Gelukkig stelt Groen Links geen kont voor.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:17 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
De emo-kaart trekken om je punt te maken. Zo simpel.
Ze blijven maar weg, met hun vieze spuitluiers.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:18 schreef NoCigar het volgende:
Ik zit hier te huilen vanwege die kinderen. Denk toch aan de kinderen!!!!!
Dit dus. Klaver probeerde goedkoop te scoren met z'n zoontje en spuug op het shirt. Sywert prikte daar mooi doorheen.quote:
Dan wordt de witmens als schuldige aangewezen. Ik heb er heel veel zin in.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:19 schreef danos het volgende:
Godver en dan zo ook nog Sylvana, TOPSHOW!!
Boeiendquote:Op maandag 29 februari 2016 19:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit jochie blijft heel lang maagd.
Anders wou Sylvana niet komen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:21 schreef DrDentz het volgende:
Ik heb het idee dat deze tafelheer er vooral zit omdat hij zwart is.
Als die begint te blowen komt het echt wel weer goed.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:21 schreef DuvelDuvel het volgende:
Dit jochie blijft heel lang maagd.
quote:
Denk dat wanneer de gemiddelde Fokker live op tv een verhaal moet vertellen autisme een heel nieuwe dimensie krijgt.quote:
Welke gave heb jij eigenlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 19:23 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Autisten hebben doorgaans altijd een gave dus deze observatie acht ik realistisch.
Bij Pieter is die ruimte voor gelach ook niet echt nodig.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:25 schreef DrDentz het volgende:
Zijn manier van spreken lijkt op Pieter Derks. Snel zonder komma's, punten en ruimte voor gelach om de grappen.
Sorryquote:Op maandag 29 februari 2016 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze sneer doet me nu pijn en brengt me tot bloeden.
Soort van anale seks, zeg maar.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:25 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Deze sneer doet me nu pijn en brengt me tot bloeden.
Dat had gewoon met zijn manier van praten en doen te maken.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:23 schreef TC03 het volgende:
[..]
[..]
Denk dat wanneer de gemiddelde Fokker live op tv een verhaal moet vertellen autisme een heel nieuwe dimensie krijgt.
Deze jongen is 14 o.i.d.
Jouw gave ken ik al sinds de top 2000quote:Op maandag 29 februari 2016 19:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dat had gewoon met zijn manier van praten en doen te maken.
welke van de zes?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jouw gave ken ik al sinds de top 2000
Aan tafel zit nog een zeurpiet...quote:
Jij kende onderhand die hele top 2000 van vorig jaar uit je hoofdquote:Op maandag 29 februari 2016 19:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
welke van de zes?
Fludderus
Ik weet globaal waar ongeveer alle platen staan ja, dat is erg zat inderdaadquote:Op maandag 29 februari 2016 19:30 schreef Max23 het volgende:
[..]
Jij kende onderhand die hele top 2000 van vorig jaar uit je hoofd
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik weet globaal waar ongeveer alle platen staan ja, dat is erg zat inderdaad
IDDquote:Op maandag 29 februari 2016 19:32 schreef KingRoland het volgende:
Laat eens meer Conan zien ipv deze troep
Dat was wel een topshowquote:Op maandag 29 februari 2016 19:33 schreef RipCity het volgende:
[..]
IDDConan moet weer eens naar Europa komen voor leuke repo's! Net als Armenie laatst.
Nou ja beter dan wat er soms bij dwdd te horen is. Het is wel een beetje rommelig of zo.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ja dit nummer is wel eens beter vertolkt.
Toffe versie maar ik heb meer met de echte jazz, ofwel de originele Porgy and Bess vertolking of de Billie Holiday vertolking.quote:
Haar hele bestaansrecht bestaat uit het spelen van de excuus neger als er weer een "zwarten" discussie is.quote:
Het kan voor DWDD begrippen slechter maar wel een matige vertolking.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:34 schreef Karina het volgende:
[..]
Nou ja beter dan wat er soms bij dwdd te horen is. Het is wel een beetje rommelig of zo.
Ik heb een zwak voor orgels.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Toffe versie maar ik heb meer met de echte jazz, ofwel de originele Porgy and Bess vertolking of de Billie Holiday vertolking.
Goeie postquote:
Hup blankenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:35 schreef Ajacied422 het volgende:
Tijd voor de analyse van de blanke overheersing.
Ik ga zelf voor 15quote:Op maandag 29 februari 2016 19:34 schreef Max23 het volgende:
Prono:
Hoe vaak gaan we dezien tijdens het interview met Sylvana
Dit is wat kort door de bocht natuurlijk, maar als er een goede rol was geweest was die heus wel genomineerd.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:36 schreef superniger het volgende:
Zwartjes moeten gewoon beter hun best doen.
Je vergeet dequote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef YazooW het volgende:
Het gaat over zwarten dus Sylvana is er weer bij.
Gerda Havertong-kleding.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef Buitendam het volgende:
Wat heeft ze nou toch in godsnaam aan..?
Ze is verkleed als Gerda Havertong.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef Buitendam het volgende:
Wat heeft ze nou toch in godsnaam aan..?
idris elba is een bazenacteur.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Morgan Freeman was vorig jaar niet top. Hopelijk krijgen we nog wat leuke films van hem te zien dit jaar.
Verder ken ik geen enkele zwarte acteur die echt kwaliteit oplevert.
Ik was lekker eerder.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ze is verkleed als Gerda Havertong.
Stijn was net eerderquote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Ken je de aids/homo-film Philadelphia met Tom Hanks ?quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Elbow.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
idris elba is een bazenacteur.
THE WIRE
Stingergodquote:Op maandag 29 februari 2016 19:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
idris elba is een bazenacteur.
THE WIRE
Sammy Davis was ook nog eens scheel en Joods.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:40 schreef danos het volgende:
Laurence Fishburn, Samuel L Jackson, Jamie Foxx, Eddy Murphy, Will Smith, Denzel Washington, waar hebben we het gvd over.
Haha nee ze stelen het alleen maarquote:Op maandag 29 februari 2016 19:40 schreef Caland het volgende:
Negers brengen gewoon geen geld in het laadje. Niks met racisme te maken, die acteur zei het net iets te voorzichtig. Maar zo zit het wel
Ze voelt iedere dag de zweepslagen van haar voorvaderen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:41 schreef LievePoetin het volgende:
Sylvana de grootste huilnegerin die ik kende vrouw die doet alsof zijzelf de slavernij heeft meegemaakt als slaaf
![]()
Oboemaquote:Op maandag 29 februari 2016 19:41 schreef ChevyCaprice het volgende:
Als het Jiskefet was, was het leuk.
Deze baasquote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Morgan Freeman was vorig jaar niet top. Hopelijk krijgen we nog wat leuke films van hem te zien dit jaar.
alleen maar gejank ben ik bangquote:Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Zijn er eigenlijk ook Oscars uitgereikt?
Of ging het alleen over zwarte mensen heel de avond.
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Ja, die zijn uitgereikt. Het ging niet de hele avond over zwarte mensen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Toch treurig dat je de klok er op gelijk kunt zetten dat het item dankzij één persoon hierop uitdraaitquote:Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef DuvelDuvel het volgende:
Echt he, zo irritant!quote:Op maandag 29 februari 2016 19:41 schreef NoCigar het volgende:
DEZE WEEK BIJ KRUIDVAT,,!!!MM!!!!!!!!!
Die jongen in Creed speelde goed maar niet Oscarwaardig. En Straight outta Compton zou misschien ergens voor genomineerd hebben kunnen zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef KingRoland het volgende:
Ze nemen klakkeloos linkse Amerikaanse media overquote:Op maandag 29 februari 2016 19:43 schreef TC03 het volgende:
Werd Trump nou net een racist genoemd alsof het niks is?
The Wolf of Wall Streetquote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Fuck DiCabrio, zeker niet zijn beste rol.
Ik vind Chris Rock een stuk beter.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Kun je nagaan hoe slecht Chris Rock dan is.
Ik eis meer blanken in Afrikaanse en Aziatische films!quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef Baszh het volgende:
Men is erg verbaasd dat in landen met een meerderheid blanken, een meerderheid blanke acteurs zijn.
Mexicaanse ex-presidenten uit Mexico noemen hem Hitler.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:43 schreef TC03 het volgende:
Werd Trump nou net een racist genoemd alsof het niks is?
Welk probleem? De zwerte discriminasie?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef StephanL het volgende:
Goede opmerking over mannen en vrouwen
Maar ligt het probleem nu in Amerika, bij de acteurs of of in het algemeen?
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef Baszh het volgende:
[..]
Ze nemen klakkeloos linkse Amerikaanse media over
Dat ja.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:45 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Welk probleem? De zwerte discriminasie?
Welk probleemquote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef StephanL het volgende:
Hadewych Minis, die van de Kruidvataids.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:45 schreef sonnyspek het volgende:
God wie is die blonde? Ongelofelijk, wat een inbreng...
Aviator ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:45 schreef Buitendam het volgende:
In die western van Tarantino was ie op z'n best.
Je bent me voor.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef Badr_Harry het volgende:
[..]
Ik eis meer blanken in Afrikaanse en Aziatische films!
Ik vind het geen probleem te noemen om eerlijk te zijn. Mag ik het gewoon eerlijke selectie noemen of ben ik nu een racist?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was gewoon een grote discussie die dit jaar gaande was rond de Oscars toch?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Toch treurig dat je de klok er op gelijk kunt zetten dat het item dankzij één persoon hierop uitdraait.
Als er al een probleem is ligt die bij het publiek.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef StephanL het volgende:
Iig een transgender die de kans krijgt.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef YazooW het volgende:
mannen worden ook misbruikt.
het feit dat alleen vrouwen aandacht krijgen is racisme.Biden zei wel 'ook mannen' ! Werd tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Waarom uitstellen tot morgen als je het overmorgen nog kunt doen?
Wat ik goed vind is dat hij grappen maakt die zowel pro- als anti zijn. Als hij alleen maar pro-grappen zou zijn, zou hij alleen maar een stereotype bevestigen. Zijn persoonlijkheid zou direct gelinkt zijn aan huidskleur. Juist door grappen te maken over 'beide' kampen laat hij zien dat huidskleur niet bepaalt tot welke groep je behoort en daarmee bestrijd je stereotypes.quote:
Boutfilm.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef Awsom het volgende:
Hoezo heeft Star Wars eigenlijk niet 6 oscars binnengesleept?
Die heb ik trouwens ook nog niet gezien, is het wat?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Niemand aan deze tafel heeft Spotlight gezien.
Joe Biden is een enge man.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef Baszh het volgende:
[..]
Biden zei wel 'ook mannen' ! Werd tijd
Nope niet mijn ding zo te zien.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Niemand aan deze tafel heeft Spotlight gezien.
Ik zal er dan wel weinig van mee hebben gekregen, denk ik. Discussies om de toon, racisme en al die kutdingen vind ik sowieso altijd vermoeiendquote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef Heufd het volgende:
[..]
Was gewoon een grote discussie die dit jaar gaande was rond de Oscars toch?
Sylvesterquote:Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef tong80 het volgende:
Silvester Stallone won altijd van negers
Soort 2,5 uur lange aflevering van The Wire.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef Awsom het volgende:
[..]
Die heb ik trouwens ook nog niet gezien, is het wat?
The Wire moet ik ook nog kijken.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:49 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Soort 2,5 uur lange aflevering van The Wire.
Fabuleuze dialoog, verwacht geen bijzondere cinematografie gewoon een goed verhaal.
Madquote:Op maandag 29 februari 2016 19:49 schreef superniger het volgende:
0,0 aandacht voor Mad Max.
Tyf een eind op.
True, maar 6 oscars slaat ook nergens op.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:49 schreef superniger het volgende:
0,0 aandacht voor Mad Max.
Tyf een eind op.
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:49 schreef tong80 het volgende:
Waarom winnen vrijwel altijd Amerikanen een Oscar ?
En dan anaal nemen ?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:49 schreef SickPuppiesNeedLove2 het volgende:
Kan iemand die blonde d'r mond aftapen....
Ja sorry ik kon het niet latenquote:
Het zit dus diep?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:50 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ja sorry ik kon het niet laten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |