Wat volgt er hierna?quote:De wereld staat voor ons heel even stil vandaag
En jouw hand die me brandt streelt me traag
Je ogen lachen als ik zachtjes aan je vraag:
"Wil je meer, wil je weer, wil je graag?"...
Met de eerste regel viel het kwartje...quote:Op zondag 28 februari 2016 22:40 schreef MadMaster het volgende:
Zondag, zondag, vandaag blijf ik de hele dag dicht bij je...
Eerder kwestie van te snel antwoorden en daarna de vraag vergeten wegens andere 'verplichtingen' elders hier...quote:Op maandag 29 februari 2016 09:31 schreef belsen het volgende:
[..]
Met de eerste regel viel het kwartje...
ga je mond spoelenquote:
Zo ook niet bekend?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:39 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Opgezocht vanwege op zich duidelijke hints.
Werkelijk nog nooit van gehoord.
Bedankt voor het ontmoedingsbeleid dan...quote:Op maandag 29 februari 2016 15:44 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Nee, ik heb t liedje net even opgezet, dacht misschien ken ik de naam er niet bij.
Maar hoorde t net voor t eerst.
Dat bedoel ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:45 schreef pipster het volgende:
Zegt me helemaal niks, de naam ook niet, ook maar opgezocht.
Opdat je nooit meer zal vergeten, dit is toch best wel veel bij VARA/KRO/VPRO te horen geweest destijds:quote:Op maandag 29 februari 2016 15:49 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ben nu alweer haar voornaam vergeten![]()
Ik ken alleen haar broer V2quote:Op maandag 29 februari 2016 15:50 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Opdat je nooit meer zal vergeten, dit is toch best wel veel bij VARA/KRO/VPRO te horen geweest destijds:
Toen dacht ik er ook aan en dat had ik dus ergens onthouden...quote:Op maandag 29 februari 2016 15:58 schreef Mark het volgende:
Moest ik van de week nog aan denken bij die vraag over Stacy dinges: discohitje uit de jaren 80
quote:
Niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:02 schreef Mark het volgende:
GMTA
Jeffrey Atkins wordt vandaag 10Hoe kennen we hem beter?
Joe Diet...?quote:Op maandag 29 februari 2016 16:17 schreef Mark het volgende:
Zijn artiestennaam is gebaseerd op zijn naam
Stand 1338quote:
Dan is Biggie Smalls beter ja. (Sorry voor het verk**** van je vervolgvraag)quote:Op dinsdag 1 maart 2016 10:31 schreef pipster het volgende:
Mr. 1.000.000 clicks aka Lil'Kleine, wie noemt zichzelf nou Lil' Kleine.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |