eh okquote:Op zondag 28 februari 2016 22:28 schreef Parawan het volgende:
[..]
Vaak lijken knappe mensen ook boven gemiddeld intelligent of op zijn minst gemiddeld intelligent te zijn. Kei oneerlijk.
quote:
tja, maar echt dom zijn is ook geen pretje, want je valt altijd tegen als men je beter leert kennen. het is alleen leuker als je op straat loopt of een feestje bezoekt, dat soort oppervlakkige zaken.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:28 schreef Parawan het volgende:
[..]
Vaak lijken knappe mensen ook boven gemiddeld intelligent of op zijn minst gemiddeld intelligent te zijn. Kei oneerlijk.
heb serieus een hele goeie zangstemquote:Op zondag 28 februari 2016 22:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Dat lijkt me een voordeel voor iedereen anders
Suggereer je nu dat niemand met domme mensen om wilt gaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:29 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
tja, maar echt dom zijn is ook geen pretje, want je valt altijd tegen als men je beter leert kennen. het is alleen leuker als je op straat loopt of een feestje bezoekt, dat soort oppervlakkige zaken.
Paar tikken op je muil kun je krijgenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:29 schreef Murdera het volgende:
[..]
zo stel ik me Chloroform ongeveer voor. Kkgeil
Zing het dan opnieuw inquote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
heb serieus een hele goeie zangstem
liefst niet, maar als je zelf dom bent boeit dat natuurlijk niks. goed puntquote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Parawan het volgende:
[..]
Suggereer je nu dat niemand met domme mensen om wilt gaan.
hnnnnggggquote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Paar tikken op je muil kun je krijgen
Ik heb helemaal geen bierpens, Henkquote:Op zondag 28 februari 2016 22:30 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
gewoon eerst die bierpens wegwerken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |