quote:Op zondag 28 februari 2016 22:37 schreef Rezania het volgende:
[..]
Groen als in GL of groen als in daadwerkelijk nadenken?
Er is niet veel keus.quote:Groen als in GL of groen als in daadwerkelijk nadenken?
Nu heb ik de slappe lach.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:39 schreef Monolith het volgende:
Fijn, een of andere zwakzinnige spammer erbij die niet in staat is om samenhangende posts van meer dan drie woorden te construeren. Net wat dit topic nodig had.
Lekker geen last van. Ik wrijf het er nog maar even in.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:39 schreef Monolith het volgende:
Fijn, een of andere zwakzinnige spammer erbij die niet in staat is om samenhangende posts van meer dan drie woorden te construeren. Net wat dit topic nodig had.
Waarmee je dus jezelf op een voetstuk plaatst.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:39 schreef Monolith het volgende:
Klinkt als het gemiddelde stemvolk van een bepaalde partij.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:39 schreef Monolith het volgende:
Op zo'n moment mis je Drugshond.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:39 schreef Monolith het volgende:
Ja, je kan wel lekker boompjes gaan knuffelen, maar daar ga je het milieu niet mee redden.quote:
Dat was ik ook niet van planquote:Op zondag 28 februari 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je kan wel lekker boompjes gaan knuffelen, maar daar ga je het milieu niet mee redden.
GL is een partij vol mensen met goede bedoelingen die klappen nodig hebben.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
Ja, je kan wel lekker boompjes gaan knuffelen, maar daar ga je het milieu niet mee redden.
Mijn opaquote:
dat ik geblokkerd benquote:Op zondag 28 februari 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GL is een partij vol mensen met goede bedoelingen die klappen nodig hebben.
Behalve als je dat bij bramenstruiken doet. Door de weerhaakachtige structuur van die doorns kun je er makkelijker in- dan uitkomen. Zo grijpen bramenstruiken kennelijk regelmatig schapen, die vervolgens verhongeren en sterven, waardoor de plant zich weer kan voeden met de voedingsstoffen die uit het ontbindende karkas lekken.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:41 schreef Rezania het volgende:
[..]
GL is tegen genetische modificatie, daar gaat het al fout.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:42 schreef Kaas- het volgende:
[..]
GL is een partij vol mensen met goede bedoelingen die klappen nodig hebben.
mijn moeder is 78quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Behalve als je dat bij bramenstruiken doet. Door de weerhaakachtige structuur van die doorns kun je er makkelijker in- dan uitkomen. Zo grijpen bramenstruiken kennelijk regelmatig schapen, die vervolgens verhongeren en sterven, waardoor de plant zich weer kan voeden met de voedingsstoffen die uit het ontbindende karkas lekken.
Mijn tip, voor iedereen die groen wil doen, is dus: knuffel een bramenstruik.
En toch ben jij meer seniel dan zij, knap.quote:
Dus bramenstruiken eten schapenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
Behalve als je dat bij bramenstruiken doet. Door de weerhaakachtige structuur van die doorns kun je er makkelijker in- dan uitkomen. Zo grijpen bramenstruiken kennelijk regelmatig schapen, die vervolgens verhongeren en sterven, waardoor de plant zich weer kan voeden met de voedingsstoffen die uit het ontbindende karkas lekken.
Niet echt aardig dit, Reza.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toch ben jij meer seniel dan zij, knap.
zoveel verstand heb ik er niet van eigenlijk ben ik anarchistquote:Op zondag 28 februari 2016 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
GL is tegen genetische modificatie, daar gaat het al fout.Enige reden waarom wij genoeg vreten hebben is 'genetische modificatie', anders was er niet genoeg landbouwgrond.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Fantastisch.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:43 schreef Pokkelmans het volgende:
[..]
gaan we scheldenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:43 schreef Rezania het volgende:
[..]
En toch ben jij meer seniel dan zij, knap.
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:45 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
zoveel verstand heb ik er niet van eigenlijk ben ik anarchistAh, robin007bond, dus.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Power is a lot like real estate, it's all about location, location, location.
The closer you are to the source, the higher your property value.
dat doet toch zeer?quote:
Die heb ik vorige week gekocht bij de Hema.quote:
Huh?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:46 schreef Disana het volgende:
[..]
Dubbelzinnig hoor. En dat vlak voor het slapengaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |