eh okquote:Op zondag 28 februari 2016 22:28 schreef Parawan het volgende:
[..]
Vaak lijken knappe mensen ook boven gemiddeld intelligent of op zijn minst gemiddeld intelligent te zijn. Kei oneerlijk.
quote:
tja, maar echt dom zijn is ook geen pretje, want je valt altijd tegen als men je beter leert kennen. het is alleen leuker als je op straat loopt of een feestje bezoekt, dat soort oppervlakkige zaken.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:28 schreef Parawan het volgende:
[..]
Vaak lijken knappe mensen ook boven gemiddeld intelligent of op zijn minst gemiddeld intelligent te zijn. Kei oneerlijk.
heb serieus een hele goeie zangstemquote:Op zondag 28 februari 2016 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat lijkt me een voordeel voor iedereen anders
Suggereer je nu dat niemand met domme mensen om wilt gaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tja, maar echt dom zijn is ook geen pretje, want je valt altijd tegen als men je beter leert kennen. het is alleen leuker als je op straat loopt of een feestje bezoekt, dat soort oppervlakkige zaken.
Paar tikken op je muil kun je krijgenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo stel ik me Chloroform ongeveer voor. Kkgeil
Zing het dan opnieuw inquote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb serieus een hele goeie zangstem
liefst niet, maar als je zelf dom bent boeit dat natuurlijk niks. goed puntquote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Parawan het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat niemand met domme mensen om wilt gaan.
hnnnnggggquote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paar tikken op je muil kun je krijgen
Ik heb helemaal geen bierpens, Henkquote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon eerst die bierpens wegwerken
liar liar pants on firequote:Op zondag 28 februari 2016 22:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat gaat niet
Ik maak nooit selfies
Gevalletje soort zoekt soort inderdaad. Net als vriendengroepen die meestal ongeveer even knap zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
liefst niet, maar als je zelf dom bent boeit dat natuurlijk niks. goed punt
Wanneer ga je nou echte baan zoekenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Morgen weer werken en het voelt alsof je weer naar school moet na de zomervakantie![]()
.
Picquote:Op zondag 28 februari 2016 22:24 schreef Crip het volgende:
vgm is mn haar echt de perfecte paars geworden
daarom heb ik dus geen vrienden, ben te knap voor de mensen in de buurtquote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef Parawan het volgende:
[..]
Gevalletje soort zoekt soort inderdaad. Net als vriendengroepen die meestal ongeveer even knap zijn.
ik ben net pas thuis van werkquote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Morgen weer werken en het voelt alsof je weer naar school moet na de zomervakantie![]()
.
Dat zeg ik ook al jaren tegen me zelf.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom heb ik dus geen vrienden, ben te knap voor de mensen in de buurt
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom heb ik dus geen vrienden, ben te knap voor de mensen in de buurt
Wilde aanbieden je te masseren maar wil dat gore lichaam van je niet aanrakenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben net pas thuis van werk
Meer dan 60 uur gemaakt deze week. Kutleef
ja nja, als je knap bent stappen er ook eerder/meer mensen op je af, en niet al die mensen zijn net zo dom als jij.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef Parawan het volgende:
[..]
Gevalletje soort zoekt soort inderdaad. Net als vriendengroepen die meestal ongeveer even knap zijn.
full body condomquote:Op zondag 28 februari 2016 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde aanbieden je te masseren maar wil dat gore lichaam van je niet aanraken
Hij heeft een handicap hoor, doe even normaal.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou echte baan zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |