liar liar pants on firequote:Op zondag 28 februari 2016 22:31 schreef SideEffect het volgende:
[..]
Dat gaat niet
Ik maak nooit selfies
Gevalletje soort zoekt soort inderdaad. Net als vriendengroepen die meestal ongeveer even knap zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:31 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
liefst niet, maar als je zelf dom bent boeit dat natuurlijk niks. goed punt
Wanneer ga je nou echte baan zoekenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Morgen weer werken en het voelt alsof je weer naar school moet na de zomervakantie![]()
.
Picquote:Op zondag 28 februari 2016 22:24 schreef Crip het volgende:
vgm is mn haar echt de perfecte paars geworden
daarom heb ik dus geen vrienden, ben te knap voor de mensen in de buurtquote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef Parawan het volgende:
[..]
Gevalletje soort zoekt soort inderdaad. Net als vriendengroepen die meestal ongeveer even knap zijn.
ik ben net pas thuis van werkquote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef MMGYMCMB het volgende:
Morgen weer werken en het voelt alsof je weer naar school moet na de zomervakantie![]()
.
Dat zeg ik ook al jaren tegen me zelf.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom heb ik dus geen vrienden, ben te knap voor de mensen in de buurt
quote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Der_Mann het volgende:
[..]
daarom heb ik dus geen vrienden, ben te knap voor de mensen in de buurt
Wilde aanbieden je te masseren maar wil dat gore lichaam van je niet aanrakenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:33 schreef Murdera het volgende:
[..]
ik ben net pas thuis van werk
Meer dan 60 uur gemaakt deze week. Kutleef
ja nja, als je knap bent stappen er ook eerder/meer mensen op je af, en niet al die mensen zijn net zo dom als jij.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef Parawan het volgende:
[..]
Gevalletje soort zoekt soort inderdaad. Net als vriendengroepen die meestal ongeveer even knap zijn.
full body condomquote:Op zondag 28 februari 2016 22:34 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wilde aanbieden je te masseren maar wil dat gore lichaam van je niet aanraken
Hij heeft een handicap hoor, doe even normaal.quote:Op zondag 28 februari 2016 22:32 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wanneer ga je nou echte baan zoeken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |