Bepaalde FSA-eenheiden werken samen met Daesh, dat zagen we in Qalamoun.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:24 schreef Atak het volgende:
[..]
De rebellen vechten juist tegen ISIS terwijl Assad/YPG samenwerkt met ISIS.
Zou ik ook wel willen, maar Rusland heeft nu eenmaal belangen in Syrië, net als dat de Amerikanen hun belangen hebben in Oekraïne om maar wat te noemen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 17:49 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Hoezo ISIS geen prioriteit? Die zouden ze als eerst moeten aanvallen
De turken wel, alleen mogen ze best kijken naar erdogan, samen met assad en poetin.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 15:55 schreef MrvanTrapZ het volgende:
[..]
Dus dat zou betekenen dat de Turken ook geen land mogen hebben?
Haha RTquote:Op dinsdag 1 maart 2016 16:25 schreef Atak het volgende:
Wat een clownen die Russen ook.twitter:JulianRoepcke twitterde op dinsdag 01-03-2016 om 15:58:07Interesting!Within 2 hrs,the same Russian media guy reports "live" from #Khanaser & comes under fire in #Latakia.. https://t.co/10NPelnCrg reageer retweet
Sommige mensen schijnen te vergeten dat dat allemaal geen ene moer te maken heeft met t conflict in Syrie.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Iedereen schijnt te vergeten dat rusland een Nederlands vliegtuig heeft neergeschoten en een deel van oekraine heeft veroverd. "Maarjaaa ongeluk, maaarjaa geschiedenis zegt, maarjaaa assads positie heeft prioriteit, maarjaaa slecht weer, maarjaaa de turken die, maarjaaa al nusra"
Verantwoordelijkheid afschuiven?
Dus drm moet iedereen maar net als jou isis gaan supporten?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Iedereen schijnt te vergeten dat rusland een Nederlands vliegtuig heeft neergeschoten en een deel van oekraine heeft veroverd. "Maarjaaa ongeluk, maaarjaa geschiedenis zegt, maarjaaa assads positie heeft prioriteit, maarjaaa slecht weer, maarjaaa de turken die, maarjaaa al nusra"
Sinds poetin er met 90% in zit, economisch alles regelt, alle vliegvelden nu russisch zijn enz, heeft rusland nu ALLES met dit conflict te maken en is hierbij 90% van de verantwoordelijkheid naar poetin overgegaan. Bij verantwoordelijkheid hoort een verantwoorde cv. Maar blijkbaar hoeft dat in dictatorwereldjes niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:40 schreef marsan het volgende:
[..]
Sommige mensen schijnen te vergeten dat dat allemaal geen ene moer te maken heeft met t conflict in Syrie.
Jij steunt isis door te zeggen dat assad verdedigen belangrijker is. Ik ben meer anti isis dan jij, want ik zeg dat isis prioriteit 1 heeft.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:47 schreef Che_ het volgende:
[..]
Dus drm moet iedereen maar net als jou isis gaan supporten?
Assad verdedigen? Heb ik dat gezegd?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:49 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Jij steunt isis door te zeggen dat assad verdedigen belangrijker is. Ik ben meer anti isis dan jij, want ik zeg dat isis prioriteit 1 heeft.
Poetin wel, dat vliegtuig en meer dingen die je er met de haren bijsleept niet.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:48 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Sinds poetin er met 90% in zit, economisch alles regelt, alle vliegvelden nu russisch zijn enz, heeft rusland nu ALLES met dit conflict te maken en is hierbij 90% van de verantwoordelijkheid naar poetin overgegaan. Bij verantwoordelijkheid hoort een verantwoorde cv. Maar blijkbaar hoeft dat in dictatorwereldjes niet.
Dan maak je wel een hele grote veronderstelling dat het Nederlanders zijn. Het zijn voornamelijk "nieuwe Nederlanders" die nog steeds met hun koppie in Tehran en Moskou zijn. Die echte Nederlanders die zijn gestorven door Poetin's daden kunnen hun een worst wezen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:27 schreef firefly3 het volgende:
Jij zegt dat ik pro isis ben, dus jij zit zelf in een bad trip. Waar zeg ik dat ik voor isis ben???quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:52 schreef Che_ het volgende:
[..]
Assad verdedigen? Heb ik dat gezegd?
Wakker worden uit die bad trip knul
En jij zit met je ''koppie'' in Ankaraquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:03 schreef Atak het volgende:
[..]
Dan maak je wel een hele grote veronderstelling dat het Nederlanders zijn. Het zijn voornamelijk "nieuwe Nederlanders" die nog steeds met hun koppie in Tehran en Moskou zijn. Die echte Nederlanders die zijn gestorven door Poetin's daden kunnen hun een worst wezen.
http://m.metronieuws.nl/n(...)woordelijk-voor-mh17
Zoals de link van Atak aangeeft: poetin is direct verantwoordelijk.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:53 schreef marsan het volgende:
[..]
Poetin wel, dat vliegtuig en meer dingen die je er met de haren bijsleept niet.
Die dingen hebben geen moer met dit conflict van doen.
Daar ben ik nooit geweest en daar kom ik ook niet vandaan.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:07 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
En jij zit met je ''koppie'' in Ankara
Nee maar je mentaliteit komt wel uit Ankara gezien je Super Turk idealen. Baghdad?,lolquote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:17 schreef Atak het volgende:
[..]
Daar ben ik nooit geweest en daar kom ik ook niet vandaan.Jij zit nog in Bagdad met je koppie.
Inderdaad. Gelukkig begint het er op te lijken dat het Syrische volk inziet dat de Arabische lente een gigantische vergissing was en dat Assad de enige is die ze een kans op een normaal leven kan bieden. Nou nog eventjes doorzetten en dan is het over en uit met de rebellen.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:19 schreef UpsideDown het volgende:
lol alle gebieden waar ISIS nu zit was eerst zogenaamd van de 'rebellen', die twee zijn altijd 2 handen op 1 buik geweest
Weer onzin. De rebellen kwamen een aantal jaren terug in gevecht met isis. Deze uitspraak had ik niet van jou verwacht.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:19 schreef UpsideDown het volgende:
lol alle gebieden waar ISIS nu zit was eerst van de 'rebellen', die twee zijn altijd 2 handen op 1 buik geweest
Waar komt deze fanboyism vandaan?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:23 schreef Terra_Incognita het volgende:
[..]
Inderdaad. Gelukkig begint het er op te lijken dat het Syrische volk inziet dat de Arabische lente een gigantische vergissing was en dat Assad de enige is die ze een kans op een normaal leven kan bieden. Nou nog eventjes doorzetten en dan is het over en uit met de rebellen.![]()
ok, Daarom dat de rebellen samen met ISIS Menagh AB hebben ingenomen, geef gewoon toe dat ze geen problemen hadden met elkaar tot dat ISIS full nutz ging.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weer onzin. De rebellen kwamen een aantal jaren terug in gevecht met isis. Deze uitspraak had ik niet van jou verwacht.
Klopt, ze begonnen steeds meer de fsa te irriteren. Maar upsidedown zegt dat ze nog altijd 2 handen op 1 buik zijn.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:26 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
ok, Daarom dat de rebellen samen met ISIS Menagh AB hebben ingenomen, geef gewoon toe dat ze geen problemen hadden met elkaar tot dat ISIS full nutz ging.
In Aleppo ja, in Raqqa niet, daar deelden JAN en kornuiten vanaf dag 1 de lakens uit en zijn in 2012/13 samengebonden tot de organisatie die we nu kennen als ISIS.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 19:24 schreef firefly3 het volgende:
[..]
Weer onzin. De rebellen kwamen een aantal jaren terug in gevecht met isis. Deze uitspraak had ik niet van jou verwacht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |