Welke website? Hij heeft er meerdere opgezet en op laten zetten.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zet hij dan een site op waarvoor zelfs de PVV veelal te mild is?
Niet bepaald, hij is op tv, geeft daar zijn mening, en dus is er de kans om een beeld te vormen over deze man. Wat een droppie ben je ook weer.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jouw retoriek, hoe bijzonder. Iemand is op tv en dus per definitie racist.
Weesie weet dat zijn omroep nauwelijks bestaansrecht heeft, maar meneer wil natuurlijk geen afscheid nemen van dat riante salaris. Dat is de reden dat PowNed met pijn en moeite in leven wordt gehouden.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/30(...)digt-topsalaris.html
http://www.televizier.nl/(...)ro-per.6054670.lynkx
Heb jij van nieuwkerkje al eens gehoord over zijn salaris?
Niet zo hypocriet doen aub.
Want religie krijgen wij niet in ons gezicht geschoven volgens jou? Oke dan. Nooit van sharia politie gehoord zekerquote:
Waar blijft je bewijs dat deze man een racist is dan? Oh wacht, die heb je niet. Je lult gewoon dom uit je nek dus. Kom met bewijs of stop met hatenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:58 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Niet bepaald, hij is op tv, geeft daar zijn mening, en dus is er de kans om een beeld te vormen over deze man. Wat een droppie ben je ook weer.
Wel eens man bijt hond gezien? Hadden ook van die items waar mensen er niet altijd netjes bij af kwamen. En powned zoekt gekkies idd, en vaak krijgen ze die ook. Maar ook gekkies van hun eigen kant van het eigen politieke spectrum. Vaak genoeg gezien in het dagelijkse pownews van en jaar terug.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Nee hoor, ze willen gewoon scoren over iemands rug. Nou zou je van politici of demonstranten nog kunnen zeggen dat ze daarmee om moeten kunnen gaan, al vraag ik me af waarom eigenlijk. Maar als ze een gewone nietsvermoedende burger kunnen belachelijk maken en beledigen op het een of andere evenement dan laten ze dat ook niet.
VARA en Volkskrant kapten er in 1941 mee. Maar ik zie de relevantie niet zo in een discussie over powned, dat komt immers uit de telegraafstal en niet van de Volkskrant of VARA.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Werkt er nu nog iemand uit die periode bij de telegraaf? Waarom ben je wel kritisch op de telegraaf en niet op de volkskrant/joop/vara vanwege hun politieke voorkeur?
In Nederland?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Nooit van sharia politie gehoord zeker
GeenStijl uiteraard.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:58 schreef Bram_van_Loon het volgende:
[..]
Welke website? Hij heeft er meerdere opgezet en op laten zetten.
afa vindt che guevara en mao ook fantastisch.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Doen alsof ze tegen fascisme zijn gaat ze wellicht aardig af. Maar ondertussen is die leider wel een figuur wat dol is op NVU en aanverwanten. Hij vindt die Nederlandse neonazi en hitler look alike ook helemaal geweldig.
Ik heb geen behoefte om iets te bewijzen.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Waar blijft je bewijs dat deze man een racist is dan? Oh wacht, die heb je niet. Je lult gewoon dom uit je nek dus. Kom met bewijs of stop met haten
http://www.geenstijl.nl/m(...)gse_moslimmilit.htmlquote:
Dus iedereen van niet nos journaal met een mening is per definitie racist? Lekker hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Euh, die man is op tv en geeft daar geregeld zijn mening, hij is niet van het NOS Journaal hè
We leven hier niet in Saudi Arabië geloof ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:59 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Nooit van sharia politie gehoord zeker
Oke bedankt, we weten nu dat je niet serieus te nemen bent. Verwijder jezelf uit deze discussie aub, je voegt niets toe.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:01 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ik heb geen behoefte om iets te bewijzen.
Dus iedereen die op joop zit, is een aanhanger van mao, lenin en che guevara?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Jouw retoriek, hoe bijzonder. Iemand is op tv en dus per definitie racist.
Ik heb verslaggevers van Man Bijt Hond nooit klappen zien krijgen. Weet je waarom? Omdat ze wel gewoon deden tegen de gekkies die ze interviewden.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:59 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Wel eens man bijt hond gezien? Hadden ook van die items waar mensen er niet altijd netjes bij af.
Volgens mij heb jij onder een steen gezeten geloof ik.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:02 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
We leven hier niet in Saudi Arabië geloof ik.
Breng je dat ook al in de praktijk?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mooi, geweld tegen moslims is bij deze goedgekeurd.
Zeg maar waar ik heen moet met een blikje bier. Ga ik het daar opdrinken. Ik zal er ook een sigaret bij roken. Moet ik dan ook nog even met een ongetrouwde vrouw zoenen? Nog andere shariawetten die ik demonstratief moet gaan overtreden?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:02 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
http://www.geenstijl.nl/m(...)gse_moslimmilit.html
Als je patrouilles door salafisten geen sharia politie noemt dan ben je niet echt serieus te nemen.
Dan zou jouw natte droom uitkomen he? Ik ben tegen geweld, maar dat je niet luistert wisten we al.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:04 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Breng je dat ook al in de praktijk?
lol. Weesie geeft zijn mening op tv, in tegenstelling tot bijv een nieuwslezer van de NOSquote:Op zondag 28 februari 2016 13:02 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dus iedereen van niet nos journaal met een mening is per definitie racist? Lekker hoor.
We leven wél in SA?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:03 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Volgens mij heb jij onder een steen gezeten geloof ik.
Graag, doe maar even in de sharia driehoek, film en probeer terug te komen. Succes !quote:Op zondag 28 februari 2016 13:04 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Zeg maar waar ik heen moet met een blikje bier. Ga ik het daar opdrinken. Ik zal er ook een sigaret bij roken. Moet ik dan ook nog even met een ongetrouwde vrouw zoenen? Nog andere shariawetten die ik demonstratief moet gaan overtreden?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |