SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Meisjes niet zo nat krijgen dat het sowieso als een regenbui voelt.quote:
Maar dan krijg je zo'n klotsend geluid bij de penetratie weet je wel. Alsof je je vingers herhaaldelijk in een pot silly putty stopt.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:38 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Meisjes niet zo nat krijgen dat het sowieso als een regenbui voelt.
Gewoon hoofddoek eroverheen. Wat is het probleem?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:37 schreef Crip het volgende:
shit er is bezoek en ik heb haarverf in mn haar en een plastic zak op mn kop
JE GEZICHTquote:Op zondag 28 februari 2016 15:40 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Gewoon hoofddoek eroverheen. Wat is het probleem?
Maar ik kijk helemaal geen films.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:40 schreef Fylax het volgende:
Ik droomde vannacht dat TARDIS. Redacteur Film was op de FP.
Het was een open doelquote:
haha ik droomde ook over TARDIS. vannachtquote:Op zondag 28 februari 2016 15:40 schreef Fylax het volgende:
Ga eens een echte hobby beoefenen als dit is waar je s'nachts over droomt.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:40 schreef Fylax het volgende:
BRADDIE CRASHCAM IN 4Kquote:Op zaterdag 27 februari 2016 17:56 schreef]MrBradge het volgende:
Hallo.
Ik wil een GoPro gaan aanschaffen volgende maand maar vroeg mij af of je er zo`n houder bij krijgt voor bijvoorbeeld op het raam van je auto (Zo`n zuignap) En of je op zo`n houder ook andere camera's kan monteren (Lijkt mij wel aangezien het een statiefschroef is toch?)
Alvast bedankt!
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:39 schreef Che_ het volgende:
Echt die ridders hier
Tranquilo papis
Bij elke scheet vechten ze voor hun leven
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik droomde ook over TARDIS. vannacht
Noemen ze een nachtmerrie hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik droomde ook over TARDIS. vannacht
Hoeveel maandlonen moet dat zijn? Verdien 50 per maand.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga jij nou maar vast mijn trouwring kopen
Zakgeld is geen maandloon hè?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel maandlonen moet dat zijn? Verdien 50 per maand.
Doe niet zo denigrerend over iemand anders zijn inkomen, relpuber.quote:
50.000 per maand ? nou drie denk ik dan zo ongeveerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel maandlonen moet dat zijn? Verdien 50 per maand.
Laat maar.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
50.000 per maand ? nou drie denk ik dan zo ongeveer
Mij.quote:
Geintje vriend.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend over iemand anders zijn inkomen, relpuber.
Mag ik bloemenmeisje zijn tijdens jullie bruiloft dan doe ik er stiekem spijkers bij en dat gooi ik dan richting de gastenquote:
Vet irritant lijkt mij dat, mijn neefje is nu 8 maar vond hem nu al een paar jaar geleden leuker, verrekte wijsneuzen dat het worden.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geintje vriend.
Nou had ik de afgelopen dagen een puber van dertien in huis, en ik ben echt gesloopt![]()
Lief neefje maar ook blij dat hij weer opgesodemieterd is.
catkiller gaat met zijn vriendin trouwen , wij oefnene slechts wat dialoogjes omdat hij het spannend vindquote:Op zondag 28 februari 2016 15:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik bloemenmeisje zijn tijdens jullie bruiloft dan doe ik er stiekem spijkers bij en dat gooi ik dan richting de gasten
Alleen richting de FOK! gasten gooien dan deal.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik bloemenmeisje zijn tijdens jullie bruiloft dan doe ik er stiekem spijkers bij en dat gooi ik dan richting de gasten
Isgoedquote:Op zondag 28 februari 2016 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen richting de FOK! gasten gooien dan deal.
Nee, nee gewoon irritant is het.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vet irritant lijkt mij dat, mijn neefje is nu 8 maar vond hem nu al een paar jaar geleden leuker, verrekte wijsneuzen dat het worden.
Inbe4: ze worden te slim voor je. Nou en!!!
haha jonger zijn ze drukker toch? dan stuiteren ze alle kanten opquote:Op zondag 28 februari 2016 15:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geintje vriend.
Nou had ik de afgelopen dagen een puber van dertien in huis, en ik ben echt gesloopt![]()
Lief neefje maar ook blij dat hij weer opgesodemieterd is.
Je kan nog altijd met mij xoxoquote:Op zondag 28 februari 2016 15:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
catkiller gaat met zijn vriendin trouwen , wij oefnene slechts wat dialoogjes omdat hij het spannend vind
Ja maar dan storten ze rond een uur of 10 's avonds wel in. Deze ging maar door jongen pfoei.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha jonger zijn ze drukker toch? dan stuiteren ze alle kanten op
Soort triohuwelijk met mij ook.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kan nog altijd met mij xoxo
Ik zuig graagquote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil woonkamer voor mij stofzuigen krijg je 450 centjes voor
is goed. de man die ik al tijdje wil wil mij toch nietquote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Je kan nog altijd met mij xoxo
Mannen zijn toch allemaal eikels.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
is goed. de man die ik al tijdje wil wil mij toch niet
hmm, nee, daar red ik de reiskosten niet meequote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef Opsonisatie het volgende:
Wie wil woonkamer voor mij stofzuigen krijg je 450 centjes voor
Is het Remqo?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Hoi Aberquote:Op zondag 28 februari 2016 15:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
quote:
doe niet zo onzekerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:52 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Bij liefdesverdriet heb ik nooit zo'n trekquote:Op zondag 28 februari 2016 15:55 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Wat een kutzooi hè, zullen we hamburgers gaan eten?
dan zal je wel uitgehongerd zijn intussenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij liefdesverdriet heb ik nooit zo'n trek
remqo is een echte don juan hoor in het echt, elke dag een ander hijquote:Op zondag 28 februari 2016 15:57 schreef Le_Professeur het volgende:
[..]
dan zal je wel uitgehongerd zijn intussen
Vingervlug die jongen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:58 schreef madeliefff het volgende:
remqo is een echte don juan hoor in het echt, elke dag een ander hij
Die cursus Spaans heeft wel geholpenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
oh, beetje zoals niels dusquote:Op zondag 28 februari 2016 15:58 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Ik vind altijd soelaas in vettige gefrituurde zooi.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:56 schreef Remqo het volgende:
[..]
Bij liefdesverdriet heb ik nooit zo'n trek
Laat madeliefff nou net de buufff zijnquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Laat madeliefff nou net de buufff zijn
quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
dan heb je het wel getroffenquote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Skeeler even binnen.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Van de week weer eten bij m'n buuv'.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:59 schreef Remqo het volgende:
[..]
Staat er kutje op het menu?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Van de week weer eten bij m'n buuv'.
nu lijkt t net of ik jouw slettie buuv benquote:Op zondag 28 februari 2016 16:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
lekker bezigquote:Op zondag 28 februari 2016 16:01 schreef Kurovski het volgende:
[..]
Zo rol ikquote:
Desert klink fantastischquote:Op zondag 28 februari 2016 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eerst eten en dan gewoon lekker een desert van zoete snee.
Uitlikken als een puddingbroodjequote:Op zondag 28 februari 2016 16:04 schreef hoink581 het volgende:
[..]
Eerst eten en dan gewoon lekker een desert van zoete snee.
ken je niels niet?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:10 schreef Opsonisatie het volgende:
Ja ok ik snap de joke niet autistenleef
hij ging toch vreemd met zijn buurvrouw en doet aan skeeleren ...ik ben de rest van die buuv verhalen vergetenquote:
Ooooh..quote:Op zondag 28 februari 2016 16:12 schreef madeliefff het volgende:
[..]
hij ging toch vreemd met zijn buurvrouw en doet aan skeeleren ...ik ben de rest van die buuv verhalen vergeten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |