Ongeveer een jaar in forex nu, daarvoor veel in btc en andere cryptocurrencies.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:32 schreef johandepohan het volgende:
@edraket31 Tof! dit is wat ik uiteindelijk ook wil bereiken. Mag ik vragen hoe lang je dit al doet?
Hoeveel tijd spendeer jij er per dag ongeveer aan? Welke markets trade je? Is het vergelijkbaar met betfair trading qua uren?quote:Op zondag 28 februari 2016 18:56 schreef edraket31 het volgende:
Ik ben daytrader, heb er mijn beroep van gemaakt maar forex topics willen nooit echt van de grond komen op Fok!
Zoveel tijd als ik beschikbaar heb, dat kan 16u zijn (waarvan je t grootste gedeelte op je handen zit tot een kans komt) maar heb ook vaak genoeg dat ik door de "London open" te traden, met een 1-1,5u mijn dagtarget al binnen heb.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:24 schreef Carlos93 het volgende:
[..]
Hoeveel tijd spendeer jij er per dag ongeveer aan? Welke markets trade je? Is het vergelijkbaar met betfair trading qua uren?
Betfair Exchange is alleen sportwedstrijden ruilen, maar zoals ik het opmaak uit jou bericht redelijk vergelijkbaar met charts , ookal is het natuurlijk compleet anders dan een financiële markt ruilen. Kansen afwachten en toe slaan.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Zoveel tijd als ik beschikbaar heb, dat kan 16u zijn (waarvan je t grootste gedeelte op je handen zit tot een kans komt) maar heb ook vaak genoeg dat ik door de "London open" te traden, met een 1-1,5u mijn dagtarget al binnen heb.
Maakt me niet zoveel uit welke markten, daar waar ik kansen zie, spring ik er in. Heb zo'n 25-30 charts openstaan en mijn TA op gedaan en alarms ingesteld.
Betfair ken ik niet
Hallo Carlos, ben eigenlijk wel heel benieuwd naar wat betfair inhoudt?quote:Op zondag 28 februari 2016 19:21 schreef Carlos93 het volgende:
Ben fulltime betfair market trader, voornamelijk met de paardenraces en voetbalmarket waarbij ik een goede belastingvrije winst heb. Wil me daarnaast gaan richten op Forex, omdat met een winst van zo'n 750 pond per dag je niet meer veel ruimte hebt om te groeien op betfair.
Eeeuuuhh.....quote:Op zondag 28 februari 2016 21:13 schreef johandepohan het volgende:
@edraket31 ik ben er ongeveer 7 maanden bekend mee. hiervoor had ik geen idee dat dit bestond(daytraden in 't algemeen. Ik wil de forex in omdat mij verteld is dat dit voor de beginner het beste is. De forex markt is altijd toegankelijk is. Dit komt heel goed uit want ik run overdag een eigen bedrijf en kan dus gewoon 's avonds/'s nachts door handelen. Streven is natuurlijk om hier mijn dagtaak van te maken.
Een kleine tactiek die ik ontwikkeld heb en lijkt te werken is; dat ik altijd maar 25 procent van mijn marge gebruik. Wanneer ik dus 1000 euro marge heb, speel ik maar met 250 euro. Wanneer ik 1000 euro heb verdient en dus 2000 euro marge heb, speel ik maar met 500 euro. Zo hou ik genoeg marge over om beginnersfouten te overzien(niet altijd natuurlijk)
Hoor graag wat je hiervan vind?
Betfair is een betting exchange waarbij geld van de gebruikers de odds bepalen. Bookmakers bijvoorbeeld maken hun eigen odds aan de hand van allerlei berekeningen, kans van een paard etc. Alle factoren worden daarbij meegenomen. Maar een bookmaker wil natuurlijk gegarandeerd winst maken, dus zullen ze de paarden overprijzen om hun 'book' compleet te maken.quote:Op zondag 28 februari 2016 21:16 schreef johandepohan het volgende:
[..]
Hallo Carlos, ben eigenlijk wel heel benieuwd naar wat betfair inhoudt?
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:27 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Eeeuuuhh.....
Ten eerste is forex m.i. 1 van de moeilijkste markten om te beginnen. Als particuliere trader sta je tegenover "the best of the best", je begeeft je in de markt waar alle grote banken en institutionele beleggers opereren.
Ooit al eens gehoord van deze statistieken: 90% van de newbies is binnen 90 dagen kapot...... Think about it!
Je tactiek is erg risicovol, 4 slechte trades en je bent "out"
Algemene (voorzichtige) stelregel is dat je per trade max 1-2% van je kapitaal inzet.
Met deze tactiek ben je nog veel sneller dan die 90 dagen kapot.
Ik zou je adviseren om je wat te verdiepen in Moneymanagement
Je zal ook niet de eerste zijn die met zijn demo account zijn 1000 euro binnen no timen naar 10000 heeft en dan denkt de winnende strategie gevonden te hebben. En dan zodra het echt geld is binnen een dag blut te zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:37 schreef johandepohan het volgende:
Dat heb ik idd al vaker gehoord. Schrikt me niet af. Ben ook eerst aan het leren wat er te leren valt voor ik er sowieso met echt geld aan begin. Moet wel zeggen op de demo versie werkt het wel. Ik speel daar maar met 1000 euro op omdat dit het bedrag is waar ik mee wil beginnen. Met wat je zei over 1-2 % van je inzet ga ik zeker wat doen! bedankt voor je info kan ik wat mee
[..]
Klopt ook wel wat je zegt. Alleen om de boel door te krijgen is het wel heel handig. Vooral als starter lijkt veel wel chineesquote:Op maandag 29 februari 2016 17:43 schreef edraket31 het volgende:
Daarom vind ik een demoaccount ook vrij zinloos....dan beter met een klein bedrag aan de slag op een live account.
Wat lijkt er Chinees voor je dan?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:46 schreef johandepohan het volgende:
[..]
Klopt ook wel wat je zegt. Alleen om de boel door te krijgen is het wel heel handig. Vooral als starter lijkt veel wel chinees
Nou, ik weet pas sinds ongeveer 7 maanden of zo van het bestaan. Ben dus begonnen met een lange tussenstop tot nu zeg maarquote:Op maandag 29 februari 2016 17:50 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Wat lijkt er Chinees voor je dan?
Wat voor ervaring heb je tot nu met aandelenhandel?
wat houdt S/l in?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:09 schreef MSchofield het volgende:
En nooooooit zonder S/L een nieuwe positie innemen!
Heb ik inderdaad al eens ondervonden. Toen ik het pas had ontdekt dacht ik ah, probeer 't gewoon ff met 200 euro, dat in combinatie met geen kennis werkt echt niet. Heel spannend wel hou ervanquote:Op maandag 29 februari 2016 19:18 schreef MSchofield het volgende:
In je demo-game kan dat nog niet zoveel kwaad, maar als je voor het eggie gaat zul je merken dat je psychologische zwakheden met je aan de haal gaan zodra de koers niet doet wat je had verwacht/gehoopt. Zeker als je er met een flink bedrag in bent gegaan.
whahaha, jep die situaties heb je ook.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:26 schreef MSchofield het volgende:
Ja, vond ik ook. Tot Draghi, totaal tegen de marktverwachting in, z'n wapenarsenaal niet wilde inzetten. Kon wel janken toen ik geen S/L had ingesteld die dag.
Thanks mate! Heb ook een boel geleerd van de forexschool op forexfoxquote:Op maandag 29 februari 2016 19:29 schreef edraket31 het volgende:
Hier wat leesvoer....
Een link naar ruim 1000 PDF's van boeken mbt traden.
https://www.reddit.com/r/(...)f_forextrading_pdfs/
De pagina waar uiteindelijk alles staat, kan nog wel eens wat moeilijk bereikbaar zijn. Waarschijnlijk zit ie dan aan z'n capaciteit.
Mijn eigen favoriete boeken:
* Elliott Wave Principle - Frost + Prechter: DE bijbel voor EW-fans. Taai, technisch boek maar als je een EW trader bent of wil worden is dit een must!
* Trading in the zone - Mark Douglas: door velen onderschat maar psychologie is 1 van de belangrijkste aspecten bij het (actief) traden.
* Beat the Forex dealer - Agustin Silvani: verhelderende blik achter de schermen van de forex markt. Hoe werken de institutionele beleggers (en de dealers) om een koers op een bepaalde keylevel te krijgen (of stophunting) en hoe kun je daar als kleine trader op inspelen.
* Market Wizards - J. Schwager: interview van een stuk of 10 zeer succesvolle traders. Waardoor zijn ze succesvol geworden, wat is er gebeurd waardoor ze niet meer telkens verloren (yep, allen verloren eerst bakken met geld)
check de link, die heb ik aangepastquote:Op maandag 29 februari 2016 19:31 schreef johandepohan het volgende:
[..]
Thanks mate! Heb ook een boel geleerd van de forexschool op forexfox
Ik kan 'm niet openen..quote:Op maandag 29 februari 2016 19:32 schreef edraket31 het volgende:
[..]
check de link, die heb ik aangepast
Dan wordt het lastig he. Ey, is het misschien een cool idee om een groepje te creëren waarin we samen traden, zodat we van elkaars fouten kunnen leren? Ik heb verder niemand in me sociale omgeving die deze obsessie met me deeltquote:Op maandag 29 februari 2016 19:55 schreef edraket31 het volgende:
[..]
hele site lijkt er uit te liggen
Als je nou even omhoog scrollt, daar heb ik een link neergezet naar een chatgroep op Telegram.quote:Op maandag 29 februari 2016 22:01 schreef johandepohan het volgende:
[..]
Dan wordt het lastig he. Ey, is het misschien een cool idee om een groepje te creëren waarin we samen traden, zodat we van elkaars fouten kunnen leren? Ik heb verder niemand in me sociale omgeving die deze obsessie met me deeltWant als we nou met een aantal mensen zijn die elkaar laten weten waarop we moeten inzetten lijkt me meer en makkelijker winst en 't is ook nog gezellig ook
Nou, met zo'n instelling zou ik er idd niet aan beginnen nee. Alles begint toch met leren en oefenen?quote:Op maandag 29 februari 2016 22:16 schreef The_Temp het volgende:
Sorry hoor, maar zo te lezen heb je nauwelijks ervaring met beleggen en ga je je nu storten op de grootste internationale valutamarkt? Als ik het topic zo lees is het risico groot dat je binnen een paar maanden failliet bent. Ook als je een paar pdf'jes leest en chatgroepen bezoekt.
Waarom wil je dit zo graag?
quote:Op maandag 29 februari 2016 22:26 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als je nou even omhoog scrollt, daar heb ik een link neergezet naar een chatgroep op Telegram.
Wat mezelf betreft: geen interesse in zo'n groep....heb er al genoeg meegemaakt in de afgelopen jaren en heb er weinig aan gehad. Daarnaast vaar ik altijd mijn eigen koers en ga niet af op tips van anderen. En vwb het "elkaar leren": ik ben een hele slechte ongeduldige leraar dus dat wordt 'm ook niet.
Haha, eerlijk eerlijk... kan alleen je telegram niet vindenquote:Op maandag 29 februari 2016 22:26 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Als je nou even omhoog scrollt, daar heb ik een link neergezet naar een chatgroep op Telegram.
Wat mezelf betreft: geen interesse in zo'n groep....heb er al genoeg meegemaakt in de afgelopen jaren en heb er weinig aan gehad. Daarnaast vaar ik altijd mijn eigen koers en ga niet af op tips van anderen. En vwb het "elkaar leren": ik ben een hele slechte ongeduldige leraar dus dat wordt 'm ook niet.
gevonden. alleen me server kan m niet openenquote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:16 schreef johandepohan het volgende:
[..]
[..]
Haha, eerlijk eerlijk... kan alleen je telegram niet vinden
Forex is easy.quote:Op dinsdag 1 maart 2016 18:33 schreef johandepohan het volgende:
[..]
gevonden. alleen me server kan m niet openen
Binary optionsquote:Op donderdag 3 maart 2016 00:20 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Forex is easy.
Je hebt bijna niks aan indicatoren. Je moet weten hoe de markt in elkaar zit.
[ afbeelding ]
Hier een foto van mijn live account. Als je niet WEET wat je doet. Begin niet met echt geld. Ik zelf begon ook eerst met echt geld en toen werd ik broke. Nu kan ik ervan leven. Wees niet te greedy. Je kan niet na 1 week een miljonair worden!
Ik zelf zit er al bijna een jaar erin. Begon 1 juli 2015 kan ik mij nog herinneren. Ben nu een succesvolle forex trader en een binaire option trader.
Hoeveel verdien je er zo'n beetje mee? En welke software gebruik je, hoe heb je het geleerd enz?quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:20 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Forex is easy.
[ afbeelding ]
Hier een foto van mijn live account. Als je niet WEET wat je doet. Begin niet met echt geld. Ik zelf begon ook eerst met echt geld en toen werd ik broke. Nu kan ik ervan leven. Wees niet te greedy. Je kan niet na 1 week een miljonair worden!
Ik zelf zit er al bijna een jaar erin. Begon 1 juli 2015 kan ik mij nog herinneren. Ben nu een succesvolle forex trader en een binaire option trader.
Dat is toch geheel afhankelijk van hoeveel kapitaal je inzet, welke leverage je gebruikt, welk risico je bereid bent te nemen etc etc. Ik heb wel eens een week gehad met +300% om de week erna een paar duizend euro te verliezen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je er zo'n beetje mee? En welke software gebruik je, hoe heb je het geleerd enz?
Dat is inderdaad gewoon gokken ja.quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:59 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Binary options![]()
![]()
![]()
Als ik jou was zou ik daar per direct mee stoppen
100% winst, is weer 0% winst als je na afloop 50% verlies maakt...quote:Op donderdag 3 maart 2016 18:15 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Dat is toch geheel afhankelijk van hoeveel kapitaal je inzet, welke leverage je gebruikt, welk risico je bereid bent te nemen etc etc. Ik heb wel eens een week gehad met +300% om de week erna een paar duizend euro te verliezen.
Laat je niet lekker maken door alle grote winstverhalen, zoals ik al eerder schreef: 90% van de newbies gaat binnen 90 dagen kapot. Het gros van degene met de dikke winstverhalen vertellen nooit over hun verliesgevende trades
Mja, eigenlijk, als je alle lijntjes en indicatoren die je gebruikt uit kan leggen dan zou ik er waarschijnlijk ook al een stuk beter in worden.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:20 schreef Keskin58 het volgende:
ls je niet WEET wat je doet. Begin niet met echt geld. Ik zelf begon ook eerst met echt geld en toen werd ik broke. Nu kan ik ervan leven. Wees niet te greedy. Je kan niet na 1 week een miljonair worden!
Kben dit wel met je eens, die indicatoren zijn een directe weergave van de macro economie, bij aandelen ligt dat anders. Daar worden producten echt door sentiment een bepaalde hoek in geschopt. Een lage RSI kan dan heel goed een mooi instapmoment zijn.quote:Op donderdag 3 maart 2016 00:20 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Forex is easy.
Nou, je zult het vooral zelf uit moeten proberen ben ik bang, en een paar keer goed onderuit gaan. Maar als je minder eigenwijs bent dan ik en alvast wilt leren van anderen voor je zelf allemaal fouten gaat overdoen zou je alvast kunnen beginnen met de volgende maatregelen:quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:27 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik snap hier allemaal zo hard niets van en ik ben nota bene best een slimmerik al zeg ik het zelf.
Heeft iemand een samenvatting van wat jullie doen?
Hi Chemiboy, Heb je DM gelezen. kan alleen niet reageren want ben korter dan 7 dagen actief. Stuur me even een DM met je email of whatsappquote:Op donderdag 3 maart 2016 14:59 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Binary options![]()
![]()
![]()
We willen niet de basis maar strategieën wisselen. Iedereen hier geeft wel goede punten aan maar niemand legt even een goede strategie uit. De liquiditeit zal er echt niet veel van dalen als TS mee gaat handelenquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:55 schreef MSchofield het volgende:
Het boekje 'Forex voor ambitieuze beginners' van Jelle Peters is ook een aanrader. Eenvoudig uitgelegd, maar geeft al snel een goed basisinzicht. Kun je zeker in het begin mee uit de voeten!
We kopen en verkopen aandelen. Normaal zet je dit voor een aantal maanden vast, maar wij niet. Wij verdienen geld aan de aandelenmarkt maar dan zeg maar uitvergroot. Dit houdt in dat wij iedere kleine schommeling waarnemen. Hierin wordt een hefboom gebruikt waardoor tien euro winst in de normale aandelenmarkt bij ons honderd euro wordt(voorbeeld). Klinkt super makkelijk, is het niet. Verkeerde zet en je kan die honderd euries ook zo verliezen. Dat is ongeveer de bottom linequote:Op donderdag 3 maart 2016 20:27 schreef Holy_Goat het volgende:
Ik snap hier allemaal zo hard niets van en ik ben nota bene best een slimmerik al zeg ik het zelf.
Heeft iemand een samenvatting van wat jullie doen?
Ik bedoelde eigenlijk dat ik 7 dagen actief ben op dit forum en daarom nog niet kan DM'enquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:28 schreef chemiboy het volgende:
Ts hou je strategie simpel, kijk veel naar grafieken en zit niet constant in de markt.
Ik lees dat je nog niet de basis kent dus start daar eerst maar mee, DM mij dan voor een strategie die ik ook gebruik.
Groetjes Chemiboy
nog geen 7 dagen actief*quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:30 schreef johandepohan het volgende:
[..]
Ik bedoelde eigenlijk dat ik 7 dagen actief ben op dit forum en daarom nog niet kan DM'en
Aandelen ??quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:28 schreef johandepohan het volgende:
[..]
We kopen en verkopen aandelen. Normaal zet je dit voor een aantal maanden vast, maar wij niet. Wij verdienen geld aan de aandelenmarkt maar dan zeg maar uitvergroot. Dit houdt in dat wij iedere kleine schommeling waarnemen. Hierin wordt een hefboom gebruikt waardoor tien euro winst in de normale aandelenmarkt bij ons honderd euro wordt(voorbeeld). Klinkt super makkelijk, is het niet. Verkeerde zet en je kan die honderd euries ook zo verliezen. Dat is ongeveer de bottom line
kweenie hoor....maar Forex is de valutamarkt, daar waar de banken en multinationals hun valuta verhandelen.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:28 schreef johandepohan het volgende:
[..]
We kopen en verkopen aandelen.
Aandelen en forex* moest het zijn. Gewoon een korte samenvatting van wat day traden ongeveer inhoudtquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:31 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Aandelen ??
Ik dacht dat je interesse had in forex ?
Haha iedereen in de aanvalquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
kweenie hoor....maar Forex is de valutamarkt, daar waar de banken en multinationals hun valuta verhandelen.
hij speelt hard to getquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:34 schreef chemiboy het volgende:
Het lijkt me wel leuk om een groepchat te maken tussen johandepohan en edraket31
Helaas heeft edraket31 geen interesse
EUR USD moet je lang gaan.quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:28 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja, eigenlijk, als je alle lijntjes en indicatoren die je gebruikt uit kan leggen dan zou ik er waarschijnlijk ook al een stuk beter in worden.
Zit nu semi op de gok in de eur / dollar. Kvond hem weer wat laag staat "historisch gezien" van de laatste paar maanden. Ik doe het wel met nep geld.
Afgelopen maand heb ik er 19k mee verdiend.quote:Op donderdag 3 maart 2016 15:08 schreef richolio het volgende:
[..]
Hoeveel verdien je er zo'n beetje mee? En welke software gebruik je, hoe heb je het geleerd enz?
Een goede strategie leg je niet zomaar even uit..... Iedereen heeft weer zijn eigen voorkeuren. Er zijn traders die zweren bij Harmonic Patterns, ik heb ze geprobeerd maar niet mijn ding. Anderen zweren bij Support + Resistance, terwijl ik er niet in geloof. Zoveel traders, zoveel strategiën.quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:24 schreef chemiboy het volgende:
[..]
We willen niet de basis maar strategieën wisselen. Iedereen hier geeft wel goede punten aan maar niemand legt even een goede strategie uit. De liquiditeit zal er echt niet veel van dalen als TS mee gaat handelen
Denkje?quote:Op donderdag 3 maart 2016 14:59 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Binary options![]()
![]()
![]()
Elliot wave ?? Dan ben je geen daytrader toch ???quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Een goede strategie leg je niet zomaar even uit..... Iedereen heeft weer zijn eigen voorkeuren. Er zijn traders die zweren bij Harmonic Patterns, ik heb ze geprobeerd maar niet mijn ding. Anderen zweren bij Support + Resistance, terwijl ik er niet in geloof. Zoveel traders, zoveel strategiën.
Ikzelf volg voornamelijk Elliott Wave...even uitleggen? Het beste boek voor EW bevat 250 pagina's droge (engelse) tekst. Dat ga ik echt niet proberen uit te leggen
Als je op oorlogspad gaat ga je niet alleen met een mes toch?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:36 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Een goede strategie leg je niet zomaar even uit..... Iedereen heeft weer zijn eigen voorkeuren. Er zijn traders die zweren bij Harmonic Patterns, ik heb ze geprobeerd maar niet mijn ding. Anderen zweren bij Support + Resistance, terwijl ik er niet in geloof. Zoveel traders, zoveel strategiën.
Ikzelf volg voornamelijk Elliott Wave...even uitleggen? Het beste boek voor EW bevat 250 pagina's droge (engelse) tekst. Dat ga ik echt niet proberen uit te leggen
Binary option is geen markt als forex het is jij tegen de broker ( oftewel een soort casino)quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:37 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Denkje?
Als ik jou eens mijn binary option strategy zou showen dan zou je heel anders praten![]()
Ik heb een vriend die die strategy heeft ontworpen en hij rijdt nu in amsterdam in een dikke M6
Denkje?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:39 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Binary option is geen markt als forex het is jij tegen de broker ( oftewel een soort casino)
Nope, geen kwestie van hard to get......quote:
Scalpen ? Het is toch met een eindtijd en dat je je positie niet eerder kunt sluiten ?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:40 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Denkje?
en als je een goed werkend strategie hebt?
Ik zelf doe het soms. Is een hele goede scalp sessie.
Ik doe het voor de 2 min en 5 min binary optionquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:41 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Scalpen ? Het is toch met een eindtijd en dat je je positie niet eerder kunt sluiten ?
Een perfecte eigenschap heb je danquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:40 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Nope, geen kwestie van hard to get......
Ik zie hier in dit topic al ontstaan wat ik al in teveel traderchats meegemaakt heb.....
Ik heb X verdiend, hij rijdt rond in X, ik verdien mijn geld tijdens vakantie.....
Dat soort gesprekken heb ik helemaal geen zin![]()
Van mij zal nooit iemand horen wat ik er aan verdien (of verlies) en die dikke bak had ik al voordat ik aan Forex begon
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:41 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Scalpen ? Het is toch met een eindtijd en dat je je positie niet eerder kunt sluiten ?
Om het plaatje compleet te maken: EW in combinatie met Fibo en MACDquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:38 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als je op oorlogspad gaat ga je niet alleen met een mes toch?
Je gaat je optimaal voorbereiden. dmv mes, pistool, handgranaat etc etc datzelfde geldt voor forex.
Fibonacci, support res etc etc
Wick? 1H? NFP?quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:35 schreef Keskin58 het volgende:
EUR USD moet je lang gaan.
Ik zit vanaf de wick op de 1H die je nu ziet al erin. Ik heb vandaag alweer 300 euro gemaakt...
morgen NFP dus NIET TRADEN want het is morgen een dode dag tenzij je je geld wilt opblazen
Is dat wat je zelf ook gebruiktquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:43 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Om het plaatje compleet te maken: EW in combinatie met Fibo en MACD
En zeker geschikt om te daytraden, Grotere swings op de 240 zijn weer onderverdeeld in kleinere swings op de 1H
Ik snap "de basis" goed, incl RSI Bollingerbands etc.... Maar deze termen ken ik nog nietquote:
quote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik snap "de basis" goed, incl RSI Bollingerbands etc.... Maar deze termen ken ik nog niet
Dit is wat ik bedoel met midweek reversal. Ik zei gisteren dat midweek reversal vandaag zou zijn. en kijk hoe hard de eur usd is gegaanquote:Op donderdag 3 maart 2016 21:47 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ik snap "de basis" goed, incl RSI Bollingerbands etc.... Maar deze termen ken ik nog niet
ja, dat was een aanvulling omdat ik in eerste instantie alleen EW noemde en iemand vroeg of dat t alleen wasquote:
Nicequote:Op donderdag 3 maart 2016 21:49 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Dit is wat ik bedoel met midweek reversal. Ik zei gisteren dat midweek reversal vandaag zou zijn. en kijk hoe hard de eur usd is gegaan
Olie is een markt waarin ontzettend veel politieke belangen meespelen en dus ook veel meer gemanipuleerd wordtquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
NiceGoede voorspeller ben je!
Ik vind de oliemarkt wel heel vaag trouwens. Crude inventories waren gestegen met 10miljoen vaten olie.... Wat gebeurt er met de prijs? Die stijgt, the fuck?
Ik heb echt geen idee waar je het over hebt vriendquote:Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef MSchofield het volgende:
[..]
Nou, je zult het vooral zelf uit moeten proberen ben ik bang, en een paar keer goed onderuit gaan. Maar als je minder eigenwijs bent dan ik en alvast wilt leren van anderen voor je zelf allemaal fouten gaat overdoen zou je alvast kunnen beginnen met de volgende maatregelen:
- probeer steun- en weerstandniveaus te herkennen en ga short/long zodra de candles daarbij in de buurt komen;
- maak gebruik van hulpmiddelen (RSI, bollinger bands, etc) en leer candlestick patronen te herkennen;
- stel altijd vooraf een stoploss in en blijf daar vervolgens vanaf, wat de markt ook doet. Komt je verwachting niet uit en knalt de koers erdoorheen? Goeie les om je strategie evt. op te verfijnen, en je schade blijft beperkt;
- ik hou voor mezelf een maximale leverage van 50 aan;
- zet in elke trade niet meer dan een fractie van je totaalbedrag in, zo kun je nog een tijdje mee blijven doen, ook na een aantal verliezen op rij.
Voor de rest: veel oefenen, veel vallen en net zo vaak weer op staan.Succes!
Mja, dat is goed, maar..quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:51 schreef MSchofield het volgende:
[..]
Nou, je zult het vooral zelf uit moeten proberen ben ik bang, en een paar keer goed onderuit gaan. Maar als je minder eigenwijs bent dan ik en alvast wilt leren van anderen voor je zelf allemaal fouten gaat overdoen zou je alvast kunnen beginnen met de volgende maatregelen:
- probeer steun- en weerstandniveaus te herkennen en ga short/long zodra de candles daarbij in de buurt komen;
- maak gebruik van hulpmiddelen (RSI, bollinger bands, etc) en leer candlestick patronen te herkennen;
- stel altijd vooraf een stoploss in en blijf daar vervolgens vanaf, wat de markt ook doet. Komt je verwachting niet uit en knalt de koers erdoorheen? Goeie les om je strategie evt. op te verfijnen, en je schade blijft beperkt;
- ik hou voor mezelf een maximale leverage van 50 aan;
- zet in elke trade niet meer dan een fractie van je totaalbedrag in, zo kun je nog een tijdje mee blijven doen, ook na een aantal verliezen op rij.
Voor de rest: veel oefenen, veel vallen en net zo vaak weer op staan.Succes!
Voorspeller? lol ik voorspel niks voor. ik zeg de feiten.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:00 schreef ludovico het volgende:
[..]
NiceGoede voorspeller ben je!
Ik vind de oliemarkt wel heel vaag trouwens. Crude inventories waren gestegen met 10miljoen vaten olie.... Wat gebeurt er met de prijs? Die stijgt, the fuck?
Als je engels goed beheerst, Leer hiervanuit aub.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja, dat is goed, maar..
Welke timeframe gebruik je om lijntjes te trekken? En welk programma gebruik je daarvoor?
Mja dat kan ik weer minder geloven, maar je zult wel erg nauwkeurig zijn. Dat geloof ik best.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Voorspeller? lol ik voorspel niks voor. ik zeg de feiten.
Ik ken de markt helemaal uit mijn hoofd hoe die moved etc.
Thanks man! Ja, engels beheers ik wel goed. I'll read it.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als je engels goed beheerst, Leer hiervanuit aub.
http://www.babypips.com/school
Hahaha, jij kent de mmm niet en ik wel en als je die beheerst wordt je net zo goed als ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja dat kan ik weer minder geloven, maar je zult wel erg nauwkeurig zijn. Dat geloof ik best.
MMM M8?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:34 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hahaha, jij kent de mmm niet en ik wel en als je die beheerst wordt je net zo goed als ik
Wat jij doet is niet echt daytrading of wel?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:34 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hahaha, jij kent de mmm niet en ik wel en als je die beheerst wordt je net zo goed als ik
Leer even eerst wat alles inhoudt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
MMM M8?
Ik ga de pipsology school wel even inmaken
Klopt. Maar daarmee zul je amper verliezen. Als je gaat scalpen zul je eerder veel verliezen dan dat je zult winnen in mijn ogen. Want alles draait om longterms.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat jij doet is niet echt daytrading of wel?
Tenminste, je trade en houdt et wel een dag of 3-4 aan ofzo?
Ja ehh, wat moet ik allemaal lezen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Leer even eerst wat alles inhoudt.
Vergeet niet om belangrijke punten op te schrijven
Begin hier :quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja ehh, wat moet ik allemaal lezen?
Ik kan bloomberg market concepts gaan doen wel.
Waarom zou dit een sell zijn keskinquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:47 schreef Keskin58 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou een hele mooie sell zijn voor de komende weken. Maar ik heb hem niet genomen omdat morgen de nfp is Maar zoals je ziet gaat hij mooi omlaag
easier dan dit kan toch niet?
Chart raakt Fibonacci 100.0 Het is een strong supply zone. Los daarvan zul je ook zien dat MBFX op zijn max is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:50 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Waarom zou dit een sell zijn keskin
Handel jij lange termijn met leverage ?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:56 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Chart raakt Fibonacci 100.0 Het is een strong supply zone. Los daarvan zul je ook zien dat MBFX op zijn max is.
Als je op de Monthly candle kijkt zie je ook dat het zijn 3e level drop heeft gemaakt. Die maakt even een hele mooie W en gaat daarna omhoog. Dus NZD USD is een long op een jaarlijkse termijn.
Op de wekelijkse chart zie je dat die met wicks zit nu. zijn eerdere andles zijn wicks...
als er geen NFP was morgen zou ik sell gaan maar een nfp is gevaarlijk.
NFP is belangrijk voor de grotere langere term setups... dus volgende week word erg easy
Is het dan niet slimmer om dat andersom te doen? Op goede dagen meerdere dagtargets binnenhalen en op slechte dagen eerder opgeven?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:55 schreef edraket31 het volgende:
Zoveel tijd als ik beschikbaar heb, dat kan 16u zijn (waarvan je t grootste gedeelte op je handen zit tot een kans komt) maar heb ook vaak genoeg dat ik door de "London open" te traden, met een 1-1,5u mijn dagtarget al binnen heb.
Leverage van 1:500quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:00 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Handel jij lange termijn met leverage ?
Leverage van 1:500 damn hahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:01 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Leverage van 1:500
Als je goed geld wilt maken moet je of lange termijn gaan
of gaan scalpen maar dan wel met een lotsize van 5.0
Een goede MM dan valt dat wel meequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Leverage van 1:500 damn haha
dat is wel erg veel, met dat scalp ik
Wel tof dat je zoveel binnenhaalt, vertel ons meer over je luxe leven dat is altijd zo leuk om te horen.quote:
zo'n verhaal kun je zelf ook typen hoor, of geloof je nog in "it's on Internet so its true"?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:14 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Wel tof dat je zoveel binnenhaalt, vertel ons meer over je luxe leven dat is altijd zo leuk om te horen.
Je reageert alleen negatief in mijn ogen. Heb je deze week geld verloren? Ik raad je een boek aan. Lees The secret en je zult je denkwijze veranderd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
zo'n verhaal kun je zelf ook typen hoor, of geloof je nog in "it's on Internet so its true"?
Het enig negatieve wat je hier van mij kunt aantreffen is een reactie op je "forex is easy, kijk mij eens goed zijn, kijk mij eens 19k verdienen, kijk mij eens 7k verdienen met 10k, kijk mij eens geld verdienen in mijn vakantie".quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:17 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Je reageert alleen negatief in mijn ogen. Heb je deze week geld verloren? Ik raad je een boek aan. Lees The secret en je zult je denkwijze veranderd.
Ondertussen wordt nzd usd een push down voor de nfp ...
Als je er niet eens bent als ik over hoe ik erover praat dan betekend dat dat je niet positief bent. Ik zelf motiveer andere hoe mijn levenstijl is. Zodat andere dan nog harder zullen werken om mijn levensstijl te bereiken..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:02 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het enig negatieve wat je hier van mij kunt aantreffen is een reactie op je "forex is easy, kijk mij eens goed zijn, kijk mij eens 19k verdienen, kijk mij eens 7k verdienen met 10k, kijk mij eens geld verdienen in mijn vakantie".
Ik hou gewoon niet zo van die stijl (en bedragen noemen wat totaal geen toegevoegde waarde heeft) laten we het daar maar op houden.
ps: geen geld verloren deze week trouwens, het was een lastige week ivm vele correctiefases maar ben content met mijn winst
sorry, moet heel hard lachen om je zienswijze. Vraag me zelfs af of je wel serieus bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:37 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als je er niet eens bent als ik over hoe ik erover praat dan betekend dat dat je niet positief bent. Ik zelf motiveer andere hoe mijn levenstijl is. Zodat andere dan nog harder zullen werken om mijn levensstijl te bereiken..
positive mind jongen. Daarmee zul je het verschoppen in forexquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:51 schreef edraket31 het volgende:
[..]
sorry, moet heel hard lachen om je zienswijze. Vraag me zelfs af of je wel serieus bent.
Ik ga er niet eens op reageren
Hey keskinquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:52 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
positive mind jongen. Daarmee zul je het verschoppen in forex
lol baan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:49 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Hey keskin
Ben je een fulltime trader of doe je dit naast je baan.
International netwerken ? wat moet ik me daarbij voorstellen ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:18 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
lol baan?
Ik had een eigen onderneming.. sinds ik kan leven van forex ben ik ermee gestopt en ben ik begonnen met internationaal netwerken... dmv forex etc
Andere helpen voor een bepaald bedrag met het leren van forex en signalen uitgeven bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:33 schreef chemiboy het volgende:
[..]
International netwerken ? wat moet ik me daarbij voorstellen ?
Zelfs zo'n succesvol persoon als jij niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef Keskin58 het volgende:
Je kan niet maar met 1 inkomen rijk worden.
Nee echt niet hahaha.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:28 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Zelfs zo'n succesvol persoon als jij niet?Werk je toch gewoon een uurtje extra vanaf je jacht op St. Tropez?
Kerel toch....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee echt niet hahaha.
Je denkt misschien met een mondiaal inkomen van 10,000 euro per maand dan dat je niks gaat doen zo dacht ik vroeger ook natuurlijk maar nu streef je naar meer.
Ik zei altijd tegen mijzelf vroeger toen ik hiermee begon dat ik blij zou zijn als ik 100 per dag zou maken.. nu maak ik paar honderd euro's en ben ik nog niet blij en streef ik naar meer
Ach, zo als hem zie ik ze met bosjes voorbij komen. En elke maand hebben ze weer een nieuwe opportunity die je een 6 figure earner gaat maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kerel toch....
Nog maar kort gelden schreef je in een topic dat je zo blij was met ¤2.000,- per maand, je pakketjes bezorgd en les krijgt in traden en nu doe je 10k p/maand en ga je internationaal les geven als een echte goeroe?![]()
En veel succes gewenst met het volgen van Resa Mokhtarian, 1 van de grootste scammers in de business.
Zijn patserige stijl heb je in ieder geval al goed overgenomen.![]()
Je zult mij wel weer negatief vinden, maar ik vind dit bijna hilarisch worden
1 van de belangrijkste (vaak onderschatte) aspecten van forex is inderdaad de psychologische kant.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:52 schreef Taciho het volgende:
Verder zou ik het niet te serieus nemen en er vooral niet je baan van maken, de stress is het niet waard. Je mindset moet goed zijn om goede trades te maken. Ik stort een keer in de twee maanden en handel dan maximaal 1 dag tot een week voordat ik het weer helemaal zat ben.
Oh oh... Reza mokhtarian volg ik niet. Ik ken hem alleen via via.. Ik zit zelf in een groep vol amerikanenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kerel toch....
Nog maar kort gelden schreef je in een topic dat je zo blij was met ¤2.000,- per maand, je pakketjes bezorgd en les krijgt in traden en nu doe je 10k p/maand en ga je internationaal les geven als een echte goeroe?![]()
En veel succes gewenst met het volgen van Resa Mokhtarian, 1 van de grootste scammers in de business.
Zijn patserige stijl heb je in ieder geval al goed overgenomen.![]()
Je zult mij wel weer negatief vinden, maar ik vind dit bijna hilarisch worden
Laat je winsten eens zien dan, niet van een dag, maar sinds je zo "succesvol" bent geworden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:03 schreef Keskin58 het volgende:
En internationaal pes geven? Hell no. Wil niet aan die stress werken..
En als je net zo succesvol als ik wil worden geef ik je 1tip. Ga 20 uur lang de video's van steven mauro kijken. Dan zul je begrijpen wat ik doebeat the market makers!
Klopt die stress is een van de factoren die mij helpen om te pieken en mij zeker bij intraday helpen om in een soort hyperfocus te komen, waarbij je alles goed aanvoelt op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
1 van de belangrijkste (vaak onderschatte) aspecten van forex is inderdaad de psychologische kant.
Maar dat lijkt mij geen reden om er je job van te maken.
Als je stress hebt dan doe je iets fout waardoor je bang bent dat het fout gaat, namelijk:
* geen goed moneymanagement: elke trade maximaal een paar % van je kapitaal, kijk uit met hoge leverage
* niet op tijd je winst pakken of verlies nemen (stoplosses!)
*' twijfel over je positie: is een teken dat je strategie niet optimaal is, naarmate je meer ervaring opdoet en je consistent wordt in je opbrengst zal die twijfel ook verdwijnen.
Het is juist de "stress" die mij zo aantrekt, maar het ligt er maar helemaal aan hoe je er in staat..... Trade je met je laatste centen om zo snel mogelijk miljonair te worden of ga je aan de slag met een bedrag dat je kunt missen en wil je er een leuke extra aan overhouden.
Qua mindset heb je helemaal gelijk, had t onlangs nog: ik draaide ontzettend lekker, mijn win/loss ratio was erg hoog (76-78%) en toen had ik een paar dagen dat ik het helemaal kwijt was. Telkens verkeerde instapmomenten, sl's verkeerd geplaatst, "gepakt" worden door een stophunt, niet op tijd winst gepakt etc etc. Je gaat dan idd heel snel twijfelen aan alles wat je doet en dan is het goed om even een dag of wat anders te gaan doen, evalueren en weer fris beginnen
Je raakt verstrikt in je eigen fantasiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:03 schreef Keskin58 het volgende:
En internationaal pes geven? Hell no. Wil niet aan die stress werken..
En als je net zo succesvol als ik wil worden geef ik je 1tip. Ga 20 uur lang de video's van steven mauro kijken. Dan zul je begrijpen wat ik doebeat the market makers!
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Andere helpen voor een bepaald bedrag met het leren van forex en signalen uitgeven bijvoorbeeld..
Je kan niet maar met 1 inkomen rijk worden. Je moet er meerdere hebben
Welke analyse van EURUSD? Het enige dat je laat zien is een chart met indi's van Reza Mokhtarianquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:02 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Oh oh... Reza mokhtarian volg ik niet. Ik ken hem alleen via via.. Ik zit zelf in een groep vol amerikanenmij boeit niet wat jij denkt zoals ik al zei, eerst denk je 2k per maand is genoeg maar dan wil je steeds meer meer meer volg mijn eur isd analyse maar even en volgende week wil ik JOUW analyse even zien
Preciesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:31 schreef Taciho het volgende:
[..]
Laat je winsten eens zien dan, niet van een dag, maar sinds je zo "succesvol" bent geworden.
Bedoel je op reddit zelf? Ik weet dat er een wat actievere groep van Reddit naar Telegram is gegaan, ik heb wat eerder in dit topic een link gezet naar die chat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef Taciho het volgende:
[..]
Die forex groep van reddit zit ik ook in en het is meer een praatgroep dan dat er adviezen te vinden zijn, desalniettemin een interessante groep.
Timeframe: verschillend. Ik ga gewoon op zoek naar duidelijke patronen. Dat kan met candles van 5 sec. zijn maar ook candles van 1 uur of zelfs nog langer. Altijd goed om voor elke trade verschillende timeframes met elkaar te vergelijken. En niet instappen als je geen duidelijke patronen ziet. En ik handel via Oanda. Ze zijn soms een beetje irritant met adreswijzigingen, creditcards etc., maar dat maakt het allemaal wel veiliger. Verder weinig op aan te merken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja, dat is goed, maar..
Welke timeframe gebruik je om lijntjes te trekken? En welk programma gebruik je daarvoor?
Oanda vraagt teveel spreadquote:Op maandag 7 maart 2016 18:18 schreef MSchofield het volgende:
[..]
Timeframe: verschillend. Ik ga gewoon op zoek naar duidelijke patronen. Dat kan met candles van 5 sec. zijn maar ook candles van 1 uur of zelfs nog langer. Altijd goed om voor elke trade verschillende timeframes met elkaar te vergelijken. En niet instappen als je geen duidelijke patronen ziet. En ik handel via Oanda. Ze zijn soms een beetje irritant met adreswijzigingen, creditcards etc., maar dat maakt het allemaal wel veiliger. Verder weinig op aan te merken.
Dat en ik heb het gevoel dat Oanda meer gericht is op Amerikaanse klanten.Ze bieden ook niet meer dan 1:50 leverage (meer mag namelijk niet in de usa). Zelf zit ik nu sinds een half jaar bij fxpro en ben zeer positief.quote:
quote:
Nou....beste pizzakoerier....je zat er "maar" een paar 100 pips naast.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:20 schreef Keskin58 het volgende:
Dit is wat volgende week met eur usd gaat gebeuren
[ afbeelding ]
En de andere 300 pips vertel je even niet? kortom. Ik heb genoeg profit gemaakt dankzij eu usd... Maar los daarvan wat is jouw analyse voor de volgende week? even kijken of je dat wel kanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
[..]
Nou....beste pizzakoerier....je zat er "maar" een paar 100 pips naast.
Het is toch zo "easy"?![]()
Profit of geen profit, je zat flink mis met je voorspelling waar je zo zeker van was.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
En de andere 300 pips vertel je even niet? kortom. Ik heb genoeg profit gemaakt dankzij eu usd... Maar los daarvan wat is jouw analyse voor de volgende week? even kijken of je dat wel kanaangezien je een daytrader bent
Ik was een pizzakoerier toen ik 15 was.. tot mijn 16e gedaan en daarna ben ik daarmee gestopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:24 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Profit of geen profit, je zat flink mis met je voorspelling waar je zo zeker van was.
1.08 ipv 1.12
Als je zo doorgaat zul je weinig verdienen aan dat "internationale netwerken en betaald worden"![]()
Iedereen kan het een keer mis hebben qua voorspellingen, maar kom jezelf hier niet presenteren als iemand die het allemaal zo goed weet en dat het allemaal zo makkelijk is.
Stoer trouwens: een foto van iemand anders die een Rolex om heeft![]()
19-20 jaar oud....kortgeleden nog pizzakoerier en forexlessen volgend, inmiddels je "onderneming" verkocht, tradeaccount met een saldo van 6k en jezelf hier (proberen te) presenteren als een mega succesvolle trader. Joh, wie hou je nu voor de gek? Ons of eiglk jezelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Keskin58 op 12-03-2016 21:32:46 ]
Mooie fantast dat je er bent.....dit jaar nog postte je nog dat je bezorgdquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:26 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik was een pizzakoerier toen ik 15 was.. tot mijn 16e gedaan en daarna ben ik daarmee gestopt.
Reza begon ook al Pizza koerier vergeet dat niet jongeEn ik heb niet 1 account hahaha ik heb meerdere accounten. Ondertussen leef ik ervan en rij ik in een mooie bak waar jij van zult dromen
Zal ik anders even laten zien wat de profits van mijn groepsleden zijn als je mij niet wilt geloven?
Oke wat jij wilt, maar wat is jouw analyse voor de volgende week? Aangezien jij een daytrader bent wil ik jouw analyse wel zien...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Mooie fantast dat je er bent.....dit jaar nog postte je nog dat je bezorgd![]()
Voor wat betreft auto, je doet verkeerde aannames maar dat past wel bij zulke patserige types![]()
En je groepje: een heus ponzi scheme....kan het nog triester.
Succes verder met je geweldige successen (oh nee, van je groepsleden), ik ben klaar hier. Wij gaan t toch nooit met elkaar eens worden en het verveelt best snel om met een keyboard hero in discussie te gaan
Snap je het echt niet, of wil je het niet snappen?quote:Op zondag 13 maart 2016 03:48 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Oke wat jij wilt, maar wat is jouw analyse voor de volgende week? Aangezien jij een daytrader bent wil ik jouw analyse wel zien...
Ik denk dat jij gewoon weg jaloers bent op wat ik zeg omdat ik het easy vind..quote:Op zondag 13 maart 2016 09:06 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Snap je het echt niet, of wil je het niet snappen?
Ik reageer alleen maar op je omdat je jezelf hier komt presenteren als iemand die het allemaal wel effe weet, dat het allemaal zo easy is. Je roept van alles, als er iemand vraagt om een bewijs, wordt je een week stil en het enige dat je kunt laten zien is foto's van anderen. Je eigen chart van "dit gaat eurusd doen de komende week" zat je ruim 300 pips ernaast.
Ik zelf heb helemaal geen behoefte om mij hier te moeten bewijzen, maar ik loop hier ook niet te roepen dat het allemaal zo makkelijk is. Verwacht van mij geen voorspellingen of profitresults omdat jij dat zo graag wil.
Ik ben hier liever om mensen wat advies te geven als ze daar behoefte aan hebben.
Sowieso heb ik al heel lang geleden geleerd (Toen ik begon met traden moest jij nog geboren worden)
dat het nogal lastig is om "even" een voorspelling te doen wat een koers exact gaat doen, dus ik ben meer van de gedachte "trade what you see, not what you think".
Toch wil ik weten wat jouw analyse is voor de volgende week..quote:Op zondag 13 maart 2016 11:09 schreef edraket31 het volgende:
Yep, je snapt overduidelijk niet wat ik bedoel![]()
Weet je, laten we het er maar op houden dat ik jaloers ben op jouw fantastische resultaten en jij een veel betere trader bent dan ik.
Nu je zin?
Einde discussie wat mij betreft
Prijs was btw tot de 1.12100 gestegen en mijn voorspelling was 1.13quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:24 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Profit of geen profit, je zat flink mis met je voorspelling waar je zo zeker van was.
1.08 ipv 1.12
Als je zo doorgaat zul je weinig verdienen aan dat "internationale netwerken en betaald worden"![]()
Iedereen kan het een keer mis hebben qua voorspellingen, maar kom jezelf hier niet presenteren als iemand die het allemaal zo goed weet en dat het allemaal zo makkelijk is.
Stoer trouwens: een foto van iemand anders die een Rolex om heeft![]()
19-20 jaar oud....kortgeleden nog pizzakoerier en forexlessen volgend, inmiddels je "onderneming" verkocht, tradeaccount met een saldo van 6k en jezelf hier (proberen te) presenteren als een mega succesvolle trader. Joh, wie hou je nu voor de gek? Ons of eiglk jezelf?
Thx voor je posts en tips. Hoop dat dit topic weer interessant wordt als Keskin genegeerd kan worden..quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:53 schreef edraket31 het volgende:
Voor eenieder die de basis wil leren van Technische Analyse in forex is babypips.com een uitstekende site om te beginnen
Dit is écht mijn allerlaatste reactie op je, want je zit echt onzin uit te kramen.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:45 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Prijs was btw tot de 1.12100 gestegen en mijn voorspelling was 1.13
ik heb gewoonweg 300 pips signaal gratis aan jullie gegeven maar jullie wilde er niks mee doen
En dit is toch gebeurd wat ik zeiquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:20 schreef Keskin58 het volgende:
Dit is wat volgende week met eur usd gaat gebeuren
[ afbeelding ]
Jij weet niet wat je zegt denk ik? lolquote:Op zondag 24 april 2016 13:27 schreef chemiboy het volgende:
Lol Keskin de meeste indicatoren die je hebt repaints.![]()
Leeft deze chat nog ?
http://www.forexpeacearmy(...)ainst-the-fpa.39886/ dit is toch diegene die jij als een mentor ziet ?quote:Op maandag 25 april 2016 12:08 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je zegt denk ik? lol
Ik ben deze ochtend wakker geworden met 120 euro winst.. en het is pas maandag... How about you bro ?
Reza? hahaha wat een onzin joh Ik zit al inmiddels 120 pips up.... weekly is 1000quote:Op maandag 25 april 2016 12:19 schreef chemiboy het volgende:
[..]
http://www.forexpeacearmy(...)ainst-the-fpa.39886/ dit is toch diegene die jij als een mentor ziet ?
Verder zeg ik alleen dat sommige indicatoren op je scherm repaints. In feite heb je daar dus niks aan.
Open een myfxbook dan.quote:Op maandag 25 april 2016 13:18 schreef Keskin58 het volgende:
Morgen eindelijk weer terug naar Turkije.. even daar genieten van het weer haha..
Ik zit inmiddels al in de high of eur gbp en die gaat mooi crashen
Geen zin in joh.quote:
Dit was de signaal die ik uitgaf aan mijn ledenquote:Op maandag 25 april 2016 13:53 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Geen zin in joh.
Ik wil geld maken
was ik ook vergeten te melden dat ik op de gbp usd low of the day zit ?
Nee, dat ben ik niet geweest....quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:37 schreef Sculp het volgende:
@edraket31 Ben jij de edraket uit de London Live Room van een tijdje terug?
Als jij dat bent, dan hebben we toen in de chat getracht om een chatroom/forum te starten met andere Nederlanders daar waar zij toen tegen waren (waarschijnlijk omdat zij een betaalde versie hebben, heet volgens mij heet dat de Warroom)?
Kost 5 minuten.quote:Op maandag 25 april 2016 13:53 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Geen zin in joh.
Ik wil geld maken
was ik ook vergeten te melden dat ik op de gbp usd low of the day zit ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |