abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_160280086
Hier alvast de ruwe beelden van de Antifa aanval op ons camerateam afgelopen middag in Amsterdam. Te zien is hoe onze verslaggeefster recht in het gezicht wordt geslagen. Wat een flinke vent ben je dan. Al kon dit geweld wel op begrip rekenen van D66 Amsterdam. Notabene de grootste partij in de hoofdstad.

http://www.powned.tv/nieu(...)angevallen_door.html

En dan nog beweren dat je tegen het fascisme vecht :') Voor mij zijn deze gasten echt het laagste van het laagste. Lager dan pedofielen? Ja lager dan pedofielen. Ik durf er geld op te zette dat geen van hun ooit een loonstrookje heeft gezien.

Ik had de laatste net. Hier verder.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_160280135
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 11:59 schreef Red_85 het volgende:

[..]

afa's zijn dan ook weer niet zo slim dat ze gewoon powned negeren. Nope, die zijn zo dom om te happen. Want powned heeft de goede mening niet, dus horen ze ook nog eens klappen te krijgen.
Powned laat zich niet negeren, dat is het probleem. Als jij in het uitgaansleven of in een winkelstraat een voorwerp dicht onder mensen hun neus gaat houden dan krijg je ook een keer klappen, het is namelijk erg irritant en onbeschoft, en dat het een microfoon is maakt dat alleen maar erger.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  zondag 28 februari 2016 @ 12:16:08 #3
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160280142
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:10 schreef Red_85 het volgende:

[..]

De afa negeerde ze niet en zochten zelf de confrontatie op. 'pownews oprotten' scanderen is niet bepaald negeren. Tevens komt die gast uit het niets met verf op de lens om moedwillig eigendommen te vernielen. Vind je het gek dat ze verhaal halen bij die gast? Zou precies hetzelfde doen als iemand aan mijn spullen zit.
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:09 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Dan mag je daarvan aangifte doen maar ga je niet iemand opjagen. Dan kan je er natuurlijk op wachten dat het escaleert.
pi_160280151
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:07 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Als een asielzoeker wordt betrapt terwijl hij een vrouw onzedelijk wordt betast, dan vind ik het inderdaad niet gek wanneer hij een klap voor z'n kop krijgt.

Wanneer willekeurige asielzoekers in elkaar worden gebeukt die mogelijk niets verkeerd hebben gedaan, gaat er toch echt iets mis.

Niks aan toe te voegen.
quote:
Overigens vind ik ook gewoon dat AFA de handen thuis moet laten. Ik vind de krokodillentranen van PowNed echter lachwekkend, omdat dit precies was wat de omroep wilde.
Die krokodillentranen zijn er anders ook andersom als het uit de hand loopt. afa's zijn meester in het janken om de kleinste details en het groot maken van muggen. Huilies eerste klas.
Koekje van eigen deeg?
1947-2016
pi_160280162
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Powned laat zich niet negeren, dat is het probleem. Als jij in het uitgaansleven of in een winkelstraat een voorwerp dicht onder mensen hun neus gaat houden dan krijg je ook een keer klappen, het is namelijk erg irritant en onbeschoft, en dat het een microfoon is maakt dat alleen maar erger.
Je mag dus iemand niet 'ondervragen' als die zomaar verf op je camera drukt?
Zwitser, woont vaak in Amsterdam, rijdt RaR en i8, is arts, woest aantrekkelijk en geeft modellen.
  zondag 28 februari 2016 @ 12:18:56 #6
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160280195
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Ondervragen lijkt me meer een taak van de politie, die zijn daar voor. Tevens was het geen ondervragen maar gewoon iemand intimideren.
pi_160280199
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:17 schreef Patrice_Consigny het volgende:

[..]

Hoezo zou je het recht hebben om mensen op straat te ondervragen?
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_160280215
Ik heb een mooie oplossing, eenmaal weeks een antifa en pegide demo, maar dan in een MMA kooi en we gaan door tot last man standing. Deze krijgt dan na afloop 1 minuut zendtijd om zijn pleidooi te maken.

Zo blijft het voor de rest van Nederland ook nog een beetje boeiend.
<hr>
pi_160280239
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:15 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Heb serieus nog nooit op een willekeurig programma ooit iemand uit het niets zien uithalen. Dagelijks is er zo'n programma met vage uitdagingen (ben ff de naam kwijt, iig met Jayjay Boske als presentator) aan het winkelend publiek wordt gevraagd. Nog nooit heb ik iemand uit het niets geweld zien gebruiken.

Nope, dat doen ze alleen als de roze plopkap aanwezig is onder afa's. Immers powned heeft de juiste mening niet, dus verdienen ze klappen.
En ja, misschien zoekt powned wel de confrontatie. Niet zo gek als je zelf vanalles onder je neus gedrukt krijgt. 'oprotten', 'afvoeren', palastijnse vlag, geduw, getrek, ja, dan ga je verhaal halen. Is dat niet irritant en onbeschoft te noemen?
1947-2016
pi_160280246
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:19 schreef Dawnbreaker het volgende:
Ik heb een mooie oplossing, eenmaal weeks een antifa en pegide demo, maar dan in een MMA kooi en we gaan door tot last man standing. Deze krijgt dan na afloop 1 minuut zendtijd om zijn pleidooi te maken.

Zo blijft het voor de rest van Nederland ook nog een beetje boeiend.
Ik mis nog op willekeurige tijdstippen het loslaten van de tijgers
wooblabalurg
pi_160280251
Allemaal idioten natuurlijk, maar verslaggeefster was ook wel duidelijk op zoek naar ruzie.

Dat "recht in het gezicht geslagen" vond ik ook wel meevallen
pi_160280253
quote:
10s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:20 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ik mis nog op willekeurige tijdstippen het loslaten van de tijgers
Ja, kijk nu komen de creative juices op gang
<hr>
pi_160280274
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:16 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Niks aan toe te voegen.

[..]

Die krokodillentranen zijn er anders ook andersom als het uit de hand loopt. afa's zijn meester in het janken om de kleinste details en het groot maken van muggen. Huilies eerste klas.
Koekje van eigen deeg?
Ik geef verder geen fuck om werkloos AFA-tuig.

Denk overigens dat het wel mee zal vallen met dat koekje. Die zogenaamde klappen stelden namelijk niet zoveel voor.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160280289
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:18 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Ondervragen lijkt me meer een taak van de politie, die zijn daar voor. Tevens was het geen ondervragen maar gewoon iemand intimideren.
Wat is intimideren nu weer? Ik vind het eerder vrij intimiderend als 200 man scandeert dat je niet zo heel erg welkom bent. Dan is 1 iemand even confronteren met zijn gedragingen opeens fouter?

2 maten. Uit blindheid omdat powned jou mening niet heeft? Beetje bevooroordeeld?
1947-2016
pi_160280299
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:21 schreef Dawnbreaker het volgende:

[..]

Ja, kijk nu komen de creative juices op gang
wooblabalurg
pi_160280317
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Hoezo zou je het recht hebben moedwillig iemand eigendom te vernielen? Let op he, dit ondervragen is ook hun werk. Het zijn immers journalisten en iemand iets vragen staat vrij in NL.
1947-2016
  zondag 28 februari 2016 @ 12:25:15 #17
309164 Woelwater
oranje-blanje-bleu
pi_160280356
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:20 schreef Red_85 het volgende:
Heb serieus nog nooit op een willekeurig programma ooit iemand uit het niets zien uithalen. Dagelijks is er zo'n programma met vage uitdagingen (ben ff de naam kwijt, iig met Jayjay Boske als presentator) aan het winkelend publiek wordt gevraagd. Nog nooit heb ik iemand uit het niets geweld zien gebruiken.
Als er in dat programma iemand geen interesse heeft gaan ze ook op zoek naar iemand anders. Als ze in Powned-stijl zo iemand toch gaan achtervolgen en maar blijven forceren om te antwoorden kan je ook verwachten dat er iemand een keer uithaalt..

Al die achterlijke vergelijkingen in dit topic :')
  zondag 28 februari 2016 @ 12:25:16 #18
452920 OostenrijkseSchilder
Donderroede der Godwins
pi_160280357
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:20 schreef Red_85 het volgende:

[..]

Nope, dat doen ze alleen als de roze plopkap aanwezig is onder afa's. Immers powned heeft de juiste mening niet, dus verdienen ze klappen.
En ja, misschien zoekt powned wel de confrontatie. Niet zo gek als je zelf vanalles onder je neus gedrukt krijgt. 'oprotten', 'afvoeren', palastijnse vlag, geduw, getrek, ja, dan ga je verhaal halen. Is dat niet irritant en onbeschoft te noemen?
Dat is wel een interessant gegeven wat je aansnijdt.

De stelling van de goedpraters is: PowNed krijgt al dan niet terecht een klap omdat ze zuigerig blijven volgen.

Echter, het al dan niet hinderlijk volgen van een AFA-figuur door PowNed was het gevolg van leuzen, een vlag waarvan ik mij afvraag wat die bij een demonstratie doet, meerdere keren de betamelijke grenzen van lichaam en eigendom van PowNed-verslaggevers schenden.

Volgens mij zit AFA hier dubbel fout.
Ook de waarheid is een wapen.
pi_160280383
quote:
1s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:22 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik geef verder geen fuck om werkloos AFA-tuig.

Denk overigens dat het wel mee zal vallen met dat koekje. Die zogenaamde klappen stelden namelijk niet zoveel voor.
Nah, het laat wel weer zien dat afa's ook niet echt diegene zijn waar we op moeten gaan bouwen. Tolerant zolang je maar dezelfde mening hebt. En anders gaan ze op vernieling over en schuwen ze het geweld niet.

Mag niet vaak genoeg herhaald worden.
1947-2016
pi_160280410
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:25 schreef Woelwater het volgende:

[..]

Als er in dat programma iemand geen interesse heeft gaan ze ook op zoek naar iemand anders. Als ze in Powned-stijl zo iemand toch gaan achtervolgen en maar blijven forceren om te antwoorden kan je ook verwachten dat er iemand een keer uithaalt..

Al die achterlijke vergelijkingen in dit topic :')
Ze achtervolgen diegene omdat die moedwillig eigendommen aan het vernielen was. Niet zo gek. Hem vroegen ze overigens niets he, hij kwam letterlijk van links het beeld in...
1947-2016
pi_160280423
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:25 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

De stelling van de goedpraters is: PowNed krijgt al dan niet terecht een klap omdat ze zuigerig blijven volgen.

Echter, het al dan niet hinderlijk volgen van een AFA-figuur door PowNed was het gevolg van leuzen, een vlag waarvan ik mij afvraag wat die bij een demonstratie doet, meerdere keren de betamelijke grenzen van lichaam en eigendom van PowNed-verslaggevers schenden.

Dus omdat ze iets roepen en een vlag hebben mag Powned ze lastig vallen totdat ze er genoeg van hebben, okay :D
wooblabalurg
pi_160280426
Toch wel droevig wanneer je het als nieuwsmedium van dit soort lullige opstootjes moet hebben om aandacht te genereren.

Normaliter kijkt er geen hond naar PowNed.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_160280436
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:25 schreef OostenrijkseSchilder het volgende:

[..]

In dat geval driedubbel. Vernieling/beschadigen van eigendommen.
1947-2016
pi_160280443
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:28 schreef KoosVogels het volgende:
Toch wel droevig wanneer je het als nieuwsmedium van dit soort lullige opstootjes moet hebben om aandacht te genereren.

Normaliter kijkt er geen hond naar PowNed.
Volgens mij vinden ze het zelf maar wat spannend :D
wooblabalurg
pi_160280455
quote:
0s.gif Op zondag 28 februari 2016 12:19 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]

Er staat nergens in de wet dat dat niet mag. En gelukkig maar, aangezien open pers erg belangrijk is.

Fysiek geweld is daarentegen wel strafbaar.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')