SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is mijn uitspraak en daarmee zult u het moeten doen.
quote:Op maandag 29 februari 2016 12:17 schreef satecl het volgende:
Ik kwam Tonny vanmorgen nog tegen.Die bezorgen 's ochtends helemaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Volgens mij verzin jij ditVBL SC influencer
Left, right, behind
Tonny staat 2dequote:Op maandag 29 februari 2016 12:31 schreef Luni het volgende:
effe met z'n allen op tonny stemmen hè![]()
![]()
![]()
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
quote:Voor Feyenoord is er weer wat hoop in de aanloop naar de bekerwedstrijd tegen AZ. Elia toonde weer wat snelheid aan de bal. En die lange lul, Kramer, was meer in beweging dan in vorige wedstrijden. Ja, let maar op, donderdag gaat AZ uit het bekertoernooi en Feyenoord haalt de finale.
Coolsingel gereserveerd dit datquote:
#SchuldvanWillemquote:
Wel weer de zwakste schakel op het hele veld.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:59 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat ie vandaag ook speelde, en er was winst. Ben beetje klaar met het gewissel.
Hihihi zeker! Net gestemd en gedeeld op Facebook! 😜quote:Op maandag 29 februari 2016 12:31 schreef Luni het volgende:
effe met z'n allen op tonny stemmen hè![]()
![]()
![]()
http://www.voetbalinside.nl/#!/spelerweek
Maar jij hebt toch geen vrienden, met wie moet je het dan delenquote:Op maandag 29 februari 2016 14:24 schreef Bronson_ het volgende:
[..]
Hihihi zeker! Net gestemd en gedeeld op Facebook! 😜
Die kan je tegenwoordig kopen, ik heb er al een leuk zakcentje aan verdiend.quote:Op maandag 29 februari 2016 14:49 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Maar jij hebt toch geen vrienden, met wie moet je het dan delen
En jullie worden geen kampioen.quote:Op maandag 29 februari 2016 13:05 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Kun je toch nog een prijs winnen.
Nee.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:29 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Vertel ons nog meer nieuwtjes!
Tegen Utrecht zag het er stabiel uit. Niet onrustig worden bij een (vroege) tegengoal. Wel slecht uitgespeeld om er 1-3 van de te maken.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme.
Heb je vertrouwen in donderdag?
Nou wat kom je dan tof doen met je toch nog een prijs.quote:Op maandag 29 februari 2016 15:36 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Haha boefje, Feyenoord ook niet hoor.
Maar dat wist jij denk ik al wel.
Speler van de week?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:42 schreef Vasion het volgende:
[..]
Nou wat kom je dan tof doen met je toch nog een prijs.
En wat denk jij?quote:Op maandag 29 februari 2016 15:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Godverdomme.
Heb je vertrouwen in donderdag?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |