Die eigen kracht komt ook voor een aanzienlijk deel voort uit dat mensen weten wanneer zo'n evenement plaatsvindt. Dus bijvoorbeeld elk jaar met Pasen of Hemelvaart.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:46 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Evenementen die alleen kunnen bestaan omdat het volk geen idee heeft wat ze met zo'n collectieve vrije dag aanmoeten, zijn niet al te best. Liever evenementen die wel weten te boeien uit eigen kracht.
Dat zijn nou net feestdagen die elk jaar op een andere datum of zelfs in een andere maand vallen. Superhandig!quote:Op maandag 29 februari 2016 09:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die eigen kracht komt ook voor een aanzienlijk deel voort uit dat mensen weten wanneer zo'n evenement plaatsvindt. Dus bijvoorbeeld elk jaar met Pasen of Hemelvaart.
Ja, dat werkt inderdaad handig en primaquote:Op maandag 29 februari 2016 09:56 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat zijn nou net feestdagen die elk jaar op een andere datum of zelfs in een andere maand vallen. Superhandig!
Not.
Waarom zou dat niet lukken? Volgens mij ben je daar zelf bij.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Alsof alle vrije dagen opnemen lukt.
Waarom zou dat gebeuren? Die vrijwilligers krijgen toch ook niet minder vrije dagen?quote:Oh en als bij evenementen een groot deel van de vrijwilligers wegvalt, dan kunnen ze het ook wel vergeten.
Ja, maar dat is niet de reden dat ik dit zeg. Vroeger zat ik in een totaal andere sector.quote:Overigens zit jij ook net in een sector die dan vermoedelijk toch maar vasthoudt aan de oude verdeling en dat in de praktijk zo alsnog oplegt aan het grootste deel van Nederland.
Paaspop, het ene jaar 20 graden en zonnig, het andere jaar vriest en sneeuwt het. Superhandig!quote:Op maandag 29 februari 2016 09:57 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ja, dat werkt inderdaad handig en prima.
Serieus? Zo opeens uit?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Weet iemand nog een leuke chick, heb een vriendin minder.
Oetel = Oeteldonk?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik stond vannacht op oetel met mijn spullen.
Dat leert de praktijk nu al. Er zijn zoveel mensen met een stuwmeer aan uren, dit laat zo'n meer enkel maar voller stromen.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:57 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom zou dat niet lukken? Volgens mij ben je daar zelf bij.
Het zal in de praktijk veelal een reden zijn om de deelname nog eens te heroverwegen. Als je ergens apart vrij voor moet nemen wordt de drempel nu eenmaal hoger.quote:Waarom zou dat gebeuren? Die vrijwilligers krijgen toch ook niet minder vrije dagen?
Tja, het maakt dit vooral een theoretisch verhaal, juist vanwege die rol van het onderwijs. In bijna alle gevallen zullen namelijk 2e paas en pinksterdag en hemelvaart gewoon vrij blijven. Net als Bevrijdingsdag en Koningsdag.quote:Ja, maar dat is niet de reden dat ik dit zeg. Vroeger zat ik in een totaal andere sector.
Voor het onderwijs is het wat lastiger omdat het hele onderwijssysteem in ons land nu eenmaal is gebouwd op klassikaal lesgeven. Als een dag vrij is, dan moet die dus voor iedereen zijn (in ieder geval op die school, maar omdat gezinnen vaak meer kinderen hebben is afstemmen met het naburige basisonderwijs ook wel weer praktisch). Gezien de gemiddelde klassensamenstelling zal Kerstmis dus wel vrij zijn inderdaad, maar ik zou er ook geen problemen mee hebben als een Islamitische school de hele ramadan vrij roostert. Als ze maar aan het aantal lesdagen komen, maakt dat volgens mij weinig uit.
klote Appeltje!quote:Op maandag 29 februari 2016 10:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Klote man.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:05 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik stond vannacht op oetel met mijn spullen.
Heb je een hotel genomen?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:08 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Den Bosch ja en er gaat geen nachttrein naar mijn kutdorp.
Dat is wel positief.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:09 schreef Gutmensch het volgende:
En hij hoeft niet meer naar Brabant.
Au.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Lekker zuur met dit weer.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:10 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Neuh, heb bier genomen, de dag vrij genomen en die paar uur uitgezeten.
Of Grindr. Kaas- zal u uitleggen hoe het werkt.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:13 schreef Boze_Appel het volgende:
Anyway, vrije dag en single. Tinder maar aanslingeren dan?
Dat is echt kut Appel. Heb je wel een slaapplek en zo?quote:Op maandag 29 februari 2016 10:01 schreef Boze_Appel het volgende:
Eigen koophuis.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is echt kut Appel. Heb je wel een slaapplek en zo?
Waarom? Er zijn nu al 25 sectoren te benoemen die helemaal niet dicht zijn op de feestdagen, als dat er 100 worden maakt het ook niet uit. En als bedrijven of sectoren alsnog de klassieke dagen kiezen als vrije dag is er nog steeds niets aan de hand - de verplichting is er gewoon vanaf. Ik zie daar echt geen probleem in.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:07 schreef 99.999 het volgende:
Tja, het maakt dit vooral een theoretisch verhaal, juist vanwege die rol van het onderwijs. In bijna alle gevallen zullen namelijk 2e paas en pinksterdag en hemelvaart gewoon vrij blijven. Net als Bevrijdingsdag en Koningsdag.
Beetje apart ook. Dan kan ze op z'n minst nog zeggen van 'jij beneden, ik boven' of iets dergelijks tot 7 uur en dan ga je eruit.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:11 schreef Boze_Appel het volgende:
Ook om 3.00 eruit gezet. Goede timing wel.
Ondanks alle rampen staan er volgens mij nog wel wat stukjes Alphen aan de Rijn overeindquote:Op maandag 29 februari 2016 10:15 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dat is echt kut Appel. Heb je wel een slaapplek en zo?
Wacht, u denkt dat vrouwen in dergelijke situaties redelijk zijn? U bent duidelijk van de verkeerde kant, anders zou u beter weten.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Beetje apart ook. Dan kan ze op z'n minst nog zeggen van 'jij beneden, ik boven' of iets dergelijks tot 7 uur en dan ga je eruit.
Neuh. Wat minder vrouwdingen in huis nu aangezien die meegenomen zijn. Kan ik weer schedels ophangen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:17 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Ah, op dat gebied dus gelukkig niks aan de hand.
Oh daar is het. Ik stond daar laatst op een haar na de hele nacht vast op dat kutstationnetje, toen ik de allerlaatste trein van Rotterdam naar Leiden nam en op Alphen a/d Rijn moest overstappen maar die trein zou missen. Toen heeft de conducteur voor mij die trein opgepiept en gevraagd iets langer te wachten. NS.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:17 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ondanks alle rampen staan er volgens mij nog wel wat stukjes Alphen aan de Rijn overeind
Is ook zo. Plus op dat moment zal de kalmte ook wel een beetje weg zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:17 schreef Reya het volgende:
[..]
Wacht, u denkt dat vrouwen in dergelijke situaties redelijk zijn? U bent duidelijk van de verkeerde kant, anders zou u beter weten.
Meestal vliegen de asbakken en kurkentrekkers je om de oren als het zo ver is.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Is ook zo. Plus op dat moment zal de kalmte ook wel een beetje weg zijn.
Kom ik hopelijk niet achter.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Meestal vliegen de asbakken en kurkentrekkers je om de oren als het zo ver is.
De dag zelf zal niet verdwijnen. Hooguit het collectief verlof.quote:Op maandag 29 februari 2016 09:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die eigen kracht komt ook voor een aanzienlijk deel voort uit dat mensen weten wanneer zo'n evenement plaatsvindt. Dus bijvoorbeeld elk jaar met Pasen of Hemelvaart.
Mwoa. Misschien een tikje. Hij gedraagt zich niet vrouwelijk en ziet er ook niet zo uit. Maar hij heeft wel wat meer vrouwelijke eigenschappen. Lees: onredelijker en makkelijker boos.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:28 schreef Reya het volgende:
[..]
Uw musicalster is toch ook van het type "wijferige nicht"?
Ander probleem; verkort dan de periode waarin mensen hun uren kunnen opnemen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:07 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat leert de praktijk nu al. Er zijn zoveel mensen met een stuwmeer aan uren, dit laat zo'n meer enkel maar voller stromen.
Dat klinkt als Piet.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:31 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Mwoa. Misschien een tikje. Hij gedraagt zich niet vrouwelijk en ziet er ook niet zo uit. Maar hij heeft wel wat meer vrouwelijke eigenschappen. Lees: onredelijker en makkelijker boos.
Oe dank je. Het kwam niet eens in me op dat dat niet mag.quote:
Weet ik ook niet. Vandaar het vraagteken.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:34 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Oe dank je. Het kwam niet eens in me op dat dat niet mag.
Ik snap je insteek maar zoals gezegd zie ik de toegevoegde waarde niet zo.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:16 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom? Er zijn nu al 25 sectoren te benoemen die helemaal niet dicht zijn op de feestdagen, als dat er 100 worden maakt het ook niet uit. En als bedrijven of sectoren alsnog de klassieke dagen kiezen als vrije dag is er nog steeds niets aan de hand - de verplichting is er gewoon vanaf. Ik zie daar echt geen probleem in.
En nogmaals: ik zeg dit niet omdat het mij persoonlijk niet zou raken. Het is meer een principiële discussie.
Het waardeverlies zie ik ook niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik snap je insteek maar zoals gezegd zie ik de toegevoegde waarde niet zo.
Dat is duidelijk, komt nog welquote:Op maandag 29 februari 2016 10:38 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het waardeverlies zie ik ook niet.
Laat me raden, ik moet eerst wat levenservaring opdoen?quote:
Antwoord op alles.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat me raden, ik moet eerst wat levenservaring opdoen?
Mensen buiten Amsterdam zouden sowieso geen mening mogen hebben over dingen.quote:
Ben ik het ook mee eens.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:42 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Mensen buiten Amsterdam zouden sowieso geen mening mogen hebben over dingen.
Nou nee, het is meer dat je vanzelf wel in een fase terecht komt waarin je wat meer met maatschappelijke activiteiten te maken krijgt, spannender is het echt nietquote:Op maandag 29 februari 2016 10:40 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Laat me raden, ik moet eerst wat levenservaring opdoen?
Nu snap ik wel dat een evenementje organiseren in wingewesten geen doen is als niet iedereen + z'n moeder verplicht vrij is.quote:
Beetje flauw weer reya, kom dan eens een keer met inhoudelijke punten in plaats van alleen maar op de man te spelen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:41 schreef Reya het volgende:
Met 99.999 discussiëren, ongeveer even nuttig als lood in goud trachten te veranderen.
Maatschappelijke activiteiten, die krijg je door kinderen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Nou nee, het is meer dat je vanzelf wel in een fase terecht komt waarin je wat meer met maatschappelijke activiteiten te maken krijgt, spannender is het echt niet.
Waarom wil jij zo graag aan anderen opleggen hoe ze hun leven moeten inrichten? Je lijkt Bram wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Of als je toevallig eens een Oscar wint even benadrukken dat de klimaatverandering echt best wel een groot probleem is.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maatschappelijke activiteiten, die krijg je door kinderen.
Beetje coachen van het hockey team, ik zie dat wel voor me.
Bijvoorbeeld.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Maatschappelijke activiteiten, die krijg je door kinderen.
Beetje coachen van het hockey team, ik zie dat wel voor me.
Ik ben wel voor wereldvrede. Dat laat ik niet graag onvermeld.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:48 schreef Ryon het volgende:
[..]
Of als je toevallig eens een Oscar wint even benadrukken dat de klimaatverandering echt best wel een groot probleem is.
Reya is meer van het op de voet spelen.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:45 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Beetje flauw weer reya, kom dan eens een keer met inhoudelijke punten in plaats van alleen maar op de man te spelen.
Snap alleen niet wat verplichte vrije dagen daarmee van doen hebben.quote:
Verheffing van het proletariaat.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:47 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Waarom wil jij zo graag aan anderen opleggen hoe ze hun leven moeten inrichten? Je lijkt Bram wel.
Goed punt, zal ook wel door die Albanese van hem op straat zijn gezetquote:Op maandag 29 februari 2016 10:49 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Reya is meer van het op de voet spelen.
Dat hockeyteam zal ook best toernooitjes willen spelen in het voorjaar. Daar gaan pa en ma echter niet apart vrij voor nemen terwijl ze het veel minder een probleem vinden als het op een mooie Pinkster of Paasdag is, die ze toch al vrij hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:49 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Snap alleen niet wat verplichte vrije dagen daarmee van doen hebben.
Maar wellicht kan je de correlatie duiden.
Dan stuur je de au pair. Lekker non-probleem.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:52 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat hockeyteam zal ook best toernooitjes willen spelen in het voorjaar. Daar gaan pa en ma echter niet apart vrij voor nemen terwijl ze het veel minder een probleem vinden als het op een mooie Pinkster of Paasdag is, die ze toch al vrij hebben.
Heb je nog inhoudelijke punten? Deze borrelpraat interesseert me eigenlijk weinigquote:Op maandag 29 februari 2016 10:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Goed punt, zal ook wel door die Albanese van hem op straat zijn gezet
Dit hebben wij ook wel eens.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:33 schreef Kaas- het volgende:
Vorige week begonnen m'n vriend en ik compleet op de verkeerde voet. Vanaf de eerste seconde zeken we op elkaar. Alleen maar irritatie. "Nou, zal ik maar weer opdonderen?" werd er al gezegd.
Realiseerden ons beiden eigenlijk amper waar het in hemelsnaam over ging en we hadden er ook geen zin in, dus na een minuut of 5 vroeg m'n vriend "Zal ik opnieuw binnenkomen?".
Zo gezegd, zo gedaan. Ik deed gewoon alsof het allemaal niet gebeurd was en binnen een minuut was het weer reuze gezellig.
Maar dan moet je consequent zijn, en iedereen behalve de hulpdiensten vrij geven.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:53 schreef Ryon het volgende:
Ik ben er ook wel voorstander van dat we de feestdagen bij wet hebben vastgelegd en dat deze dus voor de meeste arbeiders vrij zijn. Biedt toch wat houvast en zekerheid. Vrije dagen is bij uitstek iets dat je met elkaar wil afstemmen.
Ik had het na je post aangepast naar "zeken", maar ik heb het nu opgezocht en "zeikten" bleek gewoon goed.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:35 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Weet ik ook niet. Vandaar het vraagteken.
Nou nou nou nou nou nou,quote:Op maandag 29 februari 2016 10:50 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Goed punt, zal ook wel door die Albanese van hem op straat zijn gezet
Graag ook vrij met Suikerfeest. Dan hebben we nog wat aan die moslims.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:53 schreef Ryon het volgende:
Ik ben er ook wel voorstander van dat we de feestdagen bij wet hebben vastgelegd en dat deze dus voor de meeste arbeiders vrij zijn. Biedt toch wat houvast en zekerheid. Vrije dagen is bij uitstek iets dat je met elkaar wil afstemmen.
Zoals altijd met die principiële D66-punten is het leuk voor de discussie, maar heb je er allemaal geen zak aan.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Echte klasbakken kiezen hun vrije dag gewoon zelf. Een uurtje vantevoren.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:56 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zoals altijd met die principiële D66-punten is het leuk voor de discussie, maar heb je er allemaal geen zak aan.
Whehe. Eerste paar seconden ben je natuurlijk nog net iets te boos om direct lief te kunnen doen, maar dat verdwijnt dan als sneeuw voor de zon. Nice.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:54 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit hebben wij ook wel eens.
Goed begin van het studieblok weer.quote:Op maandag 29 februari 2016 10:58 schreef Euribob het volgende:
[..]
Echte klasbakken kiezen hun vrije dag gewoon zelf. Een uurtje vantevoren.
Hoe kan dat? Gehackt?quote:
Had ik maar zo'n lege agenda.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik gebruik geen agenda en onthoud eigenlijk al mijn afspraken, al prik ik nu een datum over twee maand. Gaat vrijwel altijd goed.
Ik heb het rooster van de Uni aan mij telefoonagenda gekoppeld. Allemaal lekker automatisch en nooit gezeik, handig hoor.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
Ik gebruik geen agenda en onthoud eigenlijk al mijn afspraken, al prik ik nu een datum over twee maand. Gaat vrijwel altijd goed.
Ik had alles in een gedeelte google-agenda zodat we van elkaar wisten hoe of wat. Wel zo handig als je moet plannen. Nu niet zo handig.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
Werkt goed toch. Zoals op je verjaardag toen je niet hoefde te werken.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
Pff, dat red ik niet meer. Heb mezelf onlangs ook niet echt populair gemaakt door een weekend weg met de familie te vergeten en wat anders in dat weekend te plannen dat ik voorrang moet gevenquote:Op maandag 29 februari 2016 11:02 schreef Kaas- het volgende:
Hehe.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Werkt goed toch. Zoals op je verjaardag toen je niet hoefde te werken.
Ach, een weekend weg met de familie kan je best een keertje overslaan.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Pff, dat red ik niet meer. Heb mezelf onlangs ook niet echt populair gemaakt door een weekend weg met de familie te vergeten en wat anders in dat weekend te plannen dat ik voorrang moet geven.
Lang geleden dat ik zo lekker geslapen heb. Vind het een hartstikke goed begin.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:01 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Goed begin van het studieblok weer.
Die je ook niet hebt.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:06 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Even los van de werk- en studieagenda he.
Werkagenda's heb ik meestal wel aardig in het snotje, omdat die de hele dag loopt te piepen.quote:
Je mag je herinneringen alleen wel een uurtje eerder af laten gaan in het vervolg.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:03 schreef Euribob het volgende:
[..]
Ik heb het rooster van de Uni aan mij telefoonagenda gekoppeld. Allemaal lekker automatisch en nooit gezeik, handig hoor.
Dat kan ook wel maar het is wel balen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:05 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Ach, een weekend weg met de familie kan je best een keertje overslaan.
Ze zag natuurlijk dat je afspraken met een andere vrouw had.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:03 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ik had alles in een gedeelte google-agenda zodat we van elkaar wisten hoe of wat. Wel zo handig als je moet plannen. Nu niet zo handig.
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Werkt goed toch. Zoals op je verjaardag toen je niet hoefde te werken.
Whehe. Deze verwachtte ik al.quote:Op
maandag 29 februari 2016 11:04 schreef Euribob het volgende:
Behalve vorige week trouwens. Toen heeft Kaas een hele dag staan lesgeven terwijl hij dat niet hoefde.
Dan zou ik alsnog niet op tijd uit mijn nest komen. Is ook meer dat ik het dan niet vergeet als ik er al ben (en druk bezig met iets anders).quote:Op maandag 29 februari 2016 11:07 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Je mag je herinneringen alleen wel een uurtje eerder af laten gaan in het vervolg.
Ik keur het niet goed. Maar heb nu wel honger.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Even een leuke poll gemaakt.
NWS / Tokkie gooit molotovcocktail tegen moskee Enschede
Zichtbaar of onzichtbaar voor collega's?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef Reya het volgende:
Ik zet belangrijke privé-zaken in mijn werkagenda.
Alleen zichtbaar als afspraak; de inhoud is onzichtbaar.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zichtbaar of onzichtbaar voor collega's?
Zichtbaar, maar dan noem ik het event gewoon 'privé-afspraak' en dan snap je het zelf wel.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:12 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Zichtbaar of onzichtbaar voor collega's?
Ik heb er maar een.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef Reya het volgende:
Ik zet belangrijke privé-zaken in mijn werkagenda.
Uiterst verstandig.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:13 schreef Reya het volgende:
[..]
Alleen zichtbaar als afspraak; de inhoud is onzichtbaar.
Wil je poll niet invullen, maar helaas het moet maar.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Aan de vriendin Reya?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:14 schreef Reya het volgende:
Als het bij mij uitgaat krijg ik waarschijnlijk een hitsquad achter me aan. Agenda's zijn dan wel mijn laatste zorg.
Nou als je de reacties ziet is het geen verbazingwekkende uitkomst.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:14 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zullen het nou heel veel trolls zijn voor wie zo'n poll koren op de molen is of..?
"PARKEERPLAATS" deed ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:14 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Uiterst verstandig.
Een hoop collega's hebben pontificaal "VERLOSKUNDIGE" in de agenda staan. Dan weet je genoeg voor het planningsgesprek.
"GGZ" is bij u natuurlijk ook een red flag.quote:
Bij ons leveren dergelijke figuren braaf pakketjes af en dat is het.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:15 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hallo Ziggo, kan je even opmaken ik moet iemand aansluiten binnen.
Klonk ook niet geloofwaardig allemaal.
Nee doei dus.
Die van mij had er twee. Journaliste, dus papier en digitaal.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:14 schreef GSbrder het volgende:
Mijn vriendin heeft een fysieke agenda.
Die kan mijn Google Calendar dus niet wissen, met m'n dubbele authentificatie.
Zijn het gevaarlijke boys?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef Kosmoproleet het volgende:
Er zitten altijd van die jongeren hier te hangen in t gebouw.
Nu kan je weer hopen op het einde van Koos' z'n beroepsveld.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:17 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Die van mij had er twee. Journaliste, dus papier en digitaal.
Met een H die je wel zegt maar niet schrijft zeker?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:17 schreef Reya het volgende:
Discutabele naam heeft dit Waalse volkslied.
Dan zal de baas zich wel zorgen maken.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:16 schreef GSbrder het volgende:
[..]
"GGZ" is bij u natuurlijk ook een red flag.
Fijne buurt.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hij zei ook vijf keer Ziggo, dus ik vond het niet geloofwaardig.
Hallo ja Ziggo, ik moet iemand aansluiten, kan je de deur open doen.
Wat?
Hallo Ziggo, ja Ziggo, Ziggooooo.
Positive.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:18 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Dan zal de baas zich wel zorgen maken.
Get it?
Hehe.
Deur open doen, direct naar binnen sleuren en een paar tikken verkopen. Dat verwachten ze niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat?
Steenworpafstand inderdaad.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:18 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Nee valt mee, ze maken gewoon veel lawaai. Albeda is dichtbij.
Dit klinkt wel wat homo-erotisch ergens.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Deur open doen, direct naar binnen sleuren en een paar tikken verkopen. Dat verwachten ze niet.
Veel aan verdiend of wat?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoewel, er was dus hier laatst wel iemand overvallen, maar dat was 's nachts en buiten.
Ze werkt voor een echte krant. Dus zo snel niet gebeuren.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:18 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Nu kan je weer hopen op het einde van Koos' z'n beroepsveld.
Zou jij dat willen?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit klinkt wel wat homo-erotisch ergens.
In mijn flat en op de binnenplaats gebeurt best veel, maar er hangen letterlijk tientallen camera's in het gebouw met superscherp beeld dus ze lopen altijd tegen de lamp. Lekker dom.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
Hoewel, er was dus hier laatst wel iemand overvallen, maar dat was 's nachts en buiten.
Heheheheheheheh.quote:
Wel eens gehoord van een rape date?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:19 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Dit klinkt wel wat homo-erotisch ergens.
Zeer gevaarlijke en walgelijke daad.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:11 schreef Kosmoproleet het volgende:
Heb je aandelen ofzo?!?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:17 schreef Kosmoproleet het volgende:
Wat?
Ik vind BCC wel ok.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zalando is echt helemaal top mensen en redcoon ook wel eigenlijk! Maar MediaMarkt is het beste.
De Spits? Oef.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:20 schreef Boze_Appel het volgende:
[..]
Ze werkt voor een echte krant. Dus zo snel niet gebeuren.
Gebeurt niet vaak meer inderdaad, dus ik sta er dan ook even bewust bij stil.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:22 schreef Reya het volgende:
[..]
Toch één van de zeldzame goede grappen van Heilwasser.
Waarmee we in de minderheid zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:21 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Zeer gevaarlijke en walgelijke daad.
Dat is volgens mij bij VVD'ers ook gewoon immer hun eerste reactie op het moment dat ze afwijkend gedrag bemerken.quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Helaas moet het is de winnaar.
Van die mensen die zichzelf nog wel moreel superieur vinden 'Ik wil het eigenlijk niet, maar het moet nou gewoon eenmaal dat je brandbommen gooit in een moskee met kinderen enzo, want ja zo gaat dat nou eenmaal he, maar ik hou wel van lieve hondjes hoor en groet altijd achmed mijn buurman'.
En nu?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Van die mensen die zichzelf nog wel moreel superieur vinden 'Ik wil het eigenlijk niet, maar het moet nou gewoon eenmaal dat je brandbommen gooit in een moskee met kinderen enzo, want ja zo gaat dat nou eenmaal he, maar ik hou wel van lieve hondjes hoor en groet altijd achmed mijn buurman'.
Geweld is de oplossing, want de heren in Den Haag willen niet luisteren!!quote:Op maandag 29 februari 2016 11:24 schreef Kosmoproleet het volgende:
Gewoon de Amerikanen laten doen en dan importeren inderdaad. Veel makkelijker.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef Heilwasser het volgende:
Je zal maar energie willen steken in het maken van een brandbom.
Dan moet je geen kort lontje hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef Heilwasser het volgende:
Je zal maar energie willen steken in het maken van een brandbom.
quote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je geen kort lontje hebben.
Vergeet Marktplaats niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:22 schreef Kosmoproleet het volgende:
Zalando is echt helemaal top mensen en redcoon ook wel eigenlijk! Maar MediaMarkt is het beste.
Hehe.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:26 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Dan moet je geen kort lontje hebben.
Dat is dan geen vraag meer. Alle VVD'ers kennen immers elkaars aandelenpakket van haver tot gort om belangenverstrengeling mogelijk te maken. Althans: dat heeft Joop.nl wel eens gesuggereerd.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:24 schreef Euribob het volgende:
[..]
Dat is volgens mij bij VVD'ers ook gewoon immer hun eerste reactie op het moment dat ze afwijkend gedrag bemerken.
Het VVD-lidmaatschap wordt dan ook verkregen bij de aanschaf van 1000 euro aan indextrackers.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:28 schreef Ryon het volgende:
[..]
Dat is dan geen vraag meer. Alle VVD'ers kennen immers elkaars aandelenpakket van haver tot gort om belangenverstrengeling mogelijk te maken. Althans: dat heeft Joop.nl wel eens gesuggereerd.
Indextrackers? Nee, dat zegt mij niets. Maar als Harry Mens of die knakker van beursgenoten ze heeft ga ik er wel in mee.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:30 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Het VVD-lidmaatschap wordt dan ook verkregen bij de aanschaf van 1000 euro aan indextrackers.
Kosten noch moeite mogen worden gespaard.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:39 schreef Gutmensch het volgende:
De kosten voor de restauratie van prinses Alexia vallen veel duurder uit dan eerder gemeld. De prinses brak deze week haar been tijdens een skivakantie in Lech en zou volgens de Rijksvoorlichtingsdienst een operatie van 3000 euro hebben moeten ondergaan. RTL Nieuws vond echter uit dat de werkelijke kosten ruim het dubbele bedroegen. Grootste kostenpost was het 18 karaat gouden gips.
Wat. De Speld?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:39 schreef Gutmensch het volgende:
De kosten voor de restauratie van prinses Alexia vallen veel duurder uit dan eerder gemeld. De prinses brak deze week haar been tijdens een skivakantie in Lech en zou volgens de Rijksvoorlichtingsdienst een operatie van 3000 euro hebben moeten ondergaan. RTL Nieuws vond echter uit dat de werkelijke kosten ruim het dubbele bedroegen. Grootste kostenpost was het 18 karaat gouden gips.
Waar, exact?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:52 schreef Disana het volgende:
En weer wordt er gepleit voor het afschieten van vluchtelingen.
Het wordt steeds gewoner.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar niet is de laatste tijd eerder de vraag
Dat hele vluchtelingendebat haalt wel weer het meest beestachtige in sommige mensen naar boven.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:54 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waar niet is de laatste tijd eerder de vraag
Dat terwijl dat volgens mij niet hoeft. Het is een handvol van steeds dezelfde figuren dat de grenzen steeds opzoekt en overgaat. Daar is best iets meer beschaving in aan te brengen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat hele vluchtelingendebat haalt wel weer het meest beestachtige in sommige mensen naar boven.
Ik heb nog nooit zoveel onmenselijkheid meegemaakt in dit land.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:56 schreef Reya het volgende:
[..]
Dat hele vluchtelingendebat haalt wel weer het meest beestachtige in sommige mensen naar boven.
Suggereer het, zou ik zeggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat terwijl dat volgens mij niet hoeft. Het is een handvol van steeds dezelfde figuren dat de grenzen steeds opzoekt en overgaat. Daar is best iets meer beschaving in aan te brengen.
Bring you some civilization.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:58 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Dat terwijl dat volgens mij niet hoeft. Het is een handvol van steeds dezelfde figuren dat de grenzen steeds opzoekt en overgaat. Daar is best iets meer beschaving in aan te brengen.
Omdat je je daarbij niet normaal weet te gedragen, inderdaad.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:00 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik zal het weer eens overwegen. Al betekent dat over het algemeen vooral mijn eigen afscheid
Daar zouden ze eens met scherp op moeten schieten.quote:
In tegenstelling tot die lieden die pleiten voor deportaties, concentratiekampen, met scherp schieten, gaskamers etc. Blijft een goed verhaal.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:00 schreef Reya het volgende:
[..]
Omdat je je daarbij niet normaal weet te gedragen, inderdaad.
Niet zo obstinaat; dergelijke retoriek wordt ook gewoon aangepakt.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:03 schreef 99.999 het volgende:
[..]
In tegenstelling tot die lieden die pleiten voor deportaties, concentratiekampen, met scherp schieten, gaskamers etc. Blijft een goed verhaal.
Soms maar dan vaak pas nadat er op verschillende manieren om gevraagd is. Als je er voor kiest om driekwart van een subforum exclusief te richten op een bepaald gevoelig onderwerp, dan weet je ook dat je driekwart van de topics actief in de gaten moeten houden. Dan werkt passief afwachten tot men er wat van zegt maar matig.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:03 schreef Reya het volgende:
[..]
Niet zo obstinaat; dergelijke retoriek wordt ook gewoon aangepakt.
Tuttuttut, niet zo tegenstribbelen. Ik heb er het oprechte vertrouwen in dat je je voortaan wat beter weet te gedragen.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:06 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Soms maar dan vaak pas nadat er op verschillende manieren om gevraagd is. Als je er voor kiest om driekwart van een subforum exclusief te richten op een bepaald gevoelig onderwerp, dan weet je ook dat je driekwart van de topics actief in de gaten moeten houden. Dan werkt passief afwachten tot men er wat van zegt maar matig.
Dat land gaat het al zo voor de wind bedoelt u?quote:Op maandag 29 februari 2016 12:10 schreef Heilwasser het volgende:
Gewoon alle vluchtelingen in Griekenland laten stranden, dat zal ze leren. Lekker op vakantie.
Nieuw verdienmodel voor de Grieken.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat land gaat het al zo voor de wind bedoelt u?
Extra goedkope arbeidskrachten kan nooit kwaad.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:13 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Dat land gaat het al zo voor de wind bedoelt u?
Leuke beestjes om naar te kijken.quote:
Mijn vervoer!quote:
Ze hebben ook slechtvalkenporno.quote:
Het verbaast mij dat je zo weinig van de Gouden Dageraad hoort.quote:Op maandag 29 februari 2016 12:21 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Extra goedkope arbeidskrachten kan nooit kwaad.
Nationalisme is niet fijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:16 schreef Euribob het volgende:
Ik had beter moeten weten dan weer de Nederlandse normen en waarden gaan verdedigen in POL.
Een spoorwegmaatschappij die zich richt op het rijden van treinen. Het moest niet mogen.quote:Wanneer de Nederlandse Spoorwegen stoppen met de exploitatie van stationswinkels en zich helemaal gaan richten op hun kerntaak dan zullen we dat niet accepteren. Dat liet FNV Spoor maandag weten na berichtgeving in De Telegraaf.
Dat NS-nieuwsbericht vond ik al het mooiste nieuws van de dag tot nu toe.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:44 schreef Janneke141 het volgende:
Had ik al eens gezegd dat de FNV de weg kwijt is?
[..]
Een spoorwegmaatschappij die zich richt op het rijden van treinen. Het moest niet mogen.
Dat is vrij bizar inderdaadquote:Op maandag 29 februari 2016 13:44 schreef Janneke141 het volgende:
Had ik al eens gezegd dat de FNV de weg kwijt is?
[..]
Een spoorwegmaatschappij die zich richt op het rijden van treinen. Het moest niet mogen.
Ik krijg wel eens het idee dat sommige lieden uren per dag de media afspeuren op zoek naar randnieuws dat uitvergroot kan worden zodat er weer iets is om je over op te winden.quote:
Direct weer persoonlijk worden.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens het idee dat sommige lieden uren per dag de media afspeuren op zoek naar randnieuws dat uitvergroot kan worden zodat er weer iets is om je over op te winden.
Tja, men heeft veel vrije tijd dankzij het beleid van de VVD.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:50 schreef Janneke141 het volgende:
[..]
Ik krijg wel eens het idee dat sommige lieden uren per dag de media afspeuren op zoek naar randnieuws dat uitvergroot kan worden zodat er weer iets is om je over op te winden.
Veel werkloosheid, bedoelt u?quote:Op maandag 29 februari 2016 13:53 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Tja, men heeft veel vrije tijd dankzij het beleid van de VVD.
De 'war on christianity'-slachtofferrol lijkt een beetje te zijn komen overwaaien uit de VS.quote:
Je moet maar denken dat de "war on christanity" uiteindelijk het aanpakken van pedo's betekent. Dat geeft meteen een mooi argument jegens mensen die er moeite mee hebben.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:56 schreef Monolith het volgende:
[..]
De 'war on christianity'-slachtofferrol lijkt een beetje te zijn komen overwaaien uit de VS.
Ik vrees sowieso dat we heel veel ellende aldaar niet horen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:02 schreef Gutmensch het volgende:
[..]
Het verbaast mij dat je zo weinig van de Gouden Dageraad hoort.
Ik vermoed dat die het niet zo op moslimvluchtelingen hebben.
quote:Op maandag 29 februari 2016 13:58 schreef Gutmensch het volgende:
Moslims kunnen niet genoeg klappen krijgen.
Ik doelde meer op de sociale zekerheid.quote:
Dat is ook zo natuurlijk, zelfs tegenwoordig nog nu elke malloot alles kan publiceren wat ie wil.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:59 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Ik vrees sowieso dat we heel veel ellende aldaar niet horen.
Hehe, creatief.quote:Hier
Eert
Men
Allah
Als een politieke partij je werkloos kan maken, dan heb je ook een marginaal baantje.quote:
Bijna even goed als de Halal Eenheidsprijzen Maatschappij Amsterdam.quote:
Henry Keizer heeft zo'n baantje.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:02 schreef GSbrder het volgende:
[..]
Als een politieke partij je werkloos kan maken, dan heb je ook een marginaal baantje.
Ach, als ze er problemen mee hebben gaan ze toch lekker naar de:quote:
Mooi, nu kunnen de Saoediërs aanvallen.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:05 schreef Gutmensch het volgende:
Dan maar even goed nieuws tussendoor: Gematigden Iran winnen meerderheid in parlement
4/10.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:05 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ach, als ze er problemen mee hebben gaan ze toch lekker naar de:
Alleen
Christelijke
Types
In
Ons
Nederland
Hehe, die heeft ooit nog eens een speech gegeven over "zolderkamerterroristen". Autistische werkloze fokkertjes die vanaf hun zolderkamertje dreig- en scheldmails versturen naar allerlei politici met wie zij het niet eens zijn. Blijkt een bekend fenomeen te zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:03 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Henry Keizer heeft zo'n baantje.
Dat is nou eenmaal het niveau van die PVV / Pegida creativiteit.quote:
Haha, die man had volledig gelijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:08 schreef Ryon het volgende:
[..]
Hehe, die heeft ooit nog eens een speech gegeven over "zolderkamerterroristen". Autistische werkloze fokkertjes die vanaf hun zolderkamertje dreig- en scheldmails versturen naar allerlei politici met wie zij het niet eens zijn. Blijkt een bekend fenomeen te zijn.
Bedankt, Guidance.quote:
Was ik niet van jou gewend inderdaad.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:10 schreef Kosmoproleet het volgende:
[..]
Wat goor weer, zoiets heb ik nooit gezegd.
Echt nasty.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:11 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Was ik niet van jou gewend inderdaad.
Nouja, peilingen voor de meest significante verkiezingen tot nu toe, dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:16 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Komt er ook een achter. Spuit miljoenmiljard.
Daar had ik het ook over, slome Stanley.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:18 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Nouja, peilingen voor de meest significante verkiezingen tot nu toe, dan.
Lekker boeiend wat er in die margeverkiezinkjes is gebeurd. Super Tuesday, daar draait het om.
Nou, in dat geval mijn oprechte excuses dat ik mij ook af en toe met constructieve zaken bezig houd, in plaats van dat ik enkel hele dagen voor de computer met mijn slappe lul lig te spelen terwijl ik met mijn andere hand een halfkoude kapslon van Thuisbezorgd.nl naar binnen werk.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:19 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Daar had ik het ook over, slome Stanley.
Powned vind ik dus niksquote:Op maandag 29 februari 2016 14:24 schreef Ryon het volgende:
Powned.tv had nog niets gepost dus ik wist het niet.
Ik nog niet. Bedankt Pokkel voor de update.quote:
Jij had afgelopen week pas écht een ont-zet-tend debiel 'nieuwsbericht' gepost, domme vervelende puber.quote:
Oei. Het spijt me.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:35 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Jij had afgelopen week pas écht een ont-zet-tend debiel 'nieuwsbericht' gepost, domme vervelende puber.
U weet net zo goed als ik dat dat er puur voor de vorm staat.quote:
Weet ik, want domme mensen hebben niet door dat ze dom zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:35 schreef Fylax het volgende:
[..]
Oei. Het spijt me.
Oh nee, toch niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |