Mja dat kan ik weer minder geloven, maar je zult wel erg nauwkeurig zijn. Dat geloof ik best.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Voorspeller? lol ik voorspel niks voor. ik zeg de feiten.
Ik ken de markt helemaal uit mijn hoofd hoe die moved etc.
Thanks man! Ja, engels beheers ik wel goed. I'll read it.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als je engels goed beheerst, Leer hiervanuit aub.
http://www.babypips.com/school
Hahaha, jij kent de mmm niet en ik wel en als je die beheerst wordt je net zo goed als ikquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja dat kan ik weer minder geloven, maar je zult wel erg nauwkeurig zijn. Dat geloof ik best.
MMM M8?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:34 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hahaha, jij kent de mmm niet en ik wel en als je die beheerst wordt je net zo goed als ik
Wat jij doet is niet echt daytrading of wel?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:34 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Hahaha, jij kent de mmm niet en ik wel en als je die beheerst wordt je net zo goed als ik
Leer even eerst wat alles inhoudt.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:35 schreef ludovico het volgende:
[..]
MMM M8?
Ik ga de pipsology school wel even inmaken
Klopt. Maar daarmee zul je amper verliezen. Als je gaat scalpen zul je eerder veel verliezen dan dat je zult winnen in mijn ogen. Want alles draait om longterms.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef ludovico het volgende:
[..]
Wat jij doet is niet echt daytrading of wel?
Tenminste, je trade en houdt et wel een dag of 3-4 aan ofzo?
Ja ehh, wat moet ik allemaal lezen?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Leer even eerst wat alles inhoudt.
Vergeet niet om belangrijke punten op te schrijven
Begin hier :quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:45 schreef ludovico het volgende:
[..]
Ja ehh, wat moet ik allemaal lezen?
Ik kan bloomberg market concepts gaan doen wel.
Waarom zou dit een sell zijn keskinquote:Op donderdag 3 maart 2016 22:47 schreef Keskin58 het volgende:
[ afbeelding ]
Dit zou een hele mooie sell zijn voor de komende weken. Maar ik heb hem niet genomen omdat morgen de nfp is Maar zoals je ziet gaat hij mooi omlaag
easier dan dit kan toch niet?
Chart raakt Fibonacci 100.0 Het is een strong supply zone. Los daarvan zul je ook zien dat MBFX op zijn max is.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:50 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Waarom zou dit een sell zijn keskin
Handel jij lange termijn met leverage ?quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:56 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Chart raakt Fibonacci 100.0 Het is een strong supply zone. Los daarvan zul je ook zien dat MBFX op zijn max is.
Als je op de Monthly candle kijkt zie je ook dat het zijn 3e level drop heeft gemaakt. Die maakt even een hele mooie W en gaat daarna omhoog. Dus NZD USD is een long op een jaarlijkse termijn.
Op de wekelijkse chart zie je dat die met wicks zit nu. zijn eerdere andles zijn wicks...
als er geen NFP was morgen zou ik sell gaan maar een nfp is gevaarlijk.
NFP is belangrijk voor de grotere langere term setups... dus volgende week word erg easy
Is het dan niet slimmer om dat andersom te doen? Op goede dagen meerdere dagtargets binnenhalen en op slechte dagen eerder opgeven?quote:Op zondag 28 februari 2016 20:55 schreef edraket31 het volgende:
Zoveel tijd als ik beschikbaar heb, dat kan 16u zijn (waarvan je t grootste gedeelte op je handen zit tot een kans komt) maar heb ook vaak genoeg dat ik door de "London open" te traden, met een 1-1,5u mijn dagtarget al binnen heb.
Leverage van 1:500quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:00 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Handel jij lange termijn met leverage ?
Leverage van 1:500 damn hahaquote:Op donderdag 3 maart 2016 23:01 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Leverage van 1:500
Als je goed geld wilt maken moet je of lange termijn gaan
of gaan scalpen maar dan wel met een lotsize van 5.0
Een goede MM dan valt dat wel meequote:Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Leverage van 1:500 damn haha
dat is wel erg veel, met dat scalp ik
Wel tof dat je zoveel binnenhaalt, vertel ons meer over je luxe leven dat is altijd zo leuk om te horen.quote:
zo'n verhaal kun je zelf ook typen hoor, of geloof je nog in "it's on Internet so its true"?quote:Op donderdag 3 maart 2016 23:14 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Wel tof dat je zoveel binnenhaalt, vertel ons meer over je luxe leven dat is altijd zo leuk om te horen.
Je reageert alleen negatief in mijn ogen. Heb je deze week geld verloren? Ik raad je een boek aan. Lees The secret en je zult je denkwijze veranderd.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 09:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
zo'n verhaal kun je zelf ook typen hoor, of geloof je nog in "it's on Internet so its true"?
Het enig negatieve wat je hier van mij kunt aantreffen is een reactie op je "forex is easy, kijk mij eens goed zijn, kijk mij eens 19k verdienen, kijk mij eens 7k verdienen met 10k, kijk mij eens geld verdienen in mijn vakantie".quote:Op vrijdag 4 maart 2016 13:17 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Je reageert alleen negatief in mijn ogen. Heb je deze week geld verloren? Ik raad je een boek aan. Lees The secret en je zult je denkwijze veranderd.
Ondertussen wordt nzd usd een push down voor de nfp ...
Als je er niet eens bent als ik over hoe ik erover praat dan betekend dat dat je niet positief bent. Ik zelf motiveer andere hoe mijn levenstijl is. Zodat andere dan nog harder zullen werken om mijn levensstijl te bereiken..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:02 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Het enig negatieve wat je hier van mij kunt aantreffen is een reactie op je "forex is easy, kijk mij eens goed zijn, kijk mij eens 19k verdienen, kijk mij eens 7k verdienen met 10k, kijk mij eens geld verdienen in mijn vakantie".
Ik hou gewoon niet zo van die stijl (en bedragen noemen wat totaal geen toegevoegde waarde heeft) laten we het daar maar op houden.
ps: geen geld verloren deze week trouwens, het was een lastige week ivm vele correctiefases maar ben content met mijn winst
sorry, moet heel hard lachen om je zienswijze. Vraag me zelfs af of je wel serieus bent.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:37 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Als je er niet eens bent als ik over hoe ik erover praat dan betekend dat dat je niet positief bent. Ik zelf motiveer andere hoe mijn levenstijl is. Zodat andere dan nog harder zullen werken om mijn levensstijl te bereiken..
positive mind jongen. Daarmee zul je het verschoppen in forexquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:51 schreef edraket31 het volgende:
[..]
sorry, moet heel hard lachen om je zienswijze. Vraag me zelfs af of je wel serieus bent.
Ik ga er niet eens op reageren
Hey keskinquote:Op vrijdag 4 maart 2016 14:52 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
positive mind jongen. Daarmee zul je het verschoppen in forex
lol baan?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 15:49 schreef chemiboy het volgende:
[..]
Hey keskin
Ben je een fulltime trader of doe je dit naast je baan.
International netwerken ? wat moet ik me daarbij voorstellen ?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:18 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
lol baan?
Ik had een eigen onderneming.. sinds ik kan leven van forex ben ik ermee gestopt en ben ik begonnen met internationaal netwerken... dmv forex etc
Andere helpen voor een bepaald bedrag met het leren van forex en signalen uitgeven bijvoorbeeld..quote:Op vrijdag 4 maart 2016 18:33 schreef chemiboy het volgende:
[..]
International netwerken ? wat moet ik me daarbij voorstellen ?
Zelfs zo'n succesvol persoon als jij niet?quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef Keskin58 het volgende:
Je kan niet maar met 1 inkomen rijk worden.
Nee echt niet hahaha.quote:Op vrijdag 4 maart 2016 21:28 schreef The_Temp het volgende:
[..]
Zelfs zo'n succesvol persoon als jij niet?Werk je toch gewoon een uurtje extra vanaf je jacht op St. Tropez?
Kerel toch....quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:16 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Nee echt niet hahaha.
Je denkt misschien met een mondiaal inkomen van 10,000 euro per maand dan dat je niks gaat doen zo dacht ik vroeger ook natuurlijk maar nu streef je naar meer.
Ik zei altijd tegen mijzelf vroeger toen ik hiermee begon dat ik blij zou zijn als ik 100 per dag zou maken.. nu maak ik paar honderd euro's en ben ik nog niet blij en streef ik naar meer
Ach, zo als hem zie ik ze met bosjes voorbij komen. En elke maand hebben ze weer een nieuwe opportunity die je een 6 figure earner gaat maken.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kerel toch....
Nog maar kort gelden schreef je in een topic dat je zo blij was met ¤2.000,- per maand, je pakketjes bezorgd en les krijgt in traden en nu doe je 10k p/maand en ga je internationaal les geven als een echte goeroe?![]()
En veel succes gewenst met het volgen van Resa Mokhtarian, 1 van de grootste scammers in de business.
Zijn patserige stijl heb je in ieder geval al goed overgenomen.![]()
Je zult mij wel weer negatief vinden, maar ik vind dit bijna hilarisch worden
1 van de belangrijkste (vaak onderschatte) aspecten van forex is inderdaad de psychologische kant.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 14:52 schreef Taciho het volgende:
Verder zou ik het niet te serieus nemen en er vooral niet je baan van maken, de stress is het niet waard. Je mindset moet goed zijn om goede trades te maken. Ik stort een keer in de twee maanden en handel dan maximaal 1 dag tot een week voordat ik het weer helemaal zat ben.
Oh oh... Reza mokhtarian volg ik niet. Ik ken hem alleen via via.. Ik zit zelf in een groep vol amerikanenquote:Op zaterdag 5 maart 2016 13:17 schreef edraket31 het volgende:
[..]
Kerel toch....
Nog maar kort gelden schreef je in een topic dat je zo blij was met ¤2.000,- per maand, je pakketjes bezorgd en les krijgt in traden en nu doe je 10k p/maand en ga je internationaal les geven als een echte goeroe?![]()
En veel succes gewenst met het volgen van Resa Mokhtarian, 1 van de grootste scammers in de business.
Zijn patserige stijl heb je in ieder geval al goed overgenomen.![]()
Je zult mij wel weer negatief vinden, maar ik vind dit bijna hilarisch worden
Laat je winsten eens zien dan, niet van een dag, maar sinds je zo "succesvol" bent geworden.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:03 schreef Keskin58 het volgende:
En internationaal pes geven? Hell no. Wil niet aan die stress werken..
En als je net zo succesvol als ik wil worden geef ik je 1tip. Ga 20 uur lang de video's van steven mauro kijken. Dan zul je begrijpen wat ik doebeat the market makers!
Klopt die stress is een van de factoren die mij helpen om te pieken en mij zeker bij intraday helpen om in een soort hyperfocus te komen, waarbij je alles goed aanvoelt op de een of andere manier.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 15:31 schreef edraket31 het volgende:
[..]
1 van de belangrijkste (vaak onderschatte) aspecten van forex is inderdaad de psychologische kant.
Maar dat lijkt mij geen reden om er je job van te maken.
Als je stress hebt dan doe je iets fout waardoor je bang bent dat het fout gaat, namelijk:
* geen goed moneymanagement: elke trade maximaal een paar % van je kapitaal, kijk uit met hoge leverage
* niet op tijd je winst pakken of verlies nemen (stoplosses!)
*' twijfel over je positie: is een teken dat je strategie niet optimaal is, naarmate je meer ervaring opdoet en je consistent wordt in je opbrengst zal die twijfel ook verdwijnen.
Het is juist de "stress" die mij zo aantrekt, maar het ligt er maar helemaal aan hoe je er in staat..... Trade je met je laatste centen om zo snel mogelijk miljonair te worden of ga je aan de slag met een bedrag dat je kunt missen en wil je er een leuke extra aan overhouden.
Qua mindset heb je helemaal gelijk, had t onlangs nog: ik draaide ontzettend lekker, mijn win/loss ratio was erg hoog (76-78%) en toen had ik een paar dagen dat ik het helemaal kwijt was. Telkens verkeerde instapmomenten, sl's verkeerd geplaatst, "gepakt" worden door een stophunt, niet op tijd winst gepakt etc etc. Je gaat dan idd heel snel twijfelen aan alles wat je doet en dan is het goed om even een dag of wat anders te gaan doen, evalueren en weer fris beginnen
Je raakt verstrikt in je eigen fantasiequote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:03 schreef Keskin58 het volgende:
En internationaal pes geven? Hell no. Wil niet aan die stress werken..
En als je net zo succesvol als ik wil worden geef ik je 1tip. Ga 20 uur lang de video's van steven mauro kijken. Dan zul je begrijpen wat ik doebeat the market makers!
quote:Op vrijdag 4 maart 2016 20:58 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Andere helpen voor een bepaald bedrag met het leren van forex en signalen uitgeven bijvoorbeeld..
Je kan niet maar met 1 inkomen rijk worden. Je moet er meerdere hebben
Welke analyse van EURUSD? Het enige dat je laat zien is een chart met indi's van Reza Mokhtarianquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:02 schreef Keskin58 het volgende:
[..]
Oh oh... Reza mokhtarian volg ik niet. Ik ken hem alleen via via.. Ik zit zelf in een groep vol amerikanenmij boeit niet wat jij denkt zoals ik al zei, eerst denk je 2k per maand is genoeg maar dan wil je steeds meer meer meer volg mijn eur isd analyse maar even en volgende week wil ik JOUW analyse even zien
Preciesquote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:31 schreef Taciho het volgende:
[..]
Laat je winsten eens zien dan, niet van een dag, maar sinds je zo "succesvol" bent geworden.
Bedoel je op reddit zelf? Ik weet dat er een wat actievere groep van Reddit naar Telegram is gegaan, ik heb wat eerder in dit topic een link gezet naar die chat.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 16:45 schreef Taciho het volgende:
[..]
Die forex groep van reddit zit ik ook in en het is meer een praatgroep dan dat er adviezen te vinden zijn, desalniettemin een interessante groep.
Timeframe: verschillend. Ik ga gewoon op zoek naar duidelijke patronen. Dat kan met candles van 5 sec. zijn maar ook candles van 1 uur of zelfs nog langer. Altijd goed om voor elke trade verschillende timeframes met elkaar te vergelijken. En niet instappen als je geen duidelijke patronen ziet. En ik handel via Oanda. Ze zijn soms een beetje irritant met adreswijzigingen, creditcards etc., maar dat maakt het allemaal wel veiliger. Verder weinig op aan te merken.quote:Op donderdag 3 maart 2016 22:23 schreef ludovico het volgende:
[..]
Mja, dat is goed, maar..
Welke timeframe gebruik je om lijntjes te trekken? En welk programma gebruik je daarvoor?
Oanda vraagt teveel spreadquote:Op maandag 7 maart 2016 18:18 schreef MSchofield het volgende:
[..]
Timeframe: verschillend. Ik ga gewoon op zoek naar duidelijke patronen. Dat kan met candles van 5 sec. zijn maar ook candles van 1 uur of zelfs nog langer. Altijd goed om voor elke trade verschillende timeframes met elkaar te vergelijken. En niet instappen als je geen duidelijke patronen ziet. En ik handel via Oanda. Ze zijn soms een beetje irritant met adreswijzigingen, creditcards etc., maar dat maakt het allemaal wel veiliger. Verder weinig op aan te merken.
Dat en ik heb het gevoel dat Oanda meer gericht is op Amerikaanse klanten.Ze bieden ook niet meer dan 1:50 leverage (meer mag namelijk niet in de usa). Zelf zit ik nu sinds een half jaar bij fxpro en ben zeer positief.quote:
quote:
Nou....beste pizzakoerier....je zat er "maar" een paar 100 pips naast.quote:Op zaterdag 5 maart 2016 12:20 schreef Keskin58 het volgende:
Dit is wat volgende week met eur usd gaat gebeuren
[ afbeelding ]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |