Lees wat je wilt lezen. Prettige dag verder.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:51 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Je maakt het wel heel moeilijk nu.
[..]
Nee, sorry.
[..]
Dus... De andere partijen moeten het PVV-programma gaan kopiëren?
En er is geen verschil in realiteitszin tussen de PVV en andere partijen dus?
Oké, ga ik doen.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:49 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Zoek de schuld eens bij jezelf.
Nee, mislukt. Ik schoot in de lach.quote:Jij en/of jouw groepje heeft decennialang anderen kunnen demoniseren. Pas sinds kort krijgen jullie wat tegenstand en hoor je als gevolg daarvan dagelijks gejank. Jullie zijn niks gewend.
Zelfde!quote:Op maandag 29 februari 2016 07:52 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Lees wat je wilt lezen. Prettige dag verder.
Geweldig toch hoe het OM keer op keer probeert in te grijpen in de democratie.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:47 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Geweldig toch een politiek die rechtstreeks in gaat grijpen op universiteiten, in de media en de rechtspraak?
Klopt, 28% van Nederland steunt de PVV.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:55 schreef Heilwasser het volgende:
Zo lang de vlag maar hoog wappert jongens!
We marcheren gewoon door dat Binnenhof en nemen de boel over. Strak in het gelid.
Onzin, minstens 90%. En daarna 100% want die resterende 10% gaan we mooi executeren op bijltjesdag.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt, 28% van Nederland steunt de PVV.
Dat zijn toch maar nepmensen. Bovendien zijn zij de schuld van alles.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Onzin, minstens 90%. En daarna 100% want die resterende 10% gaan we mooi executeren op bijltjesdag.
Helaas Herr Heilwasser. Voor je fascistische fantasietjes moet je zelf maar een partijtje oprichten.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:07 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Onzin, minstens 90%. En daarna 100% want die resterende 10% gaan we mooi executeren op bijltjesdag.
Oh je wilt het helemaal niet over fatsoen hebben, maar vooral over anderen vallen. Ah oké, had dat meteen gezegd.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:39 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Van mij niet en van Wilders ook niet. Wilders gebruikt alleen dezelfde wapens als zijn tegenstander. Die zitten al jaren te janken: Hij zei "nepparlement"Hij zei "Kereltje Pechtold"
Lekker meepraten.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Dat zijn toch maar nepmensen. Bovendien zijn zij de schuld van alles.
Tja, als je tegen massa immigratie bent ben je een fascist, nazi, tokkie whatsoever.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lekker meepraten.Als er meer mensen als jij waren dan was er totaal geen polarisatie in dit land.
Volgens Maurice de Hont of ook nog andere peilingen?quote:Op maandag 29 februari 2016 07:58 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klopt, 28% van Nederland steunt de PVV.
Hoe bedoel je dat?quote:Op maandag 29 februari 2016 07:54 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Geweldig toch hoe het OM keer op keer probeert in te grijpen in de democratie.
Tja lekker woorden bij anderen in de mond leggen en in de slachtofferrol kruipen hč.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:16 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, als je tegen massa immigratie bent ben je een fascist, nazi, tokkie whatsoever.
Die markt heeft de PVV toch al succesvol veroverd? Lijkt me niet dat er nog veel ruimte resteert om nog fascistischer te gaanquote:Op maandag 29 februari 2016 08:11 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Helaas Herr Heilwasser. Voor je fascistische fantasietjes moet je zelf maar een partijtje oprichten.
Dan moeten die politieke partijen eens wat beter hun best doen. is het niet? Ze rommelen maar wat aan.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja lekker woorden bij anderen in de mond leggen en in de slachtofferrol kruipen hč.
Ik denk dat Maurice wat minder rekening houdt met thuisblijvers. (aangezien de PVV daar veel beter scoort). Maar zijn cijfers geven daardoor wel beter aan hoeveel de PVV steunen.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:16 schreef Chai het volgende:
[..]
Volgens Maurice de Hont of ook nog andere peilingen?
Als iedereen hetzelfde is, dan heb je inderdaad geen polarisatie. Klopt helemaal.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:14 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Lekker meepraten.Als er meer mensen als jij waren dan was er totaal geen polarisatie in dit land.
Dat er veel verbetering mogelijk is in de politiek ben ik met je eens, ook met betrekking tot massa immigratie, maar die retoriek van je vind ik zo karakteristiek.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:19 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Dan moeten die politieke partijen eens wat beter hun best doen. is het niet? Ze rommelen maar wat aan.
Ik ben tegen massa immigratie, en het zal mij verder mijn reet roesten wat men daarover denkt.
Dat pathetische gejammer is van alle PVV-eigenschappen misschien nog wel de kutste.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:17 schreef Chai het volgende:
[..]
Tja lekker woorden bij anderen in de mond leggen en in de slachtofferrol kruipen hč.
De politieke processen tegen Wilders. En ook natuurlijk het saboteren van Pegida demonstraties en huisbezoeken door de politie bij kritische Nederlanders.quote:
28%!!! De kans is heel erg groot dat er ook heel wat PVV-stemmende fascisten in jouw familie zitten. Het is toch wat he.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:18 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Die markt heeft de PVV toch al succesvol veroverd? Lijkt me niet dat er nog veel ruimte resteert om nog fascistischer te gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |