Rasverraders dus.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:29 schreef Pharkus het volgende:
Soberso mensen die links- of rechtsom geobsedeerd door huidstinten zijn.
Moet jij eens opletten, wat denk je dat de zwartepietdiscussie is.quote:
Racisme? Nee, ik wil dat blanken hier de meerderheid blijven. Aangezien ik niet wil buigen in de richting van een meteorietquote:Op maandag 29 februari 2016 17:30 schreef Dven het volgende:
Linksen. Zwarten. racisme.
Vermoeiend topic.
En hoe precies is dat geen racisme?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:32 schreef hood90 het volgende:
[..]
Racisme? Nee, ik wil dat blanken hier de meerderheid blijven. Aangezien ik niet wil buigen in de richting een meteoriet
Omdat bijna elke zwarte ons verantwoordelijk houdt van het verleden en aangezien dat landen waar zwarten de meerderheid zijn het geen feestje is.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:31 schreef SebbeSwensje het volgende:
En waaraan ontleen jij precies de indruk dat geen enkele zwarte hetzelfde zou doen?
Hoe oud ben jij?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:32 schreef hood90 het volgende:
[..]
Racisme? Nee, ik wil dat blanken hier de meerderheid blijven. Aangezien ik niet wil buigen in de richting van een meteoriet
Je bedoelt 'hen'quote:Op maandag 29 februari 2016 17:31 schreef Fatoeman het volgende:
[..]
Moet jij eens opletten, wat denk je dat de zwartepietdiscussie is.
Het is trouwens zichzelf i.p.v. hun.
uh, oke.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:33 schreef hood90 het volgende:
[..]
Omdat bijna elke zwarte ons verantwoordelijk houdt van het verleden en aangezien dat landen waar zwarten de meerderheid zijn het geen feestje is.
Wat? Willen dat je eigen soort de meerderheid blijft?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:33 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
En hoe precies is dat geen racisme?
Oud genoeg voor?quote:
Haal je nou ras en geloof door elkaar?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:32 schreef hood90 het volgende:
[..]
Racisme? Nee, ik wil dat blanken hier de meerderheid blijven. Aangezien ik niet wil buigen in de richting van een meteoriet
'je eigen soort'quote:Op maandag 29 februari 2016 17:34 schreef hood90 het volgende:
[..]
Wat? Willen dat je eigen soort de meerderheid blijft?
Nee, ik bedoel dat we worden overgenomen door andere mensen uit landen voornamelijk met islam als dominante religie.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:34 schreef Pharkus het volgende:
[..]
Haal je nou ras en geloof door elkaar?
Ben je nou een linkse troll die een rechtse tokkie nadoet of echt zo snugger?
Je weet dat het leeuwendeel van de 'zwarten' geen moslim zijn?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:35 schreef hood90 het volgende:
[..]
Nee, ik bedoel dat we worden overgenomen door andere mensen uit landen voornamelijk met islam als dominante religie.
Is goedquote:Op maandag 29 februari 2016 17:35 schreef Dven het volgende:
[..]
'je eigen soort'
Er zijn maar weinig landen waar mentaal beperkten in de meerderheid zijn. Misschien in zwarte landen, volgens jouw visie. Toch maar eens een ticketje boeken?
Dan ken jij wel erg veel getinte mensen. Zou het niet zo kunnen zijn dat je in de media alleen de extreme gedachten tegenkomt? Een beetje zoals alle anti-asielzoekers rellende skinheads zijn?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:33 schreef hood90 het volgende:
[..]
Omdat bijna elke zwarte ons verantwoordelijk houdt van het verleden en aangezien dat landen waar zwarten de meerderheid zijn het geen feestje is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |