quote:A metro station in Moscow has been shut over reports that a woman dressed in black was holding a child’s severed head. The woman was reportedly shouting, “Allahu Akbar,” Russian media said.
The woman reportedly appeared near Oktyabrskoye Pole metro station in northwest Moscow, RBK News reported. Passers-by said it was hard to determine if it was a man or a woman, as the person was dressed all in black.
Earlier on Monday, reports emerged that police had found a child's headless body while extinguishing a fire at a Moscow apartment block. The child was about three or four years old, Interfax reported, citing sources.
Even wachten nog op de dashcam beelden.quote:
twitter:RT_com twitterde op maandag 29-02-2016 om 10:36:31MORE: Woman reportedly threatened to blow herself up https://t.co/ONTZHTY3Nk https://t.co/MmMcAYZQj9 reageer retweet
"Het ministerie van Binnenlandse Zaken bevestigde dat de aangehouden vrouw in de metro een afgehakt hoofd in haar hand had."twitter:govoritmsk twitterde op maandag 29-02-2016 om 10:30:31В МВД корреспонденту "Говорит Москва" подтвердили, что у задержанной у метро женщины в руке была отсеченная голова https://t.co/Wv5PMIah2f reageer retweet
Lijkt net een shot uit een horrorfilmquote:Op maandag 29 februari 2016 10:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Even wachten nog op de dashcam beelden.[ afbeelding ]twitter:RT_com twitterde op maandag 29-02-2016 om 10:36:31MORE: Woman reportedly threatened to blow herself up https://t.co/ONTZHTY3Nk https://t.co/MmMcAYZQj9 reageer retweet
Moeilijk te zien maar lijkt of ze (levend) met haar handen op haar achterhoofd gevouwen op de grond ligt met het hoofd van het kind voor haar.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:49 schreef Childofthe90s het volgende:
En ze is nu zelf ook doodgeschoten dus?
Spetsnaz was zeker nog niet ter plaatsen om haar een loden dieet te geven.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:51 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Moeilijk te zien maar lijkt of ze (levend) met haar handen op haar achterhoofd gevouwen op de grond ligt met het hoofd van het kind voor haar.
Waarom zou ze dan eerst dreigen de boel op te blazen, om vervolgens zich over te geven als er politie verschijnt. Dan zal ze wel geen explosieven hebben gehad.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:51 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Moeilijk te zien maar lijkt of ze (levend) met haar handen op haar achterhoofd gevouwen op de grond ligt met het hoofd van het kind voor haar.
Onthoofding alleen niet echt.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:56 schreef frietenstamp het volgende:
Kinddoding is van alle culturen. Dit heeft gelukkig niets met islam te maken maar alles met falende jeugdzorg.
Ja daar moet ik nog een wegkijkargumentje voor bedenken.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Onthoofding alleen niet echt.
Ja, meestal gewoon ter plekke doodschieten.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:06 schreef Woelwater het volgende:
Gelukkig hebben ze daar wel normale straffen voor dit soort uitschot..
Allah is de grootste.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
...................
Wat moet je hier nou weer opzeggen.......
In ieder geval geen celletje met televisie en PS4 voor mevrouw..quote:Op maandag 29 februari 2016 11:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, meestal gewoon ter plekke doodschieten.
Bah.quote:
De PvdA ziet dit als een gezellig moeder-kind uitstapjequote:
De PVV als het bewijs dat alle moslims hetzelfde zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef eight het volgende:
[..]
De PvdA ziet dit als een gezellig moeder-kind uitstapje
Ja joh?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Komt op mij over als een vrouw met psychische problemen
Gewaagde uitspraak.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Komt op mij over als een vrouw met psychische problemen
Jij hebt duidelijk oog voor detail.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Komt op mij over als een vrouw met psychische problemen, en nee, niet alleen omdat ze in doeken is gewikkeld.
twitter:SputnikInt twitterde op maandag 29-02-2016 om 11:32:21MORE Source told @rianru the woman detained holding a child's head worked as a nanny https://t.co/ECblZdOFvN #Moscow reageer retweet
twitter:SputnikInt twitterde op maandag 29-02-2016 om 11:33:54Nanny waited for parents to leave, decapitated a child of 3-4 years and set the apartment on fire -reports https://t.co/ECblZdOFvN #Moscow reageer retweet
Lekker dan...de nanny...quote:Op maandag 29 februari 2016 11:33 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SputnikInt twitterde op maandag 29-02-2016 om 11:32:21MORE Source told @rianru the woman detained holding a child's head worked as a nanny https://t.co/ECblZdOFvN #Moscow reageer retweet
twitter:SputnikInt twitterde op maandag 29-02-2016 om 11:33:54Nanny waited for parents to leave, decapitated a child of 3-4 years and set the apartment on fire -reports https://t.co/ECblZdOFvN #Moscow reageer retweet
Hoe weet jij dat zij dat is?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:40 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden.
Foto genomen in de VS
Deze bitch
Ik ben wel een goede speurder![]()
Ze is gedentificeerd. Ik heb haar naam opgezocht op Russische sites en ik heb iemand gevonden die erg op haar lijkt, en ze had islamitische dingen geposts op haar site.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:42 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zij dat is?
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ze is gedentificeerd. Ik heb haar naam opgezocht op Russische sites en ik heb iemand gevonden die erg op haar lijkt.
quote:
Zoek haar eens op voordat je wat zegtquote:The woman, identified by LifeNews as Gulchekhra Bobokulova from Uzbekistan, committed the murder because of her husband’s betrayal. According to LifeNews sources
twitter:RT_com twitterde op maandag 29-02-2016 om 11:43:08UPDATE: Mother of killed child fainted, taken to hospital https://t.co/ONTZHTY3Nk reageer retweet
En nu?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ze is gedentificeerd. Ik heb haar naam opgezocht op Russische sites en ik heb iemand gevonden die erg op haar lijkt, en ze had islamitische dingen geposts op haar site.
Wat heeft de FBI hiermee te maken?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Uhm, heeft de FBI dit bevestigd ofzo? Anders is dit niet de bedoeling.
Ok, en nu?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
Zoek haar eens op voordat je wat zegt
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
Jij zoekt wat foto's van iemand op uit de VS en bepaalt zelf dat dit haar is. Ook al is het waarschijnlijk, dan nog heb je wat sterkers nodig alvorens je iemand publiekelijk aan een schandpaal nagelt.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat heeft de FBI hiermee te maken?
Je hebt een punt. Maar ik neem aan dit de dader is.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
[..]
Jij zoekt wat foto's van iemand op uit de VS en bepaalt zelf dat dit haar is. Ook al is het waarschijnlijk, dan nog heb je wat sterkers nodig alvorens je iemand publiekelijk aan een schandpaal nagelt.
Alle extra informatie is welkom neem ik aanquote:Op maandag 29 februari 2016 11:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze is al opgepakt dus wat doen die foto's er toe?
Klinkt ook volkomen logisch. Omdat je vent vreemd gaat onthoofd je een van de kindjes waar je op moet passen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef vigen98 het volgende:
The woman, identified by LifeNews as Gulchekhra Bobokulova from Uzbekistan, committed the murder because of her husband’s betrayal. According to LifeNews sources
Niet echt. En je kan niet met zekerheid zeggen dat het deze vrouw is. Zal niet de eerste keer zijn dat een ander persoon zo op internet wordt gezet.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Alle extra informatie is welkom neem ik aan
Logica is ook niet echt direct besteed aan gelovigen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Klinkt ook volkomen logisch. Omdat je vent vreemd gaat onthoofd je een van de kindjes waar je op moet passen.
Dat zal die vent leren!!!![]()
![]()
![]()
Omdat je poep praat vermoed ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Geralt het volgende:
Overigens is mijn eerdere reactie "islam = vrede" alweer weggehaald. Waarom was dat?
Omdat het niet klopt natuurlijk, duhh..quote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Geralt het volgende:
Overigens is mijn eerdere reactie "islam = vrede" alweer weggehaald. Waarom was dat?
?????quote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Logica is ook niet echt direct besteed aan gelovigen.
Dat je weet je toch. Een niet moslim is een verward persoonquote:Op maandag 29 februari 2016 11:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Echt zoveel zieke daden worden er gepleegd door psychotische mensen en nu doet men hier alsof het een islamitisch voorschrift is dit te doen.
Ja maar zijn ze echt zo achterlijk? Het verbaast mij iedere keer weer.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat je weet je toch. Een niet moslim is een verward persoon
Statistisch gezien (en nee ik heb geen keiharde cijferquote:Op maandag 29 februari 2016 11:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Echt zoveel zieke daden worden er gepleegd door psychotische mensen en nu doet men hier alsof het een islamitisch voorschrift is dit te doen.
Ik kijk er niet meer van op.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja maar zijn ze echt zo achterlijk? Het verbaast mij iedere keer weer.
Mits dat alles klopt, aan welke straf zou je dan denken?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef opreis het volgende:
Als alles klopt wat er gezegd wordt dan is er geen straf erg genoeg voor deze vrouw
O je hebt geen keiharde cijfers. Oke bedankt voor deze aanname.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Statistisch gezien (en nee ik heb geen keiharde cijfer) onthoofden islamieten veel meer mensen dan mensen die een ander geloof aanhangen.
Ja dat is wel schokkender.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kijk er niet meer van op.
Wel van het nieuwsbericht...
Wel omdat hij naar muziek luisterde, en dat is niet eens jaren geleden.. http://www.hln.be/hln/nl/(...)ziek-luisterde.dhtmlquote:Op maandag 29 februari 2016 12:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
En hoe vaak zijn er wereldwijd door moslims kinderen onthoofd omdat hun vader/voogd vreemd ging?
Jij moet hier wat mee doen!quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Komt op mij over als een vrouw met psychische problemen, en nee, niet alleen omdat ze in doeken is gewikkeld.
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat heeft een vrouw met een psychose precies met de islam te maken?
Mss omdat ze dit riep? Tis maar een gokje?quote:The woman was reportedly shouting, “Allahu Akbar"
Ik zie verdomd weinig boedhisten, paganisten , christenen en joden met afgehakte hoofden door de straat lopen paraderen maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De PVV als het bewijs dat alle moslims hetzelfde zijn.
Ik vind het oprecht jammer dat Trump kut bezig is voor wat betreft je migratieplannen.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij steunt dus echt Trump? Oke.
Ja logies ze riep volgens het bericht wel God is groot Maar dat heeft zeker niks met de islam te maken natuurlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 10:56 schreef frietenstamp het volgende:
Kinddoding is van alle culturen. Dit heeft gelukkig niets met islam te maken maar alles met falende jeugdzorg.
O, dan zijn die ook allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zie verdomd weinig boedhisten, paganisten , christenen en joden met afgehakte hoofden door de straat lopen paraderen maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Gelukkig is dit niet van alle dag of niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zie verdomd weinig boedhisten, paganisten , christenen en joden met afgehakte hoofden door de straat lopen paraderen maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Iets met patroonherkenning.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dan zijn die ook allemaal hetzelfde.
Zoek eens op IS Beheading op google en er gaat een wereld voor je open.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit niet van alle dag of niet?
Kut. Weer betrapt op mijn IQ van 40 en mijn niet-afgemaakte basisschool. Vandaar dat ik bij de AFA zit en wereldvrede preek.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Iets met patroonherkenning.
Schijnt onderdeel van IQ te zijn dus logisch dat laaggeschoolde linkse hippies dat niet hebben.
Nou vast niet, ik snap ook niet zo goed wat dat met mijn post van doen had.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
?????
Is dit iets wat algemeen is onder moslims of is t gewoon een gestoord wijf met een gewaad?
Is dit een islamitisch voorschrift? Je kind onthoofden als je man vreemd is gegaan?
Ik wil het geeneens zien, laat staan dat ik het ook nog ga opzoeken.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Iets met patroonherkenning.
Schijnt onderdeel van IQ te zijn dus logisch dat laaggeschoolde linkse hippies dat niet hebben.
[..]
Zoek eens op IS Beheading op google en er gaat een wereld voor je open.
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef opreis het volgende:
Als alles klopt wat er gezegd wordt dan is er geen straf erg genoeg voor deze vrouw
Lees je even in, het is niet haar eigen kind maar dat van haar werkgever.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Is dit een islamitisch voorschrift? Je kind onthoofden als je man vreemd is gegaan?
Tuurlijk tuurlijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:14 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
En dan schrijft het protocol eigenlijk voor om het hoofd op een hek te spiezen of het met een ketting aan het hek te bevestigen, bij voorkeur onder een zwarte vlag met arabische teksten.
Wil je nou daadwerkelijk van iemand horen wat voor gruwelijke straf hij in gedachte heeft, zodat je kan zeggen "zie je wel, jij bent net zo slecht"?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:12 schreef john2406 het volgende:
Ben wel benieuwd wat deze evt als het klopt voor straf in gedachten had, kijken of het matcht.
Eh ja en zeggen je bent net zo slecht, ik denk dat een kogel te schande is ervoor?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:15 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wil je nou daadwerkelijk van iemand horen wat voor gruwelijke straf hij in gedachte heeft, zodat je kan zeggen "zie je wel, jij bent net zo slecht"?
Ik heb het even opgezocht. Het dreigen met bomgordel zou als poging tot suicide (by cop) opgevat kunnen worden. Daar staat 200 zweepslagen voor. Na de zweepslagen kan het doodvonnis voltrokken worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:15 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Wil je nou daadwerkelijk van iemand horen wat voor gruwelijke straf hij in gedachte heeft, zodat je kan zeggen "zie je wel, jij bent net zo slecht"?
Dat is alleen voor het dreigen of niet, dan over dat andere hoeveel daarvoor?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:20 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Ik heb het even opgezocht. Het dreigen met bomgordel zou als poging tot suicide (by cop) opgevat kunnen worden. Daar staat 200 zweepslagen voor. Na de zweepslagen kan het doodvonnis voltrokken worden.
http://www.dailymail.co.u(...)prisoned-lashed.html
Och een beetje dan valt het toch mee he?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik vind dit persoonlijk ook een beetje te ver gaan.
Nou ja, gezien de omstandigheden is het wel logisch dat de vrouw boos is, maar ja om dan maar een kind te onthoofdenquote:Op maandag 29 februari 2016 12:24 schreef john2406 het volgende:
[..]
Och een beetje dan valt het toch mee he?
Haal het slechte maar in me bovenquote:Op maandag 29 februari 2016 12:26 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nou ja, gezien de omstandigheden is het wel logisch dat de vrouw boos is, maar ja om dan maar een kind te onthoofden
Bij de recherche zochten ze nog mensen als ik me niet vergis.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:40 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden.
Foto genomen in de VS
Deze bitch
Voornamelijk licht getint.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Bij de recherche zochten ze nog mensen als ik me niet vergis.
Dat is rasistisch!quote:
Komt misschien omdat ze een kinderhoofd meedraagt.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Jij hebt oog voor detailquote:
Ik wou zeggen dat ik zo'n islamitische doekenvrouw nooit en te nimmer in de buurt van mijn kinderen zou laten maar ik zie dat er inmiddels foto's van haar zonder religieuze kenmerken zijn gepost. En zoals ze er daar op staat was ik er ook ingetrapt.quote:
Gewoon geen moslimvrouwen bij je kinderen laten.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:41 schreef Alektorophobia het volgende:
Ik wou zeggen dat ik zo'n islamitische doekenvrouw nooit en te nimmer in de buurt van mijn kinderen zou laten maar ik zie dat er inmiddels foto's van haar zonder religieuze kenmerken zijn gepost. En zoals ze er daar op staat was ik er ook ingetrapt.
Jij bent echt vreselijk dom.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Gewoon geen moslimvrouwen bij je kinderen laten.
Hoe weet jij dat, misschien heeft ze het wel niet zelf gedaan?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:45 schreef CherryLips het volgende:
Jo Frost kom er maar in.
Jezus, laat je je kind achter bij de nanny en dan onthoofdt ze je kind gewoon
ze heeft alles behalve een gezond verstandquote:
Wat een onzin. Op het kdv van mijn kinderen werkten er genoeg moslima, dat waren stuk voor stuk onwijs aardige meiden.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
Nou, stel een ander heeft het gedaan. Ze heeft het hoofd gepakt en is ermee aan de wandel gegaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:47 schreef john2406 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat, misschien heeft ze het wel niet zelf gedaan?
En of gewoon dat kan op vele manieren denk ik?
quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, stel een ander heeft het gedaan. Ze heeft het hoofd gepakt en is ermee aan de wandel gegaan.
Stukken beter al.
Dat je nog serieus ingaat op zo'n zwakzinnige.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Op het kdv van mijn kinderen werkten er genoeg moslima, dat waren stuk voor stuk onwijs aardige meiden.
Geen onthoofdingen (zover we weten) in Nederland maar tot voor kort waren er geen onthoofdingen in heel Europa. Inmiddels heeft er in Frankrijk wel een onthoofding plaatsgevonden en ook in Engeland alhoewel bij die laatste (Lee Rigby) gezegd moet worden dat zijn hoofd nog aan een paar spiertjes vastzat.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
En hoeveel onthoofden moslims die in Nederland wonen gemiddeld?
.
Ik beweer het ene nog het ander ik weet nog niet voldoende erover, maar het zou kunnen, ik laat die optie voorlopig even open.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nou, stel een ander heeft het gedaan. Ze heeft het hoofd gepakt en is ermee aan de wandel gegaan.
Stukken beter al.
Leefde die dan nog met die paar spiertjes?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:50 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Geen onthoofdingen (zover we weten) in Nederland maar tot voor kort waren er geen onthoofdingen in heel Europa. Inmiddels heeft er in Frankrijk wel een onthoofding plaatsgevonden en ook in Engeland alhoewel bij die laatste (Lee Rigby) gezegd moet worden dat zijn hoofd nog aan een paar spiertjes vastzat.
Ik gok van niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Leefde die dan nog met die paar spiertjes?
Deze vrouw was ook onwijs aardig, anders hadden de ouders haar niet alleen gelaten met hun kind. Denk je ook niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Wat een onzin. Op het kdv van mijn kinderen werkten er genoeg moslima, dat waren stuk voor stuk onwijs aardige meiden.
quote:Op maandag 29 februari 2016 13:00 schreef CherryLips het volgende:
Hitler was soms ook onwijs aardig tegen bepaalde mensen. En z'n hond.
Zo, is die ook weer geweest.
nearly headless Nickquote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
zeker. elke PvdA-er vindt dit soort uitingen een culturele verrijking voor het westenquote:Op maandag 29 februari 2016 12:58 schreef superniger het volgende:
Dit mag gewoon volgens Allah en Diederik Samsom.
Nee hoor, helemaal niet. Ik geef alleen gedegen advies zodat die user niet mogelijk hetzelfde overkomt.quote:
daar is de google voorquote:Op maandag 29 februari 2016 13:03 schreef john2406 het volgende:
[..]
Plak dan een stukje youtube erbij voor die welke het niet snappen.
Tsja. Hitler was ook aardig tegen Eva Braun.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
Nog beter.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:44 schreef Geralt het volgende:
[..]
In Frankrijk (Europa) is de guillotine uitgevonden.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:50 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Geen onthoofdingen (zover we weten) in Nederland maar tot voor kort waren er geen onthoofdingen in heel Europa. Inmiddels heeft er in Frankrijk wel een onthoofding plaatsgevonden en ook in Engeland alhoewel bij die laatste (Lee Rigby) gezegd moet worden dat zijn hoofd nog aan een paar spiertjes vastzat.
Kijk uit hoor, GGMM gaat je nu dom vinden!!!quote:
Tot het einde zou zei de cyaankali vrijwillig genomen hebben?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:04 schreef superniger het volgende:
[..]
Tsja. Hitler was ook aardig tegen Eva Braun.
Islam is een psychose. De ergste tussen alle ideologien.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat heeft een vrouw met een psychose precies met de islam te maken?
Sjongejongejongequote:Man man man.
Nee, dan wordt je toch gestenigd als vrouw binnen de islam omdat jij als vrouw er voor heeft gezorgd dat je man niet genoeg aan je had....quote:Of heb ik ergens een islamitische regel gemist die voorschrijft dat je een kinderhoofd moet rondlopen als je man is vreemdgegaan en dan flauw moet vallen?
Waren dat 'gewone' of hoofddoek en regenjas moslima's? Ik vind dat hij namelijk wel een punt heeft. Natuurlijk is de kans op onthoofdingen heel klein maar mij gaat het meer om de (religieuze en 3de wereld)mentaliteit die ze bij zich dragen. Ik zat zelf op een Jenaplan school maar er zaten destijds nog veel zusters uit naburige kloosters die lessen gaven en toch hun persoonlijke mening over religie e.d. aan kinderen opdrongen. Ik heb liever geen reli's bij mijn kinderen in de buurt.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:49 schreef Ticootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Je kan toch lezen? Niets wat deze vrouw wordt aan gedaan maakt goed wat zij zelf heeft veroorzaakt.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:59 schreef john2406 het volgende:
[..]
Mits dat alles klopt, aan welke straf zou je dan denken?
Ben ik al wel gewend. Als je namelijk ietswat rechts bent in het politieke spectrum, ben je al snel een fascistische pvv tokkie racist in de ogen van de policor + islamaanhangers.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:05 schreef Geralt het volgende:
[..]
Kijk uit hoor, GGMM gaat je nu dom vinden!!!
Nee resultaat is hetzelfde. Hartstikke dood.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel. Nog een halve minuut na decapitatie.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:55 schreef john2406 het volgende:
[..]
Beiden.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:06 schreef Alektorophobia het volgende:
[..]
Waren dat 'gewone' of hoofddoek en regenjas moslima's? Ik vind dat hij namelijk wel een punt heeft. Natuurlijk is de kans op onthoofdingen heel klein maar mij gaat het meer om de (religieuze en 3de wereld)mentaliteit die ze bij zich dragen. Ik zat zelf op een Jenaplan school maar er zaten destijds nog veel zusters uit naburige kloosters die lessen gaven en toch hun persoonlijke mening over religie e.d. aan kinderen opdrongen. Ik heb liever geen reli's bij mijn kinderen in de buurt.
Blijkbaar wel geld voor een uitstapje, dus het armoede argument dat de Gutmensch vaak naar voren brengt gaat niet op. Ben benieuwd welke verklaring er wel komt, na natuurlijk dit eerst als een incidentje te hebben afgedaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:40 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden.
Foto genomen in de VS
Deze bitch
Haar man heeft haar bedrogen en daarom heeft ze dit gedaan. Hoe dat kind in relatie tot haar man stond, is onbekend en heeft ze niet uit kunnen leggen. Tevens zou ze onder de drugs hebben gezeten.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:16 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Blijkbaar wel geld voor een uitstapje, dus het armoede argument dat de Gutmensch vaak naar voren brengt gaat niet op. Ben benieuwd welke verklaring er wel komt, na natuurlijk dit eerst als een incidentje te hebben afgedaan.
Op die foto s van het uitstapje kijkt ze niet vrij happy of wel?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:16 schreef Oud_student het volgende:
[..]
Blijkbaar wel geld voor een uitstapje, dus het armoede argument dat de Gutmensch vaak naar voren brengt gaat niet op. Ben benieuwd welke verklaring er wel komt, na natuurlijk dit eerst als een incidentje te hebben afgedaan.
Klinkt bijzonder islamitisch allemaal.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Haar man heeft haar bedrogen en daarom heeft ze dit gedaan. Hoe dat kind in relatie tot haar man stond, is onbekend en heeft ze niet uit kunnen leggen. Tevens zou ze onder de drugs hebben gezeten.
Op haar profiel op Odnoklassniki heeft ze ook wel het n en ander aan Islamitisch-gerelateerde berichten. 88% van Oezbekistan is islamitisch.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder islamitisch allemaal.
Duidelijk een religieus gemotiveerde daad dit.
Een cursus hoe om te gaan met kinderen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:27 schreef Doublepain het volgende:
Hopelijk meer geld naar de vluchtelingen, zo voorkom je zulke situaties.
Een cursus om kinderen niet te onthoofden, m'n wereld wat doe jequote:Op maandag 29 februari 2016 13:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Een cursus hoe om te gaan met kinderen.
Als iemand iets slechts doet dan is hij/zij automatisch geen moslim meer. De islamitische gemeenschap heeft een enorm zelfreinigend vermogen, zoals we allemaal weten.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:41 schreef Voszje het volgende:
[..]
Op haar profiel op Odnoklassniki heeft ze ook wel het n en ander aan Islamitisch-gerelateerde berichten. 88% van Oezbekistan is islamitisch.
Dat niet per se, maar wel weer een religieus gekkie dat zoiets doet.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
Dat is Rusland altijd al geweest natuurlijk. En dat Stalin daarna de verschillende etniciteiten nog even flink door elkaar husselde heeft natuurlijk niet echt veel geholpen.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
De bijzondere vruchten van de multi-culturele samenleving. Sommige mensen moeten daar nog aan wennen.
Misschien heeft haar man haar verlaten om te trouwen met een 8-jarige en heeft ze daarom wraak genomen op een ander kind.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:17 schreef Voszje het volgende:
[..]
Haar man heeft haar bedrogen en daarom heeft ze dit gedaan. Hoe dat kind in relatie tot haar man stond, is onbekend en heeft ze niet uit kunnen leggen. Tevens zou ze onder de drugs hebben gezeten.
Die kerel met dat boodschappentasje geeft ook geen neukquote:Op maandag 29 februari 2016 11:10 schreef Patrice_Consigny het volgende:
Video genomen van achter de persoon die de eerste maakte.
@0:29, he een gestoorde vrouw die naar mij gilt en een kindshoofd vast heeft, laat ik de deur voor me chickie maar openhouden.
Over niet onder de indruk zijn gesproken...
Meh. Ik heb het wel gezien ondertussen.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:45 schreef Villas__Rubin het volgende:
OnthoofdingenD hipste trend voor de aankomende zomer.
Islam draait gewoon niet zo om de liefde en het goede in de mens, maar om strijd, 'winnen' en 'de grootste worden'. Zie de radicale Islam maar als de uitvergroting van een psychopaat.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:41 schreef Alektorophobia het volgende:
Terrorist, hobbyist of simpelweg gestoord, als het uit de islam komt dan gaat het wel verdacht vaak om kelen doorsnijden of onthoofdingen. Waar komt die obsessie binnen de islam toch vandaan?
Jonge ik los alle problemen opquote:Op maandag 29 februari 2016 12:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Bij de recherche zochten ze nog mensen als ik me niet vergis.
Precies, geef die vrouw een sticker! Dat zal haar leren!quote:
Inderdaad.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:36 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Klinkt bijzonder islamitisch allemaal.
Voor die is het natuurlijk erg,al denk ik dat die het niet direct gevoeld hebben?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:52 schreef nikky het volgende:
Arm kind!
Verschrikkelijk voor de ouders!
Goede mening wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:56 schreef john2406 het volgende:
En mensen die zoiets doen, sorry, opruimen die handel, maar dat is mijn mening.
Die onthoofden geen kinderen gek.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:54 schreef Grems het volgende:
Autochtonen doen dit ook gewoon, niets aan de hand.
Autochtone moordmoeders lopen er letterlijk en figuurlijk niet zo mee te koop.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:33 schreef Dr.Kloothommel het volgende:
De bijzondere vruchten van de multi-culturele samenleving. Sommige mensen moeten daar nog aan wennen.
Jawel hoor. Verwarde autochtone Russische vrouwen lopen met enige regelmaat met kinderhoofden te zwaaien.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:02 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
Die onthoofden geen kinderen gek.
Daarom staat er bij mij mensen die zoiets doen opruimen die handel, dit heeft voor mij niks met links of rechts te doen, en dat zeg ik linkse.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Jawel hoor. Verwarde autochtone Russische vrouwen lopen met enige regelmaat met kinderhoofden te zwaaien.
Beetje impliceren dat dit iets met de wereldwijde prachtreligie te maken heeft. Extreemrechts in de kaart spelen
Alles, lijkt mij dat choqueren de doelstelling is.. Is der wel gelukt.... Pffquote:Op maandag 29 februari 2016 16:08 schreef broodjepindakaashagelslag het volgende:
zo'n onschuldig kind er nou mee te maken.
Verwarde mensen executerenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:13 schreef john2406 het volgende:
[..]
Daarom staat er bij mij mensen die zoiets doen opruimen die handel, dit heeft voor mij niks met links of rechts te doen, en dat zeg ik linkse.
En dan vind ik een kogel of een strik te schande ervoor, maar dat is weer mijn mening.
Weet nu niet of je aant trollen bent of dit meent.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Jawel hoor. Verwarde autochtone Russische vrouwen lopen met enige regelmaat met kinderhoofden te zwaaien.
Beetje impliceren dat dit iets met de wereldwijde prachtreligie te maken heeft. Extreemrechts in de kaart spelen
Mjah, geen twijfel meer mogelijkquote:Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Verwarde mensen executeren![]()
Waarschijnlijk kon deze arme vrouw niet aan een stageplek komen door extreemrechtse anti islam tokkies. Als ze gewoon die baan bij de kinderopvang had gekregen was ze nooit verward geraakt.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:19 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mjah, geen twijfel meer mogelijk
Toont wel aan hoe ver ik linkse mensen vind gaan in hun "je mag geen onderscheid maken tussen groepen"quote:
Nee dat doen ze niet, net als dat Islamitische vrouwen dat niet doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 17:04 schreef Grems het volgende:
[..]
Onthoofding is wel iets wat Moslims leuk vindenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:27 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Nee dat doen ze niet, net als dat Islamitische vrouwen dat niet doen.
Dat wordt ze met de paplepel ingegeven ja:quote:Op maandag 29 februari 2016 17:39 schreef ludovico het volgende:
Onthoofding is wel iets wat Moslims leuk vinden
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat wordt ze met de paplepel ingegeven ja:
Dat meisje heeft het vast wel gevoeld. Ik wil me niet eens indenken hoe haar laatste minuten warenquote:Op maandag 29 februari 2016 16:56 schreef john2406 het volgende:
[..]
Voor die is het natuurlijk erg,al denk ik dat die het niet direct gevoeld hebben?
Denk eens eraan hoe snel zou zoiets gaan?
Dat moet toch een lijdensweg zijn om die te gaan of niet?
En mensen die zoiets doen, sorry, opruimen die handel, maar dat is mijn mening.
quote:Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef Grems het volgende:
[..]
Verwarde mensen executeren![]()
Waarschijnlijk kon deze arme vrouw niet aan een stageplek komen door extreemrechtse anti islam tokkies. Als ze gewoon die baan bij de kinderopvang had gekregen was ze nooit verward geraakt.
Er is een grote kans dat je gewoon de verkeerde te pakken hebt. Wees daar nou voorzichtig mee. Daar kan je nog behoorlijk in de problemen door komen. De opgepakte dame is 39 en de dame op de foto ziet er een stuk ouder uit.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
Ik kan in de problemen komen omdat ik een Oezbeekse vrouw op internet zet terwijl ik hier in NL ben? Geen schijn van kans.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:10 schreef idefixide het volgende:
[..]
Er is een grote kans dat je gewoon de verkeerde te pakken hebt. Wees daar nou voorzichtig mee. Daar kan je nog behoorlijk in de problemen door komen. De opgepakte dame is 39 en de dame op de foto ziet er een stuk ouder uit.
Het getuigt sowieso van een enorm stoere-jongen-gehalte om foto's van mensen op het internet te flikkeren waarvan jij vindt dat het nodig is. Grootheidswaanzin, wat een bitch.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:12 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ik kan in de problemen komen omdat ik een Oezbeekse vrouw op internet zet terwijl ik hier in NL ben? Geen schijn van kans.
Trouwens je overschat vrouwen in die regio. Ze worden snel oud
Youtube verwijdert de beelden?quote:
kijk maar op dumpertquote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Youtube verwijdert de beelden?
De internationale vredesparade is nogal gevoelig wat betreft het afbeelden van hun helden.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:46 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Youtube verwijdert de beelden?
Kinderen onthoofden? Dat geloof ik niet. Deze vrouw is gek.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:47 schreef Pizzakoppo het volgende:
Hier kijk ik niet van op. Is gewoon gemeengoed in een bepaalde cultuur en religie.
Het maakt natuurlijk niet uit of het een baby, kind, jij of een bejaarde is. Iemand die ongelovig is moet dood.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Kinderen onthoofden? Dat geloof ik niet. Deze vrouw is gek.
Gek noem je dat?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Niet zo pessimistisch he. Onze voorvaderen hebben ook heel wat keeltjes doorgezaagd. En het glas is half vol. De vrouw kan prima functioneren na enkele cursussen.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:48 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat is zij gewoon hoorquote:Op maandag 29 februari 2016 19:28 schreef Buitendam het volgende:
[..]
Het getuigt sowieso van een enorm stoere-jongen-gehalte om foto's van mensen op het internet te flikkeren waarvan jij vindt dat het nodig is. Grootheidswaanzin, wat een bitch.
Ook foto's van afgehakte hoofd? Of iets in die richting.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:52 schreef Montagui het volgende:
Uitgebreid stuk met diverse foto's, ook van het betreffende kind in leven en de ouders, getuige quote's etc.
https://themuslimissue.wo(...)n-her-cot-for-allah/
Behalve de bekende veraf beelden niet nee.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:01 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ook foto's van afgehakte hoofd? Of iets in die richting.
quote:Op dinsdag 1 maart 2016 12:52 schreef Montagui het volgende:
Uitgebreid stuk met diverse foto's, ook van het betreffende kind in leven en de ouders, getuige quote's etc.
https://themuslimissue.wo(...)n-her-cot-for-allah/
En dan deze foto met n zware agent eronderquote:Heavy police presence at station
Daar zijn we weer: het is altijd de schuld van een ander, typisch.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:35 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Dat is Rusland altijd al geweest natuurlijk. En dat Stalin daarna de verschillende etniciteiten nog even flink door elkaar husselde heeft natuurlijk niet echt veel geholpen.
Haalt mij de woorden uit mijn mond. Maar inderdaad, is dat iets Nederlands ofzo, dat als er iets raars gebeurt er automatisch gezegd moet worden: ja maar ze waren zelf ook... vul zelf maar in, fout in een oorlog 60 jaar geleden, kruistochten 300 jaar geleden, vorige week in een winkelcentrum, weet ik veel?quote:Op dinsdag 1 maart 2016 13:24 schreef Pek het volgende:
[..]
Daar zijn we weer: het is altijd de schuld van een ander, typisch.
Misschien had het kind de Koran verscheurd?quote:Op woensdag 2 maart 2016 13:50 schreef TheJanitor het volgende:
[..]
Benieuwd naar de beweegredenen van deze "Allah".
Ach, als ze niet gelovig was had ze het alsnog gedaan, maar dan waren het gewoon de stemmen in haar hoofd geweest die haar opdracht gaven.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:24 schreef frietenstamp het volgende:
http://www.dailymail.co.u(...)randishing-head.html
Allahu Akbar
En dat denk ik ook.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:27 schreef Woelwater het volgende:
Ach, als ze niet gelovig was had ze het alsnog gedaan, maar dan waren het gewoon de stemmen in haar hoofd geweest die haar opdracht gaven.
Diegene van de foto's die hier eerder geplaatst waren, had in ieder geval wel dezelfde naam. De foto's kwamen van een Odnoklassniki profiel.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:09 schreef Woelwater het volgende:
Als dit haar is (van de frontpage):
[ afbeelding ]
Dan is dat toch heel iemand anders dan dat die ene snuffelfokker had gevonden / geplaatst?
Werken in een Siberisch werkkamp tot ze bezwijkt aan de kou en ondervoeding lijkt mij wel een goede behandeling om die kwaal te verhelpen.quote:Op woensdag 2 maart 2016 17:03 schreef Zahreddine het volgende:
Aan de foto's te zien zie je gewoon dat zij een gestoorde is.
quote:Op woensdag 2 maart 2016 16:30 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]
'God beval kindermoord'
MOSKOU -
De verwarde vrouw die maandag in Moskou werd opgepakt met het hoofd van een aan haar zorgen toevertrouwd kind, heeft woensdag gezegd dat Allah haar beval het vierjarig meisje te doden. De vrouw, Goeltsjechra Bobokoelova (38), is woensdag voor de rechter geleid, die haar voorarrest verlengde met twee maanden.
De Russische autoriteiten hebben bevestigd dat ze psychische problemen heeft en kondigden woensdag een psychiatrisch onderzoek aan. Bobokoelova is een Oezbeekse en moeder van drie kinderen. Ze was oppas van het kind dat ze maandag om het leven bracht. Het hoofd droeg ze door de straten. Voorbijgangers vreesden een terroristische aanslag.
De Russische autoriteiten zijn erg alert op terroristische aanslagen door Islamitische Staat, zeker sinds de luchtmacht doelen in Syri bombardeert.
http://www.telegraaf.nl/b(...)_kindermoord___.html
[ afbeelding ]
geweldige docu van Nick Broomfieldquote:
Wat verrassend. Wel de naam googlen maar niets doen met het feit dat de dader 39 is en de dame op de foto overduidelijk 50+ is.quote:Op woensdag 2 maart 2016 14:09 schreef Woelwater het volgende:
Als dit haar is (van de frontpage):
[ afbeelding ]
Dan is dat toch heel iemand anders dan dat die ene snuffelfokker had gevonden / geplaatst?
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:40 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden.
Foto genomen in de VS
Deze bitch
Oei dat had ik liever niet gezien, dat maakt voor mij het beeld nog aangrijpender als dat het al is.quote:Op woensdag 2 maart 2016 22:59 schreef Dragonetti het volgende:
[ afbeelding ]
http://www.dailymail.co.u(...)randishing-head.html
Precies dat gevoel heb ik ook. Het wordt toch ineens anders als je de identiteit/uiterlijk van een slachtoffer ziet.quote:Op woensdag 2 maart 2016 23:21 schreef john2406 het volgende:
[..]
Oei dat had ik liever niet gezien, dat maakt voor mij het beeld nog aangrijpender als dat het al is.
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 03-03-2016 om 00:48:08RUSSIA: Nanny that beheaded child in Moscow allegedly claims it was in revenge for Muslim children killed by Putin in Syria. reageer retweet
Dat strookt niet helemaal met de eerder gegeven verklaring dat ze het van Allah moest doen.. Van een psychotisch verwarde vrouw wordt het nu ineens een bewust overwogen daad..quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:53 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:Conflicts twitterde op donderdag 03-03-2016 om 00:48:08RUSSIA: Nanny that beheaded child in Moscow allegedly claims it was in revenge for Muslim children killed by Putin in Syria. reageer retweet
Dat zal de veroordeling wel iets makkelijker maken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat strookt niet helemaal met de eerder gegeven verklaring dat ze het van Allah moest doen.. Van een psychotisch verwarde vrouw wordt het nu ineens een bewust overwogen daad..
Vermoed dat ze daar in Rusland niet zoveel onderscheid in maken als hier, het blijft even verschrikkelijk..quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:59 schreef Hathor het volgende:
[..]
Dat zal de veroordeling wel iets makkelijker maken.
Kan ook gewoon een uitspraak zijn van een psychotisch verwarde vrouw hoor. Dat ze na de daad met een enigsinds begrijpelijk motief komt, wil niet zeggen dat daar ook maar iets van waar is. Kijk maar naar Bart U., die aangeeft Els Borst te hebben vermoord vanwege een opdracht van God omdat zij voorstander was voor euthanasie. Die opdracht zou hij echter gekregen hebben op een moment dat Els Borst nog helemaal niet in beeld was. Daarnaast waren andere verklaringen die hij gaf totaal niet te volgen en sloegen cht nergens op. Bij iemand die zo erg in de war is, kan je gewoon niks aannemen van wat hij zegt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:58 schreef Woelwater het volgende:
[..]
Dat strookt niet helemaal met de eerder gegeven verklaring dat ze het van Allah moest doen.. Van een psychotisch verwarde vrouw wordt het nu ineens een bewust overwogen daad..
quote:Reports from Uzbekistan said Bobokulova was known to have suffeed from schizophrenia.
-----
The popular MK newspaper published an interview with a district policeman describing the woman’s mental illness, which had prevented her from getting a job in Uzbekistan.
Haar verklaring (voor degenen die Russisch kennen).quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Het is schijnbaar zo schokkend dat zelfs YouTube het niet op hun servers wil hebbenquote:
Je maakt jezelf weer eens belachelijk.quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:40 schreef MMXMMX het volgende:
[..]
Het is schijnbaar zo schokkend dat zelfs YouTube het niet op hun servers wil hebben![]()
Volgens het bericht riep ze steeds dat GOD GROOT IS we mogen dus aannemen dat dit incident religieus gerelateerd is en dan geef ik Wilders gelijk als hij roep dat het een achterlijke cultuur is
Voor jou of schrijf je hier voor iedereen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 13:42 schreef Abed het volgende:
[..]
Je maakt jezelf weer eens belachelijk.
Oh okay dan begrijp ik het. Valt nog mee dan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:53 schreef Houtenbeen het volgende:
Gek wijf.quote:Op donderdag 3 maart 2016 12:26 schreef Montagui het volgende:
[..]
Haar verklaring (voor degenen die Russisch kennen).
Комментарий Бобокуловой, убившей ребенка: "это месть за убитых Путиным детей в Сирии"
via google translate:
Opmerkingen Bobokulova dat het kind gedood, "is wraak voor de kinderen gedood in Syri Poetin"
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |