Volgens jou heeft ie gelijk. Die toevoeging is wel gewenst.quote:
Volgens jou vast niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Volgens jou heeft ie gelijk. Die toevoeging is wel gewenst.
Dat begint al voordat hij de macht grijpt.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
Mocht PVV ooit de macht grijpen, dan staat ons dus nog wat te wachten. Iedereen die kritiek uit op de Blonde Fuhrer of zijn partij, moet het dan bezuren.
Zou je anders verwachten?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:01 schreef KoosVogels het volgende:
Mocht PVV ooit de macht grijpen, dan staat ons dus nog wat te wachten. Iedereen die kritiek uit op de Blonde Fuhrer of zijn partij, moet het dan bezuren.
Ik ben er niet mee eens dat alle politieke partijen Wilders aan moeten vallen. Ik ben er wel mee eens dat Wilders bevolkingsgroepen apart zet, dat wel.quote:
Nee, dat soort onzin is eigenlijk wel een keer klaar. Uit een tekst blijkt vanzelf of iets een mening of vaststaand feit is en dan hoeft dat niet allemaal precies te worden aangeduid. Dat zijn basisbeginselen van begrijpend lezen en een user hoeft geen rekening te houden met de enkeling die het ontgaat.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:01 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Volgens jou heeft ie gelijk. Die toevoeging is wel gewenst.
Ah, dus omdat iemand een titel heeft of door meerdere linkse idioten jaknikkend wordt onthaald is iets tot waarheid verheven? Kom op zegquote:Op maandag 29 februari 2016 00:15 schreef Operc het volgende:
[..]
Nee, dat soort onzin is eigenlijk wel een keer klaar. Uit een tekst blijkt vanzelf of iets een mening of vaststaand feit is en dan hoeft dat niet allemaal precies te worden aangeduid. Dat zijn basisbeginselen van begrijpend lezen en een user hoeft geen rekening te houden met de enkeling die het ontgaat.
Daar heb ik het helemaal niet over? Ik wijs je terecht dat je moet snappen dat het om een mening gaat, ook zonder dat de user die je quote dat erbij zet, iets wat jij zo belangrijk vindt. Leer lezen.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:21 schreef Metalfrost het volgende:
[..]
Ah, dus omdat iemand een titel heeft of door meerdere linkse idioten jaknikkend wordt onthaald is iets tot waarheid verheven? Kom op zeg
Om meningen gaat het allang niet meer. In het wereldje van de PVV'ers valt dat uiteen in twee mogelijkheden: Of 'het echte verhaal vertellen' (of één van de tien miljoen varianten hierop) als het een mening is die zij ondersteunen of demoniseren als zij er niet achter staan.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:14 schreef agter het volgende:
Vrijheid van meningsuiting is alleen voor de PVV.
Dat zal denk ik de eerste wetswijziging zijn die hij door wil voeren: Het verbieden van kritiek op de PVV. Waarschijnlijk zal daar gelijk het kabinet op vallen.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:03 schreef aloa het volgende:
[..]
Dat begint al voordat hij de macht grijpt.
Overal kritiek op uiten, maar zelf geen kritiek kunnen accepteren.
Of het kabinet gaat er in mee....je weet maar nooit.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:24 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Dat zal denk ik de eerste wetswijziging zijn die hij door wil voeren: Het verbieden van kritiek op de PVV. Waarschijnlijk zal daar gelijk het kabinet op vallen.
Lijkt wel een moslim.quote:Op maandag 29 februari 2016 00:27 schreef Hathor het volgende:
Ik zou bijna de indruk krijgen dat de PVV niet zo goed om kan gaan met kritiek.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |