ADO was strontvervelend om tegen te voetballen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
ADO had een keertje of 3 rood mogen hebben volgens mij
Eagles gaan in ieder geval niet erin dit seizoenquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
Ik blijf erbij dat een ideale eredivisie er 1 is met Sparta, NAC en de Eagles terug. En dan Zwolle, Heracles en Excelsior eruit.
Daar maak jij je constant hard voor ja.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
Ik blijf erbij dat een ideale eredivisie er 1 is met Sparta, NAC en de Eagles terug. En dan Zwolle, Heracles en Excelsior eruit.
Dat kan alleen thuis, maar dat is logischquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Robert Maaskant: ''Thuis verliezen mag nooit gebeuren, kan nergens''
Wat.
Zullen we het een andere keer over je moeder hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
[..]
Daar maak jij je constant hard voor ja.
Jeetje, ik ben hier ergquote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we het een andere keer over je moeder hebben.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:38 schreef Caland het volgende:
[..]
Zullen we het een andere keer over je moeder hebben.
Tja, Robert Maaskant.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:37 schreef Ajacied422 het volgende:
Robert Maaskant: ''Thuis verliezen mag nooit gebeuren, kan nergens''
Wat.
Zwolle mag er best in van mij. Liever dan de Eagles.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:36 schreef Caland het volgende:
Hij gaat straks huilen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik kijk een documentaire over typhoon.
Hij valt tot nu toe best tegen.
Typhoon zelf ook sinds ie over is gegaan op zijn nieuwe style. Niveau van Tussen Licht en Lucht haalt ie dan ook nooit meer.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 22:47 schreef Caland het volgende:
Ik kijk een documentaire over typhoon.
Hij valt tot nu toe best tegen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |