Statistisch gezien heel goed mogelijk, dat je een jaar hebt met minder of meer zwarte/witte acteurs.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:45 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Of er zijn gewoon geen goede zwarte acteurs/actrices op dit moment?
Dan zal ik d'r even voor je voorproeven, zo ben ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:45 schreef Pedroso het volgende:
[..]
Ze mag vannacht wel z'n bed warm houden.
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:46 schreef bombmannl het volgende:
Zwartjes in de slachtofferrol, verrassend
Wij zijn superieur, deal daar meequote:Op maandag 29 februari 2016 23:46 schreef BlackLining het volgende:
De slachtofferrol
Flikker toch op hiermee man. Moet ik voortaan de grond gaan kussen waar een neger over gelopen heeft, of waar gaat dit godverdomme nog over zeg
Wij zijn beter, op elk onderdeelquote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef JanCees het volgende:
Krijgen geen kansen bla bla
Misschien moet je beter zijn met je Tering gejank
Gaat over niet witquote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel procent van de Nederlanders is zwart? Ik denk niet 8,6%.
Nederland is gewoon een blank land.
Blank zijn is sowieso niet echt gezond, ivm huidkanker van de zonquote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
Tegenwoordig heb je het als blanke, gezonde, hetero man moeilijker dan als je "anders" bent.
Hoe wil je ze dan noemen? Ze noemen ons toch ook blanken en witte?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Abed het volgende:
Kan het hier zonder 'negers' en 'zwartjes' graag?
Specularium is het met mij eens.
Gewoon goed smeren van de zomer.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Blank zijn is sowieso niet echt gezond, ivm huidkanker van de zon
quote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef Pedroso het volgende:
Verdiend Bony te weinig bij Man. City dat ie bij moet klussen ?
Jij wilt alle zwarten uit dit topic?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Abed het volgende:
Kan het hier zonder 'negers' en 'zwartjes' graag?
Specularium is het met mij eens.
Daarom is er ook zo veel zon in Nederland.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Joezi het volgende:
[..]
Blank zijn is sowieso niet echt gezond, ivm huidkanker van de zon
De zon zal van je winnen, ook in de schaduw verfik jequote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Gewoon goed smeren van de zomer.
Ja en privileged hequote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef opperkleurder het volgende:
Tegenwoordig heb je het als blanke, gezonde, hetero man moeilijker dan als je "anders" bent.
Jij kunt er niks aan doen, dat is de leeftijd.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:48 schreef Fylax het volgende:
[..]
Hoe wil je ze dan noemen? Ze noemen ons toch ook blanken en witte?
11,7% niet-westerse allochtonen, dus het valt allemaal wel mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:47 schreef Confetti het volgende:
Hoeveel procent van de Nederlanders is zwart? Ik denk niet 8,6%.
Nederland is gewoon een blank land.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |