Nasiquote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gekruide aardappelpartjes met tuinbonen en zalm.
Trek net een blik jodenkoeken open.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe gekruide aardappelpartjes met tuinbonen en zalm.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Á la Johannes?quote:
Of badder.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Wellicht het nieuwe account van Sunrise
quote:
Vitesse thuis, genotquote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Brammess het volgende:
Wisten jullie nog toen Viergever op 6 stond voor een paar wedstrijden?
Duistere tijden van deze club.
Kan ook. Heeft deze "nieuwe user" in 10 posts tijd al 3 keer verteld dat hij bij FC EIndhoven heeft gevoetbald?quote:
Dat heb je weleens als spits in een team wat geeneens de middenlijn overkomt.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:24 schreef Kopsterk het volgende:
Tegen een normale tegenstander als Ajax komt Vincent 'hype' Janssen er niet aan te pas.
Die eerste in de JC schaal was volgens mij verrassend goed van hem dacht ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Brammess het volgende:
Wisten jullie nog toen Viergever op 6 stond voor een paar wedstrijden?
Duistere tijden van deze club.
Wat is er mis met PSV-fans?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:23 schreef hafcfan het volgende:
Waar komen al die debiele PSV fans ineens vandaan?
De grote LVG show bij United - Arsenalquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ook. Heeft deze "nieuwe user" in 10 posts tijd al 3 keer verteld dat hij bij FC EIndhoven heeft gevoetbald?
Verdomme, wellicht even MOTD2 aanslingerenquote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
De grote LVG show bij United - Arsenal
Verliest zijn duels van Viergever. Nuff said.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Dat heb je weleens als spits in een team wat geeneens de middenlijn overkomt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan ook. Heeft deze "nieuwe user" in 10 posts tijd al 3 keer verteld dat hij bij FC EIndhoven heeft gevoetbald?
Ik moest lachen.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verdommequote:Op zondag 28 februari 2016 17:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
https://streamable.com/rh7c
Deed ie prima idd, gewoon goaltje meepikken. Uiteraard is hij gezien Baaszoer nu kansloos voor die positie.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |