Beter goed gejat dan slecht gemaakt ja tochquote:Op maandag 29 februari 2016 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb die paint niet zelf gemaakt gr gr
nee, ik zei toch ook kwaliteitsuser, flikkerquote:Op maandag 29 februari 2016 19:51 schreef Vanillekwark het volgende:
Heb die paint niet zelf gemaakt gr gr
ik wilde zeggen " het Gaat om t innerlijk" maar ik doe het niet want VK is aanwezig, die gaat daar geheid iets over zeggenquote:
Woon in heerlen, ben dus goede dief.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht gemaakt ja toch
ja gvdquote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef Working_Class_Hero het volgende:
[..]
nee, ik zei toch ook kwaliteitsuser, flikker
je posts laten beïnvloeden door VKquote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wilde zeggen " het Gaat om t innerlijk" maar ik doe het niet want VK is aanwezig, die gaat daar geheid iets over zeggen
bedachtquote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Beter goed gejat dan slecht gemaakt ja toch
Vers gebakken croissants van de Franse bakker all the wayquote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef McGrath het volgende:
goede stokbrood is wel het beste brood.
Dit. Zelfs ik heb geen invloed op mijn eigen posts.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:53 schreef McGrath het volgende:
[..]
je posts laten beïnvloeden door VK
Een goed innerlijk is in balans met het uiterlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 19:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ik wilde zeggen " het Gaat om t innerlijk" maar ik doe het niet want VK is aanwezig, die gaat daar geheid iets over zeggen
HOUD TOCH DIE ACHTERLIJKE KANUS EENS VAN JE DICHT, MEGOOLquote:Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef McGrath het volgende:
[..]
was jij eens een keer verrassend, saaie lul.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
OH DAAROM IS MADELIEFFF ZO LELIJKquote:Op maandag 29 februari 2016 19:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Een goed innerlijk is in balans met het uiterlijk
ik houd niet zo van croissants. bijna geen brood te noemen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:53 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Vers gebakken croissants van de Franse bakker all the way
gvd wat lust jij welquote:Op maandag 29 februari 2016 19:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik houd niet zo van croissants. bijna geen brood te noemen.
Jij slaapt op de bank vannachtquote:Op maandag 29 februari 2016 19:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
OH DAAROM IS MADELIEFFF ZO LELIJK
Oh no I didn't.
Moeilijke eter gespotquote:Op maandag 29 februari 2016 19:55 schreef McGrath het volgende:
[..]
ik houd niet zo van croissants. bijna geen brood te noemen.
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:54 schreef HPLC het volgende:
[..]
HOUD TOCH DIE ACHTERLIJKE KANUS EENS VAN JE DICHT, MEGOOLje bedoelt dat dit een verrassende post van je was, misschien moet je eens iets over jezelf vertellen, misschien kan dat ons nog verrassen. en dan niet vertellen dat je met poppen speelt en je melk krijgt uit een babyflesje.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Om deze post ga ik je opjagen en dodenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh no I didn't.
zo kom je nooit aan een leuke vrouwquote:Op maandag 29 februari 2016 19:54 schreef Vanillekwark het volgende:
[..]
Oh no I didn't.
Je kan ook wat vragen hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 19:56 schreef McGrath het volgende:
[..]
je bedoelt dat dit een verrassende post van je was, misschien moet je eens iets over jezelf vertellen, misschien kan dat ons nog verrassen. en dan niet vertellen dat je met poppen speelt en je melk krijgt uit een babyflesje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |