Nee hequote:
Eind vorige week was ze even iets minder interessantquote:
yeps, met het zoetje zuurtje zoutje groentje en de rest van Kraan zijn repertoire.quote:
ligt niet aan jou.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:04 schreef ReplaR het volgende:
Ligt het aan mij of heb ik geen masterclass meer gezien na MC AUS?
gisteren was er 1 op NET5quote:Op maandag 29 februari 2016 19:04 schreef ReplaR het volgende:
Ligt het aan mij of heb ik geen masterclass meer gezien na MC AUS?
Nee, de formats van MC USA en MC NZe zijn anders. Hebben daar wekelijkse uitzendingen, vandaar dat ze eigenlijk elke dag eliminatie hebbenquote:
Dat deden ze tijdens USA ook met NZe, maar dan pas in laatste week. Dit is eigen productie, dus nog weekje eerderquote:Op maandag 29 februari 2016 19:14 schreef roos85 het volgende:
SBS dacht, we gooien maar even in de reclame welke MC er hierna komt
Ik zou een achthoek doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:17 schreef Karina het volgende:
Nou moeilijk hoor, zal ik een rondje of een vierkantje doen, doe wat doos.
ik zou er een gezichtje van maken.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:17 schreef Karina het volgende:
Nou moeilijk hoor, zal ik een rondje of een vierkantje doen, doe wat doos.
Volgens mij zouden ze het bij elkaar optellen en dan 1 weg.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:19 schreef Nizno het volgende:
Mijn favoriete bordopmaak
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:19 schreef Nizno het volgende:
Mijn favoriete bordopmaak
[ afbeelding ]
probeer dan alleen niet je voeten ook zo neer te zetten, want dat lukt je nietquote:
Ik ook niet maar het kan natuurlijk ook met aardappelpuree.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik eet dan weer nooit gekookte aardappels, dus kan niet precies hetzelfde :p
ik inmiddels ook niet echt meer, maar was sowieso al zuinig met maar 2 halfjes hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef franklop het volgende:
[..]
Ik eet dan weer nooit gekookte aardappels, dus kan niet precies hetzelfde :p
Oh verrek die voeten had ik nog niet eens gezienquote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef Nizno het volgende:
[..]
probeer dan alleen niet je voeten ook zo neer te zetten, want dat lukt je niet
(toevallig hadden lief en ik dezelfde sokken aan)
dat was op feestboek uiteraard de eerste opmerkingquote:Op maandag 29 februari 2016 19:21 schreef Karina het volgende:
[..]
Oh verrek die voeten had ik nog niet eens gezien
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:22 schreef Nizno het volgende:
[..]
dat was op feestboek uiteraard de eerste opmerking![]()
Geloof dat mijn vrienden mijn eetfoto's zo gewoon vinden dat ze domme details zoeken.
ach tis makkelijk voor alles wat ik in Groningen achter heb gelaten. Blijf je toch nog in contact enzo.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:23 schreef Karina het volgende:
[..]Dat is iets waar ik nooit aan ga beginnen.
Omdat niks echt superslecht is of supergoed denk ik. Het is allemaal meh wel goedquote:Op maandag 29 februari 2016 19:26 schreef Nizno het volgende:
En als ze dan af kunnen kraken, zijn ze nog best zachtaardig.
Als ze haar teksten nou eens Fast forwarden dan valt het allemaal nog eens meeequote:Op maandag 29 februari 2016 19:26 schreef Nizno het volgende:
Ondanks dat het Lilly is vind ik de zwaantjes best grappig.
nee hoor Tim mag terug in de rijquote:Op maandag 29 februari 2016 19:27 schreef wdn het volgende:
ah de eerste 3! die gaan naar huis
oh wacht
Yup!quote:
Het is ook een eiland met veel mystery boxes hequote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:34 schreef Karina het volgende:
Weer geen originele opdracht, apparatuur mysterybox 2.0
Het is nog het ergste dat je nog gelijk hebt ook.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:54 schreef Karina het volgende:
Gek genoeg is Lily eigenlijk nog de interessantste deelnemer, je kunt je aan haar ergeren. Over de rest valt heel weinig te zeggen. Niemand die verder ergens door opvalt.
Dat is echt gewoon het probleem van het format. In zo'n kort format is de Amerikaanse manier bijna nog beter..quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:55 schreef Nizno het volgende:
[..]
Het is nog het ergste dat je nog gelijk hebt ook.
dat is waar.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:57 schreef franklop het volgende:
[..]
Dat is echt gewoon het probleem van het format. In zo'n kort format is de Amerikaanse manier bijna nog beter..
ALtijd vervelend die eerste weken, even zoeken wat je moet doen en zo. En proberen de namen van iedereen te onthouden (was altijd mijn grootste probleemquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:58 schreef franklop het volgende:
Vandaag eerste werkdag, weer even wennen.
Terugweg een drama door de regen en ongelukkenGelukkig werk ik zeker 2 dagen in de week dichterbij huis, scheelt een hoop
Ik wist het maar ben het alweer vergeten, komt ook doordat ik deze kandidaten zo onboeiend vind dat ik de namen nog niet weet, was bijv. bij de US versie wel.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:01 schreef franklop het volgende:
Ondanks dat deze versie minder is baal ik er nogal van dat ik al weet wie de winnaar is
ja dat is inderdaad ook lastig. Eerste aan wie ik werd voorgesteld kreeg ik wel drie zoenen van! (oud collegaquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:01 schreef Karina het volgende:
[..]
ALtijd vervelend die eerste weken, even zoeken wat je moet doen en zo. En proberen de namen van iedereen te onthouden (was altijd mijn grootste probleem).
Haley is dan wel een lekker dingquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:02 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik wist het maar ben het alweer vergeten, komt ook doordat ik deze kandidaten zo onboeiend vind dat ik de namen nog niet weet, was bijv. bij de US versie wel.
Die van net? Zie je ik let gewoon niet goed op de namenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |