optreedtquote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wacht op het moment dat Stijn ongenadig hard optreed
Speelt hij in een bandje ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Owquote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het ging voornamelijk over de pokemon games, dat schijnen dus games te zijn.
optreedtquote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
De fanfare.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Speelt hij in een bandje ofzo?
Tot over drie jaar dan. Lol.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ja de josti-band HAHAHAHAHAquote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Speelt hij in een bandje ofzo?
Slechte buurt woon jij.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Hier een paar straten verder gebeurd.
Ik snap helemaal niks van die onzin.quote:
Dragonbal Zquote:Op zondag 28 februari 2016 14:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van die onzin.
En dat wil ik graag zo houden. Wat ziet dat er debiel uit zeg
Snap er ook niks van, ook totaal niet meegekregenquote:Op zondag 28 februari 2016 14:47 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik snap helemaal niks van die onzin.
En dat wil ik graag zo houden. Wat ziet dat er debiel uit zeg
Is er sinds de 1-0 überhaupt een kans gecreëerd door een van beide ploegen?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:48 schreef Vasion het volgende:
Is Feyenoord al over de middenlijn geweest?
Ja dan heb ik er ook geen problemen mee verder.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:48 schreef opperkleurder het volgende:
[..]
Zo lang ze alleen elkaar te grazen nemen.
Godsamme PEC had zo'n goede slag kunnen slaan en dan verlies je van Cambuurquote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
En dan hebben NEC, PEC en Groningen verloren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |