Gewoon gelijk alles bloot? Beter ja.quote:
WORSTELEN WORSTJEquote:
beter doe je gewoon heroïne joh, kan geen kwaad voor een keertjequote:Op maandag 29 februari 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil voor mij naar de winkels haal even b&j en maltesers en allersterkste drank om mijn SOG weg te drinken pls.
Wist niet dat je een smurf wasquote:Op maandag 29 februari 2016 19:37 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
Godverdomme.... nu moet ik weer mijn witte puntmuts opzetten
bedoel je dan cola regular als sterkste drank, of moet je absinthe hebben?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil voor mij naar de winkels haal even b&j en maltesers en allersterkste drank om mijn SOG weg te drinken pls.
Laten we croc doenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
beter doe je gewoon heroïne joh, kan geen kwaad voor een keertje
B&J, hip hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
malteser is een teleurstelling altijd. Een balletje met lucht erinquote:Op maandag 29 februari 2016 19:37 schreef Opsonisatie het volgende:
Laten we absinthe met cola mixen, kan nooit erger dan cola stroh worden qua smaakquote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef McGrath het volgende:
[..]
bedoel je dan cola regular als sterkste drank, of moet je absinthe hebben?
absinthe is wel lekkerder dan stroh.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laten we absinthe met cola mixen, kan nooit erger dan cola stroh worden qua smaak
Inbe4 mannen die over hun ballen met roomvulling beginnen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
malteser is een teleurstelling altijd. Een balletje met lucht erin
Ik vind dat vet lekkerquote:Op maandag 29 februari 2016 19:38 schreef madeliefff het volgende:
[..]
malteser is een teleurstelling altijd. Een balletje met lucht erin
Moest gniffelenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:39 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Inbe4 mannen die over hun ballen met roomvulling beginnen.
ik geloof alleen in mezelfquote:Op maandag 29 februari 2016 19:37 schreef McGrath het volgende:
[..]
mag je van je geloof geen huid laten zien?
Oeh ik boek vooruitgang.quote:
Ben je in Groningen? Kom, laten we absinthetje doen bij de blauwe engel.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:39 schreef McGrath het volgende:
[..]
absinthe is wel lekkerder dan stroh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |