SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-02-2016 22:12:36 ]
Dat lijkt me wel heel cruequote:Op zondag 28 februari 2016 22:10 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Je verwart me met Fylax denk ik.
Remqo is de sfeer aan het managen.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
weer posts verwijderd in het vorige deel
hoera!!
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:11 schreef hetzalallemaalwel het volgende:
[..]
bijverschijnsel van weinig slaap
Dit heb ik ook weleensquote:Op zondag 28 februari 2016 22:11 schreef hoink581 het volgende:
Elke keer als de SC is volgespamd terwijl ik nog iets wil plaatsen krijg ik zo'n "je hebt geen rechten om in dit topic te posten" melding. En elke keer check ik dan gelijk of ik niet geband ben.
Ben je zo rebelsquote:Op zondag 28 februari 2016 22:11 schreef hoink581 het volgende:
Elke keer als de SC is volgespamd terwijl ik nog iets wil plaatsen krijg ik zo'n "je hebt geen rechten om in dit topic te posten" melding. En elke keer check ik dan gelijk of ik niet geband ben.
Zal jou eens pesten kasthomo gvdquote:Op zondag 28 februari 2016 22:11 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
ok dan pesten we jou wel
handicap
los van de inhoud van die quote heeft hijntoch gewoon gelijk dat een goede uitspraak die is gedaan door een slecht persoon de uitspraak niet oer definitie slecht maakt?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:11 schreef deadprez het volgende:
"@ilduce2016: “It is better to live one day as a lion than 100 years as a sheep.” –
NWS / Trump citeert Mussolini "Maakt niks uit wie 't gezegd heeft"
moest aan bt denken
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:12 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Gaat veel te snel allemaal.
[..]
Vraag maar aan OpaB, Danny en Yvonne.
jonge lekker boeiend daar ging het me niet omquote:Op zondag 28 februari 2016 22:12 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
los van de inhoud van die quote heeft hijntoch gewoon gelijk dat een goede uitspraak die is gedaan door een slecht persoon de uitspraak niet oer definitie slecht maakt?
Jij bent best wel jongensachtig hequote:Op zondag 28 februari 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Zal jou eens pesten kasthomo gvd
No shit sherlockquote:Op zondag 28 februari 2016 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent best wel jongensachtig he
iedereen is bi.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een meisje ben.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:13 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
Jij bent best wel jongensachtig he
geilquote:Op zondag 28 februari 2016 22:12 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
vrouwenhumorquote:Op zondag 28 februari 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een meisje ben.![]()
![]()
heb je krullen gezien op een pic, of is alles een leugen?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik een meisje ben.![]()
![]()
ze is vrouwquote:Op zondag 28 februari 2016 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je krullen gezien op een pic, of is alles een leugen?
Guus plsquote:
Leven is een leugen.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:15 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
heb je krullen gezien op een pic, of is alles een leugen?
Aardige grap ditquote:Op zondag 28 februari 2016 22:16 schreef Parawan het volgende:
Op de middelbare kende ik een meisje die wel humor had..
gwn nie zo stoer doen met je dure woordjes joh nerdjjquote:Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Contradictio in terminis is een in de Nederlandse taal gangbaar zijnde term.
Zo duur is dat echt niet hoorquote:Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn nie zo stoer doen met je dure woordjes joh nerdjj
gesundheitquote:Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
jaquote:Op zondag 28 februari 2016 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo duur is dat echt niet hoor
Of ga je ook janken bij 'pleonasme'?
Als je nou gewoon je school had afgemaakt.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef deadprez het volgende:
[..]
gwn nie zo stoer doen met je dure woordjes joh nerdjj
Ik maak nooit grapjesquote:Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
jij bent een uitzondering, kan smakelijk om je lachen
Haha requiescat in pacequote:Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Als je nou gewoon je school had afgemaakt.
Het doet slechts lijken alsof je heel slim bentquote:Op zondag 28 februari 2016 22:18 schreef Guus_Geluk7 het volgende:
[..]
Zo duur is dat echt niet hoor
Of ga je ook janken bij 'pleonasme'?
gehoord? het er zelfs al een cover van gemaakt in vocaroo een paar maanden geledenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik maak nooit grapjes
Heb je out of the Woods al gehoord?
linkquote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gehoord? het er zelfs al een cover van gemaakt in vocaroo een paar maanden geleden
Dit gebeurt bij aardappels nooitquote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef Remqo het volgende:
[..]
Het doet slechts lijken alsof je heel slim bent
Laat horenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
gehoord? het er zelfs al een cover van gemaakt in vocaroo een paar maanden geleden
rt ezio beste assassinquote:
Die zijn meer down to earthquote:
rtquote:
Prachtige film jaquote:Op zondag 28 februari 2016 22:19 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Ik maak nooit grapjes
Heb je out of the Woods al gehoord?
Hey bby wat heb je aanquote:
Dat bedoel ik dus. Hier en daar een praatje maken en af en toe vriendelijk lachen en je komt nog ergens.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan beter lekker en dom. Scheelt ook een hoop gedoe
Ja, en dan lekker wortel schietenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:21 schreef HPLC het volgende:
[..]
Haha jij bent zeker ook zo'n gutmensch die zijn kop in het zand steekt
Picsquote:Op zondag 28 februari 2016 22:24 schreef Crip het volgende:
vgm is mn haar echt de perfecte paars geworden
Bah haramquote:Op zondag 28 februari 2016 22:23 schreef Murdera het volgende:
[..]
alleen plakje ontbijtspek om mn pielemuis gewikkeld.
dan vind ik het wel fair dat je ook echt heel dom bent. praktijkonderwijs dusquote:Op zondag 28 februari 2016 22:22 schreef Murdera het volgende:
[..]
dan beter lekker en dom. Scheelt ook een hoop gedoe
Jeetje gaat het moeten we slachtofferhulp inschakelenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:25 schreef Der_Mann het volgende:
zit naar oude vocarootjes te zeken maar blijkbaar zijn er veel expired
juistquote:Op zondag 28 februari 2016 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan vind ik het wel fair dat je ook echt heel dom bent. praktijkonderwijs dus
Zou al het vlees van je pik zuigen hoor.quote:
een paar mensen wilden mijn gouden keeltje horen en dat kun nu niet dus ja aub bedankt grquote:Op zondag 28 februari 2016 22:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Jeetje gaat het moeten we slachtofferhulp inschakelen
Net zo paars als madam mim?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:24 schreef Crip het volgende:
vgm is mn haar echt de perfecte paars geworden
mn hardjequote:Op zondag 28 februari 2016 22:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Zou al het vlees van je pik zuigen hoor.
Jammerquote:Op zondag 28 februari 2016 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een paar mensen wilden mijn gouden keeltje horen en dat kun nu niet dus ja aub bedankt gr
Vaak lijken knappe mensen ook boven gemiddeld intelligent of op zijn minst gemiddeld intelligent te zijn. Kei oneerlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:26 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan vind ik het wel fair dat je ook echt heel dom bent. praktijkonderwijs dus
Dat lijkt me een voordeel voor iedereen andersquote:Op zondag 28 februari 2016 22:27 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
een paar mensen wilden mijn gouden keeltje horen en dat kun nu niet dus ja aub bedankt gr
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |