hoe ziet m'n kloon er precies uitquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:45 schreef Ethanolic het volgende:
nee man we trainen niet in dezelfde gym, maar in mijn gym is een dude die op jou lijkt
hoe passen ecco's in deze contextquote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:54 schreef Klokov het volgende:
Buff en klein gaat verdacht vaak samen #compensatiegedrag
pak je morgen ook half 9 bus 346?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:00 schreef no1uknow het volgende:
too little too late etha
ga toch richting a'dam op termijn
opkkren maar
goed verhaalquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:03 schreef Drinky het volgende:
Vandaag in de gym echt sick. Moeten jullie horen. Was een chick, goede benen, grote asser en tittas. Gaat squatten, 60kg parallel, 80kg 1/4e rom, en toen 90kg met 1/6e rom. Nu komt het, 3e rep, ze kan het niet houden en vliegt face forward op haar gezicht met het gewicht er achteraan.
Sick
Echt REKT!
Kickboxen is wel tof, maar dan moet je wel een gym hebben die ook zelf ijzer heeft, anders moet je nog steeds op zoek naar een paupergym. In Utrecht was het veels te duur en zonder ijzer, in Eindje betaalde ik iets van 150e per jaar inc. gym en nog een hoop andere zooi (wel studentenprijs).quote:Op dinsdag 1 maart 2016 22:04 schreef fathank het volgende:
Ben een beetje klaar met de gym. Althans begin me steeds meer te storen aan het volk wat er rondloopt. Denk dat ik kickboxen weer op ga pakken.
Ja, kijk hier komt 'iequote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:04 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
goed verhaal
kun je hem nog een keer vertellen
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:03 schreef Drinky het volgende:
Vandaag in de gym echt sick. Moeten jullie horen. Was een chick, goede benen, grote asser en tittas. Gaat squatten, 60kg parallel, 80kg 1/4e rom, en toen 90kg met 1/6e rom. Nu komt het, 3e rep, ze kan het niet houden en vliegt face forward op haar gezicht met het gewicht er achteraan.
Sick
Echt REKT!
face down ass upquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:03 schreef Drinky het volgende:
Sick
Echt REKT!
Train je in een crossfit gym?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:03 schreef Drinky het volgende:
Sick
Echt REKT!
Gewoon rode bieten salade bikken erna. Heb zelf nooit ergens last van tenzij ze niet helemaal goed prikkenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:07 schreef Drinky het volgende:
Ey, als ze je bloed aftappen voor onderzoek (#noISIS) moet je dan meer eten omdat je macro's kwijt bent?
#bredebroederstruggles #durftevragen
Nee alleen nog in het weekend voortaan.quote:
#basicfitquote:
machines niet, zo erg als vandaag had ik het echt niet eerder gezien tho. Normale zaak? Mannen zijn raar.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:32 schreef Ethanolic het volgende:
Dit is echt legit de eerste keer dat je in het ijzerhoekje komt of niet?
na XTC trainen pak ik meestal ook wel veel gewichtquote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:49 schreef no1uknow het volgende:
op unstoppable na een nachtje xtc en nog geen 5 uur slaap
en tijdens?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:54 schreef Ethanolic het volgende:
[..]
na XTC trainen pak ik meestal ook wel veel gewicht
Dat is al 2 jaar zo. Valt niet eens meer op. Zou wel naar windows 10 kunnen upgraden en het dan "legaal" hebben, maar windows 10 bevalt niet. Heb nog ergens wel een legitieme windows 8 key maar geen idee waar, boeit ook totaal nietquote:
quote:Op woensdag 2 maart 2016 01:38 schreef Drinky het volgende:
Wat de kanker. Ben er echt helemaal klaar mee, mijn adblocker gaat weer aan. RIP Fok!
[ afbeelding ]
En spekjes erdoor.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 23:23 schreef Ethanolic het volgende:
Rode bieten stamppot met speklaphonger gekregen damnit
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |