Nasiquote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gekruide aardappelpartjes met tuinbonen en zalm.
Trek net een blik jodenkoeken open.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gekruide aardappelpartjes met tuinbonen en zalm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Á la Johannes?quote:
Of badder.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht het nieuwe account van Sunrise
quote:
Vitesse thuis, genotquote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Brammess het volgende:
Wisten jullie nog toen Viergever op 6 stond voor een paar wedstrijden?
Duistere tijden van deze club.
Kan ook. Heeft deze "nieuwe user" in 10 posts tijd al 3 keer verteld dat hij bij FC EIndhoven heeft gevoetbald?quote:
Dat heb je weleens als spits in een team wat geeneens de middenlijn overkomt.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Kopsterk het volgende:
Tegen een normale tegenstander als Ajax komt Vincent 'hype' Janssen er niet aan te pas.
Die eerste in de JC schaal was volgens mij verrassend goed van hem dacht ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Brammess het volgende:
Wisten jullie nog toen Viergever op 6 stond voor een paar wedstrijden?
Duistere tijden van deze club.
Wat is er mis met PSV-fans?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:23 schreef hafcfan het volgende:
Waar komen al die debiele PSV fans ineens vandaan?
De grote LVG show bij United - Arsenalquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ook. Heeft deze "nieuwe user" in 10 posts tijd al 3 keer verteld dat hij bij FC EIndhoven heeft gevoetbald?
Verdomme, wellicht even MOTD2 aanslingerenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De grote LVG show bij United - Arsenal
Verliest zijn duels van Viergever. Nuff said.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb je weleens als spits in een team wat geeneens de middenlijn overkomt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ook. Heeft deze "nieuwe user" in 10 posts tijd al 3 keer verteld dat hij bij FC EIndhoven heeft gevoetbald?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdommequote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://streamable.com/rh7c
Deed ie prima idd, gewoon goaltje meepikken. Uiteraard is hij gezien Baaszoer nu kansloos voor die positie.quote:
Waarom doet de pijn van anderen jou goed?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik merk dat de 0-5 in een half leeg stadion pijn heeft gedaan bij hafcfanDat doet mij goed
Het zit diep bij Davy.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doet de pijn van anderen jou goed?
Met die portemonnee wat het dieptepuntquote:Op zondag 28 februari 2016 17:31 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom doet de pijn van anderen jou goed?
Plaag GGMM niet eens zo.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met die portemonnee wat het dieptepunt
Ja, bijzonder was dat. Dan vraag je je toch af wat er in zijn eigen leven speelt.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:32 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Met die portemonnee wat het dieptepunt
Eigenlijk vind ik het ook geen boeiend plaatje.quote:
Maar je had zeker even niks te doen?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ook geen boeiend plaatje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik had toch even het idee, het valt lekker, het valt goed. Ja en daarna, gaan ze zoals altijd bovenaards gooien tegen mij en dan missen ze gewoon niks meer.
Toon eens ruggengraat.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:34 schreef Maartenfr12 het volgende:
[..]
Eigenlijk vind ik het ook geen boeiend plaatje.
Misschien is hij in zijn leven zelf al regelmatig uitgelachen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:33 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, bijzonder was dat. Dan vraag je je toch af wat er in zijn eigen leven speelt.
Of je kijkt gewoon de video.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Verbeterde LVG gif
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Verbeterde LVG gifZwarte balken weg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat zou ik erg zielig vinden.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:35 schreef Kopsterk het volgende:
[..]
Misschien is hij in zijn leven zelf al regelmatig uitgelachen.
Weer in slaap gevallen?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:36 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik heb nu pas door dat het rust is.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:35 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Verbeterde LVG gifNice.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze sparen zeg denk ik. Kortste weg naar Europees voetbal.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:40 schreef WethouderHekking het volgende:
Feyenoord heeft een makkie donderdag, heb ik al gezien
10.200 is de helft van 12.500?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:30 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik merk dat de 0-5 in een half leeg stadion pijn heeft gedaan bij hafcfanDat doet mij goed
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:40 schreef Tagliano het volgende:
"En dan is dit een absolute wereldgoal."
-Mario Been over een aanval waaruit geen goal komt
Dit mag niet op FOKquote:Op zondag 28 februari 2016 17:42 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
Zag ik een Noord-Korea vlag in het Feyenoord uitvak? Wat heeft dat voor betekenis?
Kom de hoop nou niet bederven.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:40 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Ze sparen zeg denk ik. Kortste weg naar Europees voetbal.
Slecht hoor, in zo'n goed seizoen je ploeg zo snel laten vallen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:43 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Oh jij was blijkbaar nog eerder weg.
Hoop jij.quote:
Het uitpubliekquote:Op zondag 28 februari 2016 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er al mensen naar huis?
watquote:Op zondag 28 februari 2016 17:50 schreef BadderHaring het volgende:
[..]
Goed zo, de aangekondigde flitscontrole methode. Dat werkt bij mods vast ook.
Zelf ik ben eerder naar huis gegaan hoor ik zojuistquote:Op zondag 28 februari 2016 17:48 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Zijn er al mensen naar huis?
Buiten het feit dat.....quote:Op zondag 28 februari 2016 17:49 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Ja maar nogmaals
een X aantal spelers
Welkom terug in Nederlandquote:Op zondag 28 februari 2016 17:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zelf ik ben eerder naar huis gegaan hoor ik zojuist
Huilend waarschijnlijk.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:51 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Zelf ik ben eerder naar huis gegaan hoor ik zojuist
Ik kan dat biertje nu eerder komen halen dan in de zomerquote:Op zondag 28 februari 2016 17:52 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Welkom terug in Nederland
Iets dat altijd koud ligt in mijn koelkast is bier inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:52 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik kan dat biertje nu eerder komen halen dan in de zomer
Ik probeer Sevilla vanavond even mee te pikkenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:52 schreef Koffieplanter het volgende:
Ik kijk ook weer nu ik net even heb genoten van Valencia-Bilbao. iPad Gary verloor, alweer. Feest.
Dat zou zeer gezellig zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 17:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik probeer Sevilla vanavond even mee te pikken
Sevilla is de enige ploeg in la Liga die nog geen uitwedstrijd heeft gewonnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:53 schreef hafcfan het volgende:
[..]
Ik probeer Sevilla vanavond even mee te pikken
Ben er morgen om 19:00quote:Op zondag 28 februari 2016 17:53 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Iets dat altijd koud ligt in mijn koelkast is bier inderdaad.
Wel half. Moet Juve ook bekijken.quote:
Dan wordt dat eens tijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:53 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Sevilla is de enige ploeg in la Liga die nog geen uitwedstrijd heeft gewonnen.
Gaat veel te snel voor hem dit.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:55 schreef Kopsterk het volgende:
Ron Vlaar kan het allemaal niet handelen
Waarom dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:55 schreef hafcfan het volgende:
Ajax kampioen met dit elftal zal wel genot zijn
Ajax kampioen is nooit genot.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:55 schreef hafcfan het volgende:
Ajax kampioen met dit elftal zal wel genot zijn
Dat zeg ik net. Nu kunnen ze vertrouwen tanken voor donderdag.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:56 schreef WethouderHekking het volgende:
Dit wordt de ommekeer in de wedstrijd.
LOLquote:Op zondag 28 februari 2016 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
El Ghazi kan volgend weekend weer stappen in Keulen, hij heeft vrijaf.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:56 schreef Tagliano het volgende:
Met 3-0 achterstaan tegen 10 man
Jezus wat ben je dan slecht zeg
Dan is de afwezigheid van El Ghazi wel een aderlating jaquote:
Je bent in vormquote:Op zondag 28 februari 2016 17:56 schreef Tagliano het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Daar zitten 8 gehuurde spelers van ajax.... dus dan weet je het wel.quote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:56 schreef Tagliano het volgende:
Het staat nog aan ja. Maar ik doe inmiddels wat anders.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:57 schreef PSVCL het volgende:
Zijn er nog PSVers die aan het kijken zijn..
Die willen zich bewijzen idd.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Daar zitten 8 gehuurde spelers van ajax.... dus dan weet je het wel.
piep piepquote:Op zondag 28 februari 2016 17:57 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
Daar zitten 8 gehuurde spelers van ajax.... dus dan weet je het wel.
Liverpool - City is ook bezigquote:Op zondag 28 februari 2016 17:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het staat nog aan ja. Maar ik doe inmiddels wat anders.
Ja Badder, want zijn clubje Eindhoven speelt nu niet, dus heeft hij tijd voor andere dingen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:57 schreef PSVCL het volgende:
Zijn er nog PSVers die aan het kijken zijn..
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:56 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Inderdaad, doen ze op straat ook altijd.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:58 schreef Smoofie het volgende:
Maar serieus, typische mocro actie weer.
Waarom maak je je daar druk om als niet-ajacied?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:58 schreef FireFox1 het volgende:
Nooit meer opstellen die El Ghazi. Zet Nouri daar maar.
Dan met een mesquote:Op zondag 28 februari 2016 17:58 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Inderdaad, doen ze op straat ook altijd.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:58 schreef RubenSosa het volgende:
[..]
dat geluid maakte het bed van je moeder ook vannacht.
Belachelijk kaart helemaal om dat die flutturk zowat alles toelaat van AZ kant.quote:
El Ghazi moet ook eens naar mocroland badr hari bezoeken.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:02 schreef franske19 het volgende:
[..]
Belachelijk kaart helemaal om dat die flutturk zowat alles toelaat van AZ kant.
Gelukkig krijgt El Ghazi rood, die man mis je niet eens.
Stijn is weer weggelopen, de jood.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:02 schreef ajacied4lf het volgende:
Stijn laat wel veel toe zeg, het escaleert helemaal uit de hand hier.
bron?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:59 schreef Kopsterk het volgende:
Waarom is zo'n fucking groot deel van de PSV-fans een enorme calimero?
Het is dat Siggy niet meer in de selectie zitquote:Op zondag 28 februari 2016 18:05 schreef Brammess het volgende:
Viergever legt volgens mij de meeste meters af door achter zijn 1e balaanname aan te rennen.
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:03 schreef Smoofie het volgende:
[..]
El Ghazi moet ook eens naar mocroland badr hari bezoeken.
Infuus.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ben je een keer niet aan het eten?
Hahahaha
Sorry
Wat gezondquote:Op zondag 28 februari 2016 18:07 schreef GGMM het volgende:
Ik realiseer me net dat ik hier nog een banaan heb liggen.
Dat wordt smullen.
Dat ligt er maar net aan wat hij met die banaan doetquote:
Geniet ervan ouwe smikkelbeerquote:Op zondag 28 februari 2016 18:07 schreef GGMM het volgende:
Ik realiseer me net dat ik hier nog een banaan heb liggen.
Dat wordt smullen.
nounounou ordinairquote:Op zondag 28 februari 2016 18:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat hij met die banaan doet
quote:Op zondag 28 februari 2016 18:07 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dat ligt er maar net aan wat hij met die banaan doet
Zak in elkaar joh kk gekquote:Op zondag 28 februari 2016 18:08 schreef Mani89 het volgende:
Mijn ongenoegen voor jullie slaat steeds meer om in een soort allesverzwelgende haat.Jullie zijn de nagel an mijn doodskist. Kom godverdomme vechten.
Ga in FB klagen.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:10 schreef Dj_Day-V het volgende:
Waarom gaat mijn post over de wedstrijd weg?
Gedraag jij je eens als iemand die ouder is dan 12.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:11 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Gedraag je eens als moderator, gekkie.
Je moeder vond me meer volwassen dan haar eigen zoonquote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gedraag jij je eens als iemand die ouder is dan 12.
kan prima via dm dit. bespaar ons de details.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Je moeder vond me meer volwassen dan haar eigen zoon
Het topic is bijna vol dus ik houd me in.quote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef Mani89 het volgende:
Kom op jongen nog even treiteren en Stijn krijgt een complete meltdown.
Wow wat gevat, een moeder grapquote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
matige comebackquote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Wie ben jij nou weerquote:Op zondag 28 februari 2016 18:12 schreef KingRoland het volgende:
[..]
kan prima via dm dit. bespaar ons de details.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |