Fleur was goed bezig. Daarom vond je het irritant.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:53 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Die Fleur Hagema ook bij Humberto TanHet gebeurt niet vaak dat ik iets door het beeldscherm wil gooien, maar zij kwam in de buurt
Nu woon ik zelf in een buurt waarvan ik denk dat zo'n 70% van de bewoners moslim is. Goddank zijn die (blijkbaar) niet zo gevaarlijk. Wat natuurlijk ook kan is dat ze mij rekenen tot de kleine groep gevaarlijke niet-moslims. Hoe gevaarlijk zijn die eigenlijk? Volgens mij is het van gevaarlijkst tot minst gevaarlijk...quote:Op maandag 29 februari 2016 03:40 schreef hugecooll het volgende:
Zo'n omgeving lijkt me trouwens ook niet echt veilig voor niet-moslims, maar goed
Oh neuh, volgens mij hebben de meeste moslims in vrijere landen het ook meer naar hun zin dan moslims die in 'moslimlanden' wonen.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:43 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Nu woon ik zelf in een buurt waarvan ik denk dat zo'n 70% van de bewoners moslim is. Goddank zijn die (blijkbaar) niet zo gevaarlijk.
Wat dan ook mooi is, als je het totale gevaar dan weer verdeelt over moslims of niet-moslims, dan moet je wel concluderen dat de ongevaarlijke moslims vele malen minder gevaarlijk zijn dan de ongevaarlijke niet-moslims.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:43 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Nu woon ik zelf in een buurt waarvan ik denk dat zo'n 70% van de bewoners moslim is. Goddank zijn die (blijkbaar) niet zo gevaarlijk. Wat natuurlijk ook kan is dat ze mij rekenen tot de kleine groep gevaarlijke niet-moslims. Hoe gevaarlijk zijn die eigenlijk? Volgens mij is het van gevaarlijkst tot minst gevaarlijk...
Gevaarlijke niet-moslim.
Gevaarlijke moslim.
Moslim.
Niet moslim.
Waarbij de gevaarlijke niet-moslim in zijn eentje toch mooi bijna 10.000 keer zo gevaarlijk moet zijn als al die gevaarlijke moslims bij elkaar, wil je het gevaar een beetje in balans houden.
Misschien ben jij er wel zo eentje die met gebogen hoofd over straat loopt. Je weet wel, zo eentje die zijn blik afdraait, wanneer een moslim zijn kant op kijkt. Alles om de goede vrede te bewaren.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:43 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Nu woon ik zelf in een buurt waarvan ik denk dat zo'n 70% van de bewoners moslim is. Goddank zijn die (blijkbaar) niet zo gevaarlijk. Wat natuurlijk ook kan is dat ze mij rekenen tot de kleine groep gevaarlijke niet-moslims. Hoe gevaarlijk zijn die eigenlijk? Volgens mij is het van gevaarlijkst tot minst gevaarlijk...
Gevaarlijke niet-moslim.
Gevaarlijke moslim.
Moslim.
Niet moslim.
Waarbij de gevaarlijke niet-moslim in zijn eentje toch mooi bijna 10.000 keer zo gevaarlijk moet zijn als al die gevaarlijke moslims bij elkaar, wil je het gevaar een beetje in balans houden.
De meesten doen wel of ze ergens voor staan maar het gaat ze gewoon om de macht. Denk maar aan de PVDA en SP. De PVDA vormt nog liever een kabinet op rechts dan met de SP in zee te gaan en tussendoor janken ze wel op tv over armoede en onrechtvaardigheid. Wat dat betreft is Farage een mooie uitzondering.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:34 schreef LelijKnap het volgende:
Even een post van een paar dagen geleden opgezocht;
Dit heeft ook veel te maken met partijpolitiek; partijen hebben zichzelf vastgenageld in bepaalde posities en kunnen zich er niet zomaar -zonder enorme schade- van los wrikken. Als je als D66 voor de positie van anti-PVV hebt gekozen, dan kun je niet zomaar PVV-retoriek (ja, de PVV heeft nu zo goed als een patent op islamkritiek), over gaan nemen en zullen ze tot den treure de voorheen geprojecteerde waanzin moeten blijven verkopen - zelfs in extreme tijden (extreem, omdat massa-migratie richting Europa) als deze. Exact het tegenovergestelde waar democratie om moet gaan wat mij betreft; de mogelijkheid om wendbaar in overtuigingen/voorgelegde oplossingen te kunnen zijn, de ruimte om retoriek en argumenten te herzien.
Laatst werd Nigel Farage geïnterviewd bij nieuwsuur;
P: ''De burgermeester van London zegt nu ook wat u zei. Hij wil ook uit de EU/minder migranten''
F: ''Geweldig niet?''
P: ''Maar wat betekent dat voor uw positie? Bent u niet bang dat u stemmen verliest.''
F: ''Whut?''
P: ''Het betekent dat u competitie krijgt!''
F: ''Nee, het betekent dat ik een medestander heb!''
''You simply did not have the balls to put country before party.'' - N.F.
Mensen die kritiek hebben op de PVV zijn nepvolk.quote:Op maandag 29 februari 2016 06:46 schreef Heilwasser het volgende:
Heil Wilders.
Geen kritiek gewenst van het Volk.
Dit vind ik zo bijzonder altijd. Is de PVV volgens de PVV de enige rechtse partij in Nederland en de rest is links?quote:Op maandag 29 februari 2016 00:21 schreef RobbieRonald het volgende:
''Het demoniseren van minderheden, het wij/zij denken, is het klassieke fascistische verhaal door de geschiedenis heen.´´
Geldt net zo goed voor de andere kant natuurlijk (links)
Nee, de PVV heeft talloze linkse standpunten om het plebs aan te trekken.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:09 schreef Chai het volgende:
[..]
Dit vind ik zo bijzonder altijd. Is de PVV volgens de PVV de enige rechtse partij in Nederland en de rest is links?
Ik had het niet over hun partijprogramma.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:10 schreef Heilwasser het volgende:
[..]
Nee, de PVV heeft talloze linkse standpunten om het plebs aan te trekken.
Tja, als je het zo stelt zou je kunnen zeggen dat er ook genoeg autochtonen als tweedehands burgers weggezet worden, met dank aan de rest van de politiek. En die groep drijft men in de richting van de PVV.quote:Op maandag 29 februari 2016 03:22 schreef PeteSampras het volgende:
[..]
Als je dan toch als als pispaaltje en tweederangsburger afgeschilderd wordt, omdat je een moslim bent, als het land waar je woont je dan toch niets in het vooruitzicht stelt, dan is het inderdaad maar een klein stapje tot het islamisme. Dat zouden we beter kunnen doen.
O ja. Willoze mensen, 'tweedehands' nog wel. Slachtoffers van alles en iedereen. Dat is dus het PVV-volk.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:15 schreef ErwinRommel het volgende:
[..]
Tja, als je het zo stelt zou je kunnen zeggen dat er ook genoeg autochtonen als tweedehands burgers weggezet worden, met dank aan de rest van de politiek. En die groep drijft men in de richting van de PVV.
Je verwart kritiek met schelden en haatzaaien.quote:Op maandag 29 februari 2016 06:59 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mensen die kritiek hebben op de PVV zijn nepvolk.
Nee, het debat moet natuurlijk wel netjes blijven. Helemaal mee eens.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:31 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Je verwart kritiek met schelden en haatzaaien.
quote:Op maandag 29 februari 2016 07:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, het debat moet natuurlijk wel netjes blijven. Helemaal mee eens.
Klaag dan niet als anderen Samsom een jodenhatende NSB'er noemen.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:32 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Nee, het debat moet natuurlijk wel netjes blijven. Helemaal mee eens.
Huhwat, het moest toch netjes blijven?quote:Op maandag 29 februari 2016 07:34 schreef Braindead2000 het volgende:
[..]
Klaag dan niet als anderen Samsom een jodenhatende NSB'er noemen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |