ga jij ook whisky proevenquote:Op zondag 28 februari 2016 09:28 schreef just me het volgende:
MogguhFijn hoor, meteen aan het werk hier !
Ik proef helemaal niets momenteel, goedkoop weekje geweestquote:
Beetje uitgeziekt tijdens je vakantie?quote:Op zondag 28 februari 2016 09:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik proef helemaal niets momenteel, goedkoop weekje geweest
Vandaag laatste vakantiedag en ik ben nog niet helemaal beter....quote:Op zondag 28 februari 2016 09:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Beetje uitgeziekt tijdens je vakantie?
Nogmaals beterschapquote:Op zondag 28 februari 2016 09:57 schreef just me het volgende:
[..]
Vandaag laatste vakantiedag en ik ben nog niet helemaal beter....
zo maar even een wandeling maken
Ik had het wel eens eerder gezienquote:Op zondag 28 februari 2016 10:29 schreef sacha het volgende:
ik dacht even verder te strunen door kippenhokkenland om ideetjes op te doen, zie ik dit!
dat vind ik nou bijzonder![]()
http://www.grootplezier.nl/dierenhokkenshop
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:29 schreef sacha het volgende:
ik dacht even verder te strunen door kippenhokkenland om ideetjes op te doen, zie ik dit!
Voor degenen die te lui zijn of morgen pas komen kijken ..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 10:57 schreef chufi het volgende:
[..]
[..]
Voor degenen die te lui zijn of morgen pas komen kijken ..dank sjoefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...
Ik weet nooit zo goed wat ik daar nou van moet denken, aan de ene kant moet je zulke dingen respecteren, maar aan de andere kant denk ik, hoe bestáát het?quote:Op zondag 28 februari 2016 10:29 schreef sacha het volgende:
Ik vind het wel mooi. Heb zelf niets met welk geloof dan ook, maar het fascineert me wel. Een collega van me gelooft redelijk serieus en die hoor ik er altijd over uit. Afgelopen vrijdag toevallig over de zondagsrust. Vond het erg leuk om te bespreken.quote:Op zondag 28 februari 2016 11:25 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik weet nooit zo goed wat ik daar nou van moet denken, aan de ene kant moet je zulke dingen respecteren, maar aan de andere kant denk ik, hoe bestáát het?![]()
Maar ja.. het bestaat
Nou mooi wil ik niet zeggen eigenlijk, daarvoor richt religie teveel schade aan vind ik, maarquote:Op zondag 28 februari 2016 11:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik vind het wel mooi. Heb zelf niets met welk geloof dan ook, maar het fascineert me wel. Een collega van me gelooft redelijk serieus en die hoor ik er altijd over uit. Afgelopen vrijdag toevallig over de zondagsrust. Vond het erg leuk om te bespreken.
Overigens, wie geduimd heeft: dank u! Knie heeft t redelijk gehouden (ik keur het goed, zeg maar). Weer 12 km weggesloft. Heerlijk weer vandaag. Volgende week wedstrijdje in Den Haag waar een hoop collega's meedoen. Wordt gezellig.
Foei! Niet geduimdquote:Op zondag 28 februari 2016 11:51 schreef FANN het volgende:
[..]
Nou mooi wil ik niet zeggen eigenlijk, daarvoor richt religie teveel schade aan vind ik, maar
fascinerend is het wel soms, dat bedoelde ik ookdaarom denk ik dan ''hoe bestaat het?'' ...
Ik had niet geduimdmaar dat klinkt goed 12 km
21 km? Is dat niet een halve marathon ofzoiets?quote:Op zondag 28 februari 2016 11:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Foei! Niet geduimd![]()
Maar wel eerlijk
Nou ja, de rotte appels richten een hoop ellende aan. Een hoop gelovigen natuurlijk niet.
Ja, ben wel tevreden over het loopje. wedstrijdje Is 21, dus dan ben ik bij 12 net over de helft. Sjucht
Ja, klopt! Gaaf dat je dat weetquote:Op zondag 28 februari 2016 12:01 schreef FANN het volgende:
[..]
21 km? Is dat niet een halve marathon ofzoiets?![]()
Maar mooiwanneer is de wedstrijd?
Ik heb iig niks gemist.....quote:Op zondag 28 februari 2016 09:07 schreef sacha het volgende:
kinders toch, nou ja, het was vast gezwellig
Ik loop al van voor ik een jaar oud was, ik denk dat ik een maand of 10 was.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, klopt! Gaaf dat je dat weet(ik loop nu een jaar of 4 en weet pas een jaar of 2 of 3 hoe ver een halve en hele marathon is)
Wedstrijd is zondag om 14.30. Niet dat het een wedstrijd is om te winnen hoorik ga er waarschijnlijk meer dan 2 uur over doen en de snelste vrouw loopt sowieso onder de 1,5 uur (kan ook nog veel sneller zijn, ik weet dat niet). Het is voor mij puur voor de leuk.
Ja, ik was laat.... Met 36quote:Op zondag 28 februari 2016 12:16 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik loop al van voor ik een jaar oud was, ik denk dat ik een maand of 10 was.
Hoi, je bent er weer.....gezellig, voor zolang het duurt dan....quote:
Wel meer dan 1.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:17 schreef Murmeli het volgende:
Jullie nog leuke sporten/hobbies/verslavingen trouwens?
Ik wist het toevallig denk ikquote:Op zondag 28 februari 2016 12:15 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ja, klopt! Gaaf dat je dat weet(ik loop nu een jaar of 4 en weet pas een jaar of 2 of 3 hoe ver een halve en hele marathon is)
Wedstrijd is zondag om 14.30. Niet dat het een wedstrijd is om te winnen hoorik ga er waarschijnlijk meer dan 2 uur over doen en de snelste vrouw loopt sowieso onder de 1,5 uur (kan ook nog veel sneller zijn, ik weet dat niet). Het is voor mij puur voor de leuk.
Ik ben aan het revalideren, sporten komt hopelijk hiernaquote:Op zondag 28 februari 2016 12:17 schreef Murmeli het volgende:
Ik golf en ik wandel de laatste tijd ook heel veelquote:Op zondag 28 februari 2016 12:17 schreef Murmeli het volgende:
Verstandig.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:29 schreef just me het volgende:
[..]
Ik golf en ik wandel de laatste tijd ook heel veel
ik praat liever niet over mijn verslavingen
dan moet je lekker bljven doorroken Moquote:Op zondag 28 februari 2016 12:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik zal waarschijnlijk tot aan mijn dood blijven roken, heb geen behoefte ermee te stoppen.
Ik voel me toch af en toe gewoon schuldig als ik een sigaret neem, omdat ik het eigenlijk niet wilquote:Op zondag 28 februari 2016 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
dan moet je lekker bljven doorroken Mo
Ik heb afgelopen week vrijwel niet gerookt en wil dat graag volhouden, maar gewoon omdat IK dat wil
Dat is een heel verstandig voornemen... Dus ziek zijn helpt bij stoppen met roken .... Ik ben ooit gewoon "coldturkey" gestopt en dat werkte het bestquote:Op zondag 28 februari 2016 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Ik heb afgelopen week vrijwel niet gerookt en wil dat graag volhouden, maar gewoon omdat IK dat wil
Ik heb de afgelopen week niet gedronken, telt dat ook?quote:Op zondag 28 februari 2016 12:36 schreef just me het volgende:
[..]
Best prima ook, 2 dagen achter elkaar ruim 10 km wandelenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik wist het toevallig denk iksommige dingen blijven ook nog wel hangen
![]()
Zondag is voor jou dus geen rustdagmeer dan 2 uur lijkt me snel zat hoor, ik zou er
2 dagen over doen denk ik
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week niet gedronken, telt dat ook?![]()
Ik rook en blow ook als ik 'ziek' ben, als ik longontsteking heb (vaker gehad) wordt de behoefte wel iets minder.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is een heel verstandig voornemen... Dus ziek zijn helpt bij stoppen met roken .... Ik ben ooit gewoon "coldturkey" gestopt en dat werkte het best
Dat ga ik vanaf morgen doenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb de afgelopen week niet gedronken, telt dat ook?![]()
Als ik 10 km kan wandelen per dag zou ik al héél blij zijnquote:Op zondag 28 februari 2016 12:39 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Best prima ook, 2 dagen achter elkaar ruim 10 km wandelen
Ja koffie en roken tellen ook hoor. Kan ook best veel tijd in gaan zitten
Kattenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:26 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik ben nergens verslaafd aan eigenlijk, ik hou van muziek, vrouwen, katten en 'innerlijke rust' (zonder yoga en/of reiki) en heb een hekel aan sport, da's Mo in a nutshell.
Ik probeer daar niet heel bewust mee bezig te zijn, ik doe gewoon, hoe minder hoe beter, maar als ik er echt zin in heb dan neem ik me eentje, ik ga mezelf niet kwellen, dat werkt volgens mij sowieso averechts (bij mij zeker).quote:
ow.. van alles een beetjequote:Op zondag 28 februari 2016 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
@FANN, waarvan ben je aan het revalideren?
Koken is ook leuk.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:42 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Katten
Ik ben verslaafd aan eten en aan hardlopen. Wat op zich aardig combineert
@FANN, waarvan ben je aan het revalideren?
In a nutshell.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. van alles een beetjelang verhaal, maar komt goed
Jawel, denk t welquote:Op zondag 28 februari 2016 12:41 schreef FANN het volgende:
[..]
Als ik 10 km kan wandelen per dag zou ik al héél blij zijn![]()
en dat koffie en roken was een grapjemaar eigenlijk ook weer niet....
ja dat zeg ik weer raar, maar misschien snap je het toch wel
Ik vergeet dat ding meestal mee te nemenquote:Op zondag 28 februari 2016 12:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Oh ik ben ook verslaafd aan mijn mobiel
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:43 schreef FANN het volgende:
[..]
ow.. van alles een beetjelang verhaal, maar komt goed
Ik heb dat ding hoofdzakelijk bij me voor de baardaap, de rest kan nooit erg dringend zijn en wel wachten tot ik tijd heb.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:46 schreef FANN het volgende:
[..]
Ik vergeet dat ding meestal mee te nemen![]()
koken ben ik geen ster inquote:
Zolang jij het lekker vindt is het toch prima.quote:Op zondag 28 februari 2016 12:49 schreef FANN het volgende:
[..]
koken ben ik geen ster inmaar ik ben de laatste tijd wel aan het experimenten
![]()
soms lukt het aardig
Die Griek wijst me er altijd op dat ik hem mee moet nemen, anders zou ik het altijd vergeten denk ikquote:Op zondag 28 februari 2016 12:47 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb dat ding hoofdzakelijk bij me voor de baardaap, de rest kan nooit erg dringend zijn en wel wachten tot ik tijd heb.
Laatst belt ie 's nachts en zegt, ja, ik bel maar even eerst, maar is het goed als ik nu kom blijven pitten?
Nah... we zijn hier met zijn tweeën natuurlijkquote:Op zondag 28 februari 2016 12:49 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zolang jij het lekker vindt is het toch prima.
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:50 schreef FANN het volgende:
[..]
Nah... we zijn hier met zijn tweeën natuurlijkmaar het lukt aardig de laatste tijd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteren echt heerlijk gegeten."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ow... ik hou wel van die vette prakkies op zijn tijdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteren echt heerlijk gegeten.![]()
In de keuken staat een grote bak gebakken aubergines klaar, heeft die Griek vanmorgen al gebakken![]()
Dat valt qua vet reuze mee hoor, en ik gooi graag alles bij elkaar (eintopf).quote:Op zondag 28 februari 2016 12:57 schreef FANN het volgende:
[..]
Ow... ik hou wel van die vette prakkies op zijn tijd![]()
In de keuken staat een grote bak gebakken aubergines klaar, heeft die Griek vanmorgen al gebakken
quote:Op zondag 28 februari 2016 12:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]Ziet er wel lekker uit...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik heb gisteren echt heerlijk gegeten.
Ik heb net een bakje ongelabeld iets uit de vriezer getrokken ter ontdooiing.. Dan zie ik vanavond wel wat het is ... Denk dat het een pastasaus is, maar dat kon ik bevroren toestand nog niet met 100% zekerheid zeggen..![]()
Herkenbaar, leuke verrassing, maar zolang je het er zelf in hebt gezet weet je dat het eetbaar is.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Ziet er wel lekker uit...
Ik heb net een bakje ongelabeld iets uit de vriezer getrokken ter ontdooiing.. Dan zie ik vanavond wel wat het is ... Denk dat het een pastasaus is, maar dat kon ik bevroren toestand nog niet met 100% zekerheid zeggen..
De beste oplossing... Vandaag ook weer met boontjes en krieltjes?quote:Op zondag 28 februari 2016 13:11 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Herkenbaar, leuke verrassing, maar zolang je het er zelf in hebt gezet weet je dat het eetbaar is.
Ik dacht gisteren hoe ga ik die worst opwarmen (die had ik al eerder gebakken) ? Dus besloot ik hem in plakjes te snijden en samen met de rest in een pan te flikkeren.
Heb voor vandaag nog een.
Ja geeneens zicht op zee.... Wel ruimte zat om te gravenquote:Op zondag 28 februari 2016 13:49 schreef sacha het volgende:
alweer zo'n klote uitzicht![]()
[ link | afbeelding ]
Het blijft droog, dus wat dat betreft is er geen belemmering... Maar ja of je er binnen 3 uur klaar voor bent...quote:Op zondag 28 februari 2016 13:43 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik had 2 worstjes, vandaag wel weer met krieltjes maar met wortel en erwten ipv sperziebonen.
Zit nu eerst nog aan mijn ontbijt, en daarna even mezelf opfrissen, want ik moet wel voor 17.00 u bij de AH zijn geweest (brood en beleg voor morgen).
Op de foto is het net alsof ie hier vlakbij op de heide genomen is.quote:Op zondag 28 februari 2016 13:49 schreef sacha het volgende:
alweer zo'n klote uitzicht![]()
[ link | afbeelding ]
ja, ik kom zo koffie bij je drinkenquote:Op zondag 28 februari 2016 13:52 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Op de foto is het net alsof ie hier vlakbij op de heide genomen is.![]()
Heb ook nog een puddingbroodje liggen.quote:
Al het laatste zondagsbrood bij de Appie gehaald?quote:Op zondag 28 februari 2016 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Wat een serene rust hier........hebben de dames pauze?
Normale mensen zitten met dit weer toch ook niet binnen Moquote:Op zondag 28 februari 2016 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
Yeps, lekker weer om te fietsen, heb nu weer een frisse neus.quote:Op zondag 28 februari 2016 17:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Al het laatste zondagsbrood bij de Appie gehaald?
Gauw wat roken dusquote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Yeps, lekker weer om te fietsen, heb nu weer een frisse neus.
Was jij al buiten dan?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:20 schreef FANN het volgende:
[..]
Normale mensen zitten met dit weer toch ook niet binnen Mo![]()
Kijk naar het uitzicht van Sas, je zou gek zijn als je dan binnen blijft
Nee, ik ben nog niet buiten geweestquote:Op zondag 28 februari 2016 17:22 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was jij al buiten dan?
Ik wel.![]()
Ben nu met van alles in huis bezig, en nee, niet met het huishouden.....
Was buitenquote:Op zondag 28 februari 2016 16:33 schreef Mo_Muffin het volgende:
quote:Op zondag 28 februari 2016 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Was buiten![]()
En Had bezoek
Eigenlijk ontoelaatbaar voor een fokkert he
Zou het besmettelijk zijn?quote:Op zondag 28 februari 2016 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo jij doet aardig tegen nieuwkomers hier..
Een nepfokker zie ik als complimentquote:Op zondag 28 februari 2016 17:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo jij doet aardig tegen nieuwkomers hier..
Nou jaquote:Op zondag 28 februari 2016 17:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Geen idee.. Ik ben al jaren niet echt ziek meer geweest
Niet dat ik weetquote:Op zondag 28 februari 2016 17:47 schreef FANN het volgende:
[..]
doe ik altijd onaardig tegen nieuwkomers dan?
Of het ligt aan mij... Ik ga niet meer hosselen danquote:Op zondag 28 februari 2016 17:50 schreef FANN het volgende:
[..]
nee, niet dat ik weet ook, maar het zal dan wel allemaal....
Bent over bitch.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:12 schreef sacha het volgende:
waarom voelt iedereen () zich zo snel aangevallen of aangesproken, dit is toch 40+?
En hoe moet ik dit nou weer interpreteren?quote:Op zondag 28 februari 2016 19:12 schreef sacha het volgende:
waarom voelt iedereen () zich zo snel aangevallen of aangesproken, dit is toch 40+?
https://nl.wikipedia.org/wiki/Retorische_vraagquote:Op zondag 28 februari 2016 19:12 schreef sacha het volgende:
afgang u kunt het nog "deleten".quote:
Soms. Verkeerde link. Ik was hier niet.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dr. Pol, heeft die z'n eigen SC hier ook al?
Aangevallen voelen is zoooo 2008quote:Op zondag 28 februari 2016 19:12 schreef sacha het volgende:
Toen kwam ik op fok. Niet gelezen toen, in de krant?quote:
Oh het had er toch mee te makenquote:Op zondag 28 februari 2016 19:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Toen kwam ik op fok. Niet gelezen toen, in de krant?
Maar ik hapte echt op alles
Chronische honger ofzo
quote:Op zondag 28 februari 2016 19:54 schreef FANN het volgende:
Ik zeg gewoon helemaal niks meer, kan het niet verkeerd verkeerd geinterpreteerd worden ook
ja.quote:Op zondag 28 februari 2016 19:55 schreef MadMaster het volgende:
Even een vraag aan Sas:
Als een post verwijderd wordt van een user, heeft die dan niet recht op een usernote?
Ik wil 'm, ik wil 'm, ik wil 'm!!!
Ik betaal er voor!!!
stel je niet aan skatquote:Op zondag 28 februari 2016 19:54 schreef FANN het volgende:
Ik zeg gewoon helemaal niks meer, kan het niet verkeerd verkeerd geinterpreteerd worden ook
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:36 schreef chufi het volgende:
Pastasaus was het ...Vermoeden bevestigd.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik zal nooit bij een club gaan die mij als lid accepteert"
quote:Op zondag 28 februari 2016 20:34 schreef sacha het volgende:
ik hou toch wel van jullie, stelletje gekkies!
goeie tip, dank jequote:Op zondag 28 februari 2016 20:23 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Mocht je hem nodig hebben, hier is ie.....
Je kunt ook deze kant op rennenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 19:54 schreef FANN het volgende:
Als ik geen honger heb welquote:Op zondag 28 februari 2016 20:08 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh het had er toch mee te maken![]()
Maar nu gaat het beter?
Ik heb er een maar die staat al jaren op non actief na het laatste bezoek van mn ex... Kaputquote:Op zondag 28 februari 2016 21:04 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb geen droger
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kolere zeg.quote:Op zondag 28 februari 2016 20:58 schreef sacha het volgende:
http://nos.nl/artikel/2089643-buschauffeurs-zoek-de-fout.html
mot ik nou een mop verzinnen?quote:
een Zoeloe Zoeloe vogelquote:Op zondag 28 februari 2016 21:29 schreef Treehut362 het volgende:
Wij zeiden een raadseltje en dan eindigde je met RaRa wat is dat?
Het is zwart en het zit in de boom.
Een nest olifantenquote:
quote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef sacha het volgende:
slapen skatties, goed op de toko passen hč?
Vermoeiend he zo'n uitvaartquote:Op zondag 28 februari 2016 21:45 schreef sacha het volgende:
slapen skatties, goed op de toko passen hč?
nee helemaal nietsquote:
Je had wel niet netjes willen doen dan? Er werd toch helemaal niet onnetjes gedaan?quote:Op zondag 28 februari 2016 21:58 schreef just me het volgende:
[..]
nee helemaal niets
we moesten ons netjes gedragen werd er gezegd door sacha en toen deed ik
Ik gedraag me hartstikke netjes, mijn wijn smaakt niet, ik heb geen zin in roken, netter kan toch nietquote:Op zondag 28 februari 2016 21:59 schreef chufi het volgende:
[..]
Je had wel niet netjes willen doen dan? Er werd toch helemaal niet onnetjes gedaan?
Wel werken morgen? Of nog te ziek.?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:00 schreef just me het volgende:
[..]
Ik gedraag me hartstikke netjes, mijn wijn smaakt niet, ik heb geen zin in roken, netter kan toch niet
Neuh ik ga wel werken morgen, als het niet gaat kan ik altijd nog naar huisquote:
Zo is dat.. Beterschap en op tijd naar bed..quote:Op zondag 28 februari 2016 22:03 schreef just me het volgende:
[..]
Neuh ik ga wel werken morgen, als het niet gaat kan ik altijd nog naar huis
doe ik, dank jequote:Op zondag 28 februari 2016 22:07 schreef chufi het volgende:
[..]
Zo is dat.. Beterschap en op tijd naar bed..
Dat is om het moeilijk te maken.quote:
Wat voor werk do je eigenlijk Murmeli...?quote:Op zondag 28 februari 2016 22:17 schreef Murmeli het volgende:
Trusten allemaal! En nog een beetje beterschap Just me. Hopelijk gaat t werken een beetje.
Half ziek werken vind ik
Same setup, other veggiesquote:Op maandag 29 februari 2016 01:56 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zojuist een hapje gegeten.
Zit nog even bij 'Last Man On Earth' een comedy, best wel geinig.quote:Op maandag 29 februari 2016 01:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Same setup, other veggies
Snackies hier
Ja geen haast.. dit duurt nog wel even... Ik ga straks naar bed en misschien kijk ik dan verder of niet..quote:Op maandag 29 februari 2016 02:04 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Zit nog even bij 'Last Man On Earth' een comedy, best wel geinig.
Mijn pakketje is onderweg, maar dat laatste bericht kan ik niet lezen, dus geen idee waar mijn pakje zich op dit moment bevindt.quote:2016-02-29 10:00 跨境电子商务综合服务中心已收寄
DestinationCountry Netherlands
Origin Country China
2016-02-29 10:00 跨境电子商务综合服务中心 已收寄
2016-02-27 20:00 ShenZhen Despatched from ShenZhen Yanwen Sorting Center
2016-02-27 18:00 ShenZhen Accepted at ShenZhen Yanwen Sorting Center
gooi het dan in google translatequote:Op maandag 29 februari 2016 10:55 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Mijn pakketje is onderweg, maar dat laatste bericht kan ik niet lezen, dus geen idee waar mijn pakje zich op dit moment bevindt.
Dank je en goedemorgen, zie mijn edit, ik was er net mee bezig.quote:
Je edit was niet snel genoegquote:Op maandag 29 februari 2016 10:58 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Dank je en goedemorgen, zie mijn edit, ik was er net mee bezig.
Weet ik veel dat jij al wakker bent, de rest slaapt nog.quote:
Ook dat klopt nietquote:Op maandag 29 februari 2016 11:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Weet ik veel dat jij al wakker bent, de rest slaapt nog.
Maar wel wakkerquote:
http://oscar.go.com/livequote:Op maandag 29 februari 2016 11:05 schreef drakin het volgende:
Waar kun je die oscardingen vinden eigenlijk?
Vannacht sliep ikquote:Op maandag 29 februari 2016 11:10 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
http://oscar.go.com/live
Vannacht waren er live streams, nu vind ik alleen dit.
Was wel wakker maar ik ga zulks niet kijken, ik lees erna wel wie er gewonnen heeft.quote:
Ach, dat is altijd zo, neem muziekprijzen, die zeggen me eerlijk gezegd ook vrij weinig, eigenlijk zelfs helemaal geen reet, maar goed, ik kan me voorstellen dat acteurs/actrices graag een oscar winnen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:12 schreef MadMaster het volgende:
Toegekende prijzen zijn altijd subjectief, dus niet boeiend...
Niet alles, maar de leukste stukjes wil ik best even kijken.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Was wel wakker maar ik ga zulks niet kijken, ik lees erna wel wie er gewonnen heeft.
quote:Op maandag 29 februari 2016 11:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet alles, maar de leukste stukjes wil ik best even kijken.
Maar als ik google kom ik terecht in de oscars van 2010
Die zie je later altijd weer vaker terug, zeker wanneer er iets 'spraakmakends' is gebeurd, of dat dit keer het geval is weet ik (nog) niet.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:17 schreef drakin het volgende:
[..]
Niet alles, maar de leukste stukjes wil ik best even kijken.
Maar als ik google kom ik terecht in de oscars van 2010
Er zat een beer in het publiek heb ik alleen nog gezien.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
[..]
Die zie je later altijd weer vaker terug, zeker wanneer er iets 'spraakmakends' is gebeurd, of dat dit keer het geval is weet ik (nog) niet.
Precies, een artiest kan 10 prijzen vinden, maar als jij er niks aan vindt, dan zegt dat dus helemaal niets.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:15 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ach, dat is altijd zo, neem muziekprijzen, die zeggen me eerlijk gezegd ook vrij weinig, eigenlijk zelfs helemaal geen reet, maar goed, ik kan me voorstellen dat acteurs/actrices graag een oscar winnen.
En weer geen 'zwarte' acteur, misschien levert dat weer de nodige rellen op.
Sterker nog, ze kan zelfs piano spelen, dat kunnen ook niet alle hedendaagse 'artiesten' zeggen.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:19 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Precies, een artiest kan 10 prijzen vinden, maar als jij er niks aan vindt, dan zegt dat dus helemaal niets.
Ik hou niet van films, dus de show er omheen is vaak leuker dan de prijsuitreikingen zelf.
Lady Gaga zet de laatste weken bij een aantal grote evenementen een paar perfecte performances neer. Het is een raar wijf, maar zingen kan ze wel...
Ik hou wel van extravagante types die ook iets presteren.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:25 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Sterker nog, ze kan zelfs piano spelen, dat kunnen ook niet alle hedendaagse 'artiesten' zeggen.
Ok, ik heb weinig met haar muziek, maar respecteer haar verder wel.
Toe ik LG een keer 'Born This Way' solo op piano zag/hoorde vertolken was ik aangenaam verrast en toch enigszins onder de indruk, dat had ik niet verwacht.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik hou wel van extravagante types die ook iets presteren.
Zo'n puber als Niki Minai die alleen bekend wordt door haar te dikke reet, dat schier niet op...
De kunst is vaak even verder te kijken dan uiterlijk, al dan niet met extreme pruiken, make-up en zo. Al dat gelul over het postuur van Adele, who fuckin' cares. Die meid heeft een strot, ze hoeft niet per se de hele avond naast me te zitten (en in haar geval zou dat toch wel mogenquote:Op maandag 29 februari 2016 11:35 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Toe ik LG een keer 'Born This Way' solo op piano zag/hoorde vertolken was ik aangenaam verrast en toch enigszins onder de indruk, dat had ik niet verwacht.
Ben zelden snel gechoqueerd door een afwijkend uiterlijk.quote:Op maandag 29 februari 2016 11:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De kunst is vaak even verder te kijken dan uiterlijk, al dan niet met extreme pruiken, make-up en zo. Al dat gelul over het postuur van Adele, who fuckin' cares. Die meid heeft een strot, ze hoeft niet per se de hele avond naast me te zitten (en in haar geval zou dat toch wel mogen).
Ik heb Lady Gaga nog nooit live gezien, maar dat wil ik toch wel eens meemaken...
Ik heb alleen ooit deel 1 helemaal gezien, weet zelfs nog waar, het was in Ede tijdens mijn diensttijd ('81) in de kantine, deel 2 lukte me niet om uit te zitten, maar goed, dat is alweer zolang geleden, misschien denk ik er nu wel anders over.quote:
Het gaat nergens over... een achtervolging met veel voertuigen en geschut... wat schaarsgeklede vrouwen en hoop lelijke kerels...quote:Op maandag 29 februari 2016 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit deel 1 helemaal gezien, weet zelfs nog waar, het was in Ede tijdens mijn diensttijd ('81) in de kantine, deel 2 lukte me niet om uit te zitten, maar goed, dat is alweer zolang geleden, misschien denk ik er nu wel anders over.
post-apocalyptische actiequote:Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat nergens over... een achtervolging met veel voertuigen en geschut... wat schaarsgeklede vrouwen en hoop lelijke kerels...
net het echte levenquote:Op maandag 29 februari 2016 17:18 schreef chufi het volgende:
[..]
Het gaat nergens over... een achtervolging met veel voertuigen en geschut... wat schaarsgeklede vrouwen en hoop lelijke kerels...
Ook een post-apocalyptische actie?quote:Op maandag 29 februari 2016 17:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Middag ... 10CC op de ouwelullen tv nu
Doen ze regelmatig, ouwe bands van vroeger in de studio halen...quote:Op maandag 29 februari 2016 18:12 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ook een post-apocalyptische actie?
het is 17:46 uurquote:
De titel nodigt niet echt uit...quote:Op maandag 29 februari 2016 18:47 schreef Treehut362 het volgende:
BTW ik zit nu ook hiero
POL / [POLCAFE #6278] Hommo's hier.
Iedereen is welkom
oopsquote:Op maandag 29 februari 2016 18:48 schreef MadMaster het volgende:
[..]
De titel nodigt niet echt uit...
18:54 inmiddelsquote:
Wat is 002 Dees?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Fijn, hoef ik geen 002 meer te bellen.
De oude tijdlijn...quote:Op maandag 29 februari 2016 19:14 schreef FANN het volgende:
[..]
Wat is 002 Dees?Alarmlijn is toch 112?
En hallo Dees!!quote:Op maandag 29 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Collega's opvoeden in een poging een aantal subsidieregelingen te coördinerenquote:Op zondag 28 februari 2016 22:38 schreef chufi het volgende:
[..]
Wat voor werk do je eigenlijk Murmeli...?
Van Max Tailleurquote:Op maandag 29 februari 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
003 Was het weer en 013 de geinlijn of zo...
Volgens mij was er ook nog een 007, maar ik weet niet meer waarvan die was.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:16 schreef FANN het volgende:
[..]
Die wist ik nog, de rest ben ik vergeten
Het staat toch ook bij de post? Of klopt dat niet?quote:Op maandag 29 februari 2016 19:09 schreef Deisyy het volgende:
Dat nummer ken ik niet eigenlijkquote:Op maandag 29 februari 2016 19:22 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Volgens mij was er ook nog een 007, maar ik weet niet meer waarvan die was.
En nee, ik bedoel niet James Bond
013 is Tilburg.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:16 schreef MadMaster het volgende:
[..]
003 Was het weer en 013 de geinlijn of zo...
O ja, bedankt voor de tipquote:Op maandag 29 februari 2016 19:25 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het staat toch ook bij de post? Of klopt dat niet?
Deel 1 is cult.quote:Op maandag 29 februari 2016 16:44 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit deel 1 helemaal gezien, weet zelfs nog waar, het was in Ede tijdens mijn diensttijd ('81) in de kantine, deel 2 lukte me niet om uit te zitten, maar goed, dat is alweer zolang geleden, misschien denk ik er nu wel anders over.
De laatste is (c)Kut !!!quote:
Geen flauw idee, weet wel dat de eerste 2 leuk vermaak vond. Met afgehakte vingertjesquote:Op maandag 29 februari 2016 19:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Welk deel is die gozer in de drone ook alweer?
Ja toffe films waren dat.quote:Op maandag 29 februari 2016 19:31 schreef Soury het volgende:
[..]
Geen flauw idee, weet wel dat de eerste 2 leuk vermaak vond. Met afgehakte vingertjes
waar de kangaroo's wonenquote:Op maandag 29 februari 2016 19:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ja dat klopt wel.
[ afbeelding ]
Oh !? Ik weet van niks of heb ik toevallig ergens geklikt toen jij een abo nam...quote:Op maandag 29 februari 2016 20:02 schreef Treehut362 het volgende:
Wie wil er op mijn vriendenlijst. Niet allemaal tegelijk.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
ik klikte zelf moet het weer er af?quote:Op maandag 29 februari 2016 20:04 schreef chufi het volgende:
[..]
Oh !? Ik weet van niks of heb ik toevallig ergens geklikt toen jij een abo nam...
Dat moet je zelf weten, het maakt mij niet uitquote:Op maandag 29 februari 2016 20:05 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik klikte zelf moet het weer er af?
OKquote:Op maandag 29 februari 2016 20:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat moet je zelf weten, het maakt mij niet uit
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:11 schreef Treehut362 het volgende:
die ene doe ik niet met al die wiskeys
Hips!quote:Op maandag 29 februari 2016 20:11 schreef Treehut362 het volgende:
die ene doe ik niet met al die wiskeys
ik ben daar liever voorzichtig meequote:
Ik ook, je zal zo'n fles uit je poten laten flikkeren...quote:Op maandag 29 februari 2016 20:15 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik ben daar liever voorzichtig mee
ook datquote:Op maandag 29 februari 2016 20:15 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik ook, je zal zo'n fles uit je poten laten flikkeren...
Flink rukken dan.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:25 schreef chufi het volgende:
Dat was het? Ik dacht dat er nog wat ging komen
quote:
Oh ja en dan zo'n kut mop horen met een lachbandquote:
quote:Op maandag 29 februari 2016 20:28 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
met een Abonnement
Plaatje komt niet door
ik heb 2 pocket-boekjes vanquote:Op maandag 29 februari 2016 20:29 schreef Soury het volgende:
[..]
Oh ja en dan zo'n kut mop horen met een lachband
dat kost 15 euro per half jaarquote:
Oh die herken ik ookquote:Op maandag 29 februari 2016 20:34 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
ik heb 2 pocket-boekjes van
[ afbeelding ]
die was eigenlijk van mijn opaquote:
Die heeft nog opgetreden Pinkpopquote:Op maandag 29 februari 2016 20:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Wie heeft er nu hier de snackbar?
Ik heb ze niet in mijn bezitquote:Op maandag 29 februari 2016 20:37 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
die was eigenlijk van mijn opa
Ik bekijk het altijd per nummer bij zulke gasten.quote:Op maandag 29 februari 2016 20:41 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
Die heeft nog opgetreden Pinkpop
ik was ze ook kwijt maar toen later weer gevonden in de kringloop-winkelquote:
het zal mij aan mijn anus oxiderenquote:Op maandag 29 februari 2016 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen nacht al gezien die mannentjes van Price Waterhouse
volgens mij zijn dat juweliers ofzoquote:Op maandag 29 februari 2016 21:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Die heb ik afgelopen nacht al gezien die mannentjes van Price Waterhouse
Nee dat waren echt mannetjes van P&Wquote:Op maandag 29 februari 2016 21:50 schreef Treehut362 het volgende:
[..]
volgens mij zijn dat juweliers ofzo
je mag er niet aankomen met de vette vingertjes natuurlijk
een blanke aangelegenheidquote:Op maandag 29 februari 2016 21:51 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee dat waren echt mannetjes van P&W
Het kan natuurlijk ook niet elke week feest zijn, zelfs niet op een vakantie eilandquote:Op maandag 29 februari 2016 23:20 schreef sacha het volgende:
[..]
na die overdosis van vorige week wel ja
daarom ga ik lekker slapenquote:Op maandag 29 februari 2016 23:21 schreef chufi het volgende:
[..]
Het kan natuurlijk ook niet elke week feest zijn, zelfs niet op een vakantie eiland
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |