Kaashaters united hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
was jij eens een keer verrassend, saaie lul.
Nee dacht dat hij op jou doelde met kaashater maar hij had het natuurlijk over McGrafkutquote:
Ik was er al, en je moeder die heeft pas een zure pruim.quote:
Dit kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dacht dat hij op jou doelde met kaashater maar hij had het natuurlijk over McGrafkut
Hippies.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
World Wildlife Fund motherfucker#careforourplanet
En toch wordt je er gewoon fucking dik vanquote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
malteser is een teleurstelling altijd. Een balletje met lucht erin
o o oquote:Op maandag 29 februari 2016 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Inbe4 mannen die over hun ballen met roomvulling beginnen.
blijf weg dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef Opsonisatie het volgende:
Nou doei genoeg sog zo.
Tot nooit.
Doei flikkers & madeliefffbae
Absinth drink je met ijswater en anders nietquote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we absinthe met cola mixen, kan nooit erger dan cola stroh worden qua smaak
Neem wat chocola zodat je niet zo Opso doet.quote:
ik heb de laatste tijd steeds zin in twixquote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
En toch wordt je er gewoon fucking dik van
haha loserquote:
zojuist een twix genomenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Neem wat chocola zodat je niet zo Opso doet.
twix is dan ook de lekkerste van alle chocobarsquote:Op maandag 29 februari 2016 19:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb de laatste tijd steeds zin in twix
Ben ik het mee eens.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:49 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
En dat op jouw leeftijd, chapeau.
Bewijs kan ik ook leverenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
ik zag het hahahahahaha
mooie paint wel, vast van een kwaliteitsuserquote:Op maandag 29 februari 2016 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bewijs kan ik ook leveren [ afbeelding ]
Beter hou je het bij zinquote:Op maandag 29 februari 2016 19:49 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik heb de laatste tijd steeds zin in twix
ja gvdquote:Op maandag 29 februari 2016 19:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Bewijs kan ik ook leveren [ afbeelding ]
Zo'n vieze stokbroodpijper gezien het taaltjequote:Op maandag 29 februari 2016 19:50 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
mooie paint wel, vast van een kwaliteitsuser
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:51 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Zo'n vieze stokbroodpijper gezien het taaltje
Beter goed gejat dan slecht gemaakt ja tochquote:Op maandag 29 februari 2016 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb die paint niet zelf gemaakt gr gr
nee, ik zei toch ook kwaliteitsuser, flikkerquote:Op maandag 29 februari 2016 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb die paint niet zelf gemaakt gr gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |