Klopt.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:29 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
In Aleppo ja, in Raqqa niet, daar deelden JAN en kornuiten vanaf dag 1 de lakens uit en zijn in 2012/13 samengebonden tot de organisatie die we nu kennen als ISIS.
Hij is correct, in sommige plaatsen zoals Zabadani en Rastan werken ze nog samenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:28 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Klopt, ze begonnen steeds meer de fsa te irriteren. Maar upsidedown zegt dat ze nog altijd 2 handen op 1 buik zijn.
Hoop dat het allemaal meevalt.twitter:RamiAlLolah twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 19:23:29Reports of huge explosion rocked center of #Egypt|ian capital; #Cairo.. reageer retweet
Uitzonderingen op de harde gevechten die ze elders hebben. Dit is micromanagement en heeft niets met de schaal te maken waar massamoordenaar poetin en assad zich bevinden.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:31 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Hij is correct, in sommige plaatsen zoals Zabadani en Rastan werken ze nog samen
Assad trekt steeds meer fanboys naar zich toe nu de Syrirs zien dat hun toekomst het beste is met Assad!quote:
Dat was ook het moment dat groepen als Liwa Thuwar al-Raqqa zich afkeerde van de jihadisten en richting Kobani moest vluchten. Tegenwoordig overigens onderdeel van de SDF.quote:
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:39 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Niet afwijken van het onderwerp om je zelf goed te praten, h joske sjoske. Welke harde gevechten hebben de rebellen? Het enigste front dat ze met ISIS hebben is Noord Aleppo en daar gebeurt niets doorheen de frontlinie.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:35 schreef KebabRemovalTeam het volgende:
Lijst van speciale Russische bommen voor speciale rebellen.
Voor Turken hebben ze nog specialere.
Wat doet dit hier?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:31 schreef JubaUrbicus het volgende:
Hoop dat het allemaal meevalt.twitter:RamiAlLolah twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 19:23:29Reports of huge explosion rocked center of #Egypt|ian capital; #Cairo.. reageer retweet
Recent? Bron graag.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:17 schreef Domingesto het volgende:
[..]
Bepaalde FSA-eenheiden werken samen met Daesh, dat zagen we in Qalamoun.
Dank. Alleen zie ik samenwerking tussen IS en Nusra, of lees ik ergens overheen?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:42 schreef UpsideDown het volgende:
[..]
https://en.wikipedia.org/(...)y%E2%80%93June_2015)
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 20:51 schreef Frikandelbroodje het volgende:
[..]
Dank. Alleen zie ik samenwerking tussen IS en Nusra, of lees ik ergens overheen?
Die 'specialere' hebben ze al gebruikt bij jouw landgenootjes op de MH017 .quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:35 schreef KebabRemovalTeam het volgende:
Lijst van speciale Russische bommen voor speciale rebellen.
Voor Turken hebben ze nog specialere.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittanni er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
twitter:VivaRevolt twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 21:16:35SPECIAL WARNING:YPG and their proxy JAT are preparing to launch an offensive to capture Bab Al-Hawa Border cross,Darat Izza,Al-Dana,Sarmada reageer retweet
twitter:VivaRevolt twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 21:17:56SPECIAL WARNING:Regime Axis forces are preparing an offensive to break rebel military siege of Kafraya&Fuah and also to reach Jisr Shoughour reageer retweet
twitter:VivaRevolt twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 21:29:56They want to repeat what happened in North Aleppo Countryside in Idlib reageer retweet
Nu assad meer gebied heeft ingenomen zie ik inderdaad alsielzoekers terug naar het beloofde land vertrekkenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:36 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Assad trekt steeds meer fanboys naar zich toe nu de Syrirs zien dat hun toekomst het beste is met Assad!
Er woont geen kip meer in zijn gebied, zo blij zijn ze met hem.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 21:51 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Nu assad meer gebied heeft ingenomen zie ik inderdaad alsielzoekers terug naar het beloofde land vertrekken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |