En de andere 300 pips vertel je even niet? kortom. Ik heb genoeg profit gemaakt dankzij eu usd... Maar los daarvan wat is jouw analyse voor de volgende week? even kijken of je dat wel kanquote:Op zaterdag 12 maart 2016 16:22 schreef edraket31 het volgende:
[..]
[..]
Nou....beste pizzakoerier....je zat er "maar" een paar 100 pips naast.
Het is toch zo "easy"?![]()
Profit of geen profit, je zat flink mis met je voorspelling waar je zo zeker van was.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 19:35 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
En de andere 300 pips vertel je even niet? kortom. Ik heb genoeg profit gemaakt dankzij eu usd... Maar los daarvan wat is jouw analyse voor de volgende week? even kijken of je dat wel kanaangezien je een daytrader bent
Ik was een pizzakoerier toen ik 15 was.. tot mijn 16e gedaan en daarna ben ik daarmee gestopt.quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:24 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Profit of geen profit, je zat flink mis met je voorspelling waar je zo zeker van was.
1.08 ipv 1.12
Als je zo doorgaat zul je weinig verdienen aan dat "internationale netwerken en betaald worden"![]()
Iedereen kan het een keer mis hebben qua voorspellingen, maar kom jezelf hier niet presenteren als iemand die het allemaal zo goed weet en dat het allemaal zo makkelijk is.
Stoer trouwens: een foto van iemand anders die een Rolex om heeft![]()
19-20 jaar oud....kortgeleden nog pizzakoerier en forexlessen volgend, inmiddels je "onderneming" verkocht, tradeaccount met een saldo van 6k en jezelf hier (proberen te) presenteren als een mega succesvolle trader. Joh, wie hou je nu voor de gek? Ons of eiglk jezelf?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 28% gewijzigd door Keskin58 op 12-03-2016 21:32:46 ]
Mooie fantast dat je er bent.....dit jaar nog postte je nog dat je bezorgdquote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:26 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Ik was een pizzakoerier toen ik 15 was.. tot mijn 16e gedaan en daarna ben ik daarmee gestopt.
Reza begon ook al Pizza koerier vergeet dat niet jongeEn ik heb niet 1 account hahaha ik heb meerdere accounten. Ondertussen leef ik ervan en rij ik in een mooie bak waar jij van zult dromen
Zal ik anders even laten zien wat de profits van mijn groepsleden zijn als je mij niet wilt geloven?
Oke wat jij wilt, maar wat is jouw analyse voor de volgende week? Aangezien jij een daytrader bent wil ik jouw analyse wel zien...quote:Op zaterdag 12 maart 2016 21:58 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Mooie fantast dat je er bent.....dit jaar nog postte je nog dat je bezorgd![]()
Voor wat betreft auto, je doet verkeerde aannames maar dat past wel bij zulke patserige types![]()
En je groepje: een heus ponzi scheme....kan het nog triester.
Succes verder met je geweldige successen (oh nee, van je groepsleden), ik ben klaar hier. Wij gaan t toch nooit met elkaar eens worden en het verveelt best snel om met een keyboard hero in discussie te gaan
Snap je het echt niet, of wil je het niet snappen?quote:Op zondag 13 maart 2016 03:48 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Oke wat jij wilt, maar wat is jouw analyse voor de volgende week? Aangezien jij een daytrader bent wil ik jouw analyse wel zien...
Ik denk dat jij gewoon weg jaloers bent op wat ik zeg omdat ik het easy vind..quote:Op zondag 13 maart 2016 09:06 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Snap je het echt niet, of wil je het niet snappen?
Ik reageer alleen maar op je omdat je jezelf hier komt presenteren als iemand die het allemaal wel effe weet, dat het allemaal zo easy is. Je roept van alles, als er iemand vraagt om een bewijs, wordt je een week stil en het enige dat je kunt laten zien is foto's van anderen. Je eigen chart van "dit gaat eurusd doen de komende week" zat je ruim 300 pips ernaast.
Ik zelf heb helemaal geen behoefte om mij hier te moeten bewijzen, maar ik loop hier ook niet te roepen dat het allemaal zo makkelijk is. Verwacht van mij geen voorspellingen of profitresults omdat jij dat zo graag wil.
Ik ben hier liever om mensen wat advies te geven als ze daar behoefte aan hebben.
Sowieso heb ik al heel lang geleden geleerd (Toen ik begon met traden moest jij nog geboren worden)
dat het nogal lastig is om "even" een voorspelling te doen wat een koers exact gaat doen, dus ik ben meer van de gedachte "trade what you see, not what you think".
Toch wil ik weten wat jouw analyse is voor de volgende week..quote:Op zondag 13 maart 2016 11:09 schreef edraket31 het volgende:
Yep, je snapt overduidelijk niet wat ik bedoel![]()
Weet je, laten we het er maar op houden dat ik jaloers ben op jouw fantastische resultaten en jij een veel betere trader bent dan ik.
Nu je zin?
Einde discussie wat mij betreft
Prijs was btw tot de 1.12100 gestegen en mijn voorspelling was 1.13quote:Op zaterdag 12 maart 2016 20:24 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Profit of geen profit, je zat flink mis met je voorspelling waar je zo zeker van was.
1.08 ipv 1.12
Als je zo doorgaat zul je weinig verdienen aan dat "internationale netwerken en betaald worden"![]()
Iedereen kan het een keer mis hebben qua voorspellingen, maar kom jezelf hier niet presenteren als iemand die het allemaal zo goed weet en dat het allemaal zo makkelijk is.
Stoer trouwens: een foto van iemand anders die een Rolex om heeft![]()
19-20 jaar oud....kortgeleden nog pizzakoerier en forexlessen volgend, inmiddels je "onderneming" verkocht, tradeaccount met een saldo van 6k en jezelf hier (proberen te) presenteren als een mega succesvolle trader. Joh, wie hou je nu voor de gek? Ons of eiglk jezelf?
Thx voor je posts en tips. Hoop dat dit topic weer interessant wordt als Keskin genegeerd kan worden..quote:Op donderdag 3 maart 2016 20:53 schreef edraket31 het volgende:
Voor eenieder die de basis wil leren van Technische Analyse in forex is babypips.com een uitstekende site om te beginnen
Dit is écht mijn allerlaatste reactie op je, want je zit echt onzin uit te kramen.quote:Op zondag 13 maart 2016 11:45 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Prijs was btw tot de 1.12100 gestegen en mijn voorspelling was 1.13
ik heb gewoonweg 300 pips signaal gratis aan jullie gegeven maar jullie wilde er niks mee doen
En dit is toch gebeurd wat ik zeiquote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:20 schreef Keskin58 het volgende:
Dit is wat volgende week met eur usd gaat gebeuren
[ afbeelding ]
Jij weet niet wat je zegt denk ik? lolquote:Op zondag 24 april 2016 13:27 schreef chemiboy het volgende:
Lol Keskin de meeste indicatoren die je hebt repaints.![]()
Leeft deze chat nog ?
http://www.forexpeacearmy(...)ainst-the-fpa.39886/ dit is toch diegene die jij als een mentor ziet ?quote:Op maandag 25 april 2016 12:08 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Jij weet niet wat je zegt denk ik? lol
Ik ben deze ochtend wakker geworden met 120 euro winst.. en het is pas maandag... How about you bro ?
Reza? hahaha wat een onzin joh Ik zit al inmiddels 120 pips up.... weekly is 1000quote:Op maandag 25 april 2016 12:19 schreef chemiboy het volgende:
[..]
http://www.forexpeacearmy(...)ainst-the-fpa.39886/ dit is toch diegene die jij als een mentor ziet ?
Verder zeg ik alleen dat sommige indicatoren op je scherm repaints. In feite heb je daar dus niks aan.
Open een myfxbook dan.quote:Op maandag 25 april 2016 13:18 schreef Keskin58 het volgende:
Morgen eindelijk weer terug naar Turkije.. even daar genieten van het weer haha..
Ik zit inmiddels al in de high of eur gbp en die gaat mooi crashen
Geen zin in joh.quote:
Dit was de signaal die ik uitgaf aan mijn ledenquote:Op maandag 25 april 2016 13:53 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Geen zin in joh.
Ik wil geld maken
was ik ook vergeten te melden dat ik op de gbp usd low of the day zit ?
Nee, dat ben ik niet geweest....quote:Op vrijdag 29 april 2016 20:37 schreef Sculp het volgende:
@edraket31 Ben jij de edraket uit de London Live Room van een tijdje terug?
Als jij dat bent, dan hebben we toen in de chat getracht om een chatroom/forum te starten met andere Nederlanders daar waar zij toen tegen waren (waarschijnlijk omdat zij een betaalde versie hebben, heet volgens mij heet dat de Warroom)?
Kost 5 minuten.quote:Op maandag 25 april 2016 13:53 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Geen zin in joh.
Ik wil geld maken
was ik ook vergeten te melden dat ik op de gbp usd low of the day zit ?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |