Rasverraders dus.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:29 schreef Pharkus het volgende:
Soberso mensen die links- of rechtsom geobsedeerd door huidstinten zijn.
Moet jij eens opletten, wat denk je dat de zwartepietdiscussie is.quote:
Racisme? Nee, ik wil dat blanken hier de meerderheid blijven. Aangezien ik niet wil buigen in de richting van een meteorietquote:Op maandag 29 februari 2016 17:30 schreef Dven het volgende:
Linksen. Zwarten. racisme.
Vermoeiend topic.
En hoe precies is dat geen racisme?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:32 schreef hood90 het volgende:
[..]
Racisme? Nee, ik wil dat blanken hier de meerderheid blijven. Aangezien ik niet wil buigen in de richting een meteoriet
Omdat bijna elke zwarte ons verantwoordelijk houdt van het verleden en aangezien dat landen waar zwarten de meerderheid zijn het geen feestje is.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
En waaraan ontleen jij precies de indruk dat geen enkele zwarte hetzelfde zou doen?
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:32 schreef hood90 het volgende:
[..]
Racisme? Nee, ik wil dat blanken hier de meerderheid blijven. Aangezien ik niet wil buigen in de richting van een meteoriet
Je bedoelt 'hen'quote:Op maandag 29 februari 2016 17:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten, wat denk je dat de zwartepietdiscussie is.
Het is trouwens zichzelf i.p.v. hun.
uh, oke.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:33 schreef hood90 het volgende:
[..]
Omdat bijna elke zwarte ons verantwoordelijk houdt van het verleden en aangezien dat landen waar zwarten de meerderheid zijn het geen feestje is.
Wat? Willen dat je eigen soort de meerderheid blijft?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En hoe precies is dat geen racisme?
Oud genoeg voor?quote:
Haal je nou ras en geloof door elkaar?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:32 schreef hood90 het volgende:
[..]
Racisme? Nee, ik wil dat blanken hier de meerderheid blijven. Aangezien ik niet wil buigen in de richting van een meteoriet
'je eigen soort'quote:Op maandag 29 februari 2016 17:34 schreef hood90 het volgende:
[..]
Wat? Willen dat je eigen soort de meerderheid blijft?
Nee, ik bedoel dat we worden overgenomen door andere mensen uit landen voornamelijk met islam als dominante religie.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haal je nou ras en geloof door elkaar?
Ben je nou een linkse troll die een rechtse tokkie nadoet of echt zo snugger?
Je weet dat het leeuwendeel van de 'zwarten' geen moslim zijn?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:35 schreef hood90 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat we worden overgenomen door andere mensen uit landen voornamelijk met islam als dominante religie.
Is goedquote:Op maandag 29 februari 2016 17:35 schreef Dven het volgende:
[..]
'je eigen soort'
Er zijn maar weinig landen waar mentaal beperkten in de meerderheid zijn. Misschien in zwarte landen, volgens jouw visie. Toch maar eens een ticketje boeken?
Dan ken jij wel erg veel getinte mensen. Zou het niet zo kunnen zijn dat je in de media alleen de extreme gedachten tegenkomt? Een beetje zoals alle anti-asielzoekers rellende skinheads zijn?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:33 schreef hood90 het volgende:
[..]
Omdat bijna elke zwarte ons verantwoordelijk houdt van het verleden en aangezien dat landen waar zwarten de meerderheid zijn het geen feestje is.
Niet alleen media, ik ken helaas genoeg kansloze zwarten die telkens blanken er de schuld van geven dat hun falen. Moet er niet aan denken als die lui de meerheid zijn want dan zijn WIJ de lulquote:Op maandag 29 februari 2016 17:36 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan ken jij wel erg veel getinte mensen. Zou het niet zo kunnen zijn dat je in de media alleen de extreme gedachten tegenkomt? Een beetje zoals alle anti-asielzoekers rellende skinheads zijn?
Hoe kansrijk zie jij jezelf?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:37 schreef hood90 het volgende:
[..]
Niet alleen media, ik ken helaas genoeg kansloze zwarten die telkens blanken er de schuld van geven dat hun falen. Moet er niet aan denken als die lui de meerheid zijn want dan zijn WIJ de lul
En dan kunnen wij hen mooi overal de schuld van geven.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:37 schreef hood90 het volgende:
[..]
Niet alleen media, ik ken helaas genoeg kansloze zwarten die telkens blanken er de schuld van geven dat hun falen. Moet er niet aan denken als die lui de meerheid zijn want dan zijn WIJ de lul
Als we niet vermoord wordenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:39 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En dan kunnen wij hen mooi overal de schuld van geven.
Maar even serieus, waarom zou een zwarte meerderheid geen probleem zijn in een land dat vanaf begin een blanke meerderheid had?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:40 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Is zo lastig om dan een KLB-topic te openen.
Misschien kan je nog palletchef in het magazijn worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:39 schreef hood90 het volgende:
[..]
Genoeg, kom uit een ondernemende familie
Met een paar miljoen onder je reet?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:42 schreef Dven het volgende:
[..]
Misschien kan je nog palletchef in het magazijn worden.
Gelukkig wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:35 schreef hood90 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat we worden overgenomen door andere mensen uit landen voornamelijk met islam als dominante religie.
Vanuit je Maybach een beetje KLB-topics openen over zwarten en linksenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:43 schreef hood90 het volgende:
[..]
Met een paar miljoen onder je reet?
Haha jij bent toch dat linkse kneusje?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:44 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
Waarom worden dit soort verstandelijk beperkte, imago-schadende randdebielen niet gewoon van FOK! geweerd?
Dat zou voor iedereen beter zijn namelijk.
Ok. Ga maar naar het Middel-Oosten en bekeer je tot de islam alsjeblieft.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:44 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
Mijn ervaringen met mijn mede-Nederlanders of mede-Friezen zijn niet altijd even fijn en met moslims heb ik nog nooit problemen gehad.
Moslima's worden vaak verliefd op me en Nederlandse meisjes weten niet eens dat ik besta.![]()
Moslims zijn actief als het aankomt op bestrijding van onrecht en veel Nederlanders zijn onverschillig of hebben wellicht mooie plannen, maar doen niets.
Natuurlijk zijn niet alle Nederlanders of Friezen klootzakken, ik ken ook vele die wel aardig zijn, maar met moslims heb ik gewoon nooit problemen gehad, ook al deel ik hun opvattingen over de koran niet.
Bij Nederlanders krijg je een verlept koekje uit 1983 bij een slap bakje koffie en vervolgens gaat de deksel op de koektrommel en zitten je vingers ertussen als je niet oppast, bij moslims is er thee en couscous in overvloed. Moslims zijn dankbaar als je iets meebrengt en de meeste Nederlanders zijn ondankbare schepsels.
Nederlanders doen aardig tegen me, maar als ik weg ben steken ze in overdrachtelijke zin een mes in je rug, bij moslims heb ik dit nooit gehad. Veel Nederlanders zijn huichelaars.
Ik ben links, ik ben blank, maar door schande en schade wijs geworden, kies ik voor moslims. Dat is dus louter op ervaringsbasis. Teveel narigheid meegemaakt met christenen, autistische oost-europeanen (dit is eigenlijk een pleonasme), zelfverklaarde atheïsten, Grieken en Nederlanders/Friezen.
![]()
Misschien is het niet eens zo erg als Europa islamiseert. Ook al is dit mijn geloof niet.![]()
Ik ben namelijk erg teleurgesteld in mijn Europese medemens. Alleen met Portugezen heb ik nooit slechte ervaringen gehad. Dat volk blijft een speciaal plekje in mijn hart houden.
Ik ben het hier niet mee eens. Moet ik nu vermoord worden of krijg ik de stempel "racist"quote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Gutmensch het volgende:
Rassenvermenging is prima, levert her beste van alle rassen in één persoon op.
En zijn die mensen vaak heel erg mooi.
Hoeft niet, mijn matties komen al hier naar toe.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:47 schreef hood90 het volgende:
[..]
Ok. Ga maar naar het Middel-Oosten en bekeer je tot de islam alsjeblieft.
Haten op Guus.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:45 schreef hood90 het volgende:
[..]
Haha jij bent toch dat linkse kneusje?
Dus als ik vermoord zou worden omdat ik niet hun geloof erken, zou het je niks uitmaken?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:48 schreef Linkse_Boomknuffelaar het volgende:
[..]
Hoeft niet, mijn matties komen al hier naar toe.![]()
Mag jij huwen met een zuur, verlept, chagrijnig wijf van 55 met een kort, pittig kapsel. Kies ik wel voor een mooi moslim-meisje.
Omdat je uitgeluld bent door een 12-jarigequote:Op maandag 29 februari 2016 17:36 schreef Dven het volgende:
Ik verklaar dit topic rijp voor een slotje.
Ik hou het bij "heikneuter".quote:Op maandag 29 februari 2016 17:48 schreef hood90 het volgende:
[..]
Ik ben het hier niet mee eens. Moet ik nu vermoord worden of krijg ik de stempel "racist"
Je wordt niet vermoord.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:49 schreef hood90 het volgende:
[..]
Dus als ik vermoord zou worden omdat ik niet hun geloof erken, zou het je niks uitmaken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |