Nee, dit is mijn style van schrijven.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:19 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hier ontbreekt een woord.
Of een letter.
Daar gaan we voor.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je ziet eigenlijk wel zo'n verdwaald schot van richting verandert worden en erin rollen.
In b4 je verwacht het niet.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Je ziet eigenlijk wel zo'n verdwaald schot van richting verandert worden en erin rollen.
wat is dit nou toch voor tekst.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef Caland het volgende:
We're having a party when the eurokok dies.
Daar zou ik voor tekenen.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef Dj_Day-V het volgende:
Ik macaroni in de afwasbak.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:19 schreef Buitendam het volgende:
Op de dag dat de Eurokok sterft maak ik een gehaktbal kiekeboe.
moet je maar een vergiet hebben.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik macaroni in de afwasbak.
quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:20 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ik macaroni in de afwasbak.
Was je dat nog niet opgevallen de laatste jaren?quote:
quote:
Daar hoopte ik al op.quote:Op zaterdag 27 februari 2016 21:23 schreef Pascalus het volgende:
[..]
Zo ga ik Stijn vanaf nu noemen als hij slecht aan het modden is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |