te weinig bij Man. City dat ie bij moet klussen ?
Jij wilt alle zwarten uit dit topic?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Abed het volgende:
Kan het hier zonder 'negers' en 'zwartjes' graag?
Specularium is het met mij eens.
Daarom is er ook zo veel zon in Nederland.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Blank zijn is sowieso niet echt gezond, ivm huidkanker van de zon
De zon zal van je winnen, ook in de schaduw verfik jequote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon goed smeren van de zomer.
Ja en privileged hequote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
Tegenwoordig heb je het als blanke, gezonde, hetero man moeilijker dan als je "anders" bent.
Jij kunt er niks aan doen, dat is de leeftijd.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe wil je ze dan noemen? Ze noemen ons toch ook blanken en witte?
11,7% niet-westerse allochtonen, dus het valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel procent van de Nederlanders is zwart? Ik denk niet 8,6%.
Nederland is gewoon een blank land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |