Heeft Ash ooit op een eerlijke manier een badge gewonnen?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:42 schreef johannes_vermeer het volgende:
Mikken op de waterinstallatie he.
Waarom zou je daar naar kijken als je naar de afgang van Feyenoord kunt kijken?quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef opperkleurder het volgende:
Zijn er nog mensen die naar de Graafschap - Heerenveen kijken?
Hij heeft alles aan Team Rocket te danken.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Heeft Ash ooit op een eerlijke manier een badge gewonnen?Kan het me niet herinneren.
Die wedstrijd is tenminste spannend.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:44 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Waarom zou je daar naar kijken als je naar de afgang van Feyenoord kunt kijken?
Het ging voornamelijk over de pokemon games, dat schijnen dus games te zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Raptor1985 het volgende:
Dit is nu het kinderseries/tekenfilm topic?
Hier een paar straten verder gebeurd.quote:Op zondag 28 februari 2016 14:45 schreef Brammess het volgende:
Elia is weer backs aan het slopen
Oh wacht dat mag ik niet zeggen want zijn vriend is in zijn rug geschoten!!!!!!!!
optreedtquote:Op zondag 28 februari 2016 14:46 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik wacht op het moment dat Stijn ongenadig hard optreed
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |