abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160403835
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 22:31 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Voorspeller? lol ik voorspel niks voor. ik zeg de feiten.

Ik ken de markt helemaal uit mijn hoofd hoe die moved etc.
Mja dat kan ik weer minder geloven, maar je zult wel erg nauwkeurig zijn. Dat geloof ik best.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_160403860
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Als je engels goed beheerst, Leer hiervanuit aub.

http://www.babypips.com/school
Thanks man! Ja, engels beheers ik wel goed. I'll read it.
"Het enkele feit dat de gewasbeschermingsmiddelen zijn toegelaten, geeft in ieder geval geen garantie op het ontbreken van met name een uitgesteld schadelijk effect op de gezondheid van mensen."
pi_160403915
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 22:32 schreef ludovico het volgende:

[..]

Mja dat kan ik weer minder geloven, maar je zult wel erg nauwkeurig zijn. Dat geloof ik best.
Hahaha, jij kent de mmm niet en ik wel en als je die beheerst wordt je net zo goed als ik ;)
pi_160403973
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 22:34 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Hahaha, jij kent de mmm niet en ik wel en als je die beheerst wordt je net zo goed als ik ;)
MMM M8?

Ik ga de pipsology school wel even inmaken ;)
pi_160404033
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 22:34 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Wat jij doet is niet echt daytrading of wel?
Tenminste, je trade en houdt et wel een dag of 3-4 aan ofzo?
pi_160404038
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 22:35 schreef ludovico het volgende:

[..]

MMM M8?

Ik ga de pipsology school wel even inmaken ;)
Leer even eerst wat alles inhoudt.
Vergeet niet om belangrijke punten op te schrijven ;)
pi_160404086
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef ludovico het volgende:

[..]

Wat jij doet is niet echt daytrading of wel?
Tenminste, je trade en houdt et wel een dag of 3-4 aan ofzo?
Klopt. Maar daarmee zul je amper verliezen. Als je gaat scalpen zul je eerder veel verliezen dan dat je zult winnen in mijn ogen. Want alles draait om longterms.
pi_160404441
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 22:36 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Leer even eerst wat alles inhoudt.
Vergeet niet om belangrijke punten op te schrijven ;)
Ja ehh, wat moet ik allemaal lezen?
Ik kan bloomberg market concepts gaan doen wel.
pi_160404514

Dit zou een hele mooie sell zijn voor de komende weken. Maar ik heb hem niet genomen omdat morgen de nfp is Maar zoals je ziet gaat hij mooi omlaag ;)

easier dan dit kan toch niet?
pi_160404531
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 22:45 schreef ludovico het volgende:

[..]

Ja ehh, wat moet ik allemaal lezen?
Ik kan bloomberg market concepts gaan doen wel.
Begin hier :

http://www.babypips.com/s(...)x/what-is-forex.html

Begin vanaf het begin. Wat zij uitleggen is echt zeer goed.
pi_160404633
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 22:47 schreef Keskin58 het volgende:
[ afbeelding ]

Dit zou een hele mooie sell zijn voor de komende weken. Maar ik heb hem niet genomen omdat morgen de nfp is Maar zoals je ziet gaat hij mooi omlaag ;)

easier dan dit kan toch niet?
Waarom zou dit een sell zijn keskin
pi_160404792
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 22:50 schreef chemiboy het volgende:

[..]

Waarom zou dit een sell zijn keskin
Chart raakt Fibonacci 100.0 Het is een strong supply zone. Los daarvan zul je ook zien dat MBFX op zijn max is.
Als je op de Monthly candle kijkt zie je ook dat het zijn 3e level drop heeft gemaakt. Die maakt even een hele mooie W en gaat daarna omhoog. Dus NZD USD is een long op een jaarlijkse termijn.
Op de wekelijkse chart zie je dat die met wicks zit nu. zijn eerdere andles zijn wicks...
als er geen NFP was morgen zou ik sell gaan maar een nfp is gevaarlijk.
NFP is belangrijk voor de grotere langere term setups... dus volgende week word erg easy ;)
pi_160404885
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 22:56 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Chart raakt Fibonacci 100.0 Het is een strong supply zone. Los daarvan zul je ook zien dat MBFX op zijn max is.
Als je op de Monthly candle kijkt zie je ook dat het zijn 3e level drop heeft gemaakt. Die maakt even een hele mooie W en gaat daarna omhoog. Dus NZD USD is een long op een jaarlijkse termijn.
Op de wekelijkse chart zie je dat die met wicks zit nu. zijn eerdere andles zijn wicks...
als er geen NFP was morgen zou ik sell gaan maar een nfp is gevaarlijk.
NFP is belangrijk voor de grotere langere term setups... dus volgende week word erg easy ;)
Handel jij lange termijn met leverage ?
pi_160404910
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 20:55 schreef edraket31 het volgende:
Zoveel tijd als ik beschikbaar heb, dat kan 16u zijn (waarvan je t grootste gedeelte op je handen zit tot een kans komt) maar heb ook vaak genoeg dat ik door de "London open" te traden, met een 1-1,5u mijn dagtarget al binnen heb.
Is het dan niet slimmer om dat andersom te doen? Op goede dagen meerdere dagtargets binnenhalen en op slechte dagen eerder opgeven?

http://www.citylab.com/we(...)hen-it-rains/381652/
Tegenwoordig moet je Dr. Ir. zijn om een beetje correct Nederlands te kunnen neerpleuren.
Abusing semicolons since 1987.
pi_160404937
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 23:00 schreef chemiboy het volgende:

[..]

Handel jij lange termijn met leverage ?
Leverage van 1:500
Als je goed geld wilt maken moet je of lange termijn gaan
of gaan scalpen maar dan wel met een lotsize van 5.0
pi_160405157
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 23:01 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Leverage van 1:500
Als je goed geld wilt maken moet je of lange termijn gaan
of gaan scalpen maar dan wel met een lotsize van 5.0
Leverage van 1:500 damn haha

dat is wel erg veel, met dat scalp ik
pi_160405209
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 23:10 schreef chemiboy het volgende:

[..]

Leverage van 1:500 damn haha

dat is wel erg veel, met dat scalp ik
Een goede MM dan valt dat wel mee
pi_160405294
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 23:11 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Een goede MM dan valt dat wel mee
Wel tof dat je zoveel binnenhaalt, vertel ons meer over je luxe leven dat is altijd zo leuk om te horen.
pi_160410061
quote:
0s.gif Op donderdag 3 maart 2016 23:14 schreef chemiboy het volgende:

[..]

Wel tof dat je zoveel binnenhaalt, vertel ons meer over je luxe leven dat is altijd zo leuk om te horen.
zo'n verhaal kun je zelf ook typen hoor, of geloof je nog in "it's on Internet so its true"? ;)
pi_160415352
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 09:31 schreef edraket31 het volgende:

[..]

zo'n verhaal kun je zelf ook typen hoor, of geloof je nog in "it's on Internet so its true"? ;)
Je reageert alleen negatief in mijn ogen. Heb je deze week geld verloren? Ik raad je een boek aan. Lees The secret en je zult je denkwijze veranderd.

Ondertussen wordt nzd usd een push down voor de nfp ...
pi_160416483
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 13:17 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Je reageert alleen negatief in mijn ogen. Heb je deze week geld verloren? Ik raad je een boek aan. Lees The secret en je zult je denkwijze veranderd.

Ondertussen wordt nzd usd een push down voor de nfp ...
Het enig negatieve wat je hier van mij kunt aantreffen is een reactie op je "forex is easy, kijk mij eens goed zijn, kijk mij eens 19k verdienen, kijk mij eens 7k verdienen met 10k, kijk mij eens geld verdienen in mijn vakantie".

Ik hou gewoon niet zo van die stijl (en bedragen noemen wat totaal geen toegevoegde waarde heeft) laten we het daar maar op houden.

ps: geen geld verloren deze week trouwens, het was een lastige week ivm vele correctiefases maar ben content met mijn winst
pi_160417337
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:02 schreef edraket31 het volgende:

[..]

Het enig negatieve wat je hier van mij kunt aantreffen is een reactie op je "forex is easy, kijk mij eens goed zijn, kijk mij eens 19k verdienen, kijk mij eens 7k verdienen met 10k, kijk mij eens geld verdienen in mijn vakantie".

Ik hou gewoon niet zo van die stijl (en bedragen noemen wat totaal geen toegevoegde waarde heeft) laten we het daar maar op houden.

ps: geen geld verloren deze week trouwens, het was een lastige week ivm vele correctiefases maar ben content met mijn winst
Als je er niet eens bent als ik over hoe ik erover praat dan betekend dat dat je niet positief bent. Ik zelf motiveer andere hoe mijn levenstijl is. Zodat andere dan nog harder zullen werken om mijn levensstijl te bereiken..
pi_160417700
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:37 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

Als je er niet eens bent als ik over hoe ik erover praat dan betekend dat dat je niet positief bent. Ik zelf motiveer andere hoe mijn levenstijl is. Zodat andere dan nog harder zullen werken om mijn levensstijl te bereiken..
sorry, moet heel hard lachen om je zienswijze. Vraag me zelfs af of je wel serieus bent.
Ik ga er niet eens op reageren :r
pi_160417741
quote:
0s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:51 schreef edraket31 het volgende:

[..]

sorry, moet heel hard lachen om je zienswijze. Vraag me zelfs af of je wel serieus bent.
Ik ga er niet eens op reageren :r
positive mind jongen. Daarmee zul je het verschoppen in forex
pi_160418950
quote:
1s.gif Op vrijdag 4 maart 2016 14:52 schreef Keskin58 het volgende:

[..]

positive mind jongen. Daarmee zul je het verschoppen in forex
Hey keskin

Ben je een fulltime trader of doe je dit naast je baan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')