Kom jij maar absinthe hier doen, beter komen je ouders er niet achter dat je gedronken hebt.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je in Groningen? Kom, laten we absinthetje doen bij de blauwe engel.
Stoer hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Ben je in Groningen? Kom, laten we absinthetje doen bij de blauwe engel.
Wow, rustig.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA ECHT HE HET LAND UIT MET MALTESERHATERS
Oeh anders slipper ;squote:Op maandag 29 februari 2016 19:40 schreef McGrath het volgende:
[..]
Kom jij maar absinthe hier doen, beter komen je ouders er niet achter dat je gedronken hebt.
Die teasersrepen zijn lekkerder.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:40 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
JA ECHT HE HET LAND UIT MET MALTESERHATERS
Ik heb van bronnen vernomen dat je anders een beetje tipsy was bij je meidenavond.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Oeh anders slipper ;s
Straight edge leef ik drink niet.
Verrassend ditquote:Op maandag 29 februari 2016 19:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb van bronnen vernomen dat je anders een beetje tipsy was bij je meidenavond.
Denken dat ik met een kaashater een absinthje wil doenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:41 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je mag ook wel gewoon vragen of je mee mag ipv hard2get te doen.
of je stelt je aan.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nee ben hyperactief door chocoladetekort srsly
Shut the fuck up.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:41 schreef McGrath het volgende:
[..]
Ik heb van bronnen vernomen dat je anders een beetje tipsy was bij je meidenavond.
Kaashaters united hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
was jij eens een keer verrassend, saaie lul.
Nee dacht dat hij op jou doelde met kaashater maar hij had het natuurlijk over McGrafkutquote:
Ik was er al, en je moeder die heeft pas een zure pruim.quote:
Dit kloptquote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Nee dacht dat hij op jou doelde met kaashater maar hij had het natuurlijk over McGrafkut
Hippies.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
World Wildlife Fund motherfucker#careforourplanet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |