Hij doet maar lekker wat hij wil maar als je na 9 niet gewonnen wedstrijden denkt mondjes te moeten snoeren dan denk ik na die actie dat hij vooral z'n eigen mondje mag snoeren.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel je aan joh.
Liep ook nog even netjes naar de trainert. Mag hij dat wel doen na een doelpunt of heb jij daar ook richtlijnen voor opgesteld waar Feyenoordspelers zich aan moeten houden?
Ja zeker, die heb ik.quote:Op maandag 29 februari 2016 07:58 schreef Typisch het volgende:
[..]
Stel je aan joh.
Liep ook nog even netjes naar de trainert. Mag hij dat wel doen na een doelpunt of heb jij daar ook richtlijnen voor opgesteld waar Feyenoordspelers zich aan moeten houden?
quote:Op maandag 29 februari 2016 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja zeker, die heb ik.
Godverdomme gewoon normaal doen. En je niet als een één of andere vedette gedragen. Dat doe je als je het wekelijks laat zien en zelfs dan is het nog iets voor die joden.
als je het wekelijks laat zien hoef je het niet te doen, zijn meestal de spelers die weinig laten zien die denken dat met 1 actie alles weer opgelost is.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:01 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ja zeker, die heb ik.
Godverdomme gewoon normaal doen. En je niet als een één of andere vedette gedragen. Dat doe je als je het wekelijks laat zien en zelfs dan is het nog iets voor die joden.
Daar heb je gelijk in ouwe reus.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
als je het wekelijks laat zien hoef je het niet te doen, zijn meestal de spelers die weinig laten zien die denken dat met 1 actie alles weer opgelost is.
Goeie nieuws is dat je 3e staat en dat na zoveel puntverlies
quote:Op maandag 29 februari 2016 08:14 schreef MPC60 het volgende:
Ik had nog niet van z'n nieuwe bijnaam gehoord tot ik gisteren studio voetbal keek. De bezorgbeer.![]()
*10 wedstrijden, gappie.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:27 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Daar heb je gelijk in ouwe reus.
Kan alleen in de Nederlandse competitie. Van de 9 wedstrijden waarin 27 punten vallen te behalen, er slechts 4 weet binnen te harken en toch nog 3e staan.
Hilarisch zelfs.quote:Op maandag 29 februari 2016 08:46 schreef RvLaak het volgende:
Krijg net deze binnen van een vriend van me... Vind hem erg grappig:
[ afbeelding ]
Hahahahahahahaquote:Op maandag 29 februari 2016 08:46 schreef RvLaak het volgende:
Krijg net deze binnen van een vriend van me... Vind hem erg grappig:
[ afbeelding ]
Want?quote:Op maandag 29 februari 2016 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog 3 maanden en we zijn van die pleuris poedel verlost.. vind het altijd een beetje sneu om te hopen dat spelers op hun bek gaan in het buitenland, maar Vilhena is een uitzondering.. ik wens hem een glansrijke kutloopbaan en tot nooit meer ziens
wat sneu.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Nog 3 maanden en we zijn van die pleuris poedel verlost.. vind het altijd een beetje sneu om te hopen dat spelers op hun bek gaan in het buitenland, maar Vilhena is een uitzondering.. ik wens hem een glansrijke kutloopbaan en tot nooit meer ziens
Hij zal er kapot van zijn.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Goed verhaal.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Haten op Vilhenagodquote:Op maandag 29 februari 2016 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
Ok Pleun. Bedankt voor weer een waardevolle bijdrage!quote:Op maandag 29 februari 2016 11:31 schreef Pleun2011 het volgende:
1e gewonnen pot sinds hij in de basis staatquote:Op maandag 29 februari 2016 12:03 schreef Happel het volgende:
Beste man van het veld gisteren. Jammer dat die vertrekt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 29 februari 2016 12:17 schreef satecl het volgende:
Ik kwam Tonny vanmorgen nog tegen.Die bezorgen 's ochtends helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij verzin jij ditVBL SC influencer
Left, right, behind
Tonny staat 2dequote:Op maandag 29 februari 2016 12:31 schreef Luni het volgende:
effe met z'n allen op tonny stemmen hè![]()
![]()
![]()
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
quote:Voor Feyenoord is er weer wat hoop in de aanloop naar de bekerwedstrijd tegen AZ. Elia toonde weer wat snelheid aan de bal. En die lange lul, Kramer, was meer in beweging dan in vorige wedstrijden. Ja, let maar op, donderdag gaat AZ uit het bekertoernooi en Feyenoord haalt de finale.
Coolsingel gereserveerd dit datquote:
#SchuldvanWillemquote:
Wel weer de zwakste schakel op het hele veld.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ie vandaag ook speelde, en er was winst. Ben beetje klaar met het gewissel.
Hihihi zeker! Net gestemd en gedeeld op Facebook! 😜quote:Op maandag 29 februari 2016 12:31 schreef Luni het volgende:
effe met z'n allen op tonny stemmen hè![]()
![]()
![]()
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Maar jij hebt toch geen vrienden, met wie moet je het dan delenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:24 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Hihihi zeker! Net gestemd en gedeeld op Facebook! 😜
Die kan je tegenwoordig kopen, ik heb er al een leuk zakcentje aan verdiend.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch geen vrienden, met wie moet je het dan delen
En jullie worden geen kampioen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kun je toch nog een prijs winnen.
Nee.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel ons nog meer nieuwtjes!
Tegen Utrecht zag het er stabiel uit. Niet onrustig worden bij een (vroege) tegengoal. Wel slecht uitgespeeld om er 1-3 van de te maken.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme.
Heb je vertrouwen in donderdag?
Nou wat kom je dan tof doen met je toch nog een prijs.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Haha boefje, Feyenoord ook niet hoor.
Maar dat wist jij denk ik al wel.
Speler van de week?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou wat kom je dan tof doen met je toch nog een prijs.
En wat denk jij?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme.
Heb je vertrouwen in donderdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |