Sowieso prima dat de haatbaarden elkaar uitmoorden. Laat ze elkaar maar lekker bestrijden. Die 75 vermeende IS strijders uit NL die ze nu gevangen zouden hebben genomen zullen ook wel opgeruimd worden en eerlijk gezegd doen ze dat maar lekker. De wereld wordt weer een stukje beter zonder die 75 grafidioten. Daarna de rest nog.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:24 schreef hardewerker3 het volgende:
Witte, niet-islamitische Nederlanders be like: yeaaahhhh, 8 Nederlandse IS strijders zijn dood !!!
Ondertussen gaat het met IS nog steeds zijn gangetje...
O oke.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sowieso prima dat de haatbaarden elkaar uitmoorden. Laat ze elkaar maar lekker bestrijden. Die 75 vermeende IS strijders uit NL die ze nu gevangen zouden hebben genomen zullen ook wel opgeruimd worden en eerlijk gezegd doen ze dat maar lekker. De wereld wordt dan weer een stukje beter zonder die 75 grafidioten. Daarna de rest nog.
Nee, hoor. Jij moet niets.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:37 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ja wat dan? Moet ik medelijden met ze hebben?
Zijn die overigen ook allemaal Nederlands dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:34 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Sowieso prima dat de haatbaarden elkaar uitmoorden. Laat ze elkaar maar lekker bestrijden. Die 75 vermeende IS strijders uit NL die ze nu gevangen zouden hebben genomen zullen ook wel opgeruimd worden en eerlijk gezegd doen ze dat maar lekker. De wereld wordt weer een stukje beter zonder die 75 grafidioten. Daarna de rest nog.
ik ben niet wit en ik neig ook wel een beetje naar een Topshow gifje ...quote:Op maandag 29 februari 2016 22:24 schreef hardewerker3 het volgende:
Witte, niet-islamitische Nederlanders be like: yeaaahhhh, 8 Nederlandse IS strijders zijn dood !!!
Ondertussen gaat het met IS nog steeds zijn gangetje...
okquote:Op maandag 29 februari 2016 22:46 schreef sp3c het volgende:
[..]
ik ben niet wit en ik neig ook wel een beetje naar een Topshow gifje ...
kan me ook niet voorstellen dat er veel islamitische mensen heel rouwig zijn om deze figuren
vind jij het verschrikkelijk dan?quote:
das heel nobel van jequote:Op maandag 29 februari 2016 22:47 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Het laat mij koud. Maar uit principe ga ik niet juichen op iemand zijn graf.
Maakt mij 't uit.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:42 schreef Physsic het volgende:
[..]
Zijn die overigen ook allemaal Nederlands dan?
Het stuk noemt ze Europeanen, toch? Misschien waren alleen die geexecuteerde acht/negen Nederlanders.
op naar schatting 200 Nederlandse jihadisten (waarvan een kwart vrouw/hoertje) is dat een flinke hoeveelheidquote:Op maandag 29 februari 2016 22:49 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Nee, rationeel.
8 op de hoeveel IS strijders? er is geen rationele reden om te juichen.
En ogrish en kaoticquote:Op maandag 29 februari 2016 22:48 schreef PowerLoungen het volgende:
Even continue Liveleak en theync verversen
Globaal gezien heb je er helemaal niets aan. De wereld wordt er niets veiliger van.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:52 schreef sp3c het volgende:
[..]
op naar schatting 200 Nederlandse jihadisten (waarvan een kwart vrouw/hoertje) is dat een flinke hoeveelheid
Nederland wordt er indirect veiliger vanquote:Op maandag 29 februari 2016 22:55 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Globaal gezien heb je er helemaal niets aan. De wereld wordt er niets veiliger van.
Welneequote:Op maandag 29 februari 2016 22:58 schreef sp3c het volgende:
[..]
Nederland wordt er indirect veiliger van
wat de wereld doet boeit me verder niet zoveel, als ze allemaal plechtig met hun hart op hun hartje beloven nooit meer terug naar Nederland te komen mogen ze van mij hun haatstaatje hebben, dat lijkt me meer een probleem van hun buren
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:00 schreef Mani89 het volgende:
Toch wel een beetje trots op onze jongens bij ISIS dat ze niet met zich laten sollen. Blijf voor jezelf opkomen jongens!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |