Roep dat nou niet te hard. Voor je het weet is iedereen in dit topic geband!quote:Op zondag 6 maart 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En zeer sportief van Danny dat-ie ons onze gang laat gaan!![]()
Ik vermaak me er in ieder geval prima mee!quote:Op zondag 6 maart 2016 22:18 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Roep dat nou niet te hard. Voor je het weet is iedereen in dit topic geband!![]()
Tot die tijd is het een geniaal topic
Danny is gewoon tof en absoluut geen boeman. Altijd al toffe peer geweest.quote:Op zondag 6 maart 2016 22:13 schreef ToT het volgende:
[..]
En zeer sportief van Danny dat-ie ons onze gang laat gaan!![]()
zo herken ik ineens Patrick Stoof in Dannyquote:Op zondag 6 maart 2016 22:01 schreef Tom_ het volgende:
[..]
Gelukkig hadden ze hem al snel te pakken.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
quote:Op zondag 6 maart 2016 22:48 schreef nikky het volgende:
[..]
Danny is gewoon tof en absoluut geen boeman. Altijd al toffe peer geweest.
Ff heel lug in elkaar geflanst!quote:
het kuiltje in zn kin is zo lievquote:Op zondag 6 maart 2016 22:59 schreef ToT het volgende:
[..]
Ff heel lug in elkaar geflanst!ven kijken of ik het wat kan finetunen!
quote:
hahaha ja absoluut. Hij is geweldigquote:Op zondag 6 maart 2016 23:10 schreef ToT het volgende:
[..]Haha!
Ikzelf vind de puntjes van de peer die ook op zijn wangen en neus zitten het geinigste!
Sproetjes!
[ afbeelding ]
Deze is volgens mij wat beter.(Het rode om z'n ogen is makkelijk weg te krijgen, maar ik vind dit juist geiniger, zeker ook omdat het asymmetrisch is aangezien een peer ook nooit helemaal perfect is.
)
Ik zat er nog over te denken Annoying Orange er bij te doen!
quote:
Hajeequote:Op zondag 6 maart 2016 13:38 schreef HaJee het volgende:
[..]
Even een paar mensen laten schrikken.
Niet met deze creatie maar met het feit dat ik na bijna een jaar afwezigheid hier weer post
[ afbeelding ]
Deze versie is anders ook zeer fraai!quote:Op maandag 7 maart 2016 00:24 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
Ik had net een betere versie, maar mijn pc besloot weer eens te gaan crashen!Deze keer vanwege brakke videokaart-drivers.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |