lol om hem moet ik altijd lachenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die gemuteerde muskusrat ja.
[ afbeelding ]
Haha, dat zou wel een nieuwe tactiek voor ze zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen, dat Powned mensen die geen interesse hebben in het geven van een interview met rust laat?
Smerige graaierquote:Op zondag 28 februari 2016 12:33 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Die gemuteerde muskusrat ja.
[ afbeelding ]
Het zal vast geen wisselwerking geweest zijn.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:35 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Nee, ze slopen materiaal en PowNed-verslaggever wordt meerdere malen geduwd, getrokken of geslagen.
Het zijn ook mensen en ik denk dat als je ze als mens gaat behandelen, je ook menselijke reacties terug krijgt.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Wat wil je nou zeggen, dat Powned mensen die geen interesse hebben in het geven van een interview met rust laat?
Slopen nog wel. De camera deed het een stukje verder weer prima. Volgens mij overdrijf je een beetje.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:35 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Nee, ze slopen materiaal en PowNed-verslaggever wordt meerdere malen geduwd, getrokken of geslagen.
Suggestieve vraag. Relevantie voor het onderwerp ontgaat me bovendien. Duitsland onder NSDAP had bovendien genoeg pers, lees je eens in.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:37 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Vanuit jouw ideologie is het intimideren van journalisten toch alleen maar goed?
Waar het vooral omgaat is: hoe irritant een journalist, verslaggever (of wat dan ook is) geen geweld goedpraat.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:36 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Gefrustreerd mannetje zonder enige sociale normen en waarden ben jij.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:34 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Dat doe ik ook als iemand ongevraagd een voorwerp in mijn gezicht duwt en mij achterna loopt, en dan is het één keer waarschuwen daarmee te stoppen, en daarna stop ik diegene.
Bij AFA is dat heel goed mogelijk. Men geeft duidelijk te verstaan in het fragment: Jullie en Pegida zijn van hetzelfde laken één pak. Geen citaat, maar daar kwam het wel op neer. Wat in AFA's belevingswereld de vijand is mag worden aangevallen, gesaboteerd en in ernstige gevallen vermoord.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:38 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Het zal vast geen wisselwerking geweest zijn.
Waar 2 ruzie maken zal er vast 1 de schuldige zijn.
Ik weet niet of jij een auto hebt, maar zou jij het leuk vinden als op je auto op een ochtendje opeens een streep verf zat op je voorruit? Doet het voor de rest nog prima, maar die streep in je porem...quote:Op zondag 28 februari 2016 12:38 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Slopen nog wel. De camera deed het een stukje verder weer prima. Volgens mij overdrijf je een beetje.
Bedankt voor dit kijkje in de belevingswereld van de AFA's.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:41 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Bij AFA is dat heel goed mogelijk. Men geeft duidelijk te verstaan in het fragment: Jullie en Pegida zijn van hetzelfde laken één pak. Geen citaat, maar daar kwam het wel op neer. Wat in AFA's belevingswereld de vijand is mag worden aangevallen, gesaboteerd en in ernstige gevallen vermoord.
En allemaal omdat ze de juiste mening niet hebben.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:41 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Bij AFA is dat heel goed mogelijk. Men geeft duidelijk te verstaan in het fragment: Jullie en Pegida zijn van hetzelfde laken één pak. Geen citaat, maar daar kwam het wel op neer. Wat in AFA's belevingswereld de vijand is mag worden aangevallen, gesaboteerd en in ernstige gevallen vermoord.
Zou jij het vreemd vinden als iemand een streep verf op je voorruit zet als jij 'm elke keer zit te brake-checken?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:41 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ik weet niet of jij een auto hebt, maar zou jij het leuk vinden als op je auto op een ochtendje opeens een streep verf zat op je voorruit? Doet het voor de rest nog prima, maar die streep in je porem...
En zo zijn die pegidalui pro-fascisten. Beiden hebben de goedwies kapot.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:42 schreef Red_85 het volgende:
[..]
En allemaal omdat ze de juiste mening niet hebben.
En zichzelf anti fascisten noemen.
Ja maar hullie doen het ookquote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Riep iemand mijn naam?
[ afbeelding ]
Dan zit hij er hoogstwaarschijnlijk wel een keer achterinquote:Op zondag 28 februari 2016 12:42 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Zou jij het vreemd vinden als iemand een streep verf op je voorruit zet als jij 'm elke keer zit te brake-checken?
Als je maar een reden hebt om iemand of het liefst een hele bevolkingsgroep te haten, dan is PowNed al tevredenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
Volgens mij is niemand hier fan van AFA.
Waar het om gaat, is dat PowNed uit was op een confrontatie (want leuke beelden en aandacht van andere media) en dat is dus gelukt. En nu worden win dus geacht het heel erg te vinden dat PowNed de ruzie kreeg die zij wilde? Nee, dank je.
Exact, ergo welk spatje verfquote:Op zondag 28 februari 2016 12:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan zit hij er hoogstwaarschijnlijk wel een keer achterin![]()
Dan hoef ik me geen zorgen te maken over een streep op de voorruit.
Euh, nee. Volgens mij mis jij het punt. Volgens mij zijn ze juist ook tegen fascisme.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:43 schreef 99.999 het volgende:
[..]
En zo zijn die pegidalui pro-fascisten. Beiden hebben de goedwies kapot.
Ah, je hebt geen argumenten meer, dus ga je maar trollen.quote:
Mwoah... Hoewel ik het extreemlinkse kamp al een tijdje heb verlaten heb ik nog altijd wel enige sympathie voor ze hoor.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
Maar alsnog is hij strafbaar omdat hij mij aanrijdt en hij niet zit op te letten.quote:
Bij brake-check ben jij degene die in zijn kofferbak komt te zittenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:46 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dan zit hij er hoogstwaarschijnlijk wel een keer achterin![]()
Dan hoef ik me geen zorgen te maken over een streep op de voorruit.
Wat een vooroordeel!quote:Op zondag 28 februari 2016 12:37 schreef Baconbus het volgende:
[..]
lol om hem moet ik altijd lachen
hij is zo'n racist die het niet kan en wil verbergen
Nee hoor, Powned kan zo lekker zeiken op de hoge salarissen bij andere omroepen, maar als het om zijn eigen salaris gaat, gaat onze krullenbol ineens moeilijk doen.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ah, je hebt geen argumenten meer, dus ga je maar trollen.
De AFA heeft toch juist geen leden of organisatie?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:48 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mwoah... Hoewel ik het extreemlinkse kamp al een tijdje heb verlaten heb ik nog altijd wel enige sympathie voor ze hoor.
Waar komt het idee trouwens vandaan dat de persoon in kwestie een AFA-lid zou zijn?
En waar het ook om gaat is dat het opeens prima is als er wordt uitgedeeld aan powned.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:45 schreef KoosVogels het volgende:
Waar het om gaat, is dat PowNed uit was op een confrontatie (want leuke beelden en aandacht van andere media) en dat is dus gelukt. En nu worden wij dus geacht het heel erg te vinden dat PowNed de ruzie kreeg die zij wilde? Nee, dank je.
Hoezo is hij nu weer een racist?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:51 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Is meer het beestje bij de naam noemen
Dat zijn van veel Nederlanders de normen en waarden toch, over anderen zeiken en zelf toch proberen te profiteren van anderen terwijl je er zelf zo goed mogelijk op wil staan?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee hoor, Powned kan zo lekker zeiken op de hoge salarissen bij andere omroepen, maar als het om zijn eigen salaris gaat, gaat onze krullenbol ineens moeilijk doen.
Ik weet wel dat hier heel wat kranten moesten sluiten. Behalve dan de Telegraaf, niet geheel toevallig nu de eigenaar van GS.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:
[..]
Suggestieve vraag. Relevantie voor het onderwerp ontgaat me bovendien. Duitsland onder NSDAP had bovendien genoeg pers, lees je eens in.
Euh, die man is op tv en geeft daar geregeld zijn mening, hij is niet van het NOS Journaal hèquote:Op zondag 28 februari 2016 12:52 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Hoezo is hij nu weer een racist?
Nee hoor, ze willen gewoon scoren over iemands rug. Nou zou je van politici of demonstranten nog kunnen zeggen dat ze daarmee om moeten kunnen gaan, al vraag ik me af waarom eigenlijk. Maar als ze een gewone nietsvermoedende burger kunnen belachelijk maken en beledigen op het een of andere evenement dan laten ze dat ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:38 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het zijn ook mensen en ik denk dat als je ze als mens gaat behandelen, je ook menselijke reacties terug krijgt.
Ergens hebben wij van WC-eend er bij het publiek ingekregen dat normale fatsoensregels en zelfs het strafrecht niet geldt voor mensen die een camera meenemen. Ik doe daar niet aan mee. Ik heb zelfbeheersing hoog in het vaandel staan, maar dat sluit een corrigerende tik geenzins uit.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Waar het vooral omgaat is: hoe irritant een journalist, verslaggever (of wat dan ook is) geen geweld goedpraat.
En met de irritatiefactor van powned valt het nog reuze mee. Als je daar al boos van wordt, dan ben je inferieur. 0 zelfbeheersing.
Ik zou het niet in mijn hoofd halen om mensen te achtervolgen om ze te irriteren met een voorwerp onder hun neus. Een Jan Roos haalt dan meteen een kapmes te voorschijn en begint met dreigen, ik zou meer zelfbeheersing tonen en een meer afgemeten correctie toepassen.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:40 schreef Patrice_Consigny het volgende:
[..]
Gefrustreerd mannetje zonder enige sociale normen en waarden ben jij.
http://www.nu.nl/media/30(...)digt-topsalaris.htmlquote:Op zondag 28 februari 2016 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Nee hoor, Powned kan zo lekker zeiken op de hoge salarissen bij andere omroepen, maar als het om zijn eigen salaris gaat, gaat onze krullenbol ineens moeilijk doen.
Ik heb hem niet op racistische zaken kunnen betrappen. Of heb jij een nogal brede definitie van racisme?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Euh, die man is op tv en geeft daar geregeld zijn mening, hij is niet van het NOS Journaal hè
Doen alsof ze tegen fascisme zijn gaat ze wellicht aardig af. Maar ondertussen is die leider wel een figuur wat dol is op NVU en aanverwanten. Hij vindt die Nederlandse neonazi en hitler look alike ook helemaal geweldig.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:47 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Euh, nee. Volgens mij mis jij het punt. Volgens mij zijn ze juist ook tegen fascisme.
Doek gezien waarom gister de voorman werd opgepakt?
Werkt er nu nog iemand uit die periode bij de telegraaf? Waarom ben je wel kritisch op de telegraaf en niet op de volkskrant/joop/vara vanwege hun politieke voorkeur?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Ik weet wel dat hier heel wat kranten moesten sluiten. Behalve dan de Telegraaf, niet geheel toevallig nu de eigenaar van GS.
Zeker wel.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:51 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
De AFA heeft toch juist geen leden of organisatie?
Mooi, geweld tegen moslims is bij deze goedgekeurd.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Islam laat zich niet negeren, dat is het probleem. Als jij in het uitgaansleven of in een winkelstraat een religie dicht onder mensen hun neus gaat houden dan krijg je ook een keer klappen, het is namelijk erg irritant en onbeschoft, en dat het een microfoon is maakt dat alleen maar erger.
Wellicht komt het nogquote:Op zondag 28 februari 2016 12:54 schreef hardewerker3 het volgende:
[..]
Ik heb hem niet op racistische zaken kunnen betrappen. Of heb jij een nogal brede definitie van racisme?
Waarom zet hij dan een site op waarvoor zelfs de PVV veelal te mild is?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef Bram_van_Loon het volgende:
Ik heb Weesie niet op racisme kunnen betrappen, in het algemeen komt hij op mij over als een rationeel denkend mens, zij het een rationeel denkend mens met rechtse sympathieën (zoals bij de VVD en de D66 gangbaar is).
Jouw retoriek, hoe bijzonder. Iemand is op tv en dus per definitie racist.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:53 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Euh, die man is op tv en geeft daar geregeld zijn mening, hij is niet van het NOS Journaal hè
Wat kan mij die van Nieuwkerk nou schelen man, met z'n kutprogramma.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:54 schreef Red_85 het volgende:
[..]
http://www.nu.nl/media/30(...)digt-topsalaris.html
http://www.televizier.nl/(...)ro-per.6054670.lynkx
Heb jij van nieuwkerkje al eens gehoord over zijn salaris?
Niet zo hypocriet doen aub.
Hij is een bezorgde burger die zich iets aantrekt van het lot van zijn vaderlandquote:Op zondag 28 februari 2016 12:56 schreef 99.999 het volgende:
[..]
Waarom zet hij dan een site op waarvoor zelfs de PVV veelal te mild is?
Zo he, jij bent dom.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:56 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Mooi, geweld tegen moslims is bij deze goedgekeurd.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |