abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator zondag 28 februari 2016 @ 12:29:21 #26
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_160280463
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Volgens mij vinden ze het zelf maar wat spannend :D
De vaste pownedkijkers hier staan in ieder geval te juichen.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160280472
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Heb serieus nog nooit op een willekeurig programma ooit iemand uit het niets zien uithalen. Dagelijks is er zo'n programma met vage uitdagingen (ben ff de naam kwijt, iig met Jayjay Boske als presentator) aan het winkelend publiek wordt gevraagd. Nog nooit heb ik iemand uit het niets geweld zien gebruiken.

Nope, dat doen ze alleen als de roze plopkap aanwezig is onder afa's. Immers powned heeft de juiste mening niet, dus verdienen ze klappen.
En ja, misschien zoekt powned wel de confrontatie. Niet zo gek als je zelf vanalles onder je neus gedrukt krijgt. 'oprotten', 'afvoeren', palastijnse vlag, geduw, getrek, ja, dan ga je verhaal halen. Is dat niet irritant en onbeschoft te noemen?
Een Palestijnse vlag? Afijn, het gaat erom dat de meeste mensen met microfoon of camera de medewerking zoeken van een voorbijganger. Powned en GS zoeken een slachtoffer om die te gaan achtervolgen ondanks dat die duidelijk laat blijken niet geinteresseerd te zijn in een gesprek met hen.

Het is gewoon een sociale norm dat je mensen geen voorwerp onder hun neus gaat houden om ze te irriteren, dat je ze niet achtervolgt wanneer ze contact met je mijden en dat je ze niet in close up neemt als ze daar niet van gediend zijn. Als je een sociale norm op vervelende wijze schendt krijg je een keer klappen, helaas waren die tot nu toe niet hard genoeg.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_160280477
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:18 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ondervragen lijkt me meer een taak van de politie, die zijn daar voor. Tevens was het geen ondervragen maar gewoon iemand intimideren.
Intimideren, een blond meisje nadat jij zomaar haar camera probeert te vernielen?

Gast loop toch weg.

quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoezo zou je het recht hebben om mensen op straat te ondervragen?
Ondervragen is wellicht een ongelukkig gekozen term maar als iemand bv jouw jas ondersmeert met verf, ga je dan ook stug door lopen?

Nee je gaat wel even verhaal halen.
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_160280498
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
Toch wel droevig wanneer je het als nieuwsmedium van dit soort lullige opstootjes moet hebben om aandacht te genereren.

Normaliter kijkt er geen hond naar PowNed.
Nee, normale nieuwsmedia meldt dat iemand is opgepakt vanwege het tonen van een hakenkruis en vermelden er zo min mogelijk bij dat het ging om een hakenkruis in een prullenbak.

Beide is stemming maken. De ene stuurt moedwillig op foute info en de ander doet een beetje extremer.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  zondag 28 februari 2016 @ 12:30:47 #30
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160280501
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:27 schreef Red_85 het volgende:
Ze achtervolgen diegene omdat die moedwillig eigendommen aan het vernielen was.
Dan mogen ze daar aangifte van doen en bepaalt een rechter de straf, hij stond zelfs op beeld, dus genoeg bewijslast..
pi_160280512
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:28 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Volgens mij vinden ze het zelf maar wat spannend :D
Dat zal ongetwijfeld.

Geniet er nog maar even van, zou ik zeggen. Faalproject PowNed loopt op zijn laatste benen. Wel zuur voor Weesie, want die haalde goed geld binnen als omroepbaas. Wel onze belastingcenten, maar goed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160280519
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Een Palestijnse vlag? Afijn, het gaat erom dat de meeste mensen met microfoon of camera de medewerking zoeken van een voorbijganger. Powned en GS zoeken een slachtoffer om die te gaan achtervolgen ondanks dat die duidelijk laat blijken niet geinteresseerd te zijn in een gesprek met hen.
Dus als ik iemand besmeur met verf en daarna doorloop en zeg niet geïnteresseerd te zijn moeten ze me maar met rust laten anders mag ik ze klappen?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
pi_160280535
quote:
2s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Ik snap best dat de kijkers wachten op het 'sla de microfoon uit de hand'-momentje, aangezien er verder weinig noemenswaardigs getoond wordt.
wooblabalurg
pi_160280540
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef hardewerker3 het volgende:

[..]

Er staat nergens in de wet dat dat niet mag. En gelukkig maar, aangezien open pers erg belangrijk is.
Om die te beschermen zul je dan ook een keer het onderscheid moeten maken tussen journalistieke methoden en pranksters en dergelijke. Powned behoort tot de laatste categorie.
pi_160280543
quote:
2s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef xpompompomx het volgende:

[..]

Dat afatuig staat te juichen als powned helemaal in elkaar geslagen is.
1947-2016
pi_160280544
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:30 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dan mogen ze daar aangifte van doen en bepaalt een rechter de straf, hij stond zelfs op beeld, dus genoeg bewijslast..
Ja zonder naam, gaat echt werken joh.
pi_160280551
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:30 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nee, normale nieuwsmedia meldt dat iemand is opgepakt vanwege het tonen van een hakenkruis en vermelden er zo min mogelijk bij dat het ging om een hakenkruis in een prullenbak.

Beide is stemming maken. De ene stuurt moedwillig op foute info en de ander doet een beetje extremer.
Geen idee welke media jij volgt, maar de stukken die ik gisteren las, waren er heel duidelijk over dat het ging om een hakenkruis in een prullenbak.
pi_160280556
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:30 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Dat zal ongetwijfeld.

Geniet er nog maar even van, zou ik zeggen. Faalproject PowNed loopt op zijn laatste benen. Wel zuur voor Weesie, want die haalde goed geld binnen als omroepbaas. Wel onze belastingcenten, maar goed.
Is dat die met die krullen?
wooblabalurg
pi_160280570
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Zijn daar ook beelden van? :D
wooblabalurg
  zondag 28 februari 2016 @ 12:32:50 #40
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160280571
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:31 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Ja zonder naam, gaat echt werken joh.
Zo werkt dat wel in het algemeen ja..
  Moderator zondag 28 februari 2016 @ 12:33:09 #41
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_160280577
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:31 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Wat dus niet is gebeurd.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_160280581
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:32 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Is dat die met die krullen?
Die gemuteerde muskusrat ja.

pi_160280586
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:31 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Om die te beschermen zul je dan ook een keer het onderscheid moeten maken tussen journalistieke methoden en pranksters en dergelijke. Powned behoort tot de laatste categorie.
Want?

Deze dame was gewoon vragen aan het stellen, niet meer niet minder. Een mens met cognitieve vaardigheden die geen zin heeft in powned, reageert zoals die man op 0.50.
pi_160280590
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Het is gewoon een sociale norm dat je mensen geen voorwerp onder hun neus gaat houden om ze te irriteren, dat je ze niet achtervolgt wanneer ze contact met je mijden en dat je ze niet in close up neemt als ze daar niet van gediend zijn. Als je een sociale norm op vervelende wijze schendt krijg je een keer klappen, helaas waren die tot nu toe niet hard genoeg.
Dan moet je dat gewoon negeren met 'geen interesse' en dan ga je niet zelf irritant lopen doen. En volgens mij uit dat filmpje staan gewoon wat van dat linkstuig met vol ornaat wat irritante antwoordjes te geven. En je blijft al helemaal van iemand af.

Maareh, over dat laatste he, vind je het wel ok dan als wat moslims een paar gruwelijke klappen gaan krijgen? Die schenden ook iedere keer sociale normen op vervelende wijzes. Ook dat gedrag van die kleurder is een sociaal zeer vervelende schending. Ook het gedrag naar haarzelf toe als ze wordt weggeduwd en weggetrokken door wat gasten. Ook sociaal zeer vervelend.

Waarom keur je het ene goed en het andere af? Maar ik zie het al, omdat iemand de juiste mening niet heeft, is het prima om deze in elkaar te slaan. Lekker ben je.
1947-2016
pi_160280605
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Heb serieus nog nooit op een willekeurig programma ooit iemand uit het niets zien uithalen. Dagelijks is er zo'n programma met vage uitdagingen (ben ff de naam kwijt, iig met Jayjay Boske als presentator) aan het winkelend publiek wordt gevraagd. Nog nooit heb ik iemand uit het niets geweld zien gebruiken.

Nope, dat doen ze alleen als de roze plopkap aanwezig is onder afa's. Immers powned heeft de juiste mening niet, dus verdienen ze klappen.
En ja, misschien zoekt powned wel de confrontatie. Niet zo gek als je zelf vanalles onder je neus gedrukt krijgt. 'oprotten', 'afvoeren', palastijnse vlag, geduw, getrek, ja, dan ga je verhaal halen. Is dat niet irritant en onbeschoft te noemen?
Moet je eens een programma van Alberto Stegeman of Peter R de Vries kijken.
pi_160280608
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:31 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik snap best dat de kijkers wachten op het 'sla de microfoon uit de hand'-momentje, aangezien er verder weinig noemenswaardigs getoond wordt.
Het is verder ook gewoon een rukitem. Mensen die met spandoeken zwaaien en leuzen lopen te scanderen, zijn nou eenmaal weinig spannend.

Daarom moest er ruzie worden gezocht.
pi_160280617
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef Patrice_Consigny het volgende:

Ondervragen is wellicht een ongelukkig gekozen term maar als iemand bv jouw jas ondersmeert met verf, ga je dan ook stug door lopen?

Nee je gaat wel even verhaal halen.
Dat doe ik ook als iemand ongevraagd een voorwerp in mijn gezicht duwt en mij achterna loopt, en dan is het één keer waarschuwen daarmee te stoppen, en daarna stop ik diegene.
  zondag 28 februari 2016 @ 12:35:33 #48
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_160280638
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:27 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Dus omdat ze iets roepen en een vlag hebben mag Powned ze lastig vallen totdat ze er genoeg van hebben, okay :D
Nee, ze slopen materiaal en PowNed-verslaggever wordt meerdere malen geduwd, getrokken of geslagen.
Ook de waarheid is een wapen.
pi_160280664
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:33 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Dan moet je dat gewoon negeren met 'geen interesse' en dan ga je niet zelf irritant lopen doen.
Wat wil je nou zeggen, dat Powned mensen die geen interesse hebben in het geven van een interview met rust laat?
pi_160280667
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:35 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

Nee, ze slopen materiaal en PowNed-verslaggever wordt meerdere malen geduwd, getrokken of geslagen.
Vanuit jouw ideologie is het intimideren van journalisten toch alleen maar goed?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')