abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160262411
Hallo.
Ik wil een GoPro gaan aanschaffen volgende maand maar vroeg mij af of je er zo`n houder bij krijgt voor bijvoorbeeld op het raam van je auto (Zo`n zuignap) En of je op zo`n houder ook andere camera's kan monteren (Lijkt mij wel aangezien het een statiefschroef is toch?)

Alvast bedankt! :)
pi_160263295
quote:
0s.gif Op zaterdag 27 februari 2016 17:56 schreef MrBradge het volgende:
Hallo.
Ik wil een GoPro gaan aanschaffen volgende maand maar vroeg mij af of je er zo`n houder bij krijgt voor bijvoorbeeld op het raam van je auto (Zo`n zuignap) En of je op zo`n houder ook andere camera's kan monteren (Lijkt mij wel aangezien het een statiefschroef is toch?)

Alvast bedankt! :)
Mocht het er niet bij zitten dan zijn ze niet zo duur.
http://www.gopro-mania.nl/st-17-car-mount-dashboa.html
pi_160263324
Zoals ik nu even snel zie draait die precies de andere kant op.
Wil er namelijk óók een normale digitale camera op kunnen monteren en wil dan natuurlijk wel de lens vrij hebben :D
pi_160555327
Er zijn voor oa dashcams genoeg zuignaphouders te koop met een statiefschroef. Ik zou wel kiezen voor een houder met kogelgewricht ipv een soort as of scharnier want dat maakt het richten lastiger.
Als je de gopro aan de buitenkant vast wil maken zou ik voor een plakvoet kiezen (goed ontvetten) of een zuignap met pompje. Eventueel kun je dan nog een touwtje aan een tweede zuignap maken als lifeline als ie toch los gaat.
pi_160676593
Dat vind ik erg handig om te weten, thanks
Wat kost zo`n zuignap houder denk je?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')