quote:A metro station in Moscow has been shut over reports that a woman dressed in black was holding a child’s severed head. The woman was reportedly shouting, “Allahu Akbar,” Russian media said.
The woman reportedly appeared near Oktyabrskoye Pole metro station in northwest Moscow, RBK News reported. Passers-by said it was hard to determine if it was a man or a woman, as the person was dressed all in black.
Earlier on Monday, reports emerged that police had found a child's headless body while extinguishing a fire at a Moscow apartment block. The child was about three or four years old, Interfax reported, citing sources.
Even wachten nog op de dashcam beelden.quote:
twitter:RT_com twitterde op maandag 29-02-2016 om 10:36:31MORE: Woman reportedly threatened to blow herself up https://t.co/ONTZHTY3Nk https://t.co/MmMcAYZQj9 reageer retweet
"Het ministerie van Binnenlandse Zaken bevestigde dat de aangehouden vrouw in de metro een afgehakt hoofd in haar hand had."twitter:govoritmsk twitterde op maandag 29-02-2016 om 10:30:31В МВД корреспонденту "Говорит Москва" подтвердили, что у задержанной у метро женщины в руке была отсеченная голова https://t.co/Wv5PMIah2f reageer retweet
Lijkt net een shot uit een horrorfilmquote:Op maandag 29 februari 2016 10:46 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Even wachten nog op de dashcam beelden.[ afbeelding ]twitter:RT_com twitterde op maandag 29-02-2016 om 10:36:31MORE: Woman reportedly threatened to blow herself up https://t.co/ONTZHTY3Nk https://t.co/MmMcAYZQj9 reageer retweet
Moeilijk te zien maar lijkt of ze (levend) met haar handen op haar achterhoofd gevouwen op de grond ligt met het hoofd van het kind voor haar.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:49 schreef Childofthe90s het volgende:
En ze is nu zelf ook doodgeschoten dus?
Spetsnaz was zeker nog niet ter plaatsen om haar een loden dieet te geven.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:51 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Moeilijk te zien maar lijkt of ze (levend) met haar handen op haar achterhoofd gevouwen op de grond ligt met het hoofd van het kind voor haar.
Waarom zou ze dan eerst dreigen de boel op te blazen, om vervolgens zich over te geven als er politie verschijnt. Dan zal ze wel geen explosieven hebben gehad.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:51 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
Moeilijk te zien maar lijkt of ze (levend) met haar handen op haar achterhoofd gevouwen op de grond ligt met het hoofd van het kind voor haar.
Onthoofding alleen niet echt.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:56 schreef frietenstamp het volgende:
Kinddoding is van alle culturen. Dit heeft gelukkig niets met islam te maken maar alles met falende jeugdzorg.
Ja daar moet ik nog een wegkijkargumentje voor bedenken.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:57 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Onthoofding alleen niet echt.
Ja, meestal gewoon ter plekke doodschieten.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:06 schreef Woelwater het volgende:
Gelukkig hebben ze daar wel normale straffen voor dit soort uitschot..
Allah is de grootste.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:06 schreef Yasmin23 het volgende:
...................
Wat moet je hier nou weer opzeggen.......
In ieder geval geen celletje met televisie en PS4 voor mevrouw..quote:Op maandag 29 februari 2016 11:06 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ja, meestal gewoon ter plekke doodschieten.
Bah.quote:
De PvdA ziet dit als een gezellig moeder-kind uitstapjequote:
De PVV als het bewijs dat alle moslims hetzelfde zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef eight het volgende:
[..]
De PvdA ziet dit als een gezellig moeder-kind uitstapje
Ja joh?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Komt op mij over als een vrouw met psychische problemen
Gewaagde uitspraak.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Komt op mij over als een vrouw met psychische problemen
Jij hebt duidelijk oog voor detail.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Komt op mij over als een vrouw met psychische problemen, en nee, niet alleen omdat ze in doeken is gewikkeld.
twitter:SputnikInt twitterde op maandag 29-02-2016 om 11:32:21MORE Source told @rianru the woman detained holding a child's head worked as a nanny https://t.co/ECblZdOFvN #Moscow reageer retweet
twitter:SputnikInt twitterde op maandag 29-02-2016 om 11:33:54Nanny waited for parents to leave, decapitated a child of 3-4 years and set the apartment on fire -reports https://t.co/ECblZdOFvN #Moscow reageer retweet
Lekker dan...de nanny...quote:Op maandag 29 februari 2016 11:33 schreef Houtenbeen het volgende:
twitter:SputnikInt twitterde op maandag 29-02-2016 om 11:32:21MORE Source told @rianru the woman detained holding a child's head worked as a nanny https://t.co/ECblZdOFvN #Moscow reageer retweet
twitter:SputnikInt twitterde op maandag 29-02-2016 om 11:33:54Nanny waited for parents to leave, decapitated a child of 3-4 years and set the apartment on fire -reports https://t.co/ECblZdOFvN #Moscow reageer retweet
Hoe weet jij dat zij dat is?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:40 schreef vigen98 het volgende:
[ afbeelding ]
Gevonden.
Foto genomen in de VS
Deze bitch
Ik ben wel een goede speurder![]()
Ze is geïdentificeerd. Ik heb haar naam opgezocht op Russische sites en ik heb iemand gevonden die erg op haar lijkt, en ze had islamitische dingen geposts op haar site.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:42 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zij dat is?
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ze is geïdentificeerd. Ik heb haar naam opgezocht op Russische sites en ik heb iemand gevonden die erg op haar lijkt.
quote:
Zoek haar eens op voordat je wat zegtquote:The woman, identified by LifeNews as Gulchekhra Bobokulova from Uzbekistan, committed the murder because of her husband’s betrayal. According to LifeNews sources
twitter:RT_com twitterde op maandag 29-02-2016 om 11:43:08UPDATE: Mother of killed child fainted, taken to hospital https://t.co/ONTZHTY3Nk reageer retweet
En nu?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:43 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Ze is geïdentificeerd. Ik heb haar naam opgezocht op Russische sites en ik heb iemand gevonden die erg op haar lijkt, en ze had islamitische dingen geposts op haar site.
Wat heeft de FBI hiermee te maken?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:43 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Uhm, heeft de FBI dit bevestigd ofzo? Anders is dit niet de bedoeling.
Ok, en nu?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
Zoek haar eens op voordat je wat zegt
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
[..]
Zoek haar eens op voordat je wat zegt
Jij zoekt wat foto's van iemand op uit de VS en bepaalt zelf dat dit haar is. Ook al is het waarschijnlijk, dan nog heb je wat sterkers nodig alvorens je iemand publiekelijk aan een schandpaal nagelt.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Wat heeft de FBI hiermee te maken?
Je hebt een punt. Maar ik neem aan dit de dader is.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:45 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
[..]
Jij zoekt wat foto's van iemand op uit de VS en bepaalt zelf dat dit haar is. Ook al is het waarschijnlijk, dan nog heb je wat sterkers nodig alvorens je iemand publiekelijk aan een schandpaal nagelt.
Alle extra informatie is welkom neem ik aanquote:Op maandag 29 februari 2016 11:50 schreef Yasmin23 het volgende:
Ze is al opgepakt dus wat doen die foto's er toe?
Klinkt ook volkomen logisch. Omdat je vent vreemd gaat onthoofd je een van de kindjes waar je op moet passen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef vigen98 het volgende:
The woman, identified by LifeNews as Gulchekhra Bobokulova from Uzbekistan, committed the murder because of her husband’s betrayal. According to LifeNews sources
Niet echt. En je kan niet met zekerheid zeggen dat het deze vrouw is. Zal niet de eerste keer zijn dat een ander persoon zo op internet wordt gezet.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:51 schreef vigen98 het volgende:
[..]
Alle extra informatie is welkom neem ik aan
Logica is ook niet echt direct besteed aan gelovigen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:53 schreef Geralt het volgende:
[..]
Klinkt ook volkomen logisch. Omdat je vent vreemd gaat onthoofd je een van de kindjes waar je op moet passen.
Dat zal die vent leren!!!![]()
![]()
![]()
Omdat je poep praat vermoed ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Geralt het volgende:
Overigens is mijn eerdere reactie "islam = vrede" alweer weggehaald. Waarom was dat?
Omdat het niet klopt natuurlijk, duhh..quote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Geralt het volgende:
Overigens is mijn eerdere reactie "islam = vrede" alweer weggehaald. Waarom was dat?
?????quote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Logica is ook niet echt direct besteed aan gelovigen.
Dat je weet je toch. Een niet moslim is een verward persoonquote:Op maandag 29 februari 2016 11:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Echt zoveel zieke daden worden er gepleegd door psychotische mensen en nu doet men hier alsof het een islamitisch voorschrift is dit te doen.
Ja maar zijn ze echt zo achterlijk? Het verbaast mij iedere keer weer.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:57 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Dat je weet je toch. Een niet moslim is een verward persoon
Statistisch gezien (en nee ik heb geen keiharde cijferquote:Op maandag 29 februari 2016 11:56 schreef Kosmoproleet het volgende:
Echt zoveel zieke daden worden er gepleegd door psychotische mensen en nu doet men hier alsof het een islamitisch voorschrift is dit te doen.
Ik kijk er niet meer van op.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:58 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Ja maar zijn ze echt zo achterlijk? Het verbaast mij iedere keer weer.
Mits dat alles klopt, aan welke straf zou je dan denken?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef opreis het volgende:
Als alles klopt wat er gezegd wordt dan is er geen straf erg genoeg voor deze vrouw
O je hebt geen keiharde cijfers. Oke bedankt voor deze aanname.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:58 schreef Geralt het volgende:
[..]
Statistisch gezien (en nee ik heb geen keiharde cijfer) onthoofden islamieten veel meer mensen dan mensen die een ander geloof aanhangen.
Ja dat is wel schokkender.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik kijk er niet meer van op.
Wel van het nieuwsbericht...
Wel omdat hij naar muziek luisterde, en dat is niet eens jaren geleden.. http://www.hln.be/hln/nl/(...)ziek-luisterde.dhtmlquote:Op maandag 29 februari 2016 12:00 schreef Kosmoproleet het volgende:
En hoe vaak zijn er wereldwijd door moslims kinderen onthoofd omdat hun vader/voogd vreemd ging?
Jij moet hier wat mee doen!quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Childofthe90s het volgende:
Komt op mij over als een vrouw met psychische problemen, en nee, niet alleen omdat ze in doeken is gewikkeld.
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:55 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat heeft een vrouw met een psychose precies met de islam te maken?
Mss omdat ze dit riep? Tis maar een gokje?quote:The woman was reportedly shouting, “Allahu Akbar"
Ik zie verdomd weinig boedhisten, paganisten , christenen en joden met afgehakte hoofden door de straat lopen paraderen maar dat zal dan wel aan mij liggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:17 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
De PVV als het bewijs dat alle moslims hetzelfde zijn.
Ik vind het oprecht jammer dat Trump kut bezig is voor wat betreft je migratieplannen.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:03 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Jij steunt dus echt Trump? Oke.
Ja logies ze riep volgens het bericht wel God is groot Maar dat heeft zeker niks met de islam te maken natuurlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 10:56 schreef frietenstamp het volgende:
Kinddoding is van alle culturen. Dit heeft gelukkig niets met islam te maken maar alles met falende jeugdzorg.
O, dan zijn die ook allemaal hetzelfde.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zie verdomd weinig boedhisten, paganisten , christenen en joden met afgehakte hoofden door de straat lopen paraderen maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Gelukkig is dit niet van alle dag of niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:05 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Ik zie verdomd weinig boedhisten, paganisten , christenen en joden met afgehakte hoofden door de straat lopen paraderen maar dat zal dan wel aan mij liggen.
Iets met patroonherkenning.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
O, dan zijn die ook allemaal hetzelfde.
Zoek eens op IS Beheading op google en er gaat een wereld voor je open.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Gelukkig is dit niet van alle dag of niet?
Kut. Weer betrapt op mijn IQ van 40 en mijn niet-afgemaakte basisschool. Vandaar dat ik bij de AFA zit en wereldvrede preek.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Iets met patroonherkenning.
Schijnt onderdeel van IQ te zijn dus logisch dat laaggeschoolde linkse hippies dat niet hebben.
Nou vast niet, ik snap ook niet zo goed wat dat met mijn post van doen had.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
?????
Is dit iets wat algemeen is onder moslims of is t gewoon een gestoord wijf met een gewaad?
Is dit een islamitisch voorschrift? Je kind onthoofden als je man vreemd is gegaan?
Ik wil het geeneens zien, laat staan dat ik het ook nog ga opzoeken.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:08 schreef Metro2005 het volgende:
[..]
Iets met patroonherkenning.
Schijnt onderdeel van IQ te zijn dus logisch dat laaggeschoolde linkse hippies dat niet hebben.
[..]
Zoek eens op IS Beheading op google en er gaat een wereld voor je open.
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:44 schreef opreis het volgende:
Als alles klopt wat er gezegd wordt dan is er geen straf erg genoeg voor deze vrouw
Lees je even in, het is niet haar eigen kind maar dat van haar werkgever.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:57 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Is dit een islamitisch voorschrift? Je kind onthoofden als je man vreemd is gegaan?
Tuurlijk tuurlijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:14 schreef frietenstamp het volgende:
[..]
En dan schrijft het protocol eigenlijk voor om het hoofd op een hek te spiezen of het met een ketting aan het hek te bevestigen, bij voorkeur onder een zwarte vlag met arabische teksten.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |