quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik droomde ook over TARDIS. vannacht
Noemen ze een nachtmerrie hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:41 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha ik droomde ook over TARDIS. vannacht
Hoeveel maandlonen moet dat zijn? Verdien 50 per maand.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:43 schreef madeliefff het volgende:
[..]
ga jij nou maar vast mijn trouwring kopen
Zakgeld is geen maandloon hè?quote:Op zondag 28 februari 2016 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel maandlonen moet dat zijn? Verdien 50 per maand.
Doe niet zo denigrerend over iemand anders zijn inkomen, relpuber.quote:
50.000 per maand ? nou drie denk ik dan zo ongeveerquote:Op zondag 28 februari 2016 15:44 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Hoeveel maandlonen moet dat zijn? Verdien 50 per maand.
Laat maar.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:46 schreef madeliefff het volgende:
[..]
50.000 per maand ? nou drie denk ik dan zo ongeveer
Mij.quote:
Geintje vriend.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:46 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Doe niet zo denigrerend over iemand anders zijn inkomen, relpuber.
Mag ik bloemenmeisje zijn tijdens jullie bruiloft dan doe ik er stiekem spijkers bij en dat gooi ik dan richting de gastenquote:
Vet irritant lijkt mij dat, mijn neefje is nu 8 maar vond hem nu al een paar jaar geleden leuker, verrekte wijsneuzen dat het worden.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geintje vriend.
Nou had ik de afgelopen dagen een puber van dertien in huis, en ik ben echt gesloopt![]()
Lief neefje maar ook blij dat hij weer opgesodemieterd is.
catkiller gaat met zijn vriendin trouwen , wij oefnene slechts wat dialoogjes omdat hij het spannend vindquote:Op zondag 28 februari 2016 15:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik bloemenmeisje zijn tijdens jullie bruiloft dan doe ik er stiekem spijkers bij en dat gooi ik dan richting de gasten
Alleen richting de FOK! gasten gooien dan deal.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:49 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Mag ik bloemenmeisje zijn tijdens jullie bruiloft dan doe ik er stiekem spijkers bij en dat gooi ik dan richting de gasten
Isgoedquote:Op zondag 28 februari 2016 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Alleen richting de FOK! gasten gooien dan deal.
Nee, nee gewoon irritant is het.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:50 schreef Catkiller het volgende:
[..]
Vet irritant lijkt mij dat, mijn neefje is nu 8 maar vond hem nu al een paar jaar geleden leuker, verrekte wijsneuzen dat het worden.
Inbe4: ze worden te slim voor je. Nou en!!!
haha jonger zijn ze drukker toch? dan stuiteren ze alle kanten opquote:Op zondag 28 februari 2016 15:48 schreef TARDIS. het volgende:
[..]
Geintje vriend.
Nou had ik de afgelopen dagen een puber van dertien in huis, en ik ben echt gesloopt![]()
Lief neefje maar ook blij dat hij weer opgesodemieterd is.
Je kan nog altijd met mij xoxoquote:Op zondag 28 februari 2016 15:50 schreef madeliefff het volgende:
[..]
catkiller gaat met zijn vriendin trouwen , wij oefnene slechts wat dialoogjes omdat hij het spannend vind
Ja maar dan storten ze rond een uur of 10 's avonds wel in. Deze ging maar door jongen pfoei.quote:Op zondag 28 februari 2016 15:51 schreef madeliefff het volgende:
[..]
haha jonger zijn ze drukker toch? dan stuiteren ze alle kanten op
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |