Rasverraders dus.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:29 schreef Pharkus het volgende:
Soberso mensen die links- of rechtsom geobsedeerd door huidstinten zijn.
Moet jij eens opletten, wat denk je dat de zwartepietdiscussie is.quote:
Racisme? Nee, ik wil dat blanken hier de meerderheid blijven. Aangezien ik niet wil buigen in de richting van een meteorietquote:Op maandag 29 februari 2016 17:30 schreef Dven het volgende:
Linksen. Zwarten. racisme.
Vermoeiend topic.
En hoe precies is dat geen racisme?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:32 schreef hood90 het volgende:
[..]
Racisme? Nee, ik wil dat blanken hier de meerderheid blijven. Aangezien ik niet wil buigen in de richting een meteoriet
Omdat bijna elke zwarte ons verantwoordelijk houdt van het verleden en aangezien dat landen waar zwarten de meerderheid zijn het geen feestje is.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
En waaraan ontleen jij precies de indruk dat geen enkele zwarte hetzelfde zou doen?
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:32 schreef hood90 het volgende:
[..]
Racisme? Nee, ik wil dat blanken hier de meerderheid blijven. Aangezien ik niet wil buigen in de richting van een meteoriet
Je bedoelt 'hen'quote:Op maandag 29 februari 2016 17:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten, wat denk je dat de zwartepietdiscussie is.
Het is trouwens zichzelf i.p.v. hun.
uh, oke.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:33 schreef hood90 het volgende:
[..]
Omdat bijna elke zwarte ons verantwoordelijk houdt van het verleden en aangezien dat landen waar zwarten de meerderheid zijn het geen feestje is.
Wat? Willen dat je eigen soort de meerderheid blijft?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En hoe precies is dat geen racisme?
Oud genoeg voor?quote:
Haal je nou ras en geloof door elkaar?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:32 schreef hood90 het volgende:
[..]
Racisme? Nee, ik wil dat blanken hier de meerderheid blijven. Aangezien ik niet wil buigen in de richting van een meteoriet
'je eigen soort'quote:Op maandag 29 februari 2016 17:34 schreef hood90 het volgende:
[..]
Wat? Willen dat je eigen soort de meerderheid blijft?
Nee, ik bedoel dat we worden overgenomen door andere mensen uit landen voornamelijk met islam als dominante religie.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haal je nou ras en geloof door elkaar?
Ben je nou een linkse troll die een rechtse tokkie nadoet of echt zo snugger?
Je weet dat het leeuwendeel van de 'zwarten' geen moslim zijn?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:35 schreef hood90 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat we worden overgenomen door andere mensen uit landen voornamelijk met islam als dominante religie.
Is goedquote:Op maandag 29 februari 2016 17:35 schreef Dven het volgende:
[..]
'je eigen soort'
Er zijn maar weinig landen waar mentaal beperkten in de meerderheid zijn. Misschien in zwarte landen, volgens jouw visie. Toch maar eens een ticketje boeken?
Dan ken jij wel erg veel getinte mensen. Zou het niet zo kunnen zijn dat je in de media alleen de extreme gedachten tegenkomt? Een beetje zoals alle anti-asielzoekers rellende skinheads zijn?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:33 schreef hood90 het volgende:
[..]
Omdat bijna elke zwarte ons verantwoordelijk houdt van het verleden en aangezien dat landen waar zwarten de meerderheid zijn het geen feestje is.
Niet alleen media, ik ken helaas genoeg kansloze zwarten die telkens blanken er de schuld van geven dat hun falen. Moet er niet aan denken als die lui de meerheid zijn want dan zijn WIJ de lulquote:Op maandag 29 februari 2016 17:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan ken jij wel erg veel getinte mensen. Zou het niet zo kunnen zijn dat je in de media alleen de extreme gedachten tegenkomt? Een beetje zoals alle anti-asielzoekers rellende skinheads zijn?
Hoe kansrijk zie jij jezelf?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:37 schreef hood90 het volgende:
[..]
Niet alleen media, ik ken helaas genoeg kansloze zwarten die telkens blanken er de schuld van geven dat hun falen. Moet er niet aan denken als die lui de meerheid zijn want dan zijn WIJ de lul
En dan kunnen wij hen mooi overal de schuld van geven.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:37 schreef hood90 het volgende:
[..]
Niet alleen media, ik ken helaas genoeg kansloze zwarten die telkens blanken er de schuld van geven dat hun falen. Moet er niet aan denken als die lui de meerheid zijn want dan zijn WIJ de lul
Als we niet vermoord wordenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dan kunnen wij hen mooi overal de schuld van geven.
Maar even serieus, waarom zou een zwarte meerderheid geen probleem zijn in een land dat vanaf begin een blanke meerderheid had?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is zo lastig om dan een KLB-topic te openen.
Misschien kan je nog palletchef in het magazijn worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:39 schreef hood90 het volgende:
[..]
Genoeg, kom uit een ondernemende familie
Met een paar miljoen onder je reet?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien kan je nog palletchef in het magazijn worden.
Gelukkig wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:35 schreef hood90 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat we worden overgenomen door andere mensen uit landen voornamelijk met islam als dominante religie.
Vanuit je Maybach een beetje KLB-topics openen over zwarten en linksenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:43 schreef hood90 het volgende:
[..]
Met een paar miljoen onder je reet?
Haha jij bent toch dat linkse kneusje?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom worden dit soort verstandelijk beperkte, imago-schadende randdebielen niet gewoon van FOK! geweerd?
Dat zou voor iedereen beter zijn namelijk.
Ok. Ga maar naar het Middel-Oosten en bekeer je tot de islam alsjeblieft.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mijn ervaringen met mijn mede-Nederlanders of mede-Friezen zijn niet altijd even fijn en met moslims heb ik nog nooit problemen gehad.
Moslima's worden vaak verliefd op me en Nederlandse meisjes weten niet eens dat ik besta.![]()
Moslims zijn actief als het aankomt op bestrijding van onrecht en veel Nederlanders zijn onverschillig of hebben wellicht mooie plannen, maar doen niets.
Natuurlijk zijn niet alle Nederlanders of Friezen klootzakken, ik ken ook vele die wel aardig zijn, maar met moslims heb ik gewoon nooit problemen gehad, ook al deel ik hun opvattingen over de koran niet.
Bij Nederlanders krijg je een verlept koekje uit 1983 bij een slap bakje koffie en vervolgens gaat de deksel op de koektrommel en zitten je vingers ertussen als je niet oppast, bij moslims is er thee en couscous in overvloed. Moslims zijn dankbaar als je iets meebrengt en de meeste Nederlanders zijn ondankbare schepsels.
Nederlanders doen aardig tegen me, maar als ik weg ben steken ze in overdrachtelijke zin een mes in je rug, bij moslims heb ik dit nooit gehad. Veel Nederlanders zijn huichelaars.
Ik ben links, ik ben blank, maar door schande en schade wijs geworden, kies ik voor moslims. Dat is dus louter op ervaringsbasis. Teveel narigheid meegemaakt met christenen, autistische oost-europeanen (dit is eigenlijk een pleonasme), zelfverklaarde atheïsten, Grieken en Nederlanders/Friezen.
![]()
Misschien is het niet eens zo erg als Europa islamiseert. Ook al is dit mijn geloof niet.![]()
Ik ben namelijk erg teleurgesteld in mijn Europese medemens. Alleen met Portugezen heb ik nooit slechte ervaringen gehad. Dat volk blijft een speciaal plekje in mijn hart houden.
Ik ben het hier niet mee eens. Moet ik nu vermoord worden of krijg ik de stempel "racist"quote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Gutmensch het volgende:
Rassenvermenging is prima, levert her beste van alle rassen in één persoon op.
En zijn die mensen vaak heel erg mooi.
Hoeft niet, mijn matties komen al hier naar toe.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:47 schreef hood90 het volgende:
[..]
Ok. Ga maar naar het Middel-Oosten en bekeer je tot de islam alsjeblieft.
Haten op Guus.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:45 schreef hood90 het volgende:
[..]
Haha jij bent toch dat linkse kneusje?
Dus als ik vermoord zou worden omdat ik niet hun geloof erken, zou het je niks uitmaken?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hoeft niet, mijn matties komen al hier naar toe.![]()
Mag jij huwen met een zuur, verlept, chagrijnig wijf van 55 met een kort, pittig kapsel. Kies ik wel voor een mooi moslim-meisje.
Omdat je uitgeluld bent door een 12-jarigequote:Op maandag 29 februari 2016 17:36 schreef Dven het volgende:
Ik verklaar dit topic rijp voor een slotje.
Ik hou het bij "heikneuter".quote:Op maandag 29 februari 2016 17:48 schreef hood90 het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. Moet ik nu vermoord worden of krijg ik de stempel "racist"
Je wordt niet vermoord.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:49 schreef hood90 het volgende:
[..]
Dus als ik vermoord zou worden omdat ik niet hun geloof erken, zou het je niks uitmaken?
Niet weten dat islam al 1400 jaar een oorlog heeft op Europaquote:Op maandag 29 februari 2016 17:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Je wordt niet vermoord.
En als je wel vermoord zou worden, zou het me wel degelijk uitmaken. Overigens voorlopig zijn wij westerlingen de moordenaars, want wij gooien bommen op Irak, Libie, Syrie en Afghanistan en wij zijn degenen die kinderen in Congo en Bangladesh aanzetten tot slavenarbeid voor onze goedkope kleding en goedkope kutmobieltjes en kutcomputers.
Maar nogmaals je wordt niet vermoord, je moet die Tokkie-Pegida-propaganda niet geloven, die hebben een eigen agenda, prik daar doorheen.
En wat bedoel je met die eigen agenda? Welke belangen heeft Pegida volgens jou?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:52 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Maar nogmaals je wordt niet vermoord, je moet die Tokkie-Pegida-propaganda niet geloven, die hebben een eigen agenda, prik daar doorheen.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:50 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Omdat je uitgeluld bent door een 12-jarige
Europa de-islamiseren en blank makenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En wat bedoel je met die eigen agenda? Welke belangen heeft Pegida volgens jou?
Denken dat ik 26 benquote:Op maandag 29 februari 2016 17:57 schreef Aardbei16 het volgende:
[..]
Oh wacht TS is 26 volgens z'n username
Een lovenswaardig sentiment, maar op zo veel manieren onjuist en afschuwelijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Gutmensch het volgende:
Rassenvermenging is prima, levert het beste van alle rassen in één persoon op.
Ik ken de geschiedenis heel goed, kameraad.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:53 schreef hood90 het volgende:
[..]
Niet weten dat islam al 1400 jaar een oorlog heeft op Europa
Uitroeiing van Joden, Roma's, homofielen en homoseksuelen. Installatie van een extreem-rechtse politiestaat.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:55 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
En wat bedoel je met die eigen agenda? Welke belangen heeft Pegida volgens jou?
Dus een gestoorde gek in Tsjechie geloof je meteen. En iedereen is blank gespuis omdat je maar 1 koekje krijgt.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:03 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik heb met veel mensen, ook in oost-Europa gesproken. Die Pegida-lui zijn niet fris. Ik heb een gast ontmoet in Tsjechie die niet doorhad dat ik links ben en iets teveel uit de school heeft geklapt.
En frigide Nederlandse vrouwen met kapsones zit ik ook niet op te wachten.
Dan wordt het tijd dat Nederlanders en Friezen eens in actie komen en samen ten strijde trekken tegen het Amerikaanse grootkapitaal, tegen TTIP, tegen de veramerikanisering van dit land en tegen pittige, verzuurde vrouwen en een keer eerlijk zijn over hoe ze zich echt voelen in dit land.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:07 schreef hood90 het volgende:
Het punt dat ik probeer te maken is dat ik gewoon niet een minderheid wil zijn in mijn eigen land. Iedereen die daar een tegenstander van is mijn tegenstander en 50% van het blanke ras (de andere helft wil niet blank zijn) Wat ik ook niet wil is dat islam hier aanwezig mag zijn. Het is bekend waar de islam dominant is het gewoon geen goede plek is om te zijn als niet moslim. Er zijn genoeg verhalen van ex moslims die bewonderd staan van linksen om islam.
Je begint met een inleiding over het verdedigen van zwarten, daarna praat je over tuig uit andere delen van de wereld, later in het topic heb je het als ik me niet vergis ook over moslims...quote:Op maandag 29 februari 2016 17:26 schreef hood90 het volgende:
Je kent ze wel, die "wereldburger" types. Jammer genoeg zijn die lui een groot deel van de bevolking en dus staan ze er voor open dat de gemiddelde Nederlander over 50 jaar zwart is. In de VS zie je veel linkse liberalen die zwarten tot te tand toe verdedigen en zelf blank zijn. Alsof zwarten hun zouden verdedigen
![]()
![]()
Mijn vraag is: wat gaan we doen als dat tuig uit andere delen hier de meerderheid is? En geen geen gelul met racisme dat woordje heb ik al een miljoen x gehoord.
Kacht 1: Linksen![]()
Klacht 2: Minderheid worden in je eigen land
Dus op jouw, kleine, subjectieve ervarinkjes baseer je even dat moslims een prachtvolk zijn en Europa best wel mag islamiseren? Mijn hemel zegquote:Op maandag 29 februari 2016 17:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Ik ben namelijk erg teleurgesteld in mijn Europese medemens. Alleen met Portugezen heb ik nooit slechte ervaringen gehad. Dat volk blijft een speciaal plekje in mijn hart houden.
Niet alle buitenlanders zijn moslim. En in achterstandswijken heb je sowieso relatief vaker problematisch gedrag. Mensen die in achterstandswijken wonen hebben helemaal geen realistisch beeld van buitenlanders/allochtonen. Het enige waar ze immers ervaring mee heb zijn de probleembuitenlanders/allochtonen in hun probleemwijkquote:Op maandag 29 februari 2016 19:07 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Tja als je nou eenmaal in een blanke wijk woont, snap ik dat je niets tegen moslims of buitenlanders hebt, maar voor degenen die er dagelijks mee te maken hebben is het andere koek. Het is een heel andere cultuur en die gaat niet veranderen, vanwege de islam. Beetje gevalletje dit:
[ afbeelding ]
Buitenlandersquote:Op maandag 29 februari 2016 19:07 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
Tja als je nou eenmaal in een blanke wijk woont, snap ik dat je niets tegen moslims of buitenlanders hebt, maar voor degenen die er dagelijks mee te maken hebben is het andere koek. Het is een heel andere cultuur en die gaat niet veranderen, vanwege de islam. Beetje gevalletje dit:
[ afbeelding ]
Met retards zoals jij zal dat net zo hard gaan als met retards uit het buitenlandquote:Op maandag 29 februari 2016 19:20 schreef harrievankempen het volgende:
Dit land gaat naar de verdoemenis.
Ach man, rot toch op. Juist mensen in achterstandswijken maken the shit van dichtbij mee, door een middenin te zitten. Juist zij weten het op waarde te schatten. Dáár vallen de klappen. Donder toch op met je hbo/universiteitswereldje-referentiekader.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet alle buitenlanders zijn moslim. En in achterstandswijken heb je sowieso relatief vaker problematisch gedrag. Mensen die in achterstandswijken wonen hebben helemaal geen realistisch beeld van buitenlanders/allochtonen. Het enige waar ze immers ervaring mee heb zijn de probleembuitenlanders/allochtonen in hun probleemwijk
Dit beweer ik nergens. Ik stel alleen dat islamofobie en xenofobie vaak hand in hand gaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Niet alle buitenlanders zijn moslim. En in achterstandswijken heb je sowieso relatief vaker problematisch gedrag. Mensen die in achterstandswijken wonen hebben helemaal geen realistisch beeld van buitenlanders/allochtonen. Het enige waar ze immers ervaring mee heb zijn de probleembuitenlanders/allochtonen in hun probleemwijk
Oja, want je wordt geboren als moslim of christenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:16 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Buitenlanders
Moslims en christenen
Waarde hechten aan cultuur...x 6739783259726809582595586359256246259782785
Is ook weinig lovenswaardig aan dit sentiment.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:02 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
Een lovenswaardig sentiment, maar op zo veel manieren onjuist en afschuwelijk.
Wanneer twee achterlijke tokkies (bijv. blank en zwart) zich samen voortplanten is de kans op een nieuwe achterlijke tokkie (zowel door genen, opvoeding, omgeving) groter dan wanneer twee intelligente nette mensen (bijv. blank en zwart) zich samen voortplanten.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Gutmensch het volgende:
Zwarten hebben gemiddeld genomen een lager IQ. Als negers zich massaal gaan vermengen met blanken wordt het gemiddelde IQ in de westerse wereld lager. Dat zal het volgende gaan betekenen:quote:Op maandag 29 februari 2016 19:42 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Is ook weinig lovenswaardig aan dit sentiment.
[..]
Wanneer twee achterlijke tokkies (bijv. blank en zwart) zich samen voortplanten is de kans op een nieuwe achterlijke tokkie (zowel door genen, opvoeding, omgeving) groter dan wanneer twee intelligente nette mensen (bijv. blank en zwart) zich samen voortplanten.
Wanneer twee achterlijke tokkies (bijv. blank en blank) zich samen voortplanten is de kans op een nieuwe achterlijke tokkie (zowel door genen, opvoeding, omgeving) groter dan wanneer twee intelligente nette mensen (bijv. blank en blank) zich samen voortplanten.
Etc, etc...
Heeft verder weinig te maken met wel of geen rasvermenging...
Dat dit hier op FOK! door een hoop lui als waarheid wordt verkondigd maakt het niet opeens waar.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef ccs het volgende:
[..]
Zwarten hebben gemiddeld genomen een lager IQ.
Even los van het feit dat het lagere IQ iets is wat heel sterk te betwisten is, aangezien er maar een enkele onderzoeken zijn geweest met zeer sterk te betwisten methoden (men heeft in veel gevallen helemaal geen IQ-tests uitgevoerd), dan nog ga doe jij hier de simpele aanname dat mensen zich random met elkaar voortplanten.quote:Als negers zich massaal gaan vermengen met blanken wordt het gemiddelde IQ in de westerse wereld lager.
Je slaat volledig doorquote:Dat zal het volgende gaan betekenen:
- Medicijn tegen kanker zal langer op zich laten wachten
- We zullen te laat naar een andere planeet verhuizen waardoor de mensheid uitsterft
- Meer criminaliteit
- Alles zal langer duren, de hele levenskwaliteit zal er op achteruit gaan
- etc.
Er zullen no go areas ontstaan en gated communities. Alleen daar kunnen de blanken dan nog veilig leven. Zie Brazilië en Zuid-Afrika.
MAAR ER IS DAN GEEN RACISME MEER JOEEEPIEEE HET ZAL EEN GROOT PARADIJS WORDEN
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:57 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Dat dit hier op FOK! door een hoop lui als waarheid wordt verkondigd maakt het niet opeens waar.
[..]
Even los van het feit dat het lagere IQ iets is wat heel sterk te betwisten is, aangezien er maar een enkele onderzoeken zijn geweest met zeer sterk te betwisten methoden (men heeft in veel gevallen helemaal geen IQ-tests uitgevoerd), dan nog ga doe jij hier de simpele aanname dat mensen zich random met elkaar voortplanten.
Het lijkt mij een stuk aannemelijker dat mensen elkaar ook selecteren op basis van zaken als maatschappelijke en economische status en met elkaar op hetzelfde niveau kunnen communiceren.
[..]
Je slaat volledig door
Ja maar ene Karl Marx zei dat we allemaal gelijk waren dus dan is dat zo. Gewoon alle wetenschappelijke bewijzen negeren ok? En Jezus is de zoon van god.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:03 schreef Baas_bas het volgende:
Het probleem is ook gewoon dat heel veel domme mensen aan de lopende band kinderen uitschijten terwijl blanke, intelligentere mensen veel bescheidener zijn op dat gebied. Daardoor is de wereld ook steeds dommer aan het worden met alle gevolgen van dien. Met name veel moslims en negers die dit doen. En dat bedoel ik niet racistisch of zo, gewoon een constatering
Politieke correctheid is de reinste vorm van zelfdestructiequote:Op maandag 29 februari 2016 20:05 schreef ccs het volgende:
[..]
Ja maar ene Karl Marx zei dat we allemaal gelijk waren dus dan is dat zo. Gewoon alle wetenschappelijke bewijzen negeren ok? En Jezus is de zoon van god.
Ja want een kaartje op internet = de werkelijkheidquote:Op maandag 29 februari 2016 20:00 schreef ccs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn allemaal hetzelfde. Man en vrouw. Neger en blanke.
Zeg mij na, zeg mij na.
Welke wetenschappelijke bewijzen doel je precies op? Weet jij überhaupt wel wat van wetenschap af eigenlijk? Je komt op mij over als iemand die geen flauw benul heeft waar hij over praat.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:05 schreef ccs het volgende:
[..]
Ja maar ene Karl Marx zei dat we allemaal gelijk waren dus dan is dat zo. Gewoon alle wetenschappelijke bewijzen negeren ok?
We zijn allemaal gelijk. Een muis en een walvis zijn precies hetzelfde. Een tafel is een stoel. Het is een prachtwereld en iedereen is gelukkig en blij.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:08 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want een kaartje op internet = de werkelijkheid![]()
Volgens mij weet je niet eens welke bron men heeft gebruikt bij het opstellen van dat kaartje
En nou niet stiekem op gaan zoeken he?En vertel eens wat over die bron/bronnen? In hoeverre is dat wat ik in mijn vorige post aangaf wel of niet toepasbaar op die bron/bronnen?
Je ontwijk mijn vragen met kinderlogica. Probeer eens inhoudelijk in te gaan op jouw eigen beweringen.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:10 schreef ccs het volgende:
[..]
We zijn allemaal gelijk. Een muis en een walvis zijn precies hetzelfde. Een tafel is een stoel. Het is een prachtwereld en iedereen is gelukkig en blij.
Hebben we geprobeerd in Zuid-Afrika. De eerste succesvolle harttransplantatie was er een feit. Maar mocht niet van de linksen. Nu is Zuid-Afrika prachtig en geweldig, een paradijs zonder racisme.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:11 schreef luckass het volgende:
Laten we met alle blanken naar een land in Afrika verkassen en daar de boel opbouwen.
Nog iedere dag lekker weer ook.
Zuid-Afrika was een poging van blanken om de multiculti in eigen land te ontvluchten om een staat met alleen blanken op te richten?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:13 schreef ccs het volgende:
[..]
Hebben we geprobeerd in Zuid-Afrika. De eerste succesvolle harttransplantatie was er een feit. Maar mocht niet van de linksen. Nu is Zuid-Afrika prachtig en geweldig, een paradijs zonder racisme.
Had NL geen atoombommen verstopt in de grond? Als alle blanken zijn verkast naar dat zonnige vruchtbare Afrika. Dan kunnen we die bommen laten ontsteken. Wacht, ik zie het meesterplan. Oh daarom jagen ze alle zandhazen hierheen, Ahaa!quote:Op maandag 29 februari 2016 20:11 schreef luckass het volgende:
Laten we met alle blanken naar een land in Afrika verkassen en daar de boel opbouwen.
Nog iedere dag lekker weer ook.
Nog nooit iets negatiefs gehoord op die punten eerlijk gezegd.quote:Op maandag 29 februari 2016 18:04 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Uitroeiing van Joden, Roma's, homofielen en homoseksuelen. Installatie van een extreem-rechtse politiestaat.
quote:Op maandag 29 februari 2016 19:07 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:00 schreef ccs het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
We zijn allemaal hetzelfde. Man en vrouw. Neger en blanke.
Zeg mij na, zeg mij na.
De Afrikanen die naar de Verenigde Staten immigreren (ik heb geen cijfers gezien over Nederland of Europa). Hebben over het algemeen een hoger IQ dan de blanke bevolking van de V.S. en hun kinderen doen het beter op school volgens jouw, overigens discutabele, redenatie zullen door het verslappen van de immigratiebarrières:quote:
Lovenswaardig omdat het binnen het rassengeloof valt in een zeldzame niche die niet verbonden is met een of andere vorm van haat of nijd. Overigens lijkt het een beetje op de Jip-en-janneke-ficatie van daadwerkelijke onderzoeken waar veel meer mitsen en maren aan verbonden waren.quote:
Nee, precies. Je bent geen moslim en christen bij geboren, mits je ouders dat niet willen. Daarom heb je de vrijheid om het niet meer te zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:39 schreef Man-Bear-Pig het volgende:
[..]
Dit beweer ik nergens. Ik stel alleen dat islamofobie en xenofobie vaak hand in hand gaan.
[..]
Oja, want je wordt geboren als moslim of christen___!!!!
Alles wat aangeleerd is = cultuur.
?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:24 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
De Afrikanen die naar de Verenigde Staten immigreren (ik heb geen cijfers gezien over Nederland of Europa). Hebben over het algemeen een hoger IQ dan de blanke bevolking van de V.S. en hun kinderen doen het beter op school volgens jouw, overigens discutabele, redenatie zullen door het verslappen van de immigratiebarrières:
Eerder ontdekkingen gedaan worden die leiden tot: een universeel medicijn tegen alle vormen van kanker, niet incluis het gezwel in je kop die jij en anderen wel eens met hersenen verwarren; momenteel onvoorstelbare technologie op het gebied van ruimtevaart en de daarvoor benodigde randzaken; en natuurlijk zal de immigratie ook leiden tot lagere criminaliteitscijfers (of tenminste een lagere criminaliteitsquotiënt) en een hogere levensstandaard.
Maar goed ik verwacht niet dat jij gevoelig bent voor je eigen argument omdat je naar alle waarschijnlijkheid een ideoloog bent.
[..]
Lovenswaardig omdat het binnen het rassengeloof valt in een zeldzame niche die niet verbonden is met een of andere vorm van haat of nijd. Overigens lijkt het een beetje op de Jip-en-janneke-ficatie van daadwerkelijke onderzoeken waar veel meer mitsen en maren aan verbonden waren.
Waar jij het over hebt heeft uiteraard meer met cultuur te maken dan met intelligentie. Er zijn genoeg consciëntieuze, vriendelijke mensen die te stom zijn om hun eigen veters te strikken. De tokkie-cultuur is natuurlijk een multiplier wat betreft stupiditeit en boos van aard.
Behoeft iets in het bijzonder verduidelijking of ben je gewoon altijd in de war?quote:
Cultuur is ook als je met mes en vork eet, ipv met stokjes en/of je handen, wat aangeleerd is door je ouders. Als kind heb je (meestal) geen eigen wil en word je opgevoed zoals je ouders dat willen. Dat je er zelf niet voor hebt gekozen maakt het niet ineens geen cultuur meer. Daarnaast kan ik geen beter voorbeeld bedenken van 'symbolische structuren' dan religie.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:40 schreef Magemelvin het volgende:
[..]
Nee, precies. Je bent geen moslim en christen bij geboren, mits je ouders dat niet willen. Daarom heb je de vrijheid om het niet meer te zijn.
"Cultuur in het algemeen verwijst naar het patroon van menselijke activiteit en de symbolische structuren"
Waarde hechten aan cultuur is volstrekt zinloos. De tijden veranderen, zo ook je eigen ervaringen en belevenissen.
Ik zal nooit en te nimmer strijden 'voor mijn ras'. De enigen voor wie ik als het zou moeten zoul strijden (in de zin van die ik zal verdedigen tegen bijvoorbeeld gewelddadige ras-, geloofs-, of antigeloofsfanatici) zijn mijn familie, vrienden en de onschuldigen, dit ongeacht ras.quote:
Bijna alles met de combinatie "niet <>quote:Op maandag 29 februari 2016 23:09 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Jij komt wel vaker vreemd uit de hoek.
Schrijf het in je dagboek en ga dan maar slapen.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:15 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ik zal nooit en te nimmer strijden 'voor mijn ras'. De enigen voor wie ik als het zou moeten zoul strijden (in de zin van die ik zal verdedigen tegen bijvoorbeeld gewelddadige ras-, geloofs-, of antigeloofsfanatici) zijn mijn familie, vrienden en de onschuldigen, dit ongeacht ras.
Duidelijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 23:15 schreef Aiciu het volgende:
[..]
Bijna alles met de combinatie "niet <>" is onzin van mijn kant.
Want?quote:Op maandag 29 februari 2016 23:19 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Schrijf het in je dagboek en ga dan maar slapen.
[..]
Over 200 jaar hebben we toch allemaal een koffiekleurtje, lekker boeiendquote:Op maandag 29 februari 2016 17:26 schreef hood90 het volgende:
Je kent ze wel, die "wereldburger" types. Jammer genoeg zijn die lui een groot deel van de bevolking en dus staan ze er voor open dat de gemiddelde Nederlander over 50 jaar zwart is. In de VS zie je veel linkse liberalen die zwarten tot te tand toe verdedigen en zelf blank zijn. Alsof zwarten hun zouden verdedigen
![]()
![]()
Mijn vraag is: wat gaan we doen als dat tuig uit andere delen hier de meerderheid is? En geen geen gelul met racisme dat woordje heb ik al een miljoen x gehoord.
En jij hoeft ook niet op al die posts te reageren waar je nu wel op reageert. Ik zie in ieder geval niet bij elke post de afsluiter: "En wenfer2, wat is nou jouw mening over deze mening?"quote:Op maandag 29 februari 2016 23:37 schreef wenfer2 het volgende:
[..]
Je hoeft geen antwoord te geven op vragen die nooit waren gesteld.
Ehhh ok?quote:Op maandag 29 februari 2016 21:10 schreef topdeck het volgende:
[ afbeelding ]
inb4 hij is acteur!!
vs
[ afbeelding ]
WANNEER EINDIGT DEZE NACHTMERRIE???????
Japan heeft zogenaamd een hoger gemiddeld IQ dan Nederland. Ik twijfel daaraan. Ze zouden de Afrikaanse en MO vervuiling in NL eens buiten beschouwing moeten laten bij het vaststellen van het gemiddelde IQ. Is niet eerlijk als je een miljoen parels uit regionen waar het IQ rond kamertemperatuur in Fahrenheit ligt meetelt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:54 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Hij heeft anders gelijk dat negers over het algemeen een lager IQ hebben dan blanke mensen. Uiteraard komt dit voor een groot deel door omgevingsfactoren. Maar het ethische stukje negeren (of per definitie als onmogelijk zien, want: racistisch ! ' is ook alles behalve een wetenschappelijke houding.
Verdiep je eerst eens in wat IQ werkelijk inhoudt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 00:54 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Hij heeft anders gelijk dat negers over het algemeen een lager IQ hebben dan blanke mensen. Uiteraard komt dit voor een groot deel door omgevingsfactoren. Maar het ethische stukje negeren (of per definitie als onmogelijk zien, want: racistisch ! ' is ook alles behalve een wetenschappelijke houding.
Tuurlijk zal het altijd een benadering blijven en tuurlijk zal je in werkelijkheid zo'n meting moeilijk volledig los kunnen koppelen v/d kennis die een persoon heeft opgedaan, maar met een IQ-test probeert men in ieder geval zo objectief mogelijk bepaalde belangrijke aspecten van de intelligentie te meten.quote:Intelligentie is een algemeen begrip uit de psychologie dat een mentale eigenschap beschrijft met veel verschillende functies; zoals de mogelijkheid overeenkomsten en verschillen op te merken in waarnemingen, zich in de ruimte te oriënteren, te redeneren, plannen te maken, problemen te doorgronden en op te lossen, in abstracties te denken, ideeën en taal te begrijpen en te produceren, informatie op te slaan in het geheugen en daar weer uit op te halen, te leren van ervaringen.
Ook bij ‘hogere’ diersoorten zoals chimpansees zijn vermoedelijk bepaalde functies van de intelligentie zoals taalbegrip werkzaam die vergelijkbaar zijn met die van mensen. Aangeboren slimheid of intelligentie wordt ook wel aangeduid als begaafdheid of talent. Intelligentie is ten slotte een kenmerk van de persoonlijkheid. Bij de een is de intelligentie, of zijn bepaalde facetten van de intelligentie, sterker ontwikkeld dan bij de ander. Zo kan bijvoorbeeld de een makkelijker een taal leren en de ander zich sneller oriënteren in een ruimte. Hierbij speelt de sociale achtergrond, opleiding en cultuur echter een belangrijke rol.
Definities
David Wechsler, de Amerikaanse psycholoog die de Wechsler intelligentietests ontwierp, definieerde intelligentie als: Intelligentie is het vermogen doelgericht te handelen, rationeel te denken en effectief met de omgeving om te gaan.
Twee Nederlandse onderzoekers, Wilma Resing en Pieter Drenth omschreven het begrip intelligentie ongeveer als volgt: Intelligentie is een conglomeraat van verstandelijke vermogens, processen en vaardigheden, zoals:
- abstract, logisch en consistent kunnen redeneren,
- relaties kunnen ontdekken, leggen en doorzien,
- problemen kunnen oplossen,
- regels kunnen ontdekken in schijnbaar ongeordend materiaal
- met bestaande kennis nieuwe taken kunnen oplossen,
- zich flexibel kunnen aanpassen in nieuwe situaties
- zelfstandig kunnen leren, zonder directe en volledig instructie nodig te hebben.
Deze omschrijving heeft veel gemeen met de soorten van intelligentie die de Amerikaanse psycholoog Robert Sternberg heeft onderscheiden.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Intelligentie
Goh, hoe zou dat nou komen als je met dit soort onzin aankomt.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:26 schreef hood90 het volgende:
En geen geen gelul met racisme dat woordje heb ik al een miljoen x gehoord.
Ja want IQ-meting is iets dat men pas sinds de laatste jaren doet en men is natuurlijk absoluut niet in staat onderscheid te maken tussen bevolkingsgroepen in een landquote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Japan heeft zogenaamd een hoger gemiddeld IQ dan Nederland. Ik twijfel daaraan. Ze zouden de Afrikaanse en MO vervuiling in NL eens buiten beschouwing moeten laten bij het vaststellen van het gemiddelde IQ. Is niet eerlijk als je een miljoen parels uit regionen waar het IQ rond kamertemperatuur in Fahrenheit ligt meetelt.
Waarschijnlijk zal hij het dan nog wel vaker horen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 06:29 schreef Pulzzar het volgende:
[..]
Goh, hoe zou dat nou komen als je met dit soort onzin aankomt.
Wow. Zo erg ga ik ze vandaag niet meer lezenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 01:29 schreef Grems het volgende:
[..]
Japan heeft zogenaamd een hoger gemiddeld IQ dan Nederland. Ik twijfel daaraan. Ze zouden de Afrikaanse en MO vervuiling in NL eens buiten beschouwing moeten laten bij het vaststellen van het gemiddelde IQ. Is niet eerlijk als je een miljoen parels uit regionen waar het IQ rond kamertemperatuur in Fahrenheit ligt meetelt.
Wat bedoel jij met zwart? Negers? Die zullen echt niet stijgen tot 50% van de bevolking. Bedoel je ook marrokanen en turken dan ben je een racist omdat je alles op een hoop gooit. En ja als je die daar ook onder rekent dan duurt het niet lang meer en 50% is "zwart".quote:Op maandag 29 februari 2016 17:26 schreef hood90 het volgende:
![]()
![]()
Je probeert gevat over te komen door een ad hominem te plaatsen, maar het slaat werkelijk nergens op. In zeg in het bovenstaande stukje juist nog duidelijk dat het intelligentie verschil tussen negers en witte mensen voornamelijk komt door omgevingsfactoren. Dit wil alleen niet zeggen dat je het etnische gedeelte perse moet uitsluiten (omdat: racistisch ! ).quote:Op dinsdag 1 maart 2016 06:29 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Verdiep je eerst eens in wat IQ werkelijk inhoudt.
Bij een IQ-meting moet juist rekening worden gehouden met bijvoorbeeld scholing en culturele facturen aangezien je met IQ de intelligentie van een persoon probeert te meten en niet de kennis die een persoon heeft opgedaan. Intelligentie heeft immers met name betrekking op het vermogen om bepaalde zaken te kunnen begrijpen en zoals ik al aangaf heeft het dus geen betrekking op de hoeveelheid kennis en ervaring die iemand vergaard heeft.
[..]
Tuurlijk zal het altijd een benadering blijven en tuurlijk zal je in werkelijkheid zo'n meting moeilijk volledig los kunnen koppelen v/d kennis die een persoon heeft opgedaan, maar met een IQ-test probeert men in ieder geval zo objectief mogelijk bepaalde belangrijke aspecten van de intelligentie te meten.
Je kan ook van te voren heel veel oefenen specifiek met IQ-tests om zo beter te scoren, maar dit maakt de werkelijke intelligentie niet per definitie hoger aangezien je vaak gewoon een trucje leert
Aan de andere kan kunnen in de ene omgeving bepaalde aspecten van de intelligentie waarschijnlijk wel beter ontwikkeld worden dan andere. Vaak ook logisch omdat in de ene omgeving die aspecten veel belangrijker zijn dan in de andere omgeving. In dat geval praat je dus niet over een trucje, maar dat iemand aanleert, maar over de werkelijke cognitieve vaardigheden die beter ontwikkeld zijn. In hoeverre toename is van de vergaarde kennis, in hoeverre men een simpel trucje heeft aangeleerd, of hoeverre de cognitieve vaardigheden daadwerkelijk beter zijn geworden is vaak ook moeilijk vast te stellen.
Voorbeeld los van een IQ-test: iemand die welbespraakt is lijkt vaak intelligenter dan iemand die niet zo goed uit z'n woorden kan komen. Dat wil niet zeggen dat de persoon ook werkelijk beter ontwikkelde cognitieve vaardigheden heeft dan de persoon die niet zo goed uit z'n woorden komt.
In praktijk zullen zaken als scholing en culturele verschillen sowieso moeilijk volledig uit te sluiten zijn van een IQ-meting. Maar dat is natuurlijk weer een andere discussie.
En dan hebben we daarnaast natuurlijk ook nog eens omgevingsfactoren zoals voeding, (voldoende) slaap (op lange termijn bekeken), etc., die de ontwikkeling v/d cognitieve vaardigheden wel degelijk positief of negatief kunnen beïnvloeden.
Waarom wordt IQ dan gekoppeld aan nationaliteit en niet aan autochtoon/allochtoon? Japan heeft een hoger percentage autochtonen dan veel westerse landen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 06:56 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Ja want IQ-meting is iets dat men pas sinds de laatste jaren doet en men is natuurlijk absoluut niet in staat onderscheid te maken tussen bevolkingsgroepen in een land![]()
Jouw twijfel is gegrond, maar om totaal andere reden dan je zelf ook maar doorhebt.
Maar jij bent dus overduidelijk zo'n kneusje dat alleen twijfelt wanner 't hem zelf uitkomt![]()
Figuren zoals jij hebben de grootste praatjes over (gemiddeld) IQ van 'hun ras' maar brengen het gemiddelde zelf alleen maar sterk omlaag
Noem me racist, je bent zeker een vrouw? Gewoon met gevoel praten is het beste. Als die lui hier de meerderheid zullen zijn zullen de blanke vrouwen het hardst klagen omdat ze verkracht worden in het openbaar. Ik zeg altijd: De mensen die vrijheid het hardst nodig hebben zijn de slechtste verdedigers ervan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 08:41 schreef Tomansss het volgende:
[..]
Wat bedoel jij met zwart? Negers? Die zullen echt niet stijgen tot 50% van de bevolking. Bedoel je ook marrokanen en turken dan ben je een racist omdat je alles op een hoop gooit. En ja als je die daar ook onder rekent dan duurt het niet lang meer en 50% is "zwart".
Cuckquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:04 schreef Copycat het volgende:
TS is een angshaasje die jaloers is op de donkere jongens uit zijn buurt die wel meiden kunnen versieren.
Haha ken geen enkele meid hier die op een zwarte zou vallenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:04 schreef Copycat het volgende:
TS is een angshaasje die jaloers is op de donkere jongens uit zijn buurt die wel meiden kunnen versieren.
Zegt degene die steeds met "want racistisch" komt en daarmee de verschillende beweegredenen om een bepaalde methode wel of niet toe te passen bagatelliseert.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:42 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Je probeert gevat over te komen door een ad hominem te plaatsen,
Ik leg in mijn post uit er veel meer zaken zijn waar men rekening mee moet houden. Hierbij geef ik aan dat men met IQ bijvoorbeeld niet de kennis probeert te meten die iemand heeft opgedaan, terwijl de opgedane kennis de meting vaak wel zal beïnvloeden. Hierdoor krijg je dus eigenlijk al een scheve meting.quote:maar het slaat werkelijk nergens op. In zeg in het bovenstaande stukje juist nog duidelijk dat het intelligentie verschil tussen negers en witte mensen voornamelijk komt door omgevingsfactoren. Dit wil alleen niet zeggen dat je het etnische gedeelte perse moet uitsluiten (omdat: racistisch ! ).
Dat hangt helemaal af van het onderzoek dat men doet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 09:51 schreef Eugene.H het volgende:
[..]
Waarom wordt IQ dan gekoppeld aan nationaliteit en niet aan autochtoon/allochtoon?
Naar welk onderzoek refereer je precies?quote:Japan heeft een hoger percentage autochtonen dan veel westerse landen.
Neem als voorbeeld de VS, waar 60% blank is. Zij presteren prima op IQ testen, net als de aziatische bevolking daar. Echter scoren 'hispanics' en 'blacks' een stuk lager, waardoor de IQ score van de 'Amerikaan' lager is dan in veel landen in Europa.
Ja en? Wat bewijst dat precies volgens jou?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:20 schreef hood90 het volgende:
[..]
Haha ken geen enkele meid hier die op een zwarte zou vallen
Wat ik me nou oprecht afvraag ...quote:
Soms word ik een beetje bang en wellicht ook een tikkeltje verdrietig van bepaalde mensen (en meningen) op dit forum. Een onbehaaglijk gevoel iig. De post die je quote is daar een goed voorbeeld van.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 07:21 schreef Dven het volgende:
[..]
Wow. Zo erg ga ik ze vandaag niet meer lezen![]()
Wat een enorm verongelijkt lulletje met je zijn om dit soort troep te kunnen uiten
![]()
Moet je de bierkeet in je inteeltdorp een keer verlaten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 14:20 schreef hood90 het volgende:
[..]
Haha ken geen enkele meid hier die op een zwarte zou vallen
Eventjes los van het negatieve waardeoordeel wat veel mensen aan dat woord hangen ... als je onderscheid maakt op basis van afkomst, dan ben je toch ook gewoon een racist? Dat is namelijk zo'n beetje letterlijk wat het woord betekent. Het is vervolgens aan jou om daar dan een bepaalde waarde en gevoel aan te hechten. En hoewel het lijkt alsof je oprecht achter deze mening staat, vind je het toch vervelend wanneer mensen je zo noemen. En dat vind ik raar.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:07 schreef hood90 het volgende:
[..]
Noem me racist, je bent zeker een vrouw? Gewoon met gevoel praten is het beste. Als die lui hier de meerderheid zullen zijn zullen de blanke vrouwen het hardst klagen omdat ze verkracht worden in het openbaar. Ik zeg altijd: De mensen die vrijheid het hardst nodig hebben zijn de slechtste verdedigers ervan.
Je bent constant naast de kwestie aan het reageren.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:35 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Zegt degene die steeds met "want racistisch" komt en daarmee de verschillende beweegredenen om een bepaalde methode wel of niet toe te passen bagatelliseert.
[..]
Ik leg in mijn post uit er veel meer zaken zijn waar men rekening mee moet houden. Hierbij geef ik aan dat men met IQ bijvoorbeeld niet de kennis probeert te meten die iemand heeft opgedaan, terwijl de opgedane kennis de meting vaak wel zal beïnvloeden. Hierdoor krijg je dus eigenlijk al een scheve meting.
Daarnaast geef ik aan dat IQ de intelligentie op basis van verschillende aspecten probeert te meten, waarbij in de ene cultuur bepaalde aspecten meer zijn ontwikkeld dan in de andere. Een IQ-meting waarbij je alleen aspecten van het IQ meet die in cultuur 1 belangrijk zijn en niet in cultuur 2, geeft dus ook geen goed beeld van de werkelijke intelligentie.
Bovenstaande punten geven al aan dat de user die ik eerder citeerde helemaal niet per definitie gelijk hoeft te hebben dat negers per definitie gemiddeld een lager IQ zouden hebben. Dit hangt dus helemaal af van hoe de meting is opgezet
Dat daarnaast andere omgevingsfacturen zoals gebrek aan voeding en slaap en dergelijke er ook toe kunnen leiden dat de cognitieve vaardigheden zich in het algemeen minder goed kunnen ontwikkelen en dat je daar in een meting niet per se rekening mee hoeft te houden omdat je toch het IQ wil meten, dat is een tweede punt.
Maar zelfs wanneer je werkelijk zinnige uitspraken over het IQ van iemand wil kunnen doen, moet je dus weten hoe dit gemeten is en welke aspecten van de intelligentie men probeerde te meten en op welke manier.
Hoezo ben ik naast de kwestie aan het reageren?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:37 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Je bent constant naast de kwestie aan het reageren.
Waar mij het omgaat is dat wanneer wij constateren dat negers een lagere intelligentie hebben dan blanke mensen, dat wij niet bang moeten zijn om er onderzoek naar te verrichten.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:06 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
Hoezo ben ik naast de kwestie aan het reageren?
Kleine correctie:
Ik leg uit dat negers gemiddeld geen lager IQ hoeven te hebben niet minder intelligent hoeven te zijn.
Of ze wel/niet een lager IQ hebben hangt natuurlijk volledig af v/d meting. IQ is immers een poging om bij benadering de intelligentie te meten.
Wanneer een willekeurige wetenschapper opeens besluit om IQ te meten op basis van hoe goed mensen op hun hoofd kunnen staan, omdat hij van mening is dat slimme mensen dit beter kunnen, dan zal hij inderdaad tot de conclusie komen dat die specifieke groep mensen die goed op hun hoofd kunnen staan een hoger IQ heeft ja.
Of dit verder ook daadwerkelijk iets zinnigs zegt, dat is nog maar de vraag.
Om echt iets zinnigs te kunnen zeggen over het 'gemeten' IQ van mensen is het is dus van groot belang te weten welke methodiek men heeft gebruikt en welke aspecten v/d intelligentie men probeerde te meten. En dat is het punt dat ik de hele tijd probeer te maken.
En waar het mij om gaat is dat (met name hier op FOK!) een hoop users, die volgens mij geen flauw idee hebben hoe men het IQ überhaupt onderzocht heeft, continu blijven roepen dat negers gemiddeld een lager IQ hebben. (Als ik ze vraag op welk onderzoek ze hun uitspraken baseren blijft het in ieder geval stil).quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:09 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Waar mij het omgaat is dat wanneer wij constateren dat negers een lagere intelligentie hebben dan blanke mensen, dat wij niet bang moeten zijn om er onderzoek naar te verrichten.
Liever 3 miljoen Chinezen dan 100.000 islamisten.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:15 schreef WhyAreTheyAllTaken het volgende:
Maar wat als er ineens 3 miljoen Chinezen immigreren. Wordt Nederland dan ook zwarter?
Bedankt Hans.quote:Op woensdag 2 maart 2016 00:39 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
Liever 3 miljoen Chinezen dan 100.000 islamisten.
Euh, Ja? Wat anders, de wereld is van iedereen?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:14 schreef Magemelvin het volgende:
Je bevoorrecht voelen tot een land omdat je er toevallig bent geboren.x 6278528796
Boeien welk huidkleurtje de meerderheid is.
Ok "gutmensch" goede argumentatie. Dus gewoon iedereen binnenhalen? Super logica, echt geweldigquote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Gutmensch het volgende:
Ach, in Londen klagen ze ook niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:26 schreef hood90 het volgende:
![]()
![]()
butthurtquote:Op woensdag 2 maart 2016 12:59 schreef trippleh het volgende:
[..]
Ok "gutmensch" goede argumentatie. Dus gewoon iedereen binnenhalen? Super logica, echt geweldig![]()
En blanken zijn slecht zeker, een kleurtje hebben is goed?![]()
Waarom ga je dan niet naar Afrika en laat je jezelf volblaffen zodat er minder echte negers zijn maar meer rassenvermenging
Maar gast een marrokaan is toch niet zwart of wel. Zeg dan getinte mensen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 11:07 schreef hood90 het volgende:
[..]
Noem me racist, je bent zeker een vrouw? Gewoon met gevoel praten is het beste. Als die lui hier de meerderheid zullen zijn zullen de blanke vrouwen het hardst klagen omdat ze verkracht worden in het openbaar. Ik zeg altijd: De mensen die vrijheid het hardst nodig hebben zijn de slechtste verdedigers ervan.
In een gezonde liberale democratie is het dat over het algemeen niet en zou dat het niet moeten zijn verder. Anders zouden minderheden gewoon een eigen staat gegund moeten krijgen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:37 schreef LelijKnap het volgende:
Even buiten alles om; kunnen we het alle eens zijn dat een minderheid zijn simpelweg gevaarlijk en onwenselijk is?
Zeker. Maar hoeveel wil jij gokken op het voortbestaan van een soortgelijke liberale samenleving als nu (icm met een hoop schuldgevoel, etc)? En zelfs binnen deze bestaat er ontzettend veel discriminatie jegens minderheden. Zelfs vanuit minderheden jegens andere minderheden en de grotere groep.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In een gezonde liberale democratie is het dat over het algemeen niet en zou dat het niet moeten zijn verder. Anders zouden minderheden gewoon een eigen staat gegund moeten krijgen.
Echt wel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:30 schreef B.R.Oekhoest het volgende:
[..]
Ach, in Londen klagen ze ook niet.
"liberale democratie" wat een onzin. De gemiddelde burger is helemaal niet zo liberaal.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:22 schreef Repelsteeltju het volgende:
[..]
In een gezonde liberale democratie is het dat over het algemeen niet en zou dat het niet moeten zijn verder. Anders zouden minderheden gewoon een eigen staat gegund moeten krijgen.
Trumpquote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:23 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga in Amerika wonen veilig achter de grote muur yeeehaw
Dit.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:34 schreef Aiciu het volgende:
Sowieso gewoon een chick daten die niet Nederlands is dan heb je ook geen last van het kortpittig kapsel syndroom en krijg je gegarandeerd goed te eten als je thuis komt.
En waarom denk jij dat jij in de VS zou mogen wonen?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 01:23 schreef DrDentz het volgende:
[ afbeelding ]
Ik ga in Amerika wonen veilig achter de grote muur yeeehaw
Proberen een (lelijke) Amerikaanse vrouw te scoren en 5 jaar houdenquote:Op vrijdag 4 maart 2016 10:05 schreef KreKkeR het volgende:
[..]
En waarom denk jij dat jij in de VS zou mogen wonen?
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 11:10 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Proberen een (lelijke) Amerikaanse vrouw te scoren en 5 jaar houden
Gezellig type ben je.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 17:30 schreef hood90 het volgende:
Soms hoop ik echt dat een van die linkse gutmenschen wordt gepakt door een of andere debiel uit afrika/middel oosten. Kunnen ze voelen hoe multiculti is
Beetje apart is het wel ja.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |